Wyskakujący Code 95
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 9 cze 2016, o 17:29
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Wyskakujący Code 95
Rano wchodzę do auta i jest wszystko ok jak tylko temperatura wnętrza wzrośnie to wyskakuje błąd poduszki powietrznej.
Czasem w czasie jazdy znika błąd i ponownie wraca.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Raczej nie ma związku z temperaturą. Sprawdź złączki pod siedzeniem czy nie są luźne. Naromiast zastanawiam się dlaczego kontrolka gaśnie.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Jak powodem jest słaby kontakt na złączce to temperatura może mieć wpływ.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Wojtek możliwe że tak jest.
Pytanie dlaczego gaśnie,? Jeżeli chodzi o poduszki to z reguły trzeba błąd kasować oprogramowaniem. Kontrolka chyba nie powinna sama gasnąć
Pytanie dlaczego gaśnie,? Jeżeli chodzi o poduszki to z reguły trzeba błąd kasować oprogramowaniem. Kontrolka chyba nie powinna sama gasnąć
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Niestety i mnie dopadło Code 95 Znika po poruszeniu fotelem/siedzeniem na fotelu. Ale zaraz wraca. Czy są słyszeliście o skutecznych sposobach poradzenia sobie z usterką poza:
Działanie: wymienić na nową wiązkę z pinami 95025634
Działanie: wymienić na nową wiązkę z pinami 95025634
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Ja w Astra też miałem ten problem, też kazali wymienić styki. Oczyścić, podoginalem styki i jeździło bez problemów. Oczywiście wszystko robiłem na odpietym aku
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Kiepska sprawa z tymi stykami... W podłodze jest gniazdo, a w nim tkwi wtyk. Dwa przewody z niego wypięte i owinięte taśmą - nie wiem, czy ktoś w tym grzebał, czy tak wyszło z fabryki??
Złącze było w dobrym stanie, ale na wszelki wypadek psiknąłem 'Kontakt S' i podgiąłem trochę.
Gorzej pod fotelem, bo tam aż cztery złącza (jedno puste - nr 4), a dostać się do nich nie sposób...
Leżąc na plecach na tylnej kanapie jakoś udało mi się rozłączyć nr 3 i na nie popsikać, ale 1 i 2 to nawet nie wiem, jak rozłączyć. Bez zdemontowania fotela nie dam rady się do nich dobrać, choćbym nie wiem jak się wykręcał... Na razie zobaczymy, czy to co udało mi się zrobić pomogło.
Złącze było w dobrym stanie, ale na wszelki wypadek psiknąłem 'Kontakt S' i podgiąłem trochę.
Gorzej pod fotelem, bo tam aż cztery złącza (jedno puste - nr 4), a dostać się do nich nie sposób...
Leżąc na plecach na tylnej kanapie jakoś udało mi się rozłączyć nr 3 i na nie popsikać, ale 1 i 2 to nawet nie wiem, jak rozłączyć. Bez zdemontowania fotela nie dam rady się do nich dobrać, choćbym nie wiem jak się wykręcał... Na razie zobaczymy, czy to co udało mi się zrobić pomogło.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 lut 2017, o 09:13
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Code 95 też mnie dopadł, mam kilka pytań do was w związku z tym:
1) Czy zabawę z wtyczkami pod siedzeniami trzeba bezwzględnie robić przy odłączonym akumulatorze?
2) Czy wiadomo która/e z wtyczek pod przednimi siedzeniami jest/są przyczyną problemu? Pod fotelem kierowcy mam 2 wtyczki (czarna i żółta), pod fotelem pasażera mam 3 (czarna, szara i żółta).
3) Kiedy komputer kasuje błąd? Czy po ponownym uruchomieniu zapłonu/przekręceniu kluczyka? Czy tych uruchomień musi być więcej niż 1? Czy odłączenie akumulatora ma tutaj jakieś znaczenie? Czy wyłączenie bądź włączenie poduszki powietrznej pasażera ma tu jakieś znaczenie?
Wczoraj udało mi się skasować ten błąd. Ogólnie majstrowałem przy wszystkich wtyczkach przy podłączonym aku. Ostanie co zrobiłem to poruszałem pinami czarnej wtyczki pod fotelem kierowcy, zakładam że to ona była źródłem problemu o ile komputer kasuje błąd przy najbliższym uruchomieniu zapłonu a nie po którymś kolejnym.
Niestety dzisiaj błąd powrócił. Na 99% po tym jak energicznie przesunąłem fotel pasażera do samego tyłu. Niestety majstrowanie przy wtyczkach nie przyniosło zamierzonego efektu, stąd moje pytania.
1) Czy zabawę z wtyczkami pod siedzeniami trzeba bezwzględnie robić przy odłączonym akumulatorze?
2) Czy wiadomo która/e z wtyczek pod przednimi siedzeniami jest/są przyczyną problemu? Pod fotelem kierowcy mam 2 wtyczki (czarna i żółta), pod fotelem pasażera mam 3 (czarna, szara i żółta).
3) Kiedy komputer kasuje błąd? Czy po ponownym uruchomieniu zapłonu/przekręceniu kluczyka? Czy tych uruchomień musi być więcej niż 1? Czy odłączenie akumulatora ma tutaj jakieś znaczenie? Czy wyłączenie bądź włączenie poduszki powietrznej pasażera ma tu jakieś znaczenie?
Wczoraj udało mi się skasować ten błąd. Ogólnie majstrowałem przy wszystkich wtyczkach przy podłączonym aku. Ostanie co zrobiłem to poruszałem pinami czarnej wtyczki pod fotelem kierowcy, zakładam że to ona była źródłem problemu o ile komputer kasuje błąd przy najbliższym uruchomieniu zapłonu a nie po którymś kolejnym.
Niestety dzisiaj błąd powrócił. Na 99% po tym jak energicznie przesunąłem fotel pasażera do samego tyłu. Niestety majstrowanie przy wtyczkach nie przyniosło zamierzonego efektu, stąd moje pytania.
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
1) bezwzględnie
2) żółte wtyczki
3) błędów poduszki system sam nie skasuje
2) żółte wtyczki
3) błędów poduszki system sam nie skasuje
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 lut 2017, o 09:13
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
3)
Jesteś pewien? Skoro nie skasuje to jak wytlumaczysz że dzień wcześniej mi błąd zniknął. Oraz ten słynny film na YouTube jak ktoś tylko wyłącza zapłon, dociska wtyczkę, włącza zapłon i błąd znika?
Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Jesteś pewien? Skoro nie skasuje to jak wytlumaczysz że dzień wcześniej mi błąd zniknął. Oraz ten słynny film na YouTube jak ktoś tylko wyłącza zapłon, dociska wtyczkę, włącza zapłon i błąd znika?
Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Pozostaje na pewno w systemie.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 lut 2017, o 09:13
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Ok, teraz rozumiem co miałeś na myśli.
Dzisiaj udało mi się skasować błąd. Wygląda na to że przyczyną było gniazdo w podłodze pod siedzeniem kierowcy. Ulokowane jest zaraz pod otworem z którego wychodzą przewody z podłogi do fotela. Wystarczyło je docisnąć, prawdopodobnie poluzowało się podczas energicznego przesunięcia fotela kierowcy do samego tyłu. Mam nadzieje że ta informacja komuś pomoże.
Dzisiaj udało mi się skasować błąd. Wygląda na to że przyczyną było gniazdo w podłodze pod siedzeniem kierowcy. Ulokowane jest zaraz pod otworem z którego wychodzą przewody z podłogi do fotela. Wystarczyło je docisnąć, prawdopodobnie poluzowało się podczas energicznego przesunięcia fotela kierowcy do samego tyłu. Mam nadzieje że ta informacja komuś pomoże.
- C77
- Fachman
- Posty: 2304
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 8
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Provinz Posen
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
O to chodzi?
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 lut 2017, o 09:13
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Zgadza się.
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Czy gniazdo pod fotelem jest integralną częścią wiązki?
Czy występuje zestaw naprawczy takiego gniazda?
Jak handlowo jest nazywana wiązka lub gniazdo?
Czy występuje zestaw naprawczy takiego gniazda?
Jak handlowo jest nazywana wiązka lub gniazdo?
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: wyskakujących Code 95
Dzisiaj podłączyłem ds150e pomimo braku błędu code95 na zestawie wykazał przerwę na poduszce fotela kierowcy konieczność skasowania.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 sie 2017, o 22:31
- Reputacja: 0
- Imię: Maciek
- Samochód: Orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: Skoczów
- Kontakt:
Re: Wyskakujący Code 95
Miałem taki błąd w moim pierwszym Orlando 1.8 LPG. Po wizycie w serwisie stwierdzono konieczność wymiany oleju.
Po wymianie oleju i skasowaniu błędu już się nie pojawił.
Po wymianie oleju i skasowaniu błędu już się nie pojawił.
- robertz
- Wymiatacz
- Posty: 1592
- Rejestracja: 1 wrz 2019, o 17:34
- Reputacja: 68
- Imię: Robert
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 124 KM, hatchback, benzyna
- Lokalizacja: Praga (ta z prawej strony Wisły)
- Kontakt:
Re: Wyskakujący Code 95
Błąd 95 - mam i ja.
Miesiąc temu wyskoczył ten błąd, zapaliła sie także lampka kontrolna trakcji, poszedłem po zakupy. Po godzinie, po zapaleniu silnika wszystko zniknęło.
Następnego dnia docisnąłem możliwe wtyczki i był spokój.
Dzisiaj znowu ten błąd wyskoczył.
Oprócz kontrolki poduszki powietrznej znowu zapaliła sie także lampka kontrolna trakcji a także przestał działać nawiew.
Jechałem parę kilometrów, problem pojawiał się i znikał.
Szyby momentalnie zaparowały, musiałem zjechać na bok.
Po parunastu minutach postoju na wyłączonym silniku, ruszyłem i problem zniknął, tzn. obie kontrolki zgasły, nawiew zaczął działać.
I teraz moje pytania:
1/ co ma błąd 95 - serwisowanie układu poduszek powietrznych do kontroli trakcji i nawiewu?
2/ ile kosztuje wymiana nowej wiązki z pinami 95025634, najlepiej poza ASO, jeżeli, to możliwe?
Miesiąc temu wyskoczył ten błąd, zapaliła sie także lampka kontrolna trakcji, poszedłem po zakupy. Po godzinie, po zapaleniu silnika wszystko zniknęło.
Następnego dnia docisnąłem możliwe wtyczki i był spokój.
Dzisiaj znowu ten błąd wyskoczył.
Oprócz kontrolki poduszki powietrznej znowu zapaliła sie także lampka kontrolna trakcji a także przestał działać nawiew.
Jechałem parę kilometrów, problem pojawiał się i znikał.
Szyby momentalnie zaparowały, musiałem zjechać na bok.
Po parunastu minutach postoju na wyłączonym silniku, ruszyłem i problem zniknął, tzn. obie kontrolki zgasły, nawiew zaczął działać.
I teraz moje pytania:
1/ co ma błąd 95 - serwisowanie układu poduszek powietrznych do kontroli trakcji i nawiewu?
2/ ile kosztuje wymiana nowej wiązki z pinami 95025634, najlepiej poza ASO, jeżeli, to możliwe?
"Gdy odrzucisz to, co niemożliwe, wszystko pozostałe, choćby najbardziej nieprawdopodobne, musi być prawdą"
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wyskakujący Code 95
Kup wiązkę i sam ją przelutuj. Odepnij tylko aku 10.minut wcześniej.
A jak nie to kontakt spray, lekko podoginac i złożyć. Oczywiście też odpinając wcześniej aku.
A jak nie to kontakt spray, lekko podoginac i złożyć. Oczywiście też odpinając wcześniej aku.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- robertz
- Wymiatacz
- Posty: 1592
- Rejestracja: 1 wrz 2019, o 17:34
- Reputacja: 68
- Imię: Robert
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 124 KM, hatchback, benzyna
- Lokalizacja: Praga (ta z prawej strony Wisły)
- Kontakt:
Re: Wyskakujący Code 95
OK, ale musiałbym zdemontować fotel, a nigdy tego nie robiłem.
Zajmie to mi duzo czasu, więc dlatego myślałem o warsztacie.
A kwestia nawiewu i kontroli trakcji?
Też pod fotelem ma gniazda?
I jeszcze jedna kwestia: wrzucam w googla frazę: "wiązka z pinami 95025634" i wyrzuca mi tylko tematy związane z hakiem do samochodu.
Zajmie to mi duzo czasu, więc dlatego myślałem o warsztacie.
A kwestia nawiewu i kontroli trakcji?
Też pod fotelem ma gniazda?
I jeszcze jedna kwestia: wrzucam w googla frazę: "wiązka z pinami 95025634" i wyrzuca mi tylko tematy związane z hakiem do samochodu.
"Gdy odrzucisz to, co niemożliwe, wszystko pozostałe, choćby najbardziej nieprawdopodobne, musi być prawdą"
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
- robertz
- Wymiatacz
- Posty: 1592
- Rejestracja: 1 wrz 2019, o 17:34
- Reputacja: 68
- Imię: Robert
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 124 KM, hatchback, benzyna
- Lokalizacja: Praga (ta z prawej strony Wisły)
- Kontakt:
Re: Wyskakujący Code 95
OK, sprawdzę OPL Monitorem, a jak on nic nie wykaże, to podjadę do warsztatu na profesjonalne sprawdzenie.
Dodano po 6 minutach 31 sekundach:
Sprawdziłem OPL DTC i wyszły mi następujące historyczne błędy:
BCM:
a) U0155 - lost communication with instrument Panel Cluster (IPC) Control
b) U0164 - Lost communication with HVAC Control Module
c) U1520 - Błąd nieznany
Wszystkie błędy mają status 39
Dodano po 6 minutach 31 sekundach:
Sprawdziłem OPL DTC i wyszły mi następujące historyczne błędy:
BCM:
a) U0155 - lost communication with instrument Panel Cluster (IPC) Control
b) U0164 - Lost communication with HVAC Control Module
c) U1520 - Błąd nieznany
Wszystkie błędy mają status 39
"Gdy odrzucisz to, co niemożliwe, wszystko pozostałe, choćby najbardziej nieprawdopodobne, musi być prawdą"
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
- robertz
- Wymiatacz
- Posty: 1592
- Rejestracja: 1 wrz 2019, o 17:34
- Reputacja: 68
- Imię: Robert
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 124 KM, hatchback, benzyna
- Lokalizacja: Praga (ta z prawej strony Wisły)
- Kontakt:
Re: Wyskakujący Code 95
Kupiony 18 miesięcy temu.
Fakt, miesiąc temu jechałem 400 km, a tak na codzień, to albo stoi, albo na krótkich trasach, 2 - 3 km.
Dzisiaj już nie sprawdzę jakie ma napięcie, w wawie leje aktualnie.
A przy okazji: co to błąd historyczny?
Czy to oznacza, że kiedyś w przeszłości był taki błąd, czy też każdy błąd od razu staje się historyczny?
Fakt, miesiąc temu jechałem 400 km, a tak na codzień, to albo stoi, albo na krótkich trasach, 2 - 3 km.
Dzisiaj już nie sprawdzę jakie ma napięcie, w wawie leje aktualnie.
A przy okazji: co to błąd historyczny?
Czy to oznacza, że kiedyś w przeszłości był taki błąd, czy też każdy błąd od razu staje się historyczny?
"Gdy odrzucisz to, co niemożliwe, wszystko pozostałe, choćby najbardziej nieprawdopodobne, musi być prawdą"
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wyskakujący Code 95
błąd który wystąpił, nie został skasowany, ale symptomy znikły.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości