Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Stuka, puka, kapie, cieknie...
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: etac » 14 kwie 2015, o 21:54

skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: wszim » 14 kwie 2015, o 22:37

Eeee, Krzychu jesteś niekonsekwentny. Dwa razy raptem zalałeś. Więc statystyka żadna. A przecież silnik dostojniej zaczął pracować :|
Kurcze naprawdę miałem nadzieje, że coś w tym temacie się rozklaruje. W te lub we wte. Trochę się nabijałem ale jednak wątek śledziłem szczerze zaciekawiony.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 15 kwie 2015, o 20:05

Mnie się podoba słowo "bardziej wytwornie" i tego się będę trzymał :D) :D) Panowie a prawda jest taka, że jeżeli ktoś ma zamiar tym autem trochę pojeździć i to najlepiej bezawaryjnie to dmucha się na niego żeby tak było. Jeśli ktoś znowu ma zamiar go w miarę szybko sprzedać to faktycznie żadne zabiegi nie są w sumie potrzebne, chyba :D

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 15 kwie 2015, o 20:08

A jeśli mojej żonie miałbym wytłumaczyć jak się zorientować kiedy się wypala dpf to jest to zadanie niewykonalne :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: etac » 7 sie 2015, o 00:00

Powiem, krotko - jestem po wizycie u producenta DPFów na rynek wtórny. Człowiek ma maszynerią, która niej jeden OEM by zawstydziła i powiedział ze stosowanie olejów 2T, tak samo jak przedmuchy na turbo, pierścienicach i innych miejscach gdzie dostaje się olej do układu wydechowego jest jemu na rękę, bo wcześniej czy później kupimy od niego nowego DPFa

Olej pali sie na filtrze, a nie wypala w filtrze. Owszem spada ilość sadzy bo mamy temperaturę, ale niszczymy samą konstrukcje dpf'a, tym samym możemy doprowadzić do zmniejszenia jego funkcji, a w najgorszym przypadku do jego zatkania.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: wszim » 7 sie 2015, o 00:21

To może lekko przytrułeś tym 2t swojego dpfa skoro teraz co 500km się wypala. :zastanawiasie: A ja sam cię podjudzałem do testów :H
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: etac » 7 sie 2015, o 00:30

Kurna, nawet mi nie mów.

Ale jestem dorosły i odpowiadam za swoje błedy.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: mario78 » 7 sie 2015, o 08:01

Ciekawe czy ten dodatek niszczy/zatyka katalizator jeśli dpf w a aucie jest usunięty, niestety pewnie tak. Czyli jak by nie patrzeć dodatek niewskazany.
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 8 sie 2015, o 09:51

No jesli tak to ja jestem piewszy na najlepszej drodze do wymiany czy pozbycia sie dpf, bo chyba najdluzej uzywalem oleju. No nic, zobaczymy co bedzie dalej. Etac nie myslisz juz o pozbyciu sie dpfa? Kiedys miales taki plan

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: etac » 8 sie 2015, o 09:57

Musze przycisnąć Dynosoft, bo mnie olewa {:/

Może jak mu podstawimy 2 auta, to trochę odpuści. Mam wrazenie ze mu psujemy klientele wstawiajac takie cuda techniki
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 8 sie 2015, o 09:58

Czemu psujemy klientele? Nie kumam?

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 8 sie 2015, o 09:59

Ktorys z kolegow pisal powyzej ze robil to w kreatorze mocy i tam podawal nawet przyzwoite ceny

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: etac » 8 sie 2015, o 10:03

Tak ale Wojtek proponował mi to za 800 zł i chyba nikt nie zrobi tego w lepszej cenie
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 8 sie 2015, o 10:06

No tak, to chyba najlepsza cena, no nic na razie jezdzimy. Jakbys mial juz jakies wiesci to daj znac

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: mario78 » 8 sie 2015, o 10:13

Ja robiłem w KreatorMocy i najważniejsze dla mnie było, że robili już cruze'y z takim silnikiem i żeby było zrobione dobrze, a cena stówa w tę czy w tę nie robiłaby mi strasznej różnicy.
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 8 sie 2015, o 10:16

I jak ci sie teraz sprawuje? Zadnych problemow?

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: mario78 » 8 sie 2015, o 10:21

Jak dotąd zero problemów, dpf nie wypalał się od ok 2tyś km.
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 8 sie 2015, o 10:23

Zostawili ci cala obudowe wraz z katalizatorem. Wywalili tylko flaki dpfa? Tak, ze wizualnie wszystko wyglada tak jakbys go mial?

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 8 sie 2015, o 10:24

Podniesli ci moc jak dobrze pamietam, zauwazyles jakies wieksze spalanie przez to?

Awatar użytkownika
wojbur
Zasłużony dla forum
Posty: 2498
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 21:50
Reputacja: 2
Imię: Wojtek
Samochód: Hyundai ix20
Silnik: 1.6 125 KM
LPG: tak
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: wojbur » 8 sie 2015, o 16:35

Mario78 dobrze prawi, cena nie zawsze jest wyrocznią... Kiedyś czytałem co może narobić z silnikiem amatorski tuning i nie brzmiało to optymistycznie...

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: mario78 » 8 sie 2015, o 16:51

pacdar pisze:Podniesli ci moc jak dobrze pamietam, zauwazyles jakies wieksze spalanie przez to?
Spalanie mniej więcej takie same, na pewno nie większe.
pacdar pisze:Zostawili ci cala obudowe wraz z katalizatorem. Wywalili tylko flaki dpfa? Tak, ze wizualnie wszystko wyglada tak jakbys go mial?
Tak, zostawili katalizator z puszką, wywalili sam wkład dpf. Z zewnątrz po otwarciu maski wygląda tak samo.
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: etac » 8 sie 2015, o 18:41

benny86 pisze:Mario78 dobrze prawi, cena nie zawsze jest wyrocznią... Kiedyś czytałem co może narobić z silnikiem amatorski tuning i nie brzmiało to optymistycznie...
akurat Wojtek, nie jest amatorem, jest dobrze znanym tunerem w regionie. Cena była tylko dla mnie po kosztach, bo w koncu to jakas "rodzina"

Tutaj szczegóły:

http://www.dynosoft.pl

Wlasnie z powodów rodzinnych omija mnie szerokim łukiem, bo maruda jestem. 8-)
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
rajtkezjusz
Profesjonalista
Posty: 526
Rejestracja: 31 lip 2015, o 00:15
Reputacja: 1
Imię: Daniel
Samochód: AVEO T300
Silnik:
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: rajtkezjusz » 5 mar 2016, o 20:47

I tak z tematu 2T przeszło na tuningowanie he he. Zakupiłem preparat kleen-flo/"smar do paliwa diesel"/ .Sprawdzę czy będzie pracował inaczej. Może przejdę na orlenowski platinum moto 2T. Niestety na stacji widziałem tylko 2T-różni się ilością produkowanych pyłów siarczanowych? Jest ich ponad 1,a platinum ma 0.07

pacdar
Specjalista
Posty: 308
Rejestracja: 28 lut 2015, o 19:33
Reputacja: 1
Imię: Darek
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: pacdar » 6 mar 2016, o 16:28

A ja tam sobie dolewam dalej olej ravenol scooter 2 t półsyntetyczny co drugie tankowanie i jestem spokojnieszy, czy to cos daje nie wiem ale przynajmniej wydaje mi sie ze wtryski maja troche lzej. Tego orlenowskiego ciezko na stacjach kupic

Awatar użytkownika
rajtkezjusz
Profesjonalista
Posty: 526
Rejestracja: 31 lip 2015, o 00:15
Reputacja: 1
Imię: Daniel
Samochód: AVEO T300
Silnik:
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Olej 2T (do dwusuwa) do Diesla

Post autor: rajtkezjusz » 6 mar 2016, o 23:53

Kupiłem ten keen na 3 tankowania,na próbę. Ten Orlenowski znalazłem na innej stacji w szt...1!!Widać schodzi,bo półka za tym olejem (ustawiane są jeden za drugim) była pusta.Koszt litra to 32 zł. Czyli dostać mozna ten platinum,ale ciężej .

Temperatura zapłonu Ravenol:
1) >100 C (powinna być jak najbliżej 60 st C -temp zapłonu ropy,orlen ma 80 st C)
2)Popiół siarczanowy 0,03 % masy (brawo,ten parametr super,orlen ma 0.07,polecany liquy molly 0.06)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości