
Po wyjęciu reflektora (prawy) w zbiorniku

wiercimy otwór 23mm i wycinamy wzmocnienie pionowe.
Po wyrównaniu brzegów wkręcamy czujnik .całość wygląda tak:

Wiórki z wiercenia które wpadły do środka wyssałem strzykawką z wężykiem.Przewody pociągniete do kabiny pod prawym nadkolem ja dałem od razu 4 dwa na zapas z czego jeden już wykorzystałem do czujnika klapy.W samym czujniku spryskiwacza są dwa czarny przykręciłem do masy w kabinie a czerwony do kontrolki w zegarach do wyboru mamy trzy, na zdjęciu dołożone w kostce trzy przewody dwa czarne ipomarańczowy

co po daniu masy zaświeca nam

Ponieważ zdarzyło mi się jechać kilka razy z niedomkniętą klapą dołożyłem czujnik otwarcia drzwi

a podłączamy go w kostce przy lewej nodze kierowcy jasnoniebieski przewód w pierwszym rzędzie

Nie domknięta klapa i świeci kontrolka bagażnika.
A teraz ciekawostka w moich zegarach jest miejsce na lampkę lpg ale ikonki na czarnej maskownicy nie ma

I pytanie czy wszystkie lampki kontrolek świecą się po podaniu minusa czy mogą być też takie co potrzebują plus?