po raz kolejny światła ....
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Robbo. Te ringi LEdowe masz wewnątrz klosza przeciwmgielnych. Jest spore ryzyko, że temperatura halogenów zniszczy ci strukturę półprzewodnikową tych LEDów.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
W poprzednich pojazdach lampy przeciwmgielne włączam sporadycznie . Są to ringi stosowane w reflektorach np BMW a tam ringi umieszczane są w gniazdach przy światłach mijaniach i długich . Zobaczymy po okresie jesienym. A swoją drogą myślałem o zamontowanu tych elementów w refktorachwszim pisze:Robbo. Te ringi LEdowe masz wewnątrz klosza przeciwmgielnych. Jest spore ryzyko, że temperatura halogenów zniszczy ci strukturę półprzewodnikową tych LEDów.
Światła do dziennej LED DRL PASEK KIERUNKOWSKAZ
http://allegro.pl/swiatla-do-dziennej-l ... 42634.html
ale demontaż reflektorów łączy się z koniecznością demontażu poszycia zderzaka przedniego czas
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Sunluci czy możesz napisać skąd masz taki moduł i ile kosztował.sunluci pisze: - mam modul, ktory nadpisuje mapy sterujace silnikiem, co daje np: na jednym tankowaniu LPG z duzym boxem na dachu i 4 osobami w samochodzie (droga do Chorwacji) 488 km. Bylem w szoku.
- moge miec modul, ktory zamyka lub tez otwiera wszystkie okna z pilota, aktywuje alarm....
- sunluci
- Bywalec
- Posty: 125
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 00:01
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Orlando LT+ 1,8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Czesc,
sorry, ze przerwe. Troche mnie nie bylo. Ale jestem
No wiec sytuacja wyglada nastepujaco:
eksperymentowalem troche i ... najpierw kupilem takie urzadzenie, ktory daje okolo 25% mocy. Naturalnie cos za cos. Z tego co wiem (montaz banalnie prosty) obniza to temperature na wlocie, co powoduje, iz samochod dostaje bogatsza mieszanke. Tylko, paradoksalna sytuacja: jak nie pchasz pedalu gazu do dechy, to mniej pali. Naturalnie mozna tam ustawic, ile mocy chcesz wiecej. Troche sie tym bawilem i po pewnym czasie wrocilem do ustawiem - nazwijmy to - fabrycznych.
Z kolei to cudo, ktore wpinasz tylko do ODB2, to kosztowalo okolo 10USD. Teraz, dokladnie 11.11 maja na calym portalu wyprzedaz i kupujesz to z dostawa za 7 USD.
http://www.aliexpress.com/item/New-Arri ... 60045.html
Czyli: 28 zloty. To nie jest jakas inwestycja, ktora zmieni Twoje zycie, ok ?
Czy ma to placebo-efekt? Nie bede sie tutaj wypowiadal, z powodu braku kompetencji. Wazne jest to, kiedy musisz tankowac. Modul "uczy" sie okolo 200km Twojego auta, stylu jazdy, etc.
Kumpel kupil to sobie do diesla (Jeep) i zszedl z 15 litrow na 11 - 11,5. Sam byl w szoku.
A tak a propos swiatel:
http://www.ebay.com/itm/OEM-Genuine-Par ... Fb&vxp=mtr
Piekne swiatla z LEDs, etc. Ale, wyraznie napisane, ze pasuja tylko do 2015 a nie 2010-2014. Chociaz tak czysto na "oko" to mozna by sie bylo sprzeczac, czy aby na pewno te swiatla nie pasuja. Tylko cena mnie powala, wiec nawet sobie tym glowy nie zaprzatam.
Kiedys facet - podajrze z Rzeszowa - proponowal mi fajna przerobke reflektorow z Olka: rozmontowywal reflektory, wbudowywal tam cos takiego, co powodowalo, iz robily one "uklon" przy wlaczaniu, dodatkowe soczewki i chyba grawerke znaczku dopuszczajacego HID. W polaczeniu ze spryskiwaczami reflektorow przechodzily kazda kontrole (rowniez DEKRA). Ale... nie sledzilem dalej tematu.
sorry, ze przerwe. Troche mnie nie bylo. Ale jestem
No wiec sytuacja wyglada nastepujaco:
eksperymentowalem troche i ... najpierw kupilem takie urzadzenie, ktory daje okolo 25% mocy. Naturalnie cos za cos. Z tego co wiem (montaz banalnie prosty) obniza to temperature na wlocie, co powoduje, iz samochod dostaje bogatsza mieszanke. Tylko, paradoksalna sytuacja: jak nie pchasz pedalu gazu do dechy, to mniej pali. Naturalnie mozna tam ustawic, ile mocy chcesz wiecej. Troche sie tym bawilem i po pewnym czasie wrocilem do ustawiem - nazwijmy to - fabrycznych.
Z kolei to cudo, ktore wpinasz tylko do ODB2, to kosztowalo okolo 10USD. Teraz, dokladnie 11.11 maja na calym portalu wyprzedaz i kupujesz to z dostawa za 7 USD.
http://www.aliexpress.com/item/New-Arri ... 60045.html
Czyli: 28 zloty. To nie jest jakas inwestycja, ktora zmieni Twoje zycie, ok ?
Czy ma to placebo-efekt? Nie bede sie tutaj wypowiadal, z powodu braku kompetencji. Wazne jest to, kiedy musisz tankowac. Modul "uczy" sie okolo 200km Twojego auta, stylu jazdy, etc.
Kumpel kupil to sobie do diesla (Jeep) i zszedl z 15 litrow na 11 - 11,5. Sam byl w szoku.
A tak a propos swiatel:
http://www.ebay.com/itm/OEM-Genuine-Par ... Fb&vxp=mtr
Piekne swiatla z LEDs, etc. Ale, wyraznie napisane, ze pasuja tylko do 2015 a nie 2010-2014. Chociaz tak czysto na "oko" to mozna by sie bylo sprzeczac, czy aby na pewno te swiatla nie pasuja. Tylko cena mnie powala, wiec nawet sobie tym glowy nie zaprzatam.
Kiedys facet - podajrze z Rzeszowa - proponowal mi fajna przerobke reflektorow z Olka: rozmontowywal reflektory, wbudowywal tam cos takiego, co powodowalo, iz robily one "uklon" przy wlaczaniu, dodatkowe soczewki i chyba grawerke znaczku dopuszczajacego HID. W polaczeniu ze spryskiwaczami reflektorow przechodzily kazda kontrole (rowniez DEKRA). Ale... nie sledzilem dalej tematu.
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
No to kto testuje?sunluci pisze:
Z kolei to cudo, ktore wpinasz tylko do ODB2, to kosztowalo okolo 10USD. Teraz, dokladnie 11.11 maja na calym portalu wyprzedaz i kupujesz to z dostawa za 7 USD.
http://www.aliexpress.com/item/New-Arri ... 60045.html
Czyli: 28 zloty. To nie jest jakas inwestycja, ktora zmieni Twoje zycie, ok ?
Czy ma to placebo-efekt? Nie bede sie tutaj wypowiadal, z powodu braku kompetencji. Wazne jest to, kiedy musisz tankowac. Modul "uczy" sie okolo 200km Twojego auta, stylu jazdy, etc.
Kumpel kupil to sobie do diesla (Jeep) i zszedl z 15 litrow na 11 - 11,5. Sam byl w szoku.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Zaintrygowany jestem w jaki sposób? Co to było ? Bo mam obiekcje.sunluci pisze:Czesc,
sorry, ze przerwe. Troche mnie nie bylo. Ale jestem
No wiec sytuacja wyglada nastepujaco:
eksperymentowalem troche i ... najpierw kupilem takie urzadzenie, ktory daje okolo 25% mocy. Naturalnie cos za cos. Z tego co wiem (montaz banalnie prosty) obniza to temperature
na wlocie
To akurat jest oszustwo. Nie robi nic.sunluci pisze: Z kolei to cudo, ktore wpinasz tylko do ODB2, to kosztowalo okolo 10USD. Teraz, dokladnie 11.11 maja na calym portalu wyprzedaz i kupujesz to z dostawa za 7 USD.
Mechanicznie pewnie pasują, ale nie pasują elektrycznie. LEDki są zasilane z nowszej wersji BCM która nimi steruje. W starszych nie zadziała, trzeba by coś dorabiać, co przy tej cenie tym bardziej traci sens.sunluci pisze: A tak a propos swiatel:
http://www.ebay.com/itm/OEM-Genuine-Par ... Fb&vxp=mtr
Piekne swiatla z LEDs, etc. Ale, wyraznie napisane, ze pasuja tylko do 2015 a nie 2010-2014. Chociaz tak czysto na "oko" to mozna by sie bylo sprzeczac, czy aby na pewno te swiatla nie pasuja. Tylko cena mnie powala, wiec nawet sobie tym glowy nie zaprzatam.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Profesjonalista
- Posty: 766
- Rejestracja: 5 gru 2013, o 17:35
- Reputacja: 0
- Imię: paweł
- Samochód: Brak:-(
- Silnik:
- Lokalizacja: świony
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
jak by coś za 10usd było w stanie obniżyć spalanie choć o trochę pewnie nie było by afery vw itp. Przecież już nawet system s&g to wymysł, który powoduje tylko zwiększone koszty (po 3 latach pad mi aku, nowy około 3x droższy od tradycyjnego.) Obniżyć spalanie można tylko w zmianie sposobu jazdy itp.
- sunluci
- Bywalec
- Posty: 125
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 00:01
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Orlando LT+ 1,8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Ja sie tam przy niczym nie upieram.
Factum es, ze z boxem na dachu (duzy opor przeciez, zaladowanym samochodem) robie po 470 (max. bylo 488) km na gazie. Niech bedzie, ze to wszystko fake. Jestem wiec genialnym kierowca, hehe. Dziekuje
Factum es, ze z boxem na dachu (duzy opor przeciez, zaladowanym samochodem) robie po 470 (max. bylo 488) km na gazie. Niech bedzie, ze to wszystko fake. Jestem wiec genialnym kierowca, hehe. Dziekuje
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Jaki masz zbiornik? A bardziej, ile ci wchodzi litrów gazu od zera do pełna?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- sunluci
- Bywalec
- Posty: 125
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 00:01
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Orlando LT+ 1,8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Maksymalnie 42 litry. Od zera (tzn. jak pojezdze jeszcze z 30 km z tym piszczacym sygnalem).
- comtv
- Stały bywalec
- Posty: 203
- Rejestracja: 14 sie 2013, o 18:31
- Reputacja: 0
- Imię: Jarek
- Samochód: było ORL 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Hmm... Ja jeżdżę cały czas z boxem i jakieś 340 km to mój max zasięg na baku. Róznica kolosalna.sunluci pisze:Ja sie tam przy niczym nie upieram.
Factum es, ze z boxem na dachu (duzy opor przeciez, zaladowanym samochodem) robie po 470 (max. bylo 488) km na gazie. Niech bedzie, ze to wszystko fake. Jestem wiec genialnym kierowca, hehe. Dziekuje
- sunluci
- Bywalec
- Posty: 125
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 00:01
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Orlando LT+ 1,8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
400 km to nawet moja zona robi na baku.
Wiesz, pedal gazu wcisniety przy dojezdzaniu do skrzyzowania z czerwonym swiatlem
Wiesz, pedal gazu wcisniety przy dojezdzaniu do skrzyzowania z czerwonym swiatlem
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Czyli bak masz, można powiedzieć, standard. W 400..430km uwierzę bo tyle mi się udawało w trasie(nie po autostradach), ale w 480 bez wymuszonej eko-jazdy nie uwierzę zwłaszcza z boxem na dachu. Chyba, że w tym przebiegu miałeś spory wpływ jazdy na benzynie. Jestem osobą techniczną dość mocno stąpającą po ziemi i w bajer za 10$ nie mogę uwierzyć bo to ściema o której można poczytać w internecie. Natomiast nie napisałeś co to za ustrojstwo co obniża temperaturę na wlocie?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Nie znam się na tym, ale w Pogromcach Mitów mówili, ze podtlenek azotu obniża temperaturę na wlocie...
A co do spalania może tak być, ja się też cieszyłem z małego zużycia lpg, dopóki nie zmierzyłem luzu zaworów. Niech kolega sunluci sprawdzi, jaki ma AFR. Stare powiedzenie mówi, że coś silnik musi palić: albo paliwo, albo zawory
A co do spalania może tak być, ja się też cieszyłem z małego zużycia lpg, dopóki nie zmierzyłem luzu zaworów. Niech kolega sunluci sprawdzi, jaki ma AFR. Stare powiedzenie mówi, że coś silnik musi palić: albo paliwo, albo zawory
- fred pl
- Profesjonalista
- Posty: 548
- Rejestracja: 23 paź 2013, o 17:52
- Reputacja: 1
- Imię: marcin
- Samochód: Opel Grandland X
- Silnik: 1,6 T
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Ja nawet do 400 km się nie zbliżyłem ( nie umiem jeździć w kapeluszu ) . Wojtek może takie coś obniży temperaturę na wlocie :wszim pisze:Czyli bak masz, można powiedzieć, standard. W 400..430km uwierzę bo tyle mi się udawało w trasie(nie po autostradach), ale w 480 bez wymuszonej eko-jazdy nie uwierzę zwłaszcza z boxem na dachu. Chyba, że w tym przebiegu miałeś spory wpływ jazdy na benzynie. Jestem osobą techniczną dość mocno stąpającą po ziemi i w bajer za 10$ nie mogę uwierzyć bo to ściema o której można poczytać w internecie. Natomiast nie napisałeś co to za ustrojstwo co obniża temperaturę na wlocie?
- Załączniki
-
- 2.jpg (44.84 KiB) Przejrzano 3997 razy
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Nie na tym polega power z podtlenku azotu. Może w PM o inny gaz chodziło. Wstrzykując podtlenek trzeba jeszcze dorzucić więcej paliwa. Podtlenek tzw nitro w wysokiej temperaturze rozkłada się na tlen i azot (tlenu więcej niż w powietrzu). Ten dodatkowy tlen plus większa ilość paliwa to jest właśnie to co daje takiego kopa. Działa pięknie dopóki nie wyjara uszczelek pod głowicąRegulus pisze:Nie znam się na tym, ale w Pogromcach Mitów mówili, ze podtlenek azotu obniża temperaturę na wlocie...
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- fred pl
- Profesjonalista
- Posty: 548
- Rejestracja: 23 paź 2013, o 17:52
- Reputacja: 1
- Imię: marcin
- Samochód: Opel Grandland X
- Silnik: 1,6 T
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
To ja wiem ,ale za 10$ to tylko wentylatorek.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Bo ty chyba za dużo ołowiu w butach nosisz. Chyba wiem skądfred pl pisze: Ja nawet do 400 km się nie zbliżyłem ( nie umiem jeździć w kapeluszu )
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- sunluci
- Bywalec
- Posty: 125
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 00:01
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Orlando LT+ 1,8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Fajna dyskusja.
Panowie, ja skoncentruje sie - o ile pozwolicie - na czyms innym. Dlaczego ten wskaznik spalania tak przeklamuje przy gazie? Nie mozna tego jakos ustawic, zeby zczytywane wartosci byly faktyczne? Nie bawi mnie, jak widze 7,8 litra / 100km (po ... 3000 tysiacach km?), a faktycznie wyliczam, ze pali 9,2 litra / 100 km LPG.
Panowie, ja skoncentruje sie - o ile pozwolicie - na czyms innym. Dlaczego ten wskaznik spalania tak przeklamuje przy gazie? Nie mozna tego jakos ustawic, zeby zczytywane wartosci byly faktyczne? Nie bawi mnie, jak widze 7,8 litra / 100km (po ... 3000 tysiacach km?), a faktycznie wyliczam, ze pali 9,2 litra / 100 km LPG.
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- sunluci
- Bywalec
- Posty: 125
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 00:01
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Orlando LT+ 1,8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Racja. Umre w nieswiadomosci.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Zamiast umierać , nie prościej napisać nowy wątek z tematem który cię interesuje? W wątku o światłach rozmowa nt spalania i innych faktycznie jest bez sensu.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- sunluci
- Bywalec
- Posty: 125
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 00:01
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Orlando LT+ 1,8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Horte
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 07:13
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando 2.0 d
- Silnik:
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Czy możecie mi wyjaśnić jak to jest z tymi światłami w pozycji AUTO?
U mnie wygląda to tak, że światła zapalają cie dopiero jak jest ciemno (przełącznik w pozycji auto). Jak zrobić żeby świeciły na stałe?
Z drugiej strony taki układ jest fajny, bo mogę dzienne założyć
U mnie wygląda to tak, że światła zapalają cie dopiero jak jest ciemno (przełącznik w pozycji auto). Jak zrobić żeby świeciły na stałe?
Z drugiej strony taki układ jest fajny, bo mogę dzienne założyć
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
chlopie tutaj polowe Polski walczy o funkcje auto, a ty marudzisz.
Jak chcesz miec na stale swiatla to włacz pozycje maksymalnie w prawo.
Funkcja AUTO jest fajna, bo:
- mozliwosć załozenia DRL
- samodzielna włączanie świateł w tunelu
- przy włączone automatyce wycieraczek, w przypadku deszczu same załącza się światła, po 5 machnięciach wycieraczek.
Jak chcesz miec na stale swiatla to włacz pozycje maksymalnie w prawo.
Funkcja AUTO jest fajna, bo:
- mozliwosć załozenia DRL
- samodzielna włączanie świateł w tunelu
- przy włączone automatyce wycieraczek, w przypadku deszczu same załącza się światła, po 5 machnięciach wycieraczek.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości