Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Wczoraj przy stanie licznika ok 213kkm odbyła się wymiana oleju.
Olej Total 5w40, filtr oleju knecht, wymiana po ok 5tys od remontu silnika.
Pomierzona część parametrów przed wlaniem cerateca, później będzie po 600km przejechanych ( po czasie w którym powinien się już osadzić w newralgicznych punktach)
Wlany preperat LIQUI MOLY 7181.
Czekam na efekt.
Olej Total 5w40, filtr oleju knecht, wymiana po ok 5tys od remontu silnika.
Pomierzona część parametrów przed wlaniem cerateca, później będzie po 600km przejechanych ( po czasie w którym powinien się już osadzić w newralgicznych punktach)
Wlany preperat LIQUI MOLY 7181.
Czekam na efekt.
O partsy pisz PW.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1603
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 22:09
- Reputacja: 3
- Imię: Krzysztof
- Samochód: SUZUKI BALENO
- Silnik: 1,2 PB 90 KM
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
No to czekamy razem z Tobą a szczególnie ja -niedowiarek



"Płyńmy szkunerem Cutty Sark i niech nam dowodzi William Mc Coy !"- James Hogg z Ettrick
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 26
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Jeśli już, to 'empiryczne' - zmieńcie proszę.
Maro już sprawdził empirycznie: płukanka, LM4600, ceratec i zdjęcie sitek z solenoidów. W efekcie po kilku miesiącach 'dizlowanie' KZFR... tylko sygnalizuję, może sam napisze po urlopie.
Maro już sprawdził empirycznie: płukanka, LM4600, ceratec i zdjęcie sitek z solenoidów. W efekcie po kilku miesiącach 'dizlowanie' KZFR... tylko sygnalizuję, może sam napisze po urlopie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Czyli szlag trafia KZFR po ceratecu? Tak coś czułem intuicyjnie, że do naszych silników 1,8 z ZFR to może nie być dobre. Chyba że koła padają pomimo tych zabiegów. Chyba nie dociekniemy.
empirystyczne - bo to artystyczne i empiryczne
Bardzo ciekaw jestem rezultatów. Byle tylko konradoo nie pokusił się na podrasowanie wyników i rzetelnie je zaprezentował. Ja mu ufam.
empirystyczne - bo to artystyczne i empiryczne

Bardzo ciekaw jestem rezultatów. Byle tylko konradoo nie pokusił się na podrasowanie wyników i rzetelnie je zaprezentował. Ja mu ufam.

- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Ma być empirystyczne
czemu się nie czepiasz się McCartney'a o błąd w "The Beatles" 
wyniki będą prawdziwe, po co miałbym ubarwiać...
Jest to robione wewnątrz forum, nie napisałem, że cerateca zasponsorował przedstawiciel LIQUI...
Te koła padają jak głupie, już nie raz sprzedawałem - są zamienniki z firmy INA
bez problemu dostępne 


wyniki będą prawdziwe, po co miałbym ubarwiać...
Jest to robione wewnątrz forum, nie napisałem, że cerateca zasponsorował przedstawiciel LIQUI...
Te koła padają jak głupie, już nie raz sprzedawałem - są zamienniki z firmy INA


O partsy pisz PW.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 26
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Nie wiadomo, czy po ceratecu, jest kilka zmiennych.
Czepiam się z powodu szacunku dla języka ojczystego. Ja się od razu domyśliłem, że Konradoo chodziło o połączenie empirii i heurystyki, ale jeśli nie jest to wprost wyłożone, niektórzy czytelnicy mogą powątpiewać w kompetencje językowe autora wątku.
INA to nie zamiennik tylko oryginał (foto są na innych forach).
Czepiam się z powodu szacunku dla języka ojczystego. Ja się od razu domyśliłem, że Konradoo chodziło o połączenie empirii i heurystyki, ale jeśli nie jest to wprost wyłożone, niektórzy czytelnicy mogą powątpiewać w kompetencje językowe autora wątku.
INA to nie zamiennik tylko oryginał (foto są na innych forach).
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
INA to zamiennik a w środku oryginał ze spiłowanymi numerami OE
Jest zakaz sprzedawania produktów oryginalnych w zamiennych pudełkach...
Dbam i szanuje język ojczysty !! Zastosowałem zabieg kontaminacji..
Jest zakaz sprzedawania produktów oryginalnych w zamiennych pudełkach...
Dbam i szanuje język ojczysty !! Zastosowałem zabieg kontaminacji..
O partsy pisz PW.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1603
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 22:09
- Reputacja: 3
- Imię: Krzysztof
- Samochód: SUZUKI BALENO
- Silnik: 1,2 PB 90 KM
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Jest dobrze - dowcipnie a McCartney się nie pomylił to był celowy zgrywny zabieg 

"Płyńmy szkunerem Cutty Sark i niech nam dowodzi William Mc Coy !"- James Hogg z Ettrick
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Flebuss wiem o tym, trochę muzyką się interesuję, jednak nie to jest ważne.
Najważniejsze jest, bym nie popełnił błędów pomiarowych.
Najważniejsze jest, bym nie popełnił błędów pomiarowych.
O partsy pisz PW.
- kliszka
- Profesjonalista
- Posty: 604
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB SX
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
( ojjj braki w edukacji...flebuss pisze:Jest dobrze - dowcipnie a McCartney się nie pomylił to był celowy zgrywny zabieg

- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
kliszka to jest już offtop, a druga sprawa - napisałem Regulusowi tak, bo jak niby dziś napisał do Lennona
Nie zrozumiałeś mnie



Nie zrozumiałeś mnie

O partsy pisz PW.
- kliszka
- Profesjonalista
- Posty: 604
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB SX
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Mniejsza o to , myślę o empirycznym sprawdzeniu/teście
, chciałbym aby wyniki były obiecujące/pozytywne
Dobre preparaty do ceramizacji nie zaszkodzą jednostce silnikowej choć nie spowodują w niej diametralnych zmian których oczekują osoby z silnikami nadającymi się do ...kapitalnego remontu.


- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Ja myślę panowie skończmy pieprzyć i skupmy się na meritum. Konrad, napisz nam jakie konkretnie parametry postanowiłeś zweryfikować. Pisałeś mi na SB ale warto chyba powtórzyć tu w tym wątku bo z SB sami zagadaliśmy i znikło. Może jeszcze jakieś inne pomysły wpadną naszej społeczności, parametry które by można jeszcze zmierzyć przed zalaniem tego środka
.


-
- Wymiatacz
- Posty: 1603
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 22:09
- Reputacja: 3
- Imię: Krzysztof
- Samochód: SUZUKI BALENO
- Silnik: 1,2 PB 90 KM
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
kliszka pisze:( ojjj braki w edukacji...flebuss pisze:Jest dobrze - dowcipnie a McCartney się nie pomylił to był celowy zgrywny zabieg) Lennon i koledzy byli – jak wszyscy angielscy rock’n’rollowcy – fanami Buddy’ego Holly. Zespół Holly’ego nazywał się The Crickets, czyli Świerszcze, panowie z Liverpoolu doszli do wniosku by ich zespół do takiej nazwy nawiązywał, stąd The Beetles (Żuki), przemianowane przez Lennona ( nie przez McCartneya ) najpierw na The Beatals, potem na The Silver Beetles, a wreszcie The Beatles. Drugi powód to wielce prawdopodobna inspiracja filmem „Dziki” (jedna z pierwszych ról Marlona Brando), opowiadającym o gangu motocyklowym, który nazywał się właśnie The Beetles . Tak czy owak ,opierając się na fachowej literaturze McCartney nie miał z tym nic wspólnego..
Wszystko to wiem, ale tu nie chodziło o poprawianie kogoś merytorycznie a jedynie stwierdzenie że był to celowy zabieg zgrywusów - a tak dla Twojej wiedzy to mam trochę egz. NEW MUSICAL EXPRESS z tamtych czasów i wiadomości z pierwszej ręki
Wszimuniu już przestaję pieprzyć przynajmniej ja

"Płyńmy szkunerem Cutty Sark i niech nam dowodzi William Mc Coy !"- James Hogg z Ettrick
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Ja już mam parametry pomierzone
ale tabelka się pojawi z wynikami po oby dwóch stronach.

O partsy pisz PW.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Nie musisz podawać wyników, bo teraz są i tak nic nie znaczące. Chodzi mi o same rodzaje parametrów których pomiaru dokonałeś. Bo może coś jeszcze warto zmierzyć. Potem jak już zalejesz to się nie cofniemy w czasie. Wiem, że jest to poziom hałasu, opory obrotowe wału (na wyciągniętych świeczkach). Coś jeszcze? Sugerowałem pomiar kompresji ale dokładność tego jest zbyt marna aby coś wykazało zwłaszcza że silnik prosto po remoncie.

-
- Bywalec
- Posty: 142
- Rejestracja: 25 mar 2014, o 23:36
- Reputacja: 1
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira
- Silnik: F18D3
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Świebodzin
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Wybacz Off Topic, ale dlaczego ten silnik przy tak niewielkim przebiegu wymagał remontu?konradoo pisze:Wczoraj przy stanie licznika ok 213kkm odbyła się wymiana oleju.
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Bo rolka na rozrządzie powiedziała
i nie chciała się dalej kręcić w tym towarzystwie... I tłoki dały buziaczka zaworom,wszystkim...

O partsy pisz PW.
- kliszka
- Profesjonalista
- Posty: 604
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB SX
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Stary, zaniepokoiłeś mniekonradoo pisze:Bo rolka na rozrządzie powiedziałai nie chciała się dalej kręcić w tym towarzystwie... I tłoki dały buziaczka zaworom,wszystkim...


-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
- Reputacja: 1
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Daewoo Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: W-w/Dz-n
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Zawsze sie moze zdarzyc. Nic na to nie poradzisz.
-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
- Reputacja: 1
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Daewoo Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: W-w/Dz-n
- Kontakt:
Re: Test CERATECA - empiryczne sprawdzenie
Hej, może jakaś aktualizacja, bo minęło już trochę czasu ? 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości