Witam,
Miałem taki dziwny przypadek. Wymieniałem filtr kabinowy umieszczony za schowkiem pasażera i po założeniu i przykręceniu schowka próbuję odpalić i nic.
Rozrusznik kręci, ale nie odpala. (wcześniej odpalał na tzw. dotyk). Jedyne co ściągnąłem przed montażem filtra to kostkę z oświetlenia schowka. Natomiast tej drugiej kostki na kablu nie ruszałem, ponieważ schowek umieściłem na podwyższeniu i nie było takiej potrzeby by ją zdejmować.
Myślałem, że to jakiś bezpiecznik przy tej okazji się przepalił, ale sprawdzałem multimetrem i wszystko ok. Zdjąłem jeszcze raz schowek poruszałem obiema kostkami/złączami podłączonymi do schowka, przykręciłem schowek. Po przekręceniu kluczyka samochód odpalił normalnie. Od tego czasu, kilka dni, samochód odpala i jedzie bez większego problemu. Natomiast zastanawiam się co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy, nie wiem do czego służy ta druga kostka podłączona do schowka, może ona jest przyczyną, bo jest lekko pęknięta. Nad schowkiem idą też jakieś inne czarne okrągłe luźne 2 kabelki od strony środkowego panelu (radio) do okolic nadkola. Podejrzewam, że są one od kamery cofania i być może zasilania ekranu od tej kamery (?). Czy jest może jakieś złącze w okolicach schowka pasażera np. pompy paliwowej, które mogło spowodować taki stan rzeczy ?
Captiva LPG C100 Kręci Nie odpala
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 wrz 2024, o 13:00
- Reputacja: 0
- Imię: Roberto
- Samochód: Chevrolet Captiva
- Silnik: 2.4 , 136KM , benzyna
- LPG: TAk
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Captiva LPG C100 Kręci Nie odpala
Obawiam się że się nie dowiemy co mu było, chyba że uda ci się odczytać błędy historyczne
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 wrz 2024, o 13:00
- Reputacja: 0
- Imię: Roberto
- Samochód: Chevrolet Captiva
- Silnik: 2.4 , 136KM , benzyna
- LPG: TAk
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
Re: Captiva LPG C100 Kręci Nie odpala
Ok. To jest jakaś myśl
Ostatnio zmieniony 14 paź 2024, o 16:17 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto zapis z CYTUJ
Powód: usunięto zapis z CYTUJ
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 wrz 2024, o 13:00
- Reputacja: 0
- Imię: Roberto
- Samochód: Chevrolet Captiva
- Silnik: 2.4 , 136KM , benzyna
- LPG: TAk
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
Re: Captiva LPG C100 Kręci Nie odpala
Kod błędu U0214 i C0561
Dodano po 1 godzinie 16 minutach 44 sekundach:
Dodano po 1 godzinie 16 minutach 44 sekundach:
Wyczytałem, że U0214 może być spowodowane s komunikacją z modułem RFA najczęściej umieszczony po prawej i lewej stronie za kokpitem. Czy Captiva c100 taki moduł posiada ? Czy ktoś orientuje się do czego służy ta druga wtyczka wpinana w schowek pasażera ? (ta która nie służy do oświetlenia schowka)
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 wrz 2024, o 13:00
- Reputacja: 0
- Imię: Roberto
- Samochód: Chevrolet Captiva
- Silnik: 2.4 , 136KM , benzyna
- LPG: TAk
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
Re: Captiva LPG C100 Kręci Nie odpala
Czy ktoś wie do czego w Captivie służy ta czarna kostka wychodząca z tyłu schowka pasażera, którą oznaczyłem czerwoną strzałką? Mam wrażenie, że to ona powoduje problemy z odpalaniem samochodu.
Przy okazji co to za jasna tulejka oznaczona niebieską strzałką?
Przy okazji co to za jasna tulejka oznaczona niebieską strzałką?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości