
zasilanie modułu haka holowniczego
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 16:35
- Reputacja: 0
- Imię: jan
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: biłgoraj
- Kontakt:
zasilanie modułu haka holowniczego
Czy ktoś wie którędy najlepiej pociągnąć przewód od akumulatora do tylnego zderzaka /bagażnika gdzieś tam będzie moduł gniazda do przyczepki ? 

- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: zasilanie modułu haka holowniczego
Jak zdejmiesz zderzak to na pewno zobaczysz kilka zaślepek, w koncu jedną z nich idzie zasilanie do czujników parkowania, czy tez oświetlenia wstecznego
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 16:35
- Reputacja: 0
- Imię: jan
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: biłgoraj
- Kontakt:
Re: zasilanie modułu haka holowniczego
wiązka elektryczna do gniazda haka ma swój przewód zasilający i producent zaleca podłączenia go bezpośrednio do akumulatora .może średnica tych przewodów w "zaślepkach" jest za mała ? 

- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: zasilanie modułu haka holowniczego
Ja bym przciagnał jak idzie, a kabel podłaczył do zasilania gniazda zapalniczki w bagazniku (oczywiscie trojnik w kablu nie w gnieździe).
Przeciez nie bedzie to kabel wiekszy niz 1-1.5 mm2
Przeciez nie bedzie to kabel wiekszy niz 1-1.5 mm2
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 16:35
- Reputacja: 0
- Imię: jan
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: biłgoraj
- Kontakt:
Re: zasilanie modułu haka holowniczego
no tak to może być rozwiązanie-kabel do gniazda zapalniczki raczej na 100% powinien być podłączony bezpośrednio do akumulatora a i średnica przewodu też powinna być podobna. w tym wszystkim chodzi głownie o to aby oświetlenie przyczepki nie obciążało instalacji auta/bo wtedy generowany będzie błąd/ a moduł haka sterowany jest chyba spadkami napięć?
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: zasilanie modułu haka holowniczego
No to wciskasz sie przez tylna sicane (jak pisałem wczesniej), i cisniesz do przodu, zdejmując wszystkie tapicerki i nakłądki plastikowe, a tam probujesz przecisnac kabel wraz z głowna wiązką, b innych znanych mi miejsc w scianie grodziowe nie znam. Chyba ze masz otwornice i gietkie rece, aby sie tam zmiescic.
Nie wiem jaki masz silnik ? Bo to on warunkuje czy masz miejsce na rece czy jej brak.
Nie wiem jaki masz silnik ? Bo to on warunkuje czy masz miejsce na rece czy jej brak.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Odp: zasilanie modułu haka holowniczego
A nie ma bezpiecznika w skrzynce ?jan102 pisze:no tak to może być rozwiązanie-kabel do gniazda zapalniczki raczej na 100% powinien być podłączony bezpośrednio do akumulatora
Wysłane za pomocą taptalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

-
- Profesjonalista
- Posty: 766
- Rejestracja: 5 gru 2013, o 17:35
- Reputacja: 0
- Imię: paweł
- Samochód: Brak:-(
- Silnik:
- Lokalizacja: świony
- Kontakt:
Re: zasilanie modułu haka holowniczego
w Orlando jak się zdejmie tą osłonę co jest koło kierowcy po prawej stronie(było o niej że te rurki się tam grzeją) jest czarna zaślepka na oko co najmniej 5cm jak nie więcej. od strony silnika da się ją wcisnąć do auta, ale ma tez ona w środku dziurę bo idą w niej jakieś kable. Dojście jest bardzo łatwe więc przeprowadzenie kabla do wnętrza nie jest trudne, później wystarczy przeciągnąć kabel albo w lewo albo w prawo i w dolnym progu wystarczy ściągnąć plastiki i pod nimi idą inne kable. nie pamiętam teraz bo wyjmowałem je w 2 samochodach ale są ona przykręcone na kilku śrubkach i na zaczepach, ale łatwo się je demontuje i co najważniejsze nie ma problemow ze spasowaniem jak były. Po doprowadzeniu do bagażnika musisz już zobaczyć jak przełożyć na dół. Np są takie plastikowe zaślepki na śruby mocujące kosz. i masz kabel od razu pod samochodem, są też pewnie jakieś z tyłu bo idzie wiązka do lampek:)
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 16:35
- Reputacja: 0
- Imię: jan
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: biłgoraj
- Kontakt:
Re: zasilanie modułu haka holowniczego
Dziękuję wszystkim za poradę,wybiorę opcję przeprowadzenia przewodu bokiem pod plastikami i przez zaślepkę obok rurek pod nagrzewnicą.Silnik w moim Orlando to benzyna 1.8 z instalacją gazową.Chyba temat został wyjaśniony-- pozdrawiam 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość