Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Witam wszystkich.
Jestem zdecydowany na zakup Orlando 2012 1.8 LT + fabryczne LPG.
Dużo czytałem i jestem przekonany, że to optymalny wybór. Mamy Rezzo 2.0 CDX i "nigdy" nas nie zawiódł.
Od razu pytanie do Was.
Czy wizyta w ASO załatwia kwestie sprawdzenia przed zakupem czy są elementy, na które szczególnie trzeba zwrócić uwagę?
A może ktoś z Warszawy miałby ochotę i czas pomóc mi w oględzinach?
Pozdrawiam Lemon.
Jestem zdecydowany na zakup Orlando 2012 1.8 LT + fabryczne LPG.
Dużo czytałem i jestem przekonany, że to optymalny wybór. Mamy Rezzo 2.0 CDX i "nigdy" nas nie zawiódł.
Od razu pytanie do Was.
Czy wizyta w ASO załatwia kwestie sprawdzenia przed zakupem czy są elementy, na które szczególnie trzeba zwrócić uwagę?
A może ktoś z Warszawy miałby ochotę i czas pomóc mi w oględzinach?
Pozdrawiam Lemon.
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Typowe dolegliwości egzemplarza:
- jeżeli jest to auto z polskiego salonu to sprawdzić czy ma wersję silnika KL7 (twarda głowica do gazu), jeżeli nie jest KL7(nie jest to "fabryczna LPG" ) to pomierzyć luz zaworowy, to samo gdy ma KL7 ale przebieg powyżej 150tys
- czy nie ma problemu z uruchamianiem po dłuższym postoju (reduktor LPG do regeneracji lub wymiany)
- czy jest rdza lub purchle pod chromami na klapie (poprawili to chyba dopiero w 2013), podobnie zaglądnąć pod boczne plastiki
- czy przy uruchomieniu zimnego silnika nie ma przez dłuższy czas (dłużej niż 1..2s) dźwięku jakby z diesla (KZFR do wymiany)
- zaglądnij w zbiornik płynu czy nie ma olejowego osadu (przesiąki na chłodnicy oleju )
- wycieki oleju na łączeniu skrzyni z silnikiem (wady fabryczne wykonania bloku)
- stan wydechu może być już kiepski, zwrócić uwagę na stan elastycznego łącznika
- stan misy osłonnej zbiornika LPG będzie już zapewne wersji agonalnej(rdza) lub już jej nie będzie wtedy zweryfikować stan ochrony korozyjnej zbiornika LPG
Reszta to jak w każdym innym używanym aucie.
- jeżeli jest to auto z polskiego salonu to sprawdzić czy ma wersję silnika KL7 (twarda głowica do gazu), jeżeli nie jest KL7(nie jest to "fabryczna LPG" ) to pomierzyć luz zaworowy, to samo gdy ma KL7 ale przebieg powyżej 150tys
- czy nie ma problemu z uruchamianiem po dłuższym postoju (reduktor LPG do regeneracji lub wymiany)
- czy jest rdza lub purchle pod chromami na klapie (poprawili to chyba dopiero w 2013), podobnie zaglądnąć pod boczne plastiki
- czy przy uruchomieniu zimnego silnika nie ma przez dłuższy czas (dłużej niż 1..2s) dźwięku jakby z diesla (KZFR do wymiany)
- zaglądnij w zbiornik płynu czy nie ma olejowego osadu (przesiąki na chłodnicy oleju )
- wycieki oleju na łączeniu skrzyni z silnikiem (wady fabryczne wykonania bloku)
- stan wydechu może być już kiepski, zwrócić uwagę na stan elastycznego łącznika
- stan misy osłonnej zbiornika LPG będzie już zapewne wersji agonalnej(rdza) lub już jej nie będzie wtedy zweryfikować stan ochrony korozyjnej zbiornika LPG
Reszta to jak w każdym innym używanym aucie.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Bardzo dziękuję za informacje.
Teraz będę jeszcze mądrzejszy przy oględzinach
Rozumiem, że KL to początek VIN, a KZFR to koła zmiennych faz rozrządu? Jak wygląda regulacja luzów zaworowych? Bo teraz mam zagwozdkę. Czy lepiej kupić auto z KL7 z przebiegiem 200kkm czy KL1 z przebiegiem 170kkm?
Bo wypadałoby przy jednym i drugim sprawdzić / regulować luzy. Jak często przy KL1 będzie konieczna ich regulacja? Będę wdzięczny za Wasze zdanie.
Pozdrawiam Lemon.
Teraz będę jeszcze mądrzejszy przy oględzinach
Rozumiem, że KL to początek VIN, a KZFR to koła zmiennych faz rozrządu? Jak wygląda regulacja luzów zaworowych? Bo teraz mam zagwozdkę. Czy lepiej kupić auto z KL7 z przebiegiem 200kkm czy KL1 z przebiegiem 170kkm?
Bo wypadałoby przy jednym i drugim sprawdzić / regulować luzy. Jak często przy KL1 będzie konieczna ich regulacja? Będę wdzięczny za Wasze zdanie.
Pozdrawiam Lemon.
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
- etac
- Prezes
- Posty: 23775
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Kolego Lemon!!!
Nie ma czegoś takiego jak KL1 czy KL7 do wyboru!!!
KL7 to kod wyposażenia samochodu, taki sam jak halogeny, rodzaj skrzyni biegów, typ radia, w tym przypadku to opcja przystosowania silnika do LPG.
KL1 to pierwsze trzy znaki kodu VIN mówiące o producencie Chevrolet na Europe, z 17 znakowego kodu VIN.
Przestańcie szerzyć te bzdury po świecie.
Nie ma czegoś takiego jak KL1 czy KL7 do wyboru!!!
KL7 to kod wyposażenia samochodu, taki sam jak halogeny, rodzaj skrzyni biegów, typ radia, w tym przypadku to opcja przystosowania silnika do LPG.
KL1 to pierwsze trzy znaki kodu VIN mówiące o producencie Chevrolet na Europe, z 17 znakowego kodu VIN.
Przestańcie szerzyć te bzdury po świecie.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2342
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Krzysiek to po prostu niewiedza. Bądź spokojny.
Regulacja luzów znajdź temat na forum. Jest on dość rozległy.
Co do silnika zależy jakie przeznaczenie, ile kilometrów rocznie. Wiadomo KL7 jest fajnym tematem pod warunkiem wiarygodności przebiegu. Zwykła głowica jest z czasem problematyczna. Także masz zagwozdkę.
Pochwal się tym co ty chcesz kupić. Chyba to nie tajemnica.
Ps. co znaczy fabryczne LPG w twoim mniemaniu?
Regulacja luzów znajdź temat na forum. Jest on dość rozległy.
Co do silnika zależy jakie przeznaczenie, ile kilometrów rocznie. Wiadomo KL7 jest fajnym tematem pod warunkiem wiarygodności przebiegu. Zwykła głowica jest z czasem problematyczna. Także masz zagwozdkę.
Pochwal się tym co ty chcesz kupić. Chyba to nie tajemnica.
Ps. co znaczy fabryczne LPG w twoim mniemaniu?
Ostatnio zmieniony 1 sty 2020, o 01:12 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie widza = niewiedza, zagwostkę = zagwozdkę
Powód: Nie widza = niewiedza, zagwostkę = zagwozdkę
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
KL7 to nie są pierwsze litery VIN. Pytałeś co można sprawdzić w ASO. No właśnie tą opcję zdekoduje tylko ASO. Jeżeli chcesz auto w gazie to lepiej mieć KL7. Wtedy regulacja po 150 tys albo nigdy. W zagazowanym silniku bez twardej głowicy masz kosztowną zabawę z regulacją co ok 30..50 tys.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Przyznaję, że niewiedza. Stąd błędne założenie, że KL 7 to początek VIN. Teraz już zrozumiałem.
Chętnie poczytam, znam tylko w UnoRegulacja luzów znajdź temat na forum. Jest on dość rozległy.
Jasne, że nie tajemnica.Co do silnika zależy jakie przeznaczenie, ile kilometrów rocznie. Wiadomo KL7 jest fajnym tematem pod warunkiem wiarygodności przebiegu. Zwykła głowica jest z czasem problematyczna. Także masz zagwostkę.
Pochwal się tym co ty chcesz kupić. Chyba to nie tajemnica.
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18
Lub
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18
Generalnie to 1.8 benzyna + gaz. 2011-13. Budżet do 30000,- Jestem z Lublina.
Ps. co znaczy fabryczne LPG w twoim mniemaniu?
Fabryczna czyli montowana zanim auto dotrze do salonu.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2019, o 17:58 przez wszim, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawa formatowania BBCODE - nie rób bałaganu
Powód: poprawa formatowania BBCODE - nie rób bałaganu
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Nie ma takiej instalacji w chevroletach. "fabryczna" to do silnika fabrycznie przystosowanego do zasilania z LPG/CNG jest zakładana rynkowa instalacja LPG w salonie przed wydaniem auta klientowi. W fabryce prócz opcji KL7 i być może też innego oprogramowania ECM i BCM nie było nigdy zakładanego LPG. W orlandach w polskich salonach były montowane instalacje z wtryskiem pośrednim BRC Sq24.11 , SQ32 i chyba SQ p&p. Najwięcej SQ24.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- etac
- Prezes
- Posty: 23775
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Poproś VIN, to coś posprawdzam.Lemon pisze: ↑31 gru 2019, o 17:51
Jasne, że nie tajemnica.
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18
Lub
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18
Generalnie to 1.8 benzyna + gaz. 2011-13. Budżet do 30000,- Jestem z Lublina.
Ps. co znaczy fabryczne LPG w twoim mniemaniu?
Fabryczna czyli montowana zanim auto dotrze do salonu.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Do tego https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18
jest VIN KL1YF7559CK680414
Dodano po 3 minutach 50 sekundach:
W rocznikach 2012 nie było jeszcze ciemnionych tylnych szyb
jest VIN KL1YF7559CK680414
Dodano po 3 minutach 50 sekundach:
W rocznikach 2012 nie było jeszcze ciemnionych tylnych szyb
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- etac
- Prezes
- Posty: 23775
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
ten jest z KL7. I ma bogatą historie serwisową. Kupiony w Gdańsku.
Dziwne bo nie ma KL7 na początku VIN
Dziwne bo nie ma KL7 na początku VIN
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Bogatą historię czyli..wszystko naprawili, czy były dzwony?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Lemon naucz się używać cytatów w klamrach bbcode bo nie będę ciągle poprawiać.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- etac
- Prezes
- Posty: 23775
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Dużo naprawiono.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Fachman
- Posty: 4980
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 34
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Wojtku.... Ja mam z 2012 i mam ciemne szybywszim pisze:
Dodano po 3 minutach 50 sekundach:
W rocznikach 2012 nie było jeszcze ciemnionych tylnych szyb
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
KL1YF7559DK016820
Z innego ogłoszenia.
https://m.olx.pl/oferta/chevrolet-orlan ... n=1&page=3
Proszę o sprawdzenie
Może to jego szukam?
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
- etac
- Prezes
- Posty: 23775
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Ten też jest krajowy i z KL7
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Witam. Odgrzeję temat.
Niestety, auto po które miałem jechać w przyszłym tygodniu, po przesłaniu dokładnych zdjęć od sprzedającego chyba odpadnie. Min. przez nienaturalnie odstający i niespasowany przedni zderzak sugeruje stłuczkową przeszłość i dodatkowe koszty naprawy.
Stąd moja jeszcze jedna prośba o sprawdzenie VIN.
KL1YF7559BK173967
Orlando stoi w Piasecznie w AAAAuto. Niby polski salon z LPG.
Po tego miałbym jeszcze nie daleko. Bo jest jeszcze w Olsztynie, ale może najpierw te co bliżej.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam Lemon.
Niestety, auto po które miałem jechać w przyszłym tygodniu, po przesłaniu dokładnych zdjęć od sprzedającego chyba odpadnie. Min. przez nienaturalnie odstający i niespasowany przedni zderzak sugeruje stłuczkową przeszłość i dodatkowe koszty naprawy.
Stąd moja jeszcze jedna prośba o sprawdzenie VIN.
KL1YF7559BK173967
Orlando stoi w Piasecznie w AAAAuto. Niby polski salon z LPG.
Po tego miałbym jeszcze nie daleko. Bo jest jeszcze w Olsztynie, ale może najpierw te co bliżej.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam Lemon.
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
-
- Bywalec
- Posty: 154
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 10:39
- Reputacja: 8
- Imię: Adam
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8
- LPG: LPG
- Lokalizacja: Turek
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
To, że ma taki zderzak to pół biedy, przy oględzinach auta będziesz wiedział na co bardziej zwrócić uwagę, sprawdź pas przedni, mocowanie halogenów, może ktoś go tylko docisnął na parkingu i spinki puściły. Raczej bałbym się takich idealnych bo tam nie wiadomo, co naprawiali.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2020, o 08:38 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: bał bym = bałbym + polskie znaki
Powód: bał bym = bałbym + polskie znaki
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Też mi się tak wydaje. Ja sam ostatniego lata, parkując najechałem na ukrytą w trawie betonową donicę i mi zderzak się wypsnął z zaczepów i nie da się go idealnie już ustawić, może coś się naciągnęło. Olałem bo nie widać za bardzo, ale jak się ktoś zacznie doktoryzować to i dzwon z tego wyczaruje.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4170
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 104
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Dokładnie. Poza tym auto, które jeździ lat kilka to nie jeździ po pustych drogach i nie parkuje na pustych parkingach. Auto jest do jeżdżenia i różne rzeczy mogą się zdarzyć. Jak auto z polskiego salonu to wszystko do sprawdzenia. Ja bym się bała tych sprowadzanych bo to już mogą być ulepy nieziemskie.
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Szkoda tylko, że mam prawie 200 km do auta.
Tak wiem, rzadko kiedy fajne auto jest w tym samym mieście co kupujący.
Jeszcze nie potrafię wrzucać zdjęć z mms'a bo bym Wam pokazał defekty.
Dodano po 5 minutach :
Sprzedającemu też to nie przeszkadza. Niestety mojej żonie już tak .
Dzwona się nie obawiam bo to można sprawdzić. Bardziej dodatkowych kosztów już po zakupie.
Dodano po 6 minutach 29 sekundach:
No właśnie tylko jak był robiony w ASO.
Dlatego właśnie biorę pod uwagę tylko krajowe z KL7.
Dodano po 30 minutach :
To ten zderzak.
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Prawie jak u mnie No choć może nie aż tak bardzo.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)
Witam ponownie.
Temat zakupu Orlando w dalszym ciągu jest aktualny.
Jeden ze sprzedających, na prośbę o kod silnika zakodowany w numerze VIN podał mi coś takiego "Silnik 1.8 oznaczenie F18D4119779KA (2H0)".
Rozumiem, że nie oto mi chodziło? Chciałem się dowiedzieć czy to "silnik pod LPG".
Pozdrawiam Lemon.
Temat zakupu Orlando w dalszym ciągu jest aktualny.
Jeden ze sprzedających, na prośbę o kod silnika zakodowany w numerze VIN podał mi coś takiego "Silnik 1.8 oznaczenie F18D4119779KA (2H0)".
Rozumiem, że nie oto mi chodziło? Chciałem się dowiedzieć czy to "silnik pod LPG".
Pozdrawiam Lemon.
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość