3.2 Check Engine
-
- Świeżak
- Posty: 49
- Rejestracja: 10 lis 2019, o 10:33
- Reputacja: 0
- Imię: Lukasz
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.2 V6 AT
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Piotrowiec
- Kontakt:
3.2 Check Engine
Witam
Nie jest to kolejny temat - zaswiecila mi sie kontrolka
Problem jest zupelnie odwrotny.
Kupilem Captive od faceta ktory w 2015 kupił ją w jednym z Komisow w Radomiu.
Ma duzo rachunków z dobrego warsztatu w kielcach z 2015 i chyba sporo wtedy do auta dołożył.
Generalnie nie ma zadnego bledu przez ELM i auto jest prawie ok - oprocz tego ze handlarze odlaczyli Checka na desce - nie pali sie nawet po przekreceniu kluczyka
Ale kupiłem bo mam juz dosc szukania ideału a i cena spoko.
A teraz do brzegu
Spotkaliscie sie z tym?
Da się mając dobry program to sprawdzic w ECU
Czy to raczej kwestia wylutowanej/wyjetej diody na desce?
Nie chce demontowac zegarow tylko po to zeby to sprawdzic
Bede wdzieczny za informacje
Pozdrowki
Nie jest to kolejny temat - zaswiecila mi sie kontrolka
Problem jest zupelnie odwrotny.
Kupilem Captive od faceta ktory w 2015 kupił ją w jednym z Komisow w Radomiu.
Ma duzo rachunków z dobrego warsztatu w kielcach z 2015 i chyba sporo wtedy do auta dołożył.
Generalnie nie ma zadnego bledu przez ELM i auto jest prawie ok - oprocz tego ze handlarze odlaczyli Checka na desce - nie pali sie nawet po przekreceniu kluczyka
Ale kupiłem bo mam juz dosc szukania ideału a i cena spoko.
A teraz do brzegu
Spotkaliscie sie z tym?
Da się mając dobry program to sprawdzic w ECU
Czy to raczej kwestia wylutowanej/wyjetej diody na desce?
Nie chce demontowac zegarow tylko po to zeby to sprawdzic
Bede wdzieczny za informacje
Pozdrowki
Captiva 3.2 B+G
12-15l LPG
222kkm i jeździ
12-15l LPG
222kkm i jeździ
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5809
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 344
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
Do wyłączenia Checka wystarczy przeciąć jeden przewód między ECU a licznikiem.
Sprawdź wiązki, szczególnie przy ECU.
Jeśli by się połączyć jakimś interfejsem z licznikiem to można by zrobić test kontrolek.
Sprawdź wiązki, szczególnie przy ECU.
Jeśli by się połączyć jakimś interfejsem z licznikiem to można by zrobić test kontrolek.
-
- Świeżak
- Posty: 49
- Rejestracja: 10 lis 2019, o 10:33
- Reputacja: 0
- Imię: Lukasz
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.2 V6 AT
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Piotrowiec
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
Dzięki
To juz jest jakis trop - wlasnie nie wiem jak to robia handlarze.
Mam tylko OBDII i prosty Car scaner - auto oprocz wymiany oleju nie ma błędów.
Moj mechanik nie mogl sie polaczyc przy uzyciu Delphi - bo to chevrolet
Tak powiedział
Widzialem tu na forum wątki o skanowaniu ale wiekszac linków juz dawno zdechła...
Podrzuci ktoś cos aktualnego co mozna podlaczyc przez OBDII?
PS
Jakie i gdzie tam jest jeszcze gniazdo?
To juz jest jakis trop - wlasnie nie wiem jak to robia handlarze.
Mam tylko OBDII i prosty Car scaner - auto oprocz wymiany oleju nie ma błędów.
Moj mechanik nie mogl sie polaczyc przy uzyciu Delphi - bo to chevrolet
Tak powiedział
Widzialem tu na forum wątki o skanowaniu ale wiekszac linków juz dawno zdechła...
Podrzuci ktoś cos aktualnego co mozna podlaczyc przez OBDII?
PS
Jakie i gdzie tam jest jeszcze gniazdo?
Captiva 3.2 B+G
12-15l LPG
222kkm i jeździ
12-15l LPG
222kkm i jeździ
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5809
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 344
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
OBD:
https://www.outilsobdfacile.com/locatio ... -captiva-1
Powiedz mi jeszcze z którego roku jest ta Captiva, bo tak przeglądałem te schematu co mam i wychodzi na to że po 2009 wszystko idzie po CAN-ie, nawet Check.
Od starszych mam tylko silniki 2.4, 3.5 i 3.6 L i tam jest oddzielny przewód od Checka (MIL)
https://www.outilsobdfacile.com/locatio ... -captiva-1
Powiedz mi jeszcze z którego roku jest ta Captiva, bo tak przeglądałem te schematu co mam i wychodzi na to że po 2009 wszystko idzie po CAN-ie, nawet Check.
Od starszych mam tylko silniki 2.4, 3.5 i 3.6 L i tam jest oddzielny przewód od Checka (MIL)
-
- Świeżak
- Posty: 49
- Rejestracja: 10 lis 2019, o 10:33
- Reputacja: 0
- Imię: Lukasz
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.2 V6 AT
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Piotrowiec
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
To jest 2007
Nie mam auta przy sobie - jeśli trzeba VIN to po południu wyślę.
Gdzie szukać tego przewodu (MIL) jeśli to ten?
Jest jakiś charakterystyczny?
Myślę ze bym to sam ogarnął - jestem po technikum mechanicznym ale bez praktyki bo się życie inaczej potoczyło
Nie mam auta przy sobie - jeśli trzeba VIN to po południu wyślę.
Gdzie szukać tego przewodu (MIL) jeśli to ten?
Jest jakiś charakterystyczny?
Myślę ze bym to sam ogarnął - jestem po technikum mechanicznym ale bez praktyki bo się życie inaczej potoczyło
Ostatnio zmieniony 5 gru 2019, o 09:46 przez bubu1769, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Polskie znaki.
Powód: Polskie znaki.
Captiva 3.2 B+G
12-15l LPG
222kkm i jeździ
12-15l LPG
222kkm i jeździ
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5809
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 344
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
M - malfunction
I - indicator
L - lamp
Kontrolka usterek silnika.
Brązowy przewód z białym paskiem.
Wychodzi ze złącza ECU, na tym schemacie co podałem w zależności od wersji na pinie 12,27 bądź 68 złącza X1, dalej wchodzi na pin 25 złącza X2 skrzynki bezpieczników pod maską i wychodzi pinem 21 złącza X1, następnie poprzez pin 79 złącza X200 (prawdopodobnie złącze główne przy nogach kierowcy) i kończy na pinie 12 złącza licznika.
I - indicator
L - lamp
Kontrolka usterek silnika.
Brązowy przewód z białym paskiem.
Wychodzi ze złącza ECU, na tym schemacie co podałem w zależności od wersji na pinie 12,27 bądź 68 złącza X1, dalej wchodzi na pin 25 złącza X2 skrzynki bezpieczników pod maską i wychodzi pinem 21 złącza X1, następnie poprzez pin 79 złącza X200 (prawdopodobnie złącze główne przy nogach kierowcy) i kończy na pinie 12 złącza licznika.
-
- Świeżak
- Posty: 49
- Rejestracja: 10 lis 2019, o 10:33
- Reputacja: 0
- Imię: Lukasz
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.2 V6 AT
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Piotrowiec
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
Ekstra
Dzięki
Biorę się za to w weekend - porobie jakieś fotki to może wrzucę na forum na przyszłość
Ja kupiłem świadomie ale sprzedający zdawał się nie wiedzieć że brakuję mu kontrolki bo go oszukali w komisie
Dzięki
Biorę się za to w weekend - porobie jakieś fotki to może wrzucę na forum na przyszłość
Ja kupiłem świadomie ale sprzedający zdawał się nie wiedzieć że brakuję mu kontrolki bo go oszukali w komisie
Ostatnio zmieniony 5 gru 2019, o 19:01 przez bubu1769, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Polskie znaki.
Powód: Polskie znaki.
Captiva 3.2 B+G
12-15l LPG
222kkm i jeździ
12-15l LPG
222kkm i jeździ
- bart82
- Bywalec
- Posty: 151
- Rejestracja: 28 kwie 2018, o 22:55
- Reputacja: 0
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.4 4WD
- LPG: Lovato Smart
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
Gniazdo OBD masz z lewej strony kierownicy poniżej schowka na kartę oraz drobne . Delphi nie zawsze zagada najlepszy Vxdiag .
Wątpię aby sprzedający nie wiedział o kontrolce silnika .
Wątpię aby sprzedający nie wiedział o kontrolce silnika .
-
- Świeżak
- Posty: 49
- Rejestracja: 10 lis 2019, o 10:33
- Reputacja: 0
- Imię: Lukasz
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.2 V6 AT
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Piotrowiec
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
OBD to wiem bo podłączyłem i zczytałem błędy na telefon zwyklym carscanerem
- swieci na desce olej z kluczykiem i poduchy
Delphi nie wiele widział przez Chevrolet
Wiecej przez Opel
Spróbuje gdzieś to Vxdiag
Dzięki
- swieci na desce olej z kluczykiem i poduchy
Delphi nie wiele widział przez Chevrolet
Wiecej przez Opel
Spróbuje gdzieś to Vxdiag
Dzięki
Ostatnio zmieniony 5 gru 2019, o 19:02 przez bubu1769, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Polskie znaki.
Powód: Polskie znaki.
Captiva 3.2 B+G
12-15l LPG
222kkm i jeździ
12-15l LPG
222kkm i jeździ
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 mar 2020, o 16:24
- Reputacja: 0
- Imię: Michal
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.2 230
- LPG: Tak
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
Cześć, rozwiazales problem? Mam to samo, jednak check się zapala po przekręceniu kluczyka, a po wykryciu błędów wogole nie sygnalizuje...
-
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 paź 2017, o 14:50
- Reputacja: 0
- Imię: Antoni
- Samochód: Captiva 2,0 D 2007 a
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
Cześc
Ja miałem zaklejonego CHeck taśmą izolacyjną.
Rozebrałem jakies 20 minut i poprawiłem, ale niestety od tego czasu swieci sie prawie bez przerwy , zawsze jakieś błedy sie znajdą
Ja miałem zaklejonego CHeck taśmą izolacyjną.
Rozebrałem jakies 20 minut i poprawiłem, ale niestety od tego czasu swieci sie prawie bez przerwy , zawsze jakieś błedy sie znajdą
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 31 gru 2018, o 08:42
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3,2 230KM LU1 10HM Alloytec
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Re: 3.2 Check Engine
Może po prostu warto zaprowadzić do mechanika żeby sprawdził o co kaman.
Ja walczyłem długo z błędami czujników na szczęście się uporałem ze wszystkim i póki co nic nie ma. Ale na jak długo tego nie wie nikt
Ja walczyłem długo z błędami czujników na szczęście się uporałem ze wszystkim i póki co nic nie ma. Ale na jak długo tego nie wie nikt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości