Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Dieselland nie odpisał. Dałem dziś auto do elektryka i dość szczegółowo omówiłem z nim temat. O wynikach poinformuje...
Na pewno odwiedzę serwis z urządzeniem Edia-pro w listopadzie (za około półtora tygodnia) jeżeli aktualny elektryk samochodowy podda się. Przedstawię relację tutaj.
BTW - dziś sprawdzałem przy pomocy VXDiag element grzewczy sondy lambda i nie wiem czy jest ok. Trudno coś intepretować jak nie ma się porównania lub biuletynu technicznego. Aczkolwiek trochę dziwne na logikę , że zmieniając polecenie nasterowania nie zmienia się amperaż na sondzie lambda... Te zmiany lambda z 1 na 2 i odwrotnie miały miejsce jak wentylator się załączał .... Dość często włącza się bez względu na temperaturę cieczy chłodzącej silnika...
Diagnostyka elementu grzewczego sondy lambda
Jeżeli osoby , które mają VXDiag mogłyby sprawdzić u siebie ten parametr byłbym wdzięczny..
Na pewno odwiedzę serwis z urządzeniem Edia-pro w listopadzie (za około półtora tygodnia) jeżeli aktualny elektryk samochodowy podda się. Przedstawię relację tutaj.
BTW - dziś sprawdzałem przy pomocy VXDiag element grzewczy sondy lambda i nie wiem czy jest ok. Trudno coś intepretować jak nie ma się porównania lub biuletynu technicznego. Aczkolwiek trochę dziwne na logikę , że zmieniając polecenie nasterowania nie zmienia się amperaż na sondzie lambda... Te zmiany lambda z 1 na 2 i odwrotnie miały miejsce jak wentylator się załączał .... Dość często włącza się bez względu na temperaturę cieczy chłodzącej silnika...
Diagnostyka elementu grzewczego sondy lambda
Jeżeli osoby , które mają VXDiag mogłyby sprawdzić u siebie ten parametr byłbym wdzięczny..
-
- Aktywny
- Posty: 62
- Rejestracja: 23 sie 2018, o 13:15
- Reputacja: 0
- Imię: Cruiser
- Samochód: Captiva 2009 aut
- Silnik: 2.0D 150KM
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
ja bardzo chętnie, ale nie mam sondy
u mnie trochę się sytuacja polepszyła po wymianie rur intercooler'a i samego intercoolera - samochód lepiej zbiera się z 'dołu' i trochę DPF wydaje się dłużej żyje. Spalanie ani czasy się nie zmieniły znacząco
u mnie trochę się sytuacja polepszyła po wymianie rur intercooler'a i samego intercoolera - samochód lepiej zbiera się z 'dołu' i trochę DPF wydaje się dłużej żyje. Spalanie ani czasy się nie zmieniły znacząco
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Moja " Diagnostyka elementu grzewczego sondy lambda "
https://drive.google.com/file/d/1Z5wbk5 ... sp=sharing
Nie wiem o co chodzi w tej diagnostyce ale chyba jest podobnie jak u Ciebie.
https://drive.google.com/file/d/1Z5wbk5 ... sp=sharing
Nie wiem o co chodzi w tej diagnostyce ale chyba jest podobnie jak u Ciebie.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
No ja też nie wiem do końca o co kaman w tej diagnostyce sondy lambda. Kiedy współczynnik powinien się zmieniać itp.
Odebrałem auto od elektryka. Poza tym, że sobie pojeździł na mój koszt to żadnej konkretnej diagnozy. Podejrzewa DPF ale mówię mu , że był czyszczony i żadnej poprawy . Poza tym pomiary różnicy ciśnień nie wskazują na problem z tym podzespołem. Jeszcze mi cholera zrobił statyczną regenerację filtra (sic). Dobrze, że zamierzam zrobić w najbliższych dniach wymianę oleju.
Wg niego ten włączający się wentylator nawet na zimnym to wina DPF. Nie podzielam tej opinii bo temperatura DPF na to nie wskazuje jak również w tym czasie nie ma zwiększonego chwilowego spalania co by świadczyło o wypalaniu. Brak logicznego uzasadnienia.
Aaa jeszcze przyczepił się do turbosprężarki , że ma luz wzdłużny... Taki luz , że ja nie mogłem nic wyczuć... Szkoda czasu na takich magików...
Odebrałem auto od elektryka. Poza tym, że sobie pojeździł na mój koszt to żadnej konkretnej diagnozy. Podejrzewa DPF ale mówię mu , że był czyszczony i żadnej poprawy . Poza tym pomiary różnicy ciśnień nie wskazują na problem z tym podzespołem. Jeszcze mi cholera zrobił statyczną regenerację filtra (sic). Dobrze, że zamierzam zrobić w najbliższych dniach wymianę oleju.
Wg niego ten włączający się wentylator nawet na zimnym to wina DPF. Nie podzielam tej opinii bo temperatura DPF na to nie wskazuje jak również w tym czasie nie ma zwiększonego chwilowego spalania co by świadczyło o wypalaniu. Brak logicznego uzasadnienia.
Aaa jeszcze przyczepił się do turbosprężarki , że ma luz wzdłużny... Taki luz , że ja nie mogłem nic wyczuć... Szkoda czasu na takich magików...
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
W sumie jak mam VXDiag z GDS2 cóż mi może powiedzieć przeciętny serwis... Wie tyle co ja , osoba nie zajmująca się naprawą samochodów. Tak to niestety wygląda. Wiedza tych Panów w serwisach jest bardzo przeciętna a niektórzy nawet nie potrafią powiedzieć nie wiem a wymyślają nielogiczne diagnozy aby jakoś wyjść na fachowca hehe...
Interesuje mnie teraz póki co diagnostyka przy pomocy EDIA-PRO. Odezwę się po wizycie w serwisie z tym urządzeniem. A swoją drogą tak sobie myślę, że pewnie sporo użytkowników nawet nie wie , ze ich auto nie jeździ tak jak trzeba....
Interesuje mnie teraz póki co diagnostyka przy pomocy EDIA-PRO. Odezwę się po wizycie w serwisie z tym urządzeniem. A swoją drogą tak sobie myślę, że pewnie sporo użytkowników nawet nie wie , ze ich auto nie jeździ tak jak trzeba....
-
- Aktywny
- Posty: 62
- Rejestracja: 23 sie 2018, o 13:15
- Reputacja: 0
- Imię: Cruiser
- Samochód: Captiva 2009 aut
- Silnik: 2.0D 150KM
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
a chciałoby się wierzyć, że chociaż ASO byłoby taką ostatnią deską ratunku
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Niestety nie jest . Byłem w ASO w Olsztynie i Gdańsku. Poziom wiedzy żenujący...
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Tak sobie przypomniałem, że w czerwcu sprawdzałem turbosprężarkę w specjalistycznym serwisie na maszynie firmy CIMAT i nie wrzuciłem tutaj wykresów i wyników do Waszej oceny . Jak widać po jednym z testów turbosprężarka ma wynik negatywny ale człowiek z serwisu zapewniał mnie , że to jest bardzo niewielkie odchylenie i dużo turbo tak ma i on by się tym nie przejmował...Choć z drugiej strony w aucie może się różnie zachowywać... Hmmm
Skonsultuje te wykresy w innym serwisie od turbo.
Turbo Test Raport 1
Turbo Test Raport 2
Skonsultuje te wykresy w innym serwisie od turbo.
Turbo Test Raport 1
Turbo Test Raport 2
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Otrzymałem odpowiedź od producenta maszyny firmy CIMAT z Bydgoszczy. Cytuję : "Wygląda na to, że można byłoby ją trochę otworzyć w Punkcie zamknięcia, sugerowałby to pomiar przepływu. Turbina powinna odzyskać wtedy moc w niskich obrotach".
Daje do myślenia. Być może to jedna z przyczyn bo auto rzeczywiście w niskich obrotach ciężko się zbiera. Tylko dlaczego tak się stało ?
Daje do myślenia. Być może to jedna z przyczyn bo auto rzeczywiście w niskich obrotach ciężko się zbiera. Tylko dlaczego tak się stało ?
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Dostałem dziś odpowiedź z firmy , która produkuje maszyny CIMAT. Prosiłem o podanie możliwej przyczyny w samej Turbosprężarce na podstawie tego Turbo Testu:
"Przyczyną w samej turbinie będzie to że zmienna geometria w punkcie zamknięcia , czyli wtedy kiedy cięgno dotyka zderzaka jest za bardzo zamknieta i dopiero gdy osiąga wyższe obroty silnika i geometria zaczyna się otwierać, wałek dostaje taki przepływ spalin i rozkręca do takiego poziomu aby pojawiło się dostateczne doładowanie po stronnie kompresji."...
"Przyczyną w samej turbinie będzie to że zmienna geometria w punkcie zamknięcia , czyli wtedy kiedy cięgno dotyka zderzaka jest za bardzo zamknieta i dopiero gdy osiąga wyższe obroty silnika i geometria zaczyna się otwierać, wałek dostaje taki przepływ spalin i rozkręca do takiego poziomu aby pojawiło się dostateczne doładowanie po stronnie kompresji."...
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
A wiesz może co na tym wykresie jest narysowane? Ja bez legendy nie rozumiem.
Wydaje mi się, że dałeś dowód na to, aby nie tylko wtryskiwacze sprawdzać w kilku porządnych serwisach. Z turbosprężarką wydaje się być podobnie - skoro w czerwcu zakład powiedział, żeby zostawić ją w spokoju bo działa prawidłowo.
Wracając do tematu turbo.
Odpowiedzi sugerują to samo co rzuciło mi się w oczy na wykresach, które podsyłałeś - że ciśnienie zbyt wolno jest wytwarzane startując z niskich obrotów. Jak dobrze pamiętam, to podobnie wyszło na hamowni - maksymalny moment / moc przesunięta w zakres wyższych obrotów.
Co zamierzasz? Będziesz starał się regulować?
Wydaje mi się, że dałeś dowód na to, aby nie tylko wtryskiwacze sprawdzać w kilku porządnych serwisach. Z turbosprężarką wydaje się być podobnie - skoro w czerwcu zakład powiedział, żeby zostawić ją w spokoju bo działa prawidłowo.
Wracając do tematu turbo.
Odpowiedzi sugerują to samo co rzuciło mi się w oczy na wykresach, które podsyłałeś - że ciśnienie zbyt wolno jest wytwarzane startując z niskich obrotów. Jak dobrze pamiętam, to podobnie wyszło na hamowni - maksymalny moment / moc przesunięta w zakres wyższych obrotów.
Co zamierzasz? Będziesz starał się regulować?
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Zastanawiam się. Mimo wszystko chcę najpierw sprawdzić auto na urządzeniu EDIA-PRO.
-
- Aktywny
- Posty: 62
- Rejestracja: 23 sie 2018, o 13:15
- Reputacja: 0
- Imię: Cruiser
- Samochód: Captiva 2009 aut
- Silnik: 2.0D 150KM
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
No to czekamy z popcornem w ręku Wspominałeś, że w listopadzie jesteś umówiony?
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Miało wrócić urządzenie z UK w połowie listopada ale wciąż nie wróciło . Namierzyłem inny serwis i muszę się z nim skontaktować odnośnie wizyty . Dam znać ;-)
-
- Specjalista
- Posty: 493
- Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze SW
- Silnik:
- Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Czyli walka nadal trwa. Jakaś masakra
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Trwa. W listopadzie i grudniu temat odpuściłem. Muszę się wybrać do tego warsztatu z EDiA-pro. Pod koniec roku wciąż go nie mieli (nie wrócił z UK). Jeżeli znacie jakiś dobry warsztat z tym urządzeniem to proszę o kontakt. Tudzież inny dobry od Cruze.
Nie chce wymieniać części na ślepo.
Zauważyłem, że zapłon wg mnie nie jest taki jednoczesny na wszystkich cylindrach. Coś mi się wydaje, że to problem natury elektrycznej. To urządzenie EDIA-pro dałoby odpowiedź na wiele rzeczy lub pozwoliloby ukierunkować się na szukanie w konkretnym miejscu.
Nie chce wymieniać części na ślepo.
Zauważyłem, że zapłon wg mnie nie jest taki jednoczesny na wszystkich cylindrach. Coś mi się wydaje, że to problem natury elektrycznej. To urządzenie EDIA-pro dałoby odpowiedź na wiele rzeczy lub pozwoliloby ukierunkować się na szukanie w konkretnym miejscu.
Ostatnio zmieniony 3 mar 2020, o 20:19 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: dało by = dałoby
Powód: dało by = dałoby
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Auto w serwisie w Wawie. Dam znać jak będę coś wiedział od serwisu .
Jestem do końca marca w stolicy.
Jestem do końca marca w stolicy.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
No cóż - szkoda słów tak naprawdę . Byłem w serwisie Autoexpert przy ul. Gordona Bennetta 12 w Wawie.
Odłączyli czujnik położenia wałka rozrządu( trzymali auto od środy do poniedziałku ) i wg nich ( dokładnie jednego z członków serwisu ) auto lepiej zaczęło chodzić . Tak tak , nic nie wymyślam . Wsiadłem do auta i zero różnicy choć moze jeszcze głośniej nawet pracował silnik, twardo . Poprawa... Dobry żart .
Jeden z członków załogi to nawet próbował mi wmówić ,że auto pracuje normalnie i co ja chcę a 163 KM w Cruzie to słabo . Już w tym momencie wiedziałem ,że jestem w bardzo niewłaściwym miejscu .
Później doczepili się ,że należałoby sprawdzić szczelność komory spalania i sprawdzić rozrząd . Jeżeli " mechanik " wsiada i nie słyszy ,że praca silnika jest niepoprawna i reakcja na gaz, to ja dziękuję za jakiekolwiek usługi w takim miejscu ...
Aaa jeszcze na koniec usłyszałem ,że auto pokazuje błąd p136 czy jakoś tak na desce rozdzielczej !Zdziwiłem się bo mam kompa diagnostycznego i jak przyjechałem nic nie pokazywał ani w kompie ani na desce . Sprawdziłem po odebraniu i przejechaniu 20km . Nic nie było. Czy w tym miejscu robi się wariatów z klientów ? Ja miałem takie odczucie po wyjściu ... Znów dałem się nabrać na piękne słowa na stronie internetowej a rzeczywistość okazała się tragiczna ...
Odłączyli czujnik położenia wałka rozrządu( trzymali auto od środy do poniedziałku ) i wg nich ( dokładnie jednego z członków serwisu ) auto lepiej zaczęło chodzić . Tak tak , nic nie wymyślam . Wsiadłem do auta i zero różnicy choć moze jeszcze głośniej nawet pracował silnik, twardo . Poprawa... Dobry żart .
Jeden z członków załogi to nawet próbował mi wmówić ,że auto pracuje normalnie i co ja chcę a 163 KM w Cruzie to słabo . Już w tym momencie wiedziałem ,że jestem w bardzo niewłaściwym miejscu .
Później doczepili się ,że należałoby sprawdzić szczelność komory spalania i sprawdzić rozrząd . Jeżeli " mechanik " wsiada i nie słyszy ,że praca silnika jest niepoprawna i reakcja na gaz, to ja dziękuję za jakiekolwiek usługi w takim miejscu ...
Aaa jeszcze na koniec usłyszałem ,że auto pokazuje błąd p136 czy jakoś tak na desce rozdzielczej !Zdziwiłem się bo mam kompa diagnostycznego i jak przyjechałem nic nie pokazywał ani w kompie ani na desce . Sprawdziłem po odebraniu i przejechaniu 20km . Nic nie było. Czy w tym miejscu robi się wariatów z klientów ? Ja miałem takie odczucie po wyjściu ... Znów dałem się nabrać na piękne słowa na stronie internetowej a rzeczywistość okazała się tragiczna ...
-
- Aktywny
- Posty: 89
- Rejestracja: 2 gru 2014, o 18:40
- Reputacja: 0
- Imię: jan
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 LNP
- Lokalizacja: elbląg
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Kolego udalo Ci sie ogarnac Cruza? Co bylo przyczyna tej usterki?
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Jeszcze się nie udało bo parę miesięcy nie szukałem przyczyny . W lipcu wracam do tematu bo urlop.
Masz podobny problem z mocą ?
Masz podobny problem z mocą ?
-
- Aktywny
- Posty: 89
- Rejestracja: 2 gru 2014, o 18:40
- Reputacja: 0
- Imię: jan
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 LNP
- Lokalizacja: elbląg
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Odpukac nie. Przeczytalem wszystkie 22 strony watku i konca problemu nie widac stad pytanie. Wydales kupe kasy widze a poprawy brak. Powiem Ci ze teraz chyba zostalo oddanie sterownika ECM do ponownego zaprogramowania. Cos mi to wyglada na awarie "mozgu".
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
ECM ma wgrane ponownie aktualne , nowe oprogramowanie. Bez poprawy .
Jak znajdę przyczynę to napiszę . Postaram się skontaktować z KotBury z forum Peugeota . Olbrzymia wiedza w dieslach .
Jak znajdę przyczynę to napiszę . Postaram się skontaktować z KotBury z forum Peugeota . Olbrzymia wiedza w dieslach .
-
- Świeżak
- Posty: 41
- Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
- Reputacja: 1
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 2,0,163KM
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Hej, ogarnąłeś ten temat z brakiem mocy? Jeśli tak to napisz co było przyczyną. Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 13 lut 2021, o 23:26 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ortografia + polskie znaki
Powód: ortografia + polskie znaki
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 paź 2021, o 19:50
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 163 KM
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Witam Wszystkich , jestem nowy na Waszym forum. Jeżeli mogę coś dorzucić to mam identyczny przypadek z odchyłką na wtryskiwaczach . Założyłem jeden nowy wtryskiwacz i trzy regenerowane w Turbo-Tec ,oczywiście wprowadzone kody , wartości odchyłek się zmieniły ,ale błędy 4 wtryskiwaczy dalej występują . Kompresja zmierzona ,równa , dolot silnika szczelny. Najciekawsze jest to ,że po skasowaniu błędów , błędy wskakują od razu tj 1-2 s w sterownik ,niezależnie czy zapalam silnik na podwyższonych obrotach czy też nie .
Miałem w przeszłości doczynienia z Chevroletami i wtryskiwaczami Delhi , często się zdarzało ,że regenerowane wtryskiwacze nie dawały się do montażu . Czy coś się wyjaśniło w temacie? U siebie w samochodzie chyba zainwestuję w koło dwumasowe - choć go nie słychać i potem w 4 nowe wtryskiwacze - tylko to nie mała kwota . Jak autorowi się udało to proszę o info . Dzięki
Miałem w przeszłości doczynienia z Chevroletami i wtryskiwaczami Delhi , często się zdarzało ,że regenerowane wtryskiwacze nie dawały się do montażu . Czy coś się wyjaśniło w temacie? U siebie w samochodzie chyba zainwestuję w koło dwumasowe - choć go nie słychać i potem w 4 nowe wtryskiwacze - tylko to nie mała kwota . Jak autorowi się udało to proszę o info . Dzięki
-
- Bywalec
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 lut 2023, o 22:05
- Reputacja: 7
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze Kombi
- Silnik: 2.0 163 KM, Diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Kolego Wojtas jaki jest finał twojej historii z problemem z tematu ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości