Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Co do DPF to co warsztat inna diagnoza wizualna. Tak jak Wam wcześniej napisałem, że w jednym powiedzieli , że był rozcinany . W drugim już , że nie , wygląda na fabryczny. W trzecim podobnie i sprawdzono przepływ powietrza maksymalny - wyszło 228 milibarów czyli 22,8 kPa. Jaka powinna być wartość fabryczna - nie wiadomo . Po czyszczeniu jest ponownie wykonywany pomiar i wtedy można porównać. Póki co wstrzymałem się z czyszczeniem. Widziałem zapiski z innych aut, że przed czyszczeniem miały nawet 0 lub np. 33 lub coś koło tego a po czyszczeniu ok 300-400. Dziwny przypadek był w BMW. Przed czyszczeniem było 228 a po czyszczeniu niewiele ponad 300 i zdecydowanie poprawiła się praca silnika ale wyskakiwał wcześniej błąd DPF.
Przed końcem dnia otrzymałem info, że turbosprężarka sprawdzona na maszynie TurboTest firmy Cinat przeszła pozytywnie testy i że wg serwisu nie powinienem doszukiwać się problemu w turbosprężarce. Jutro ją odbiorę.
Wtryskiwacze zostały sprawdzone na maszynie EDX611D włoskiej firmy Nova Ditex. Ogólnie usłyszałem , że wtryskiwacze pracują bez uwag. Wprowadzono jednak podczas badania kody z wtryskiwacza a nie te po regeneracji Szkoda nawet tego komentować. Postaram się w wolnej chwili zeskanować protokoły do wglądu. Co ciekawe dano mi nowe podkładki pod wtryskiwacze 2mm a nie 3mm. Może ktoś z Was wie jakie powinny być "fabrycznie". Wydaje mi się, że 3mm , dostałem na moją sugestię 3mm ale 2mm też.
Chcąc teraz wszystko poskładać muszę mieć nowe uszczelki dla turbo i DPF. I tu pojawił się problem. Nic w Polsce nie mogłem dostać, wszystkie serwisy (ASO) gdzie dzwoniłem - na zamówienie i oczekiwanie kilka dni... Tak więc auto rozgrzebane postoi do Bożego Ciała...
Zastanawiam się czy nie dać do sprawdzenia tych wtrysków jeszcze na inną maszynę (i tak czekam na uszczelki) firmy Hartridge,jedynego producenta urządzeń pomiarowych posiadającego autoryzację firmy Delphi.
Jestem już dziś tak padnięty "walką" w ten upał , że jutro kolejna garść informacji i przemyśleń...
Przed końcem dnia otrzymałem info, że turbosprężarka sprawdzona na maszynie TurboTest firmy Cinat przeszła pozytywnie testy i że wg serwisu nie powinienem doszukiwać się problemu w turbosprężarce. Jutro ją odbiorę.
Wtryskiwacze zostały sprawdzone na maszynie EDX611D włoskiej firmy Nova Ditex. Ogólnie usłyszałem , że wtryskiwacze pracują bez uwag. Wprowadzono jednak podczas badania kody z wtryskiwacza a nie te po regeneracji Szkoda nawet tego komentować. Postaram się w wolnej chwili zeskanować protokoły do wglądu. Co ciekawe dano mi nowe podkładki pod wtryskiwacze 2mm a nie 3mm. Może ktoś z Was wie jakie powinny być "fabrycznie". Wydaje mi się, że 3mm , dostałem na moją sugestię 3mm ale 2mm też.
Chcąc teraz wszystko poskładać muszę mieć nowe uszczelki dla turbo i DPF. I tu pojawił się problem. Nic w Polsce nie mogłem dostać, wszystkie serwisy (ASO) gdzie dzwoniłem - na zamówienie i oczekiwanie kilka dni... Tak więc auto rozgrzebane postoi do Bożego Ciała...
Zastanawiam się czy nie dać do sprawdzenia tych wtrysków jeszcze na inną maszynę (i tak czekam na uszczelki) firmy Hartridge,jedynego producenta urządzeń pomiarowych posiadającego autoryzację firmy Delphi.
Jestem już dziś tak padnięty "walką" w ten upał , że jutro kolejna garść informacji i przemyśleń...
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Powiem szczerze, że obstawiałem na usterkę w turbosprężarce.
Jeżeli chodzi o uszczelkę turbo-kolektor (oryginalne numery)to popytaj w sklepach czy nie mają takiego zamiennika : FA1 412-553
https://www.czesciauto24.pl/fa1/13918308
Turbo - DPF: (oryginalne numery: https://www.potak.eu/towar/25191731,fgm,25191731,a.aspx), zamiennik FA1 870-913
W moim DPF przy wypalaniu mam ponad 20kPa przy 100% obciążeniu
Jeżeli chodzi o uszczelkę turbo-kolektor (oryginalne numery)to popytaj w sklepach czy nie mają takiego zamiennika : FA1 412-553
https://www.czesciauto24.pl/fa1/13918308
Turbo - DPF: (oryginalne numery: https://www.potak.eu/towar/25191731,fgm,25191731,a.aspx), zamiennik FA1 870-913
W moim DPF przy wypalaniu mam ponad 20kPa przy 100% obciążeniu
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Tak , co do uszczelek znalazłem w potak.eu oryginały i zamienniki też znam i są w kilku sklepach w necie (siedziałem teraz i szukałem, chciałem napisać ale byłeś szybszy). Najgorzej jest z uszczelką wydech z DPF , nr kat. 13332579 ale już namierzyłem. Dzięki wielkie scott za pomoc.
Jak zmierzyłeś te 22 KPa , w czasie wypalania - dobrze to rozumiem ?
Jak zmierzyłeś te 22 KPa , w czasie wypalania - dobrze to rozumiem ?
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
W czasie jazdy rejestrowałem przebiegi, bo mnie DPF szwankuje jak się robi ciepło.
I raz się tak złożyło, że zaczął się wypalać.
I raz się tak złożyło, że zaczął się wypalać.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Na fabrycznym wtrysku podkładka 3mm, przed chwilą zmierzyłem.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
wojtas01, jak już masz rozebrany samochód, to spróbuj sprawdzić chłodnicę powietrza.
Myślę, że wystarczyłaby do tego sprężarka powietrza z reduktorem - ustawić np. 1.5bar (max 2, nie więcej niż daje turbo). Zrobić redukcję na jakieś urządzenie z manometrem. Pompować i obserwować czy wskazania na manometrze nie wzrastają. Wtedy można też na szczelność sprawdzić, przytykając na chwilę z drugiej strony.
Myślę, że wystarczyłaby do tego sprężarka powietrza z reduktorem - ustawić np. 1.5bar (max 2, nie więcej niż daje turbo). Zrobić redukcję na jakieś urządzenie z manometrem. Pompować i obserwować czy wskazania na manometrze nie wzrastają. Wtedy można też na szczelność sprawdzić, przytykając na chwilę z drugiej strony.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Janek za wymiar podkładek.
Scott słuszna uwaga odnośnie intercoolera. Jest okazja to sprawdzić. Postaram się to zrobić zanim złożymy turbo i dpf. Sprawdzę też podciśnienia na gruszkę itp itd. Kupiłem specjalnie manometr.
Scott słuszna uwaga odnośnie intercoolera. Jest okazja to sprawdzić. Postaram się to zrobić zanim złożymy turbo i dpf. Sprawdzę też podciśnienia na gruszkę itp itd. Kupiłem specjalnie manometr.
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Też warto poddać próbie ciśnieniowej wszystkie rury, w których prowadzone jest powietrze. Wiesz, jak sam zrobisz to masz pewność.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Tak wygląda sonda lambda , cała czarna w sadzy:
Tak jak wcześniej pisałem w jednym z zakładów powiedzieli mi , że DPF wygląda na już otwierany. Co o tym myślicie ? W dwóch innych jakoś nie byli skorzy do takich twierdzień... Nie czyściłem DPF bo zmierzony przepływ powietrza wynosił 228 milibarów. Nie potrafiono mi powiedzieć jednak jaka powinna być wartość w nim prawidłowa Na podstawie pomiarów w innych autach kształtuje się to na poziomie ok 300-400..
Tak jak wcześniej pisałem w jednym z zakładów powiedzieli mi , że DPF wygląda na już otwierany. Co o tym myślicie ? W dwóch innych jakoś nie byli skorzy do takich twierdzień... Nie czyściłem DPF bo zmierzony przepływ powietrza wynosił 228 milibarów. Nie potrafiono mi powiedzieć jednak jaka powinna być wartość w nim prawidłowa Na podstawie pomiarów w innych autach kształtuje się to na poziomie ok 300-400..
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
raczej nie:
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Dzięki za odpowiedź ze zdjęciem. Info takie, że otwierany, że potraktowany jakimś środkiem i w dodatku przesunięty wkład powiedzieli mi w tym serwisie - GozBor - Olsztyn/Kieźliny . W dwóch kolejnych zdziwienie, że tak ktoś powiedział.
No ale ten serwis powyżej zajmuje się też elektroniką w samochodzie. Na pytanie jak kwalifikują sterownik silnika do naprawy to uszłyszałem odpowiedź , że jak klient wymieni 90% części w aucie to na tej podstawie
No ale ten serwis powyżej zajmuje się też elektroniką w samochodzie. Na pytanie jak kwalifikują sterownik silnika do naprawy to uszłyszałem odpowiedź , że jak klient wymieni 90% części w aucie to na tej podstawie
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
To że sonda jest okopcona to chyba normalne ale że końcówka wydechu czarna od sadzy
Sprawdzałem u kolegi ( Ford Mondeo ) i palec i był czysty.
Sprawdzałem u kolegi ( Ford Mondeo ) i palec i był czysty.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
No nie takie normalne , że sonda okopcona (niewłaściwy np. skład spalin powietrze - paliwo ). Tu jest opisane jaki kolor powinna mieć.
Też mnie to zastanawia , że końcówka wydechu jest czarna od sadzy mimo, że auto ma DPF...
Też mnie to zastanawia , że końcówka wydechu jest czarna od sadzy mimo, że auto ma DPF...
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Nie znam się dobrze, ale sonda wygląda na bardzo upaćkaną sadzą. Co sugeruje za dużo niespalonego paliwa. To może się wiązać z widocznymi na wykresach problemami z dostarczeniem odpowiedniej ilości powietrza.
Odnośnie okopconej końcówki rury.
Ja w swoim też mam, jak się przejedzie palcem, to jest taka cieniutka warstewka. Odkąd pamiętam tak miałem. A w sierpniu na SKP, jak mierzono spaliny to wg. diagnosty, bardzo dobry skład był. Samochód był wtedy dobrze rozgrzany, bo 10km wcześniej zjechałem z autostrady.
Śmiem twierdzić, że u Ciebie jest to powiązane z wyglądem sondy. Masz zwiększone zadymienie i to będzie widać.
Pamiętajmy, że nikt nie da 100% skuteczności wyłapywania cząstek sadzy w DPF, zawsze coś się przedostanie, a szczególnie jak silnik kopci. Myślę, ze podczas wypalania też nie ma 100% skuteczności przetwarzania, i część może po prostu zostać wypchana.
Odnośnie okopconej końcówki rury.
Ja w swoim też mam, jak się przejedzie palcem, to jest taka cieniutka warstewka. Odkąd pamiętam tak miałem. A w sierpniu na SKP, jak mierzono spaliny to wg. diagnosty, bardzo dobry skład był. Samochód był wtedy dobrze rozgrzany, bo 10km wcześniej zjechałem z autostrady.
Śmiem twierdzić, że u Ciebie jest to powiązane z wyglądem sondy. Masz zwiększone zadymienie i to będzie widać.
Pamiętajmy, że nikt nie da 100% skuteczności wyłapywania cząstek sadzy w DPF, zawsze coś się przedostanie, a szczególnie jak silnik kopci. Myślę, ze podczas wypalania też nie ma 100% skuteczności przetwarzania, i część może po prostu zostać wypchana.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Szkoda że w opisie nie ma z jakiego silnika jest ta sonda, mi wygląda na benzynę.wojtas01 pisze: ↑16 cze 2019, o 22:06No nie takie normalne , że sonda okopcona (niewłaściwy np. skład spalin powietrze - paliwo ). Tu jest opisane jaki kolor powinna mieć.
Też mnie to zastanawia , że końcówka wydechu jest czarna od sadzy mimo, że auto ma DPF...
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Co do mojego DPF to chyba jednak warto go przeczyścić. Różnica ciśnień na poziomie 228 milibarów (22,8kPa) jest chyba zbyt duża. Wiedza tych warsztatów jest porażająca negatywnie. Niektórzy nawet nie wiedzą co mierzą i w jakich jednostkach .
Sprawa druga. Dziś dałem ponownie do sprawdzenia wtryskiwacze aby sprawdzili je z kodami i właśnie otrzymałem telefon , że kody są niekompatybilne z wtryskiwaczami , dla 3 nadano nowe kody a dla jednego nie udało się. Stół probierczy Eragon Nova Ditex EDX611D. No i masz babo placek... To jakiś kosmiczny absurd to wszystko... Jak dojadą dziś do mnie wtryskiwacze to zrobię skany i zamieszczę tu. Wtryskiwacze sprawdzałem w tym serwisie.
Dodano po 1 godzinie 1 minucie 38 sekundach:
Wtryskiwacze mam na gwarancji po regeneracji więc wygląda na to, że trzeba reklamować.
A tu tak do poczytania sobie jak ktoś będzie chciał regenerować wtryskiwacze. Ja bym dodał do tego artykułu jeszcze , że np. sprawdza się wtryskiwacze na niewłaściwym stole probierczym, oszukując klienta .
Dodano po 2 godzinach 49 minutach 55 sekundach:
Tutaj link do protokołu ze sprawdzenia wtryskiwaczy. Wyraźnie jest napisane, że np. występuje problem dawki przy ciśnieniu 800bar lub 1600 bar( poza tolerancją) a także niekompatybilność z kodami C3I. Poza tym nadano nowe kody C3I dla 3 wtryskiwaczy a dla jednego nie było to możliwe. Zastanawiam się czy je reklamować w serwisie , który je regenerował ale chyba trzeba.
Dodano po 2 godzinach 15 minutach 48 sekundach:
Ciekawy artykuł na temat diagnostyki wtryskiwaczy. Tylko serwis musi mieć coś więcej niż klucze i uniwersalny tester diagnostyczny.
Sprawa druga. Dziś dałem ponownie do sprawdzenia wtryskiwacze aby sprawdzili je z kodami i właśnie otrzymałem telefon , że kody są niekompatybilne z wtryskiwaczami , dla 3 nadano nowe kody a dla jednego nie udało się. Stół probierczy Eragon Nova Ditex EDX611D. No i masz babo placek... To jakiś kosmiczny absurd to wszystko... Jak dojadą dziś do mnie wtryskiwacze to zrobię skany i zamieszczę tu. Wtryskiwacze sprawdzałem w tym serwisie.
Dodano po 1 godzinie 1 minucie 38 sekundach:
Wtryskiwacze mam na gwarancji po regeneracji więc wygląda na to, że trzeba reklamować.
A tu tak do poczytania sobie jak ktoś będzie chciał regenerować wtryskiwacze. Ja bym dodał do tego artykułu jeszcze , że np. sprawdza się wtryskiwacze na niewłaściwym stole probierczym, oszukując klienta .
Dodano po 2 godzinach 49 minutach 55 sekundach:
Tutaj link do protokołu ze sprawdzenia wtryskiwaczy. Wyraźnie jest napisane, że np. występuje problem dawki przy ciśnieniu 800bar lub 1600 bar( poza tolerancją) a także niekompatybilność z kodami C3I. Poza tym nadano nowe kody C3I dla 3 wtryskiwaczy a dla jednego nie było to możliwe. Zastanawiam się czy je reklamować w serwisie , który je regenerował ale chyba trzeba.
Dodano po 2 godzinach 15 minutach 48 sekundach:
Ciekawy artykuł na temat diagnostyki wtryskiwaczy. Tylko serwis musi mieć coś więcej niż klucze i uniwersalny tester diagnostyczny.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Dziś wysłałem wtryskiwacze do serwisu w którym regenerowałem wtryskiwacze. Są na gwarancji więc niech je sprawdzają i zobaczymy co z tego będzie.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Wczoraj wyczyściłem DPF na maszynie FFSolution. Przepływ powietrza przed czyszczeniem to 228 m3/h a po czyszczeniu 320 . Czekam na wtryskiwacze , które zareklamowałem.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 sty 2019, o 17:20
- Reputacja: 0
- Imię: Dariusz
- Samochód: ORLANDO LT+
- Silnik: 2.0, 163KM
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Witam Wszystkich,
Od niedawna śledzę wątek ponieważ także posiadam silnik Z20D1 163KM tyle, że w Olku. Wojtas, czapki z głów za determinację jaką wykazujesz w walce z problemem utraty mocy. Ja co prawda nie borykam się z taką przypadłością ale nigdy nie wiadomo co i komu pisane. Niestety nie posiadam VXDIAG-a, gdyż wcześniej zakupiłem snoopera+ do innych aut, niemniej jeśli będę mógł jakoś wesprzeć w porównaniach za pomocą programów diagnostycznych Delphi lub WoW Wurth to chętnie oferuje się z pomocą.
Od niedawna śledzę wątek ponieważ także posiadam silnik Z20D1 163KM tyle, że w Olku. Wojtas, czapki z głów za determinację jaką wykazujesz w walce z problemem utraty mocy. Ja co prawda nie borykam się z taką przypadłością ale nigdy nie wiadomo co i komu pisane. Niestety nie posiadam VXDIAG-a, gdyż wcześniej zakupiłem snoopera+ do innych aut, niemniej jeśli będę mógł jakoś wesprzeć w porównaniach za pomocą programów diagnostycznych Delphi lub WoW Wurth to chętnie oferuje się z pomocą.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Dzięki Dariusz za deklarowaną pomoc. Determinacja to jedno ale to jak się już zraziłem do diesla to drugie
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Tak z ciekawości wykręciłem swoją sondę, tyż czorna
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
No widzę , widzę ale czy to na pewno prawidłowo ? Oto jest pytanie...
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Jak to mówią " Diesel musi kopcić "
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Wciąż czekam na zwrot wtryskiwaczy z serwisu. Zero odezwu na moje pytania i zero wtryskiwaczy. Jeżeli ktoś by wpadł na pomysł regeneracji wtryskiwaczy w serwisie Bosch Diesel Serwis Przybyłowicz w Rzeszowie przy ul. Handlowej 3 (LINK) to stanowczo przestrzegam, odradzam.
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Ciężko o rzetelne usługi regeneracji wtryskiwaczy, zresztą jak widać na Twoim przypadku.
Robiłeś coś w kierunku sprawdzenia dolotu we własnym zakresie?
Ile kosztowało czyszczenie DPF?
Robiłeś coś w kierunku sprawdzenia dolotu we własnym zakresie?
Ile kosztowało czyszczenie DPF?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości