Nie pali na wszystkie cylindry
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 kwie 2019, o 22:04
- Reputacja: 0
- Imię: Tom
- Samochód: Aveo
- Silnik:
- Lokalizacja: Space
- Kontakt:
Nie pali na wszystkie cylindry
Witam
Aveo T250 1,2 fabryczny gaz 2009 rok
Podejrzewam że nie pali na wszystkie cylindry
Jest słabszy i po głosie silnika wnioskuje
Jak sprawdzić cewkę? czy to może być wina świecy? albo kabla od świec?
Aveo T250 1,2 fabryczny gaz 2009 rok
Podejrzewam że nie pali na wszystkie cylindry
Jest słabszy i po głosie silnika wnioskuje
Jak sprawdzić cewkę? czy to może być wina świecy? albo kabla od świec?
-
- Bywalec
- Posty: 197
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 16:04
- Reputacja: 0
- Imię: Zenon
- Samochód: Aveo
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
najpierw sprawdz wtyczki w komorze silnika- czasami nie stykają
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Jak w tym silniku masz kable WN to zacznij od ich wymiany(najczęstsza przyczyna). Potem świece, na końcu cewka. Sprawdzić możesz tylko przez wymianę na inny egzemplarz, to są wysokie napięcia tego niczym domowym nie pomierzysz.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- papieju
- Wymiatacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 47
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Można czujnikiem stroboskopowym na przewód, pokaże czy jest iskra.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Co to za czujnik stroboskopowy?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- papieju
- Wymiatacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 47
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Widziałem to raz w akcji, nakładasz na przewód wn tak żeby był w środku kółka i jak jest iskra stroboskop miga, jak jest słaba albo nie ma to miga słabo albo wcale. Nie wiem jak to się fachowo nazywa
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5801
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 342
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2670
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 55
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Jaki przebieg auta ?
Jaki przebieg na tych świecach ?
Jaki silnik (8V 72KM czy 16V 84KM) ?
Gdzie leżą Space ?
Jaki przebieg na tych świecach ?
Jaki silnik (8V 72KM czy 16V 84KM) ?
Gdzie leżą Space ?
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 kwie 2019, o 22:04
- Reputacja: 0
- Imię: Tom
- Samochód: Aveo
- Silnik:
- Lokalizacja: Space
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Przebieg 130 tys.
Na tych świecach to może nawet 30 tys. ;] od zakupu samochodu nie wymieniłem
Silnik 84 konie
Dzisiaj wymieniłem świece na ngk za 22 pln/szt
Były dwa razy droższe typowo do gazu ale szkodza mi $
Zakupiłem też kable ngk za 101 pln ale wymienię jutro
Po wymianie świec problem nie zniknął
Jeśli po wymianie przewodów zapłonowych nic się nie zmieni to cewka zostaje ;(
Na tych świecach to może nawet 30 tys. ;] od zakupu samochodu nie wymieniłem
Silnik 84 konie
Dzisiaj wymieniłem świece na ngk za 22 pln/szt
Były dwa razy droższe typowo do gazu ale szkodza mi $
Zakupiłem też kable ngk za 101 pln ale wymienię jutro
Po wymianie świec problem nie zniknął
Jeśli po wymianie przewodów zapłonowych nic się nie zmieni to cewka zostaje ;(
Ostatnio zmieniony 18 maja 2019, o 14:15 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto zapis CYTUJ
Powód: usunięto zapis CYTUJ
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2670
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 55
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Na pewno nie popełniłeś błędu wymieniając świece.
Nie wiem jakie miałeś, ale te tańsze wymieniałem co ok. 20kkm, bo potem zaczynały się problemy - niestety jazda na LPG na swoje drobne skutki uboczne.
Miałem silnik 72KM i u mnie kable padły po ok. 70kkm - nie wiem jak jest z silnikiem 84KM.
Nie wiem jakie miałeś, ale te tańsze wymieniałem co ok. 20kkm, bo potem zaczynały się problemy - niestety jazda na LPG na swoje drobne skutki uboczne.
Miałem silnik 72KM i u mnie kable padły po ok. 70kkm - nie wiem jak jest z silnikiem 84KM.
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 kwie 2019, o 22:04
- Reputacja: 0
- Imię: Tom
- Samochód: Aveo
- Silnik:
- Lokalizacja: Space
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Kable zamówione mam na jutro cewkę również
Ale tak sobie teraz przypominam że w polówce miałem też kiedyś podobną sytuację i była to wina silniczka krokowego :O
A mam pytanie czy po wymianie każdej z tej części potrzebny jest komputer do resetowania? i adaptacji nowych części?
Ale tak sobie teraz przypominam że w polówce miałem też kiedyś podobną sytuację i była to wina silniczka krokowego :O
A mam pytanie czy po wymianie każdej z tej części potrzebny jest komputer do resetowania? i adaptacji nowych części?
-
- Bywalec
- Posty: 197
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 16:04
- Reputacja: 0
- Imię: Zenon
- Samochód: Aveo
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
nie- jedynie przy wymianie krokowca silnik sam sie adoptuje.
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 kwie 2019, o 22:04
- Reputacja: 0
- Imię: Tom
- Samochód: Aveo
- Silnik:
- Lokalizacja: Space
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Dzisiaj wymieniłem przewody zapłonowe Janmor
Cewkę magneti marelli
I silnik zaczął pracować jak zegareczek ;]
Cewkę magneti marelli
I silnik zaczął pracować jak zegareczek ;]
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 kwie 2019, o 22:04
- Reputacja: 0
- Imię: Tom
- Samochód: Aveo
- Silnik:
- Lokalizacja: Space
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Jednak nie okazuje się że po wrzuceniu biegu jałowego obroty nie spadają płynnie tylko zatrzymują się przed tysiąc i po jakimś czasie spada na wartość "właściwą"
Czyli jednak silniczek krokowy
Ale nie ma tego złego i tak należało się wymienić po tym przebiegu świec, kabli, cewki
Jak to jest z silniczkiem krokowym? w sklepie sprzedawca nie mógł znaleźć części w ogóle jest misz masz z częściami do aveo, już parę razy musiałem zwrócić bo źle dobrali a podawałem wszystko kod silnika czy vin
Czyli jednak silniczek krokowy
Ale nie ma tego złego i tak należało się wymienić po tym przebiegu świec, kabli, cewki
Jak to jest z silniczkiem krokowym? w sklepie sprzedawca nie mógł znaleźć części w ogóle jest misz masz z częściami do aveo, już parę razy musiałem zwrócić bo źle dobrali a podawałem wszystko kod silnika czy vin
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5801
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 342
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Nie pali na wszystkie cylindry
Najlepiej to bierzesz sześć pod pachę i idziesz z nią do sklepu, albo przynajmniej spisujesz z niej wszystkie numery.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości