Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Zadałem pytanie koledze Medeis a odpowiedzieli jego rzecznicy prasowi.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 sie 2016, o 14:35
- Reputacja: 0
- Imię: M.
- Samochód: Cruze LTZ
- Silnik: 1.4T B +Chip ~180KM
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Sz-n
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
@wszim - To prawda, ale skłamałbym gdybym powiedział że nie chciałem napisać tego samego Nie będę więc powtarzał co mi leży na sercu
Niestety Pani z którą byłem umówiony dziś na oględziny z bardzo rokującym egzemplarzem, która obiecała mi auto zarezerwować do południa, zadzwoniła do mnie rano że jednak sprzedała byłem ponad 100km od domu, 150km od niej
Dobrze że chociaż kolejna podróż służbowa była mniej więcej w tym kierunku, tyle że miałem wyjechać dzień później - byłbym dzień więcej w domu i nie zawalił dnia roboty, ehhh...
Nic to szukam dalej, dziś obejrzałem kolejny egzemplarz i mam mieszane uczucia. Z jednej strony niezłe, z mankamentów - miało malowane zderzaki przód+tył, rzekomo rysy parkingowe itp. Środek w stanie bardzo dobrym choć jedno mi się bardzo nie spodobało. Drążek zmiany biegów, jak on u Was wygląda po około 100kkm?
W tym konkretnym jest dość przetarty z jednej strony, odlazł też częściowo chrom z tego pierścienia. Wygląda to tak jakby może ktoś usilnie haczył obrączką/ pierścionkiem... Wytarty jest w zasadzie tylko po lewej stronie (od pasażera).
Co sądzicie?
Jutro jadę z nim na SKP i jeżeli będzie dalej rokował to do warsztatu na komputer + lakier.
Niestety Pani z którą byłem umówiony dziś na oględziny z bardzo rokującym egzemplarzem, która obiecała mi auto zarezerwować do południa, zadzwoniła do mnie rano że jednak sprzedała byłem ponad 100km od domu, 150km od niej
Dobrze że chociaż kolejna podróż służbowa była mniej więcej w tym kierunku, tyle że miałem wyjechać dzień później - byłbym dzień więcej w domu i nie zawalił dnia roboty, ehhh...
Nic to szukam dalej, dziś obejrzałem kolejny egzemplarz i mam mieszane uczucia. Z jednej strony niezłe, z mankamentów - miało malowane zderzaki przód+tył, rzekomo rysy parkingowe itp. Środek w stanie bardzo dobrym choć jedno mi się bardzo nie spodobało. Drążek zmiany biegów, jak on u Was wygląda po około 100kkm?
W tym konkretnym jest dość przetarty z jednej strony, odlazł też częściowo chrom z tego pierścienia. Wygląda to tak jakby może ktoś usilnie haczył obrączką/ pierścionkiem... Wytarty jest w zasadzie tylko po lewej stronie (od pasażera).
Co sądzicie?
Jutro jadę z nim na SKP i jeżeli będzie dalej rokował to do warsztatu na komputer + lakier.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Mam 88 tys, odłażący od obrączki chrom na gałce zmiany biegów i malowany tylny zderzak z powodu obcierki na parkingu. Salon 1 właściciel. Mimo tych dekonspirujących mankamentów - auto igiełka. Więc twoje reakcje wydają się być mocno alergiczne.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 sie 2016, o 14:35
- Reputacja: 0
- Imię: M.
- Samochód: Cruze LTZ
- Silnik: 1.4T B +Chip ~180KM
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Sz-n
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
@wszim - dzięki wielkie, to rozwiązuje trochę moje obawy Pytanie o drążek wynika z tego że moja Nubira 3, mając 10 dni temu, przed zgonem, koło 200kkm miała ładniejszy drążek...
W takim razie jutro przegląd i sprawdzenie czy za zderzakami nic się rzeczywiście nie działo.
PS. Sprzedawca (handlarz) na "potwierdzenie" przebiegu ma papier z niemieckiego przeglądu (-20tys. rok temu) myślicie że to coś warte?
W takim razie jutro przegląd i sprawdzenie czy za zderzakami nic się rzeczywiście nie działo.
PS. Sprzedawca (handlarz) na "potwierdzenie" przebiegu ma papier z niemieckiego przeglądu (-20tys. rok temu) myślicie że to coś warte?
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Coś warte - jeśli z Niemiec, to powinien mieć książkę serwisową prowadzoną od początku.
Złażenie chromu z drążka oraz przetarcia skóry na drążku i kierownicy powyżej 100 kkm to nic dziwnego, Cruze tak ma. Nakładkę chromowaną można wymienić.
Złażenie chromu z drążka oraz przetarcia skóry na drążku i kierownicy powyżej 100 kkm to nic dziwnego, Cruze tak ma. Nakładkę chromowaną można wymienić.
-
- Aktywny
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 sie 2016, o 14:35
- Reputacja: 0
- Imię: M.
- Samochód: Cruze LTZ
- Silnik: 1.4T B +Chip ~180KM
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Sz-n
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
O książkę będę pytał i oglądał jutro, dziś było tylko wstępne rozpoznanie, za mało czasu na wszystko, szczegóły jutro...
O dziwo kierownica wygląda na używaną a nie na styraną, jak drążek, reszta wnętrza poza paroma rysami z tyłu też OK.
O dziwo kierownica wygląda na używaną a nie na styraną, jak drążek, reszta wnętrza poza paroma rysami z tyłu też OK.
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5071
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Zadzwoń pod numer, który będzie w tej książce serwisowej lub sprawdź czy ten serwis istnieje w rzeczywistości
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2342
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Albo sprawdz to przynajmniej w Google
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
-
- Aktywny
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 sie 2016, o 14:35
- Reputacja: 0
- Imię: M.
- Samochód: Cruze LTZ
- Silnik: 1.4T B +Chip ~180KM
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Sz-n
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Jestem po kolejnych oględzinach, tym razem łącznie z SKP.
Generalnie nie jest źle jeśli chodzi o zawieszenie i hamulce (tylny prawy miał tylko 44 wartości tłumienia).
Niestety okazało się że auto ma wyciek, z tego co udało mi się zauważyć to cieknie z okolic ( ... no właśnie - nie wiem jak to fachowo nazwać ...) koła które wychodzi tuż nad miską olejową po stronie pasażera.
Póki co nie dyskwalifikuje to w mojej ocenie auta, ale chciałbym Was zapytać - czy znacie przybliżone koszty naprawy?
Dodatkowo, co jakoś przeoczyłem wczoraj, od strony pasażera lekko odchodzi osłona słupka A, tak mniej więcej w połowie wysokości.
Czy zdarzyło się Wam coś takiego? Jest to widoczne wewnątrz jak i z zewnątrz.
Generalnie nie jest źle jeśli chodzi o zawieszenie i hamulce (tylny prawy miał tylko 44 wartości tłumienia).
Niestety okazało się że auto ma wyciek, z tego co udało mi się zauważyć to cieknie z okolic ( ... no właśnie - nie wiem jak to fachowo nazwać ...) koła które wychodzi tuż nad miską olejową po stronie pasażera.
Póki co nie dyskwalifikuje to w mojej ocenie auta, ale chciałbym Was zapytać - czy znacie przybliżone koszty naprawy?
Dodatkowo, co jakoś przeoczyłem wczoraj, od strony pasażera lekko odchodzi osłona słupka A, tak mniej więcej w połowie wysokości.
Czy zdarzyło się Wam coś takiego? Jest to widoczne wewnątrz jak i z zewnątrz.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Niefortunny diagnosta się trafił, który nie potrafił powiedzieć skąd cieknie... boczek słupka to nie problem, może wystarczy docisnąć, a może wymienić. Dlaczego to zdjęcie takie niewyraźne, zapalniczką robione?
Tak czy owak, bez zdiagnozowania wycieku i kosztów naprawy auta bym nie kupił. To raczej rzadka przypadłość, nie przypominam sobie żeby ktoś się skarżył na wycieki w 1.4, są dość częste, ale w 1.8 i 1.6. Może warto się przejechać do ASO?
Tak czy owak, bez zdiagnozowania wycieku i kosztów naprawy auta bym nie kupił. To raczej rzadka przypadłość, nie przypominam sobie żeby ktoś się skarżył na wycieki w 1.4, są dość częste, ale w 1.8 i 1.6. Może warto się przejechać do ASO?
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 11
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Co z szybą przednią? Moze była wymieniana stąd problem z osłoną slupka. Na zdjeciu jest jakis inny silnik, to nie 1.4t. W kazdym razie jest to wyciek oleju czy plynu chlodzacego? Jesli plyn to cieknie pompa wody, jesli olej to np spod wariatorow zmiennych faz rozrzadu. W pierwszym wypadku koszt wymiany pompy to 300zl jesli zrobisz to sam, jesli powierzysz ASO to zabraknie 1000zl. Uszczelka wariatora to koszt okolo 60zl i 2 sruby do odkrecenia. Ewentualnie moze tam cieknac z obudpwy rozrzadu. Z wyciekami to nie takie proste. Mokre moze byc w okolicach kola przy misce olejowej a cieknac moze z gory cienka niezauwazalna struzka.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
To jest koło pasowe wału korbowego. Może cieknie na jego simeringu. Naprawa nie powinna być kosztowna.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 sie 2016, o 14:35
- Reputacja: 0
- Imię: M.
- Samochód: Cruze LTZ
- Silnik: 1.4T B +Chip ~180KM
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Sz-n
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Zdjęcia które zamieściłem są poglądowe, z netu. Sam nie wiem czemu nie zrobiłem ich na miejscu .
Jestem niemal pewien ze chodzi o koło pasowe, na silniku jest ślad który od wyjścia wału korbowego spływa na miskę, miska jest (tylko) od tej strony mokra. Na śrubie która jest od frontu, przy misce, wisiała mała kropla. W dotyku - olej, nie płyn chłodzący, czysty.
Zastanawia mnie ten słupek, tam jest poduszka, czy to nie może być ślad po strzale?
PS. najbliższe ASO to około 100km w jedną stronę, nie znam handlarza który by się na to zgodził...
Jestem niemal pewien ze chodzi o koło pasowe, na silniku jest ślad który od wyjścia wału korbowego spływa na miskę, miska jest (tylko) od tej strony mokra. Na śrubie która jest od frontu, przy misce, wisiała mała kropla. W dotyku - olej, nie płyn chłodzący, czysty.
Zastanawia mnie ten słupek, tam jest poduszka, czy to nie może być ślad po strzale?
PS. najbliższe ASO to około 100km w jedną stronę, nie znam handlarza który by się na to zgodził...
- danni
- Aktywny
- Posty: 62
- Rejestracja: 3 lis 2018, o 09:58
- Reputacja: 0
- Imię: Tom
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141KM
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Łdz/Wwa
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Oglądałem jeden samochód, który też miał odchodzącą osłonę słupka. Akurat był uderzony właśnie w ten bok - gruba szpachla. Czy to poduszka wystrzeliła, czy zbieg okoliczności nie wiem. A i była w tym aucie wymieniana przednia szyba - może to był powód. Przy aucie o takiej wartości raczej warsztaty cudów nie robią, więc jeśli się obawiasz to na pewno byłyby widoczne inne oznaki wypadku.
-
- Aktywny
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 sie 2016, o 14:35
- Reputacja: 0
- Imię: M.
- Samochód: Cruze LTZ
- Silnik: 1.4T B +Chip ~180KM
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Sz-n
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Szyba rocznikowo zgadza się z pozostałymi, ma jeden niewielki odprysk...
-
- Aktywny
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 sie 2016, o 14:35
- Reputacja: 0
- Imię: M.
- Samochód: Cruze LTZ
- Silnik: 1.4T B +Chip ~180KM
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Sz-n
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
No i jest!
Za Waszymi poradami stałem się parę godzin temu (mam nadzieję szczęśliwym) użytkownikiem Cruza 1,4T LTZ
Za Waszymi poradami stałem się parę godzin temu (mam nadzieję szczęśliwym) użytkownikiem Cruza 1,4T LTZ
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Gratulacje. Pochwal się, wrzuć zdjęcia.
- Karlos
- Bywalec
- Posty: 111
- Rejestracja: 25 paź 2013, o 11:11
- Reputacja: 2
- Imię: Karol
- Samochód: Cruze LT+
- Silnik: 1.8, 141 KM, benz + LPG
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Gratulacje! Niech służby bezawaryjnie i bezpiecznie.
Co do opisywanego hałasu w aucie powyżej prędkości 130 km/h, to zawsze można wygłuszyć przynajmniej przednie drzwi. Poprawi to również akustykę kabiny.
Co do opisywanego hałasu w aucie powyżej prędkości 130 km/h, to zawsze można wygłuszyć przynajmniej przednie drzwi. Poprawi to również akustykę kabiny.
-
- Aktywny
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 sie 2016, o 14:35
- Reputacja: 0
- Imię: M.
- Samochód: Cruze LTZ
- Silnik: 1.4T B +Chip ~180KM
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Sz-n
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Dzięki!
Obecnie auto na dopieszczaniu w warsztacie, jak tylko wróci będą foty
Obecnie auto na dopieszczaniu w warsztacie, jak tylko wróci będą foty
-
- Bywalec
- Posty: 145
- Rejestracja: 27 gru 2013, o 14:01
- Reputacja: 2
- Imię: Mirosław
- Samochód: Cruze LT+ (hb)
- Silnik: 1,6 124KM
- Lokalizacja: Ząbki (Mazowsze)
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Który rocznik, jaki przebieg?
-
- Świeżak
- Posty: 5
- Rejestracja: 22 maja 2023, o 13:54
- Reputacja: 0
- Imię: Daniel
- Samochód: cruze
- Silnik: 1,4 T
- LPG: nie
- Inny samochód: opel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Dzień dobry mam pytanie czy udało się do modelu cruze kombi zainstalować lpg jeżeli tak to jaka firma ile udało się na tej instalacji przejechać i czy są jakieś problemy z silnikiem. Mam cruze kombi 1.4t przebieg około 117kkm spalanie na długim dystansie około 5.9 przy prędkości 115 do 125 średnio. Generalnie jestem zwolennikiem instalacji LPG ale silnik nie ma kodu KL7. Dziękuję za odpowiedź
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5828
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 346
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Opcja KL7 występuje tylko w przypadku silnika 1.8.
Silniki 1.4T ze względu na swoją specyfikę bardzo dobrze znoszą zasilanie LPG.
Silniki 1.4T ze względu na swoją specyfikę bardzo dobrze znoszą zasilanie LPG.
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5071
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
W 1,4 jest turbo i uwierz, że lepiej się zbiera niż 1,8 wolnossący.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
-
- Profesjonalista
- Posty: 844
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
- Reputacja: 25
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
- Silnik: 1,4 T +chip 163 km
- LPG: KME Skay Max
- Lokalizacja: SO
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Mam kombiaka z tym silnikiem,moc podniesiona do ok 160 KM (bezpieczna granica bo mozna do 180KM na wlasne ryzyko),instalacja KME założona 2 lata temu,zero problemów,zaliczone 2 podstawowe przeglądy .Jedyny minus to kontrolka poziomu gazu nie moge jej skonfigurować ,nie wiem czy robię to żle czy jest walnięta od nowości .Auto zbiera się super,na stromych podjazdach gdzie są znaki i dwa pasy na 3 mam zapas mocy.Spalania nie liczę bo to bez sensu.Przyjmuję średnią jak pokazuje komp z auta 8,4 to liczę że spalam średnio ok 10 procent więcej .Wcześniej miałem Lacetti 1,6 ze stagiem i tutaj też nie miałem żadnych problemów z silnikiem ,bo była chydrauliczna regulacja zaworów.Podstawa -dobry warsztat lepiej zapłacić 500 wiecej i mieć spokój
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019
-
- Świeżak
- Posty: 5
- Rejestracja: 22 maja 2023, o 13:54
- Reputacja: 0
- Imię: Daniel
- Samochód: cruze
- Silnik: 1,4 T
- LPG: nie
- Inny samochód: opel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Cruze na trasy (+LPG) 1,8 czy 1,4T
Kupiłem cruze kombi 1.4t i mam dylemat co do montażu instalacji LPG. Autko jest z Niemiec z przebiegiem 108kkm silnik dynamiczny ale bez KL7. Myślę o instalacji Agcentrum zenitu i mam pytanie czy Ktoś będący posiadaczem tego modelu ma doświadczenie jak silnik 1.4t bez KL7 współgra z tą instalacją i jakie są problemy. Spalanie przy jeździe długi dystans kilkaset kilometrów na trasie S 115-125 km/h 5.9 litra samochód wydaje się być w bardzo dobrym stanie po przeglądzie i naprawie w aso
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości