światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Po wielu trudach i wątpliwościach
przeglądania dokumentacji serwisowej oraz dopytywania na forum
pełen sukces po zamontowaniu modułu borusa jest pełna kontrola nad funkcją tz świateł skandynawskich
Warsztaty w moim rejonie ( Mazowsze) wymiękły chcieli kasę ale nie potrafili wykonać tej usługi.
Tera następny etap co domontować
jakie światła dzienne aby wygląd homologacja i funkcjonalność była spełniona
Montaż w miejscu świateł przeciw mgielnych to dość mocna ingerencja w lampy fabryczne Osram
Wmontowanie okrągłych leadów - RING LED OKRĄGŁY SMD 2835 DZIENNE RINGI 12v
http://allegro.pl/ring-led-okragly-smd- ... 13104.html
- konieczność wymontowania i rozklejenia lamp to masa roboty i będzie bez homologacji
lub
Pojedyncze DRL LED po 5 sztuk na stronę ale są z homologacją ŚWIATŁA DZIENNE DRL LED OKRĄGŁE NSSC 502 HP
http://allegro.pl/swiatla-dzienne-drl-l ... 02793.html
A jakie są wasze propozycje
Nadmieniam żę samochód po gwarancji
przeglądania dokumentacji serwisowej oraz dopytywania na forum
pełen sukces po zamontowaniu modułu borusa jest pełna kontrola nad funkcją tz świateł skandynawskich
Warsztaty w moim rejonie ( Mazowsze) wymiękły chcieli kasę ale nie potrafili wykonać tej usługi.
Tera następny etap co domontować
jakie światła dzienne aby wygląd homologacja i funkcjonalność była spełniona
Montaż w miejscu świateł przeciw mgielnych to dość mocna ingerencja w lampy fabryczne Osram
Wmontowanie okrągłych leadów - RING LED OKRĄGŁY SMD 2835 DZIENNE RINGI 12v
http://allegro.pl/ring-led-okragly-smd- ... 13104.html
- konieczność wymontowania i rozklejenia lamp to masa roboty i będzie bez homologacji
lub
Pojedyncze DRL LED po 5 sztuk na stronę ale są z homologacją ŚWIATŁA DZIENNE DRL LED OKRĄGŁE NSSC 502 HP
http://allegro.pl/swiatla-dzienne-drl-l ... 02793.html
A jakie są wasze propozycje
Nadmieniam żę samochód po gwarancji
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
O partsy pisz PW.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Im większy trud tum bardziej efekt smakuje.Robbo pisze:Po wielu trudach
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:24
- Reputacja: 0
- Imię: Kris
- Samochód: Orlando LTZ 2.0 2013
- Silnik: 2.0 198KM diesel
- Lokalizacja: OW
- Kontakt:
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:24
- Reputacja: 0
- Imię: Kris
- Samochód: Orlando LTZ 2.0 2013
- Silnik: 2.0 198KM diesel
- Lokalizacja: OW
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
no faktycznie, kurcze myślałem że jest coś nowszego, dzięki
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Nowszego? Przecież masz rocznik 2012 i tam jest rocznik 2012. To poco nowsze?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Zwłaszcza, że nowsze to tylko w chińskich krzaczkach dostępne.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- etac
- Prezes
- Posty: 23835
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Nowsze wersje mają lepsze informacje, więcej danych i nowsze schematy
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
I dostępne są?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
- Mandrol
- Specjalista
- Posty: 471
- Rejestracja: 30 wrz 2016, o 15:55
- Reputacja: 1
- Imię: Marek
- Samochód: było Orlando 2.0D AT
- Silnik: 2.0D Z20D1 190KM AT
- Lokalizacja: Czernica
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Wybaczcie że doleję oliwy do ognia ale czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć zasadność operacji montażu dziennych w Orlando?
Miałem Olka, MY2012 w wersji LTZ i chciałem też LEDy żeby odciążyć samochód podczas holowania mojej przyczepki, gdzie jest stado dodatkowych obrysówek. Niestety kilka lat temu nikt nie był w stanie mi pomóc i bardzo dobrze się wtedy stało bo zaoszczędziłem sporo kasy. Same LEDy Osram to był wydatek tysiąca złotych, kody w ASO jakieś 400zł i ogarnięty elektryk/elektronik, który by to zapodał też by swoje skasował. Koniec końców olałem sprawę i bardzo się z tego cieszę bo przez 6 lat jazdy Orlanderem zmieniłem 2 razy żarówkę H4- prawą przy 32,5 tyś. km za 69NOK (zaszalałem w Norwegii ) i lewą przy 49,6 tyś. km za całe 11zł. Przy 69 tyś. km zmieniłem obydwie na jakieś Powertec za całe 25zł! I jeżdżą do teraz.
Ktoś pewnie powie, że klosze się niszczą. Szczerze- nie zauważyłem, żeby przez te 6 lat i 85,8 tyś. km coś się z nimi podziało. Pewnie jeszcze pojeżdżą drugie tyle albo i więcej...
Do mojego L200 skusiłem się na LEDy- dałem jakoś 520zł wraz z montażem i po chyba 3 miesiącach musiałem jednego reklamować. Wozidło 11-letnie z przebiegiem 95,7 tyś. km- żarówki H4 zmienione 4 razy w dotychczasowym żywocie tego auta, klosze w idealnym stanie. Może wymienię te normalne H4 na jakieś lepsze o jaśniejszej barwie światła. Jedyny plus zamontowania LEDów to taki, że manetka włącznika świateł jest rzadziej używana No i jest respect na dzielni Ale z przyczepą i tak jeżdżę na światłach mijania bo niektórzy są w stanie nie zauważyć 6,5-metrowej przyczepy za moim holownikiem
Disco Sport ma już fabryczne LEDy do dziennej jazdy ale po podłączeniu przyczepy fabryczny moduł od razu załącza światła w przyczepie, pewnie dla lepszej widoczności całego zestawu i bezpieczeństwa wszystkich kierujących. W końcu jak ktoś ma prawie 5-metrowego holownika i do tego prawie 9-metrową przyczepkę to się nam robi prawie jak zestaw ciągnik siodłowy z naczepą
Miałem Olka, MY2012 w wersji LTZ i chciałem też LEDy żeby odciążyć samochód podczas holowania mojej przyczepki, gdzie jest stado dodatkowych obrysówek. Niestety kilka lat temu nikt nie był w stanie mi pomóc i bardzo dobrze się wtedy stało bo zaoszczędziłem sporo kasy. Same LEDy Osram to był wydatek tysiąca złotych, kody w ASO jakieś 400zł i ogarnięty elektryk/elektronik, który by to zapodał też by swoje skasował. Koniec końców olałem sprawę i bardzo się z tego cieszę bo przez 6 lat jazdy Orlanderem zmieniłem 2 razy żarówkę H4- prawą przy 32,5 tyś. km za 69NOK (zaszalałem w Norwegii ) i lewą przy 49,6 tyś. km za całe 11zł. Przy 69 tyś. km zmieniłem obydwie na jakieś Powertec za całe 25zł! I jeżdżą do teraz.
Ktoś pewnie powie, że klosze się niszczą. Szczerze- nie zauważyłem, żeby przez te 6 lat i 85,8 tyś. km coś się z nimi podziało. Pewnie jeszcze pojeżdżą drugie tyle albo i więcej...
Do mojego L200 skusiłem się na LEDy- dałem jakoś 520zł wraz z montażem i po chyba 3 miesiącach musiałem jednego reklamować. Wozidło 11-letnie z przebiegiem 95,7 tyś. km- żarówki H4 zmienione 4 razy w dotychczasowym żywocie tego auta, klosze w idealnym stanie. Może wymienię te normalne H4 na jakieś lepsze o jaśniejszej barwie światła. Jedyny plus zamontowania LEDów to taki, że manetka włącznika świateł jest rzadziej używana No i jest respect na dzielni Ale z przyczepą i tak jeżdżę na światłach mijania bo niektórzy są w stanie nie zauważyć 6,5-metrowej przyczepy za moim holownikiem
Disco Sport ma już fabryczne LEDy do dziennej jazdy ale po podłączeniu przyczepy fabryczny moduł od razu załącza światła w przyczepie, pewnie dla lepszej widoczności całego zestawu i bezpieczeństwa wszystkich kierujących. W końcu jak ktoś ma prawie 5-metrowego holownika i do tego prawie 9-metrową przyczepkę to się nam robi prawie jak zestaw ciągnik siodłowy z naczepą
- etac
- Prezes
- Posty: 23835
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
- przyjemność z fajnego wyglądu
- przyjemność z montażu
- przyjemność z dyskusji o lampach i o montażu
- przyjemność z faktu, że choć minimalnie ale jednak oszczędzamy klosze, żarówki, akumulator, powietrze
- przyjemność z nabytej wiedzy
a życie nabiera sens gdy składa się z przyjemności
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Dodam coś od siebie.
Przyjemność posiadania automatu do świateł. W moim przypadku w wersji LT+ nie było automatycznych świateł. A teraz mam. Dzienne w kierunkach i kontrolka na liczniku i automat od Wojtka. Jedna z lepszych modyfikacji.
Przyjemność posiadania automatu do świateł. W moim przypadku w wersji LT+ nie było automatycznych świateł. A teraz mam. Dzienne w kierunkach i kontrolka na liczniku i automat od Wojtka. Jedna z lepszych modyfikacji.
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:24
- Reputacja: 0
- Imię: Kris
- Samochód: Orlando LTZ 2.0 2013
- Silnik: 2.0 198KM diesel
- Lokalizacja: OW
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Końcówka 2013 roku z blokadą wyłączenia świateł mijania
Dodano po 6 minutach 39 sekundach:
Zgadzam się z Tobą w 100%. U mnie jeśli coś jest na pokładzie to ma działać, a nie udawać automat świateł. Obecnie walczę, powoli ale jednak. Jeśli wyczerpię wszelkie możliwości i polegnę to trudno.wszim pisze: ↑7 lut 2019, o 08:13- przyjemność z fajnego wyglądu
- przyjemność z montażu
- przyjemność z dyskusji o lampach i o montażu
- przyjemność z faktu, że choć minimalnie ale jednak oszczędzamy klosze, żarówki, akumulator, powietrze
- przyjemność z nabytej wiedzy
a życie nabiera sens gdy składa się z przyjemności
Będę miał chwilę to planuję zgrać wsad BCM i zobaczyć co w trawie piszczy.
-
- Bywalec
- Posty: 165
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 16:10
- Reputacja: 2
- Imię: Ping
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Jak chcesz to mogę podesłać Ci cały wsad. Tzn w częściach, bo podzielony jest na pliki odpowiadające konkretnym obszarom pamięci flash i dotyczą one ustawień/funkcji konkretnych elementów.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
W epromie za wiele nie znajdziesz. A światła mijania chyba w każdym aucie po 2012 włączają się automatycznie po odpaleniu silnika. Zastanawia mnie tylko czy jak przełączysz na postojówki, to dale się świecą mijania?
Powinienem też gdzieś mieć mój wsad, ale bez podziału
Powinienem też gdzieś mieć mój wsad, ale bez podziału
-
- Bywalec
- Posty: 165
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 16:10
- Reputacja: 2
- Imię: Ping
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Ja nie pisałem o eeprom tylko o programie który siedzi we flashu.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
No dobra. Mój błąd.
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:24
- Reputacja: 0
- Imię: Kris
- Samochód: Orlando LTZ 2.0 2013
- Silnik: 2.0 198KM diesel
- Lokalizacja: OW
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Chwilowo czasu brak na działania.Bunioopl pisze: ↑8 lut 2019, o 18:47W epromie za wiele nie znajdziesz. A światła mijania chyba w każdym aucie po 2012 włączają się automatycznie po odpaleniu silnika. Zastanawia mnie tylko czy jak przełączysz na postojówki, to dale się świecą mijania?
Powinienem też gdzieś mieć mój wsad, ale bez podziału
Jeśli mogę poproszę wsad na priv. Sumy kontrolne były ruszane z tego wsadu ?
Co do postojówek...jeśli przełączę na postojówki to świecą tylko one. Jednak nie mogę wyłączyć wszystkich świateł całkowicie mimo trzymania na OFF nawet przez kilka sekund (gdzieś taką poradę też wyczytałem )
- etac
- Prezes
- Posty: 23835
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Zrób dwa szybkie wyłączenia. Takie cyk, cyk w lewo
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:24
- Reputacja: 0
- Imię: Kris
- Samochód: Orlando LTZ 2.0 2013
- Silnik: 2.0 198KM diesel
- Lokalizacja: OW
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
U mnie w MY13 dwuklik nie działa. "Skandynawia" nie daje sie wyłączyć.barus pisze: ↑8 lip 2015, o 20:42Piszesz, że w modelach wypasinych nie da się wyłączyć Skandynawii a przecież w MY12 i starszych da się to zrobić.wszim pisze: Czyli wszystkie które nie mają fabrycznego czujnika i wyłącznika auto da się metodami skandynawię wyłączyć. Modele wypasione nie chcą się temu poddać.
W nowszych MY13 a automatyką świateł podobno się nie da wyłączyć. Czy we wszystkich tych modelach tak jest jak u etaka tego nie wiem, bo nie sprawdzałem?
-
- Bywalec
- Posty: 130
- Rejestracja: 14 lut 2021, o 19:16
- Reputacja: 9
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Chevrolet Orlando
- Silnik: 2.0 vcdi 163 km
- Inny samochód: Renault Scenic 1,9 dti
- Lokalizacja: Podhale
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
Czy ktoś z Was doradzi mi do jakiego bezpiecznika pod maską wpiąć się przy pomocy adaptera z przewodem podtrzymującym od świateł dziennych philips daylight 9. Sprawa wygląda tak że podpiąłem zgodnie z instrukcją do + - i do żarówki pozycyjnej a dodatkowy kabelek dla auta z systemem start stop i hybryd został luzem. I wszystko było fajnie dopóki jeździłem mało i aku cały czas po uruchomieniu silnika był ładowany. Ale jak zrobiłem trasę i naładowało aku do pełna a w konsekwencji inteligentny system ładowania zaczął odłączać ładowanie w czasie jazdy, światła zaczęły gasnąć bo automat sterujący "myślał" że silnik jest wyłączany. Jest na to rada, trzeba ten dodatkowy kabelek podłączyć do "KL15 or ACC POLE". Ja nie za bardzo ogarniam co to oznacza, kupiłem adapter ale nie chcę czegoś spaprać dlatego pytanie do Was czy to chodzi o jakiś konkretny bezpiecznik? Czy obojętnie który tylko 15 i żeby był tam prąd pod przekręceniu stacyjki na ACC?
Ostatnio zmieniony 6 maja 2021, o 18:06 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: orto
Powód: orto
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: światła do jazdy dziennej do Orlando LTZ 2012
https://www.philips.pl/c-p/12831WLEDX1/ ... -led/pomoc
https://www.manualslib.com/manual/12901 ... =17#manual
Dodano po 16 minutach 26 sekundach:
Instrukcja jest lakoniczna i słabo zrozumiała. Ale wg schematów żaden kabelek nie może zostać luzem. W klasycznym rozwiązaniu niebieski łączysz do masy a tutaj trzeba jak dla start stop, wg mojej oceny podłączyć niebieski do +12V który jest dostępny po włączeniu zapłonu/przekręceniu stacyjki.
https://www.manualslib.com/manual/12901 ... =17#manual
Dodano po 16 minutach 26 sekundach:
Instrukcja jest lakoniczna i słabo zrozumiała. Ale wg schematów żaden kabelek nie może zostać luzem. W klasycznym rozwiązaniu niebieski łączysz do masy a tutaj trzeba jak dla start stop, wg mojej oceny podłączyć niebieski do +12V który jest dostępny po włączeniu zapłonu/przekręceniu stacyjki.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości