Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Witam,
Mam problem z fotelem kierowcy sterowanym elektrycznie.
Kiedy kupiłem auto, czyli przeszło 3 lata temu, fotel kierowcy posiadał niewielki luz (tak jakby na prowadnicach), jakieś myślę 2 mm. Nie przeszkadzało to w jeździe, ponieważ fotel przesuwał się właśnie o te 2 mm do przodu tylko podczas mocniejszego hamowania. Było to prawie nieodczuwalne. Oprócz tego wszystko było sztywne i nie posiadało żadnych luzów. Myślałem wtedy, że to normalne i nie siałem fermentu, z czasem w ogóle przestałem zwracać na to uwagę. Niestety po tych 3 latach użytkowania fotela i moich niemal 100 kg wagi, ten luz się mocno powiększył i mam wrażenie, że już ma ok. 1 cm. Nie dość, że już zaczął mnie denerwować podczas jazdy (jest to bardzo niekomfortowe kiedy przesuwa Ci się fotel o centymetr do przodu podczas hamowania), to jeszcze boję się, że niedługo wylecę z tych prowadnic razem z fotelem Jak się schyliłem pod fotel, to wydaję mi się, że luz jest na samym silniczku, nie widzę, żeby były jakieś blokady na prowadnicach. Ktoś wie jak ta elektryka w naszych fotelach działa? Jak jest u Was, fotele też mają jakieś luzy?
Mam problem z fotelem kierowcy sterowanym elektrycznie.
Kiedy kupiłem auto, czyli przeszło 3 lata temu, fotel kierowcy posiadał niewielki luz (tak jakby na prowadnicach), jakieś myślę 2 mm. Nie przeszkadzało to w jeździe, ponieważ fotel przesuwał się właśnie o te 2 mm do przodu tylko podczas mocniejszego hamowania. Było to prawie nieodczuwalne. Oprócz tego wszystko było sztywne i nie posiadało żadnych luzów. Myślałem wtedy, że to normalne i nie siałem fermentu, z czasem w ogóle przestałem zwracać na to uwagę. Niestety po tych 3 latach użytkowania fotela i moich niemal 100 kg wagi, ten luz się mocno powiększył i mam wrażenie, że już ma ok. 1 cm. Nie dość, że już zaczął mnie denerwować podczas jazdy (jest to bardzo niekomfortowe kiedy przesuwa Ci się fotel o centymetr do przodu podczas hamowania), to jeszcze boję się, że niedługo wylecę z tych prowadnic razem z fotelem Jak się schyliłem pod fotel, to wydaję mi się, że luz jest na samym silniczku, nie widzę, żeby były jakieś blokady na prowadnicach. Ktoś wie jak ta elektryka w naszych fotelach działa? Jak jest u Was, fotele też mają jakieś luzy?
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 22 paź 2014, o 09:59
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Evanda
- Silnik:
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Ja mam luz też na fotelu ale nie na prowadnicy, tylko jakby na samych tulejach fotela. Na trochę pomagało skręcenie tylnych śrub mocujących stelaż ale z przodu są to tuleje zagniatane i albo wymiana albo porządne ich rozbicie.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Są w ogóle dostępne gdzieś takie tuleje?
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 22 paź 2014, o 09:59
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Evanda
- Silnik:
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Przypuszczam, że nie. U mnie po prostu fotel trochę się buja do przodu i tyłu.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
To myślę, że masz zupełnie inny problem. U mnie to nie jest bujanie, tylko przesuwanie. Występuje ono tylko i wyłącznie do przodu, czyli podczas hamowania. Oparcie jest sztywne, a siedzisko nie ma żadnych luzów góra-dół, tylko do przodu ma luz. Tak jakby silniczek nie zablokował czegoś (?), albo ta rzekoma blokada się rozleciała
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Bez wyjęcia fotela nie sprawdzisz tego, trzeba zajrzeć od spodu jak to wygląda i zawsze znajdzie się jakieś rozwiązanie.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Wiem wiem, ale pogoda teraz w ogóle nie zachęca do jakiejkolwiek pracy przy samochodzie Na wiosnę najwyżej wytargam fotel na zewnątrz i będę szukał przyczyny.
Rozumiem, że Ty nie masz żadnego luzu w fotelu i to nie przypadłość TTTM?
Rozumiem, że Ty nie masz żadnego luzu w fotelu i to nie przypadłość TTTM?
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
U mnie nie ma żadnego luzu, wydaje mi się, że fotel ani drgnie.
Sprawdzę to jeszcze jak wyjdę z pracy.
Sprawdzę to jeszcze jak wyjdę z pracy.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Chwilowo naprawiłem fotel podnosząc jego przód maksymalnie do góry. Luz się zauważalnie zmniejszył i jest minimalny. Podejrzewam, że problemem mogą być jakieś połączenia śrubowe, które się po prostu poluzowały. Postaram się zbadać temat jak się nieco ociepli.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Ja dopiero dzisiaj sprawdziłem, u mnie zero luzu, szarpałem bardzo mocno i nawet nie drgnie.
Moje ustawienie to najniższe z tyłu, delikatnie podniesione z przodu.
Moje ustawienie to najniższe z tyłu, delikatnie podniesione z przodu.
-
- Aktywny
- Posty: 63
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 08:01
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Orlando 2.0 LTZ 163
- Silnik: Chip 200KM / DPF OFF
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
U mnie w Orlando nie ma co prawda elektrycznego fotela, ale luz mam. Jak będzie ciepło to zajmę się tematem u siebie. W moim przypadku objawia się to tym, że przy hamowaniu lecę delikatnie do przodu (to akurat nie wyczuwalne), a jak odpuszczę hamulec to czuć cofnięcie się. Nie jest to mocne, ale tak na pewno być nie powinno i trzeba to ogarnąć.
Marek
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Daj znać w tym temacie jak znajdziesz przyczynę Każda wskazówka mile widziana.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Temat wczoraj ogarnięty.
Problemem był luz na szpilce widocznej na zdjęciu:
Wystarczyło z obydwu stron fotela dociągnąć nakrętkę i jest git Fotel ani drgnie.
Problemem był luz na szpilce widocznej na zdjęciu:
Wystarczyło z obydwu stron fotela dociągnąć nakrętkę i jest git Fotel ani drgnie.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kacper Zagórski
- Bywalec
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 mar 2019, o 19:20
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Epica 2.0 LS 2008
- Silnik: 2.0, 144KM, benz.
- Lokalizacja: Kraków, Rabka - Zdrój
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
A demontowales fotel do tego czy da się dokręcić ta szpilke bez demontażu?
Chevrolet Epica LS, 2.0, 144KM
16.04.2019
16.04.2019
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Śmiało można to zrobić bez demontażu i to nawet długim kluczem.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kacper Zagórski
- Bywalec
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 mar 2019, o 19:20
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Epica 2.0 LS 2008
- Silnik: 2.0, 144KM, benz.
- Lokalizacja: Kraków, Rabka - Zdrój
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Ok będę walczył
Chevrolet Epica LS, 2.0, 144KM
16.04.2019
16.04.2019
- Kacper Zagórski
- Bywalec
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 mar 2019, o 19:20
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Epica 2.0 LS 2008
- Silnik: 2.0, 144KM, benz.
- Lokalizacja: Kraków, Rabka - Zdrój
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Dzisiaj zauważyłem, że mam luz właśnie na tych dwóch szpilkach. Dociągaleś tą nakrętkę metalową czy to co jest obudowane tym plastikiem z przodu? Jaki klucz tam pasuje?
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Na moje oko to tą metalową nakrętkę to trzeba chyba poluzować, żeby zniwelować luz między czarnym metalem, a ocynkowaną nakrętką. Czy może się mylę?
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Na moje oko to tą metalową nakrętkę to trzeba chyba poluzować, żeby zniwelować luz między czarnym metalem, a ocynkowaną nakrętką. Czy może się mylę?
Chevrolet Epica LS, 2.0, 144KM
16.04.2019
16.04.2019
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Już nie pamiętam szczerze mówiąc, ale wydaję mi się, że dokręcałem nakrętkę, czyli dociągałem ją w kierunku przodu auta. Musisz próbować, to był raptem maksymalnie jeden obrót nakrętki.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kacper Zagórski
- Bywalec
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 mar 2019, o 19:20
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Epica 2.0 LS 2008
- Silnik: 2.0, 144KM, benz.
- Lokalizacja: Kraków, Rabka - Zdrój
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Dokreciłem te nakrętki i było ok, ale okazało się, że nie działa regulacja fotela tył/przód. Silniczek chodzi, ale zachowuje się jakby coś go blokowało. Nakrętki poluzowałem, ale nic się nie zmieniło. Ktoś ma pomysł? Pod fotelem z przodu mam jakąś białą luźną wtyczkę i zastanawiam się co to. Może to być od grzania?
Dodano po 2 godzinach 18 minutach 42 sekundach:
To ta luźna wtyczka.
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Dodano po 2 godzinach 18 minutach 42 sekundach:
To ta luźna wtyczka.
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Chevrolet Epica LS, 2.0, 144KM
16.04.2019
16.04.2019
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
A wcześniej działało Ci elektryczne sterowanie fotelem?
Ta luźna wtyczka, to coś mi się kojarzy, że też u mnie takowa jest. W wolnej chwili, jak nie zapomnę, to sprawdzę u siebie.
Ta luźna wtyczka, to coś mi się kojarzy, że też u mnie takowa jest. W wolnej chwili, jak nie zapomnę, to sprawdzę u siebie.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kacper Zagórski
- Bywalec
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 mar 2019, o 19:20
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Epica 2.0 LS 2008
- Silnik: 2.0, 144KM, benz.
- Lokalizacja: Kraków, Rabka - Zdrój
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Tak, działało, bo przesuwałem go całkiem w przód, żeby mieć łatwy dostęp. Nie działa tylko przód/tył, góra/dół i regulacja oparcia działa.
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Chevrolet Epica LS, 2.0, 144KM
16.04.2019
16.04.2019
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 929
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
No to coś ewidentnie blokuje skoro słychać silniczek. Obawiam się, że aby to zdiagnozować, to bez wyciągania fotela się nie obędzie.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kacper Zagórski
- Bywalec
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 mar 2019, o 19:20
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Epica 2.0 LS 2008
- Silnik: 2.0, 144KM, benz.
- Lokalizacja: Kraków, Rabka - Zdrój
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Póki co odkręciłem fotel, udało się go odsunąć całkiem w tył, ale dalej nie ruszy..
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Dodano po 1 godzinie 59 minutach 34 sekundach:
Finalny efekt jest taki, że skręciłem fotel ręcznie na ślimakach do mojej pozycji i dalej coś go blokuje przód/tył. Rozkręciłem cały mechanizm, nasmarowalem, wyczyściłem, ale dalej działa na zasadzie połówki obrotu i blokady. Myślę, że może być to kwestia przekrzywienia na prowadnicach, chociaż ustawiłem go równo z obu stron.
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Dodano po 1 godzinie 59 minutach 34 sekundach:
Finalny efekt jest taki, że skręciłem fotel ręcznie na ślimakach do mojej pozycji i dalej coś go blokuje przód/tył. Rozkręciłem cały mechanizm, nasmarowalem, wyczyściłem, ale dalej działa na zasadzie połówki obrotu i blokady. Myślę, że może być to kwestia przekrzywienia na prowadnicach, chociaż ustawiłem go równo z obu stron.
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Chevrolet Epica LS, 2.0, 144KM
16.04.2019
16.04.2019
- Kacper Zagórski
- Bywalec
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 mar 2019, o 19:20
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Epica 2.0 LS 2008
- Silnik: 2.0, 144KM, benz.
- Lokalizacja: Kraków, Rabka - Zdrój
- Kontakt:
Re: Luz w elektrycznie sterowanym fotelu kierowcy
Finalny efekt jest taki, że skręciłem fotel ręcznie na ślimakach do mojej pozycji i dalej coś go blokuje przód/tył. Rozkręciłem cały mechanizm, nasmarowalem, wyczyściłem, ale dalej działa na zasadzie połówki obrotu i blokady. Myślę, że może być to kwestia przekrzywienia na prowadnicach, chociaż ustawiłem go równo z obu stron.
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka
Chevrolet Epica LS, 2.0, 144KM
16.04.2019
16.04.2019
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości