Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 30 wrz 2018, o 15:27

Panowie , awaria . Wyjechałem sprawdzic co i jak i wyskoczyl mi klucz na desce . Sprawdzam a to awaria 1 wtryskiwacza ! Silnik wchodzi na postoju na wysokie obroty sam . Brak słów już .
Zamawiam lawetę i niech wiezie auto znów do ASO w Olsztynie , tam gdzie był montaż . Wykoncze się ...

kochar
Wymiatacz
Posty: 1512
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 77
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: kochar » 30 wrz 2018, o 18:48

pawelwaw84 pisze:
30 wrz 2018, o 13:35
Zle podpisane zdjecia. Zaworki ktorych szukasz sa na zdjeciu. Jeden od klap gaszacych w dolocie a drugi od turbo.
Nic nie jest źle podpisane :D) myślałem że wiadomo co to gruszka a co zawór sterujący.
Gruszka klapy = zawór sterujący gruszką od klap wirowych w kolektorze ssącym a nie klapy gaszącej, klapa gasząca ( przepustnica } jest sterowana elektrycznie.
Gruszka turbosprężarka = zawór sterujący gruszką turbosprężarki.
Oba zawory są identyczne i można dla sprawdzenia zamieniać miejscami.

wojtas01 szczerze współczuje.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

pawelwaw84
Wymiatacz
Posty: 1002
Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
Reputacja: 11
Imię: Paweł
Samochód: Captiva lift 2013
Silnik: 2.0d 163KM
Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: pawelwaw84 » 30 wrz 2018, o 19:22

Obrazek
To jest gruszka turbiny, a na zdjeciach zaznaczyles zaworki podcisnienia ktore czesto nazywane sa N75. Jeden z przewodow podcisnienia powinien isc z N75 do gruszki i w ten sposob sterowac sztanga turbosprezarki.

kochar
Wymiatacz
Posty: 1512
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 77
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: kochar » 30 wrz 2018, o 19:54

Kolego ja wiem jak wygląda gruszka, pytanie było ...
wojtas01 pisze:
29 wrz 2018, o 16:12
Mam pytanie :
Gdzie znajduje się zawór N75 ? Czujnik kopiowania turbo jest na gruszce a gdzie szukać N75
Wstawiłem foto ze skrótowym opisem, myślałem że wiadomo o co biega :| a o co mi chodziło wyjaśniłem w ostatnim swoim poście.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 30 wrz 2018, o 22:05

Paweł zgadzam się i tak też znam nazwy. Jan poprzekręcałeś nazwy ale dzięki za foto. Wiem o co biega

Póki co auto znów w serwisie gdzie były montowane wtryski :( . Skorzystałem z assistance Link4 i odstawiłem auto . Panowie to jakieś fatum z tym autem, serwisami itd. "Klątwa" czy co... Co ciekawe auto wchodziło na postoju samo na wysokie obroty... :shock: Dwa razy odpalilem na chwile i to samo, obroty rosły samoczynnie :?


Gdy będę miał informacje w tej sprawie niezwłocznie napiszę... :(
ObrazekObrazek

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 8 paź 2018, o 21:41

Panowie walka z "Serwis Diesel Piotr Przybyłowicz " w Rzeszowie. Chcą ode mnie 70zł za sprawdzenie wtryskiwacza, który wysłałem do nich w ramach rękojmi :/ . Gdyby ktoś chciał u nich regenerować wtryskiwacze to niech się ze mną skontaktuje . Opowiem mu moją dotychczasową historię z nimi i sam zdecyduje czy wchodzi w to :twisted:

Rickss83
Specjalista
Posty: 493
Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
Reputacja: 0
Imię: Łukasz
Samochód: Cruze SW
Silnik:
Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: Rickss83 » 9 paź 2018, o 06:31

Póki co czekamy na wyrok z ASO.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 9 paź 2018, o 06:39

Napisałem to info aby było wiadomo gdzie póki co " sprawa ugrzęzła "...

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 9 paź 2018, o 10:48 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 12 paź 2018, o 00:17

W ASO zamontowano wtryskiwacz po reklamacji i po kilkunastu minutach pracy silnika ponownie wyskoczył błąd nieprawidłowej pracy wtryskiwacza 1 cylindra... :shock:
Mam ktoś pomysł ,sugestie o co kaman...

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 13 paź 2018, o 22:31

Auto zabrane z ASO Chevroleta w Olsztynie bo to tylko strata kasy i czasu. Nawet nie ma po co tam jeździć jak ktoś ma problem z Chevroletem (to moje doświadczenie). "Mistrzowie w ASO" jak nie widzą błędów w kompie to głusi i ślepi. Szkoda jakiegokolwiek dalej komentarza :/

Powiem tylko, że po odsyłce zareklamowanego wtryskiwacza i ponownym jego montażu w ASO wyskoczył znów błąd w pojeżdzie -P02CD - ( błąd charakterystyki pracy wtryskiwacza, ten sam, 1 cylinder - będę go reklamował ponownie ). Po wyskoczeniu błędu auto na postoju samoczynnie zwiększa obroty. Po skasowaniu błędu , obroty wracają do normy . Z tego co się dowiedziałem od doradcy serwisowego to GDS2 pokazuje korektę na tym wtrysku ok. -14. Przed regeneracją miałem +40. Auto wciąż bez mocy i odczucia turbo. SIlnik głośniej chodzi , terkocze. NIe ma ochoty przyśpieszać.

Odbierając auto zauwazyłem coś czego wcześniej nie było. Po zapaleniu auta słychać z tyłu auta syczenie (ale też z przodu trochę), jakby uchodziło powietrze z opony... Co to może być ? {:/ Po zgaszeniu silnika cisza... Pompa paliwa (?) , czy to właśnie powiększyła się owa nieszczelność przyczyna ewentualna braku mocy ?!
Nie daje mi też spokoju to, że jak wcisne pedał hamulca (na pracującym silniku) to pedał opada.... Schodzi do dołu...Naciskam mocno a on zjeżdza... Jak to jest u Was ??

Auto 22 października planuje wstawić do Qubec Serwis Paweł Witkiewicz w Olsztynie...Do tego czasu będzie stał i czekał na wjazd do serwisu... :(

Rickss83
Specjalista
Posty: 493
Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
Reputacja: 0
Imię: Łukasz
Samochód: Cruze SW
Silnik:
Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: Rickss83 » 13 paź 2018, o 23:04

Pedał hamulca po pewnym czasie zjedzie na sam dół. To raczej normalne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 17 paź 2018, o 14:01

wojtas01 pisze:
20 wrz 2018, o 10:49
dieselparts4you
Sprzedawca się zrehabilitował i po walce w sporze Allegro i dodatkowo moim piśmie oddał mi wszystkie należności jakie żądałem od niego za wadliwy wtryskiwacz.
To gwoli wyjaśnienia dla innych osób.

Tak jak napisałem wcześniej czekam na wjazd do serwisu "Qubec Serwis Paweł Witkiewicz " w Olsztynie. Jak będę miał wieści z serwisu to napiszę...

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 28 paź 2018, o 10:12

No i mam wieści z serwisu. Właściciel serwisu ("Qubec Serwis Paweł Witkiewicz " w Olsztynie) rozkłada ręce i nie wie jaka jest usterka. Zabiorę więc auto z tego serwisu (kolejny zresztą) bo nie ma najmniejszego sensu go tam naprawiać metodą na chybił trafił.. na mój koszt :x

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 31 paź 2018, o 14:33

Mam prośbę . Nie mam aktualnie dostępu do samochodu więc nie mam jak sprawdzić. Potrzebuje oznaczeń katalogowych tego czujnika N75 w Cruze 2.0 163KM . Będę wdzięczny za pomoc .

Dodano po 1 godzinie 35 minutach 26 sekundach:
Ok już wiem jaki numer katalogowy . Jest to zawór elektromagnetyczny nr 25183170. Kupię używany i podmienie. Teraz mam parę dni wolnego to sam posprawdzam przewody itp. Na mechaników nie ma co liczyć bo kumatego ze swiecą szukać ... Jedyne co tak naprawdę świetnie im wychodzi to podłączenie kompa i skasowanie klienta .. To opanowali dobrze . A dopowiem Wam ,że w obecnym serwisie gdzie stoi auto stwierdzono że nowe kody wtryskow nie zostały wprowadzone do sterownika silnika ( miało to zrobić Mibo Sp. z o.o. w Olsztynie , tam montowałem wtryski ) ale nie przeszkodziło im to wziąć ode mnie za to sporo kasy ( koszt kodowania wtrysków ) . Pisze to z pełną odpowiedzialnoscia bo już ich nawet o tym poinformowałem i bez odezwu.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2018, o 16:16 przez wojtas01, łącznie zmieniany 2 razy.

Rickss83
Specjalista
Posty: 493
Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
Reputacja: 0
Imię: Łukasz
Samochód: Cruze SW
Silnik:
Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: Rickss83 » 31 paź 2018, o 16:14

Do Uokik-u z nimi, nie ma się co szczpać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 31 paź 2018, o 16:17

Tak zrobię .

kochar
Wymiatacz
Posty: 1512
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 77
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: kochar » 31 paź 2018, o 18:22

Ale w końcu zmieniłeś kody wtryskiwaczy w sterowniku ?
Kupisz używany zawór i z skąd pewność że sprawny?
Jak już sam się zabierasz za naprawę to przy okazji wymiany zaworu sterowania gruszką turbiny sprawdź czy pracuje gruszka klap wirowych.
SILNIK 4.jpg
Dojście do cięgna jest dość trudne ale spróbuj jakoś sprawdzić czy chodzi lub zaobserwuj na zapalonym silniku czy się porusza.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym kompresie silnika, pisałeś o dziwnej pracy silnika może coś z głowicą, rozrządem.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 31 paź 2018, o 21:20

Kody zostały wprowadzone wlaściwe i minimalnie czuć poprawę w kulturze pracy silnika i delikatny bardzo przyrost mocy ale oczywiście auto dalej jakby bez turbo , zamulone. Zdrowy Cruze ma przy 1800-2000 obrotów pełny moment obrotowy i fajne odejście a ja czuje jakby auto miało z 50-70KM . Czuć, że auto bez dynamiki i głośniejsza praca silnika.
Kupię używane ze dwa czujniki z możliwością zwrotu więc nic nie zaryzykuję w sensie finansowym . Nowy w ASO ok 550zl , w sklepie potak.eu 340zl. Kupowanie w ciemno to niepotrzebne ryzyko straty kasy .
Kompresja była sprawdzana niby teraz w tym serwisie ale auto nie miało problemu z raptownym spadkiem mocy tylko ze spadkami mocy . Sprawdzalem je przed usterka na hamowni to wyszło 174KM. Później byl brak reakcji na pedał przyspieszenia np przy 140km/h. Jakby "turbo się wyłączało" . Było też czasami przerywanie przy przyśpieszaniu. Auto raz chodziło ok raz nie. Przyśpieszam to lipa a za chwilę but...Teraz odczucie jakby nie miał turbo lub było bardzo słabiutkie. Komp diagnostyczny pokazuje, że ciśnienie doładowania jest opóźnione w stosunku do żądanego i sporo mniejsze.
Co do tego nietypowego dźwięku z komory silnika to wzmaga się jak włącze klimatyzację. Słychać dobrze to na biegu jałowym. Jak dodam ciut gazu to ten dźwięk zanika...
Doszło mi teraz też jakieś syczenie z tyłu pojazdu jakby uciekało powietrze z tylnych opon (tylko na pracującym silniku) , no i odczuwalne lekkie drżenie auta na biegu jałowym i także w czasie jazdy (pedał przyśpieszenia też ma leciutkie wibracje)

Dodano po 1 godzinie 58 minutach 58 sekundach:
Myślę o podmianie tego elektrozaworu :
https://www.potak.eu/partscatalogue/480 ... 83170.aspx

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 3 lis 2018, o 21:17

Dziś podmieniłem elektrozawór 25183170 (steruje ciśnieniem doładowania turbo) na inny używany (nie mam 100% pewności że sprawny). Niestety nie przyniosło to poprawy ani pogorszenia.
Diagnostyka komputerowa w czasie jazdy pokazuje, że ciśnienie doładowania jest za niskie do żądanego i ze sporym opóźnieniem zwiększa się.
Tu KotBury2 fajnie opisuje zależności w osprzęcie turbosprężarki więc trzeba najpierw to posprawdzać bo jest to możliwe bez specjalistycznych narzędzi a już wyeliminuje pewne rzeczy .
kochar gruszki klap wirowych nie lukałem. Zrobię to przy najbliższym sprawdzaniu.

pawelwaw84
Wymiatacz
Posty: 1002
Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
Reputacja: 11
Imię: Paweł
Samochód: Captiva lift 2013
Silnik: 2.0d 163KM
Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: pawelwaw84 » 4 lis 2018, o 05:00

Czy masz pewnosc ze wezyki sa odpowiednio podpiete na elektrozaworze? Mogl ktos kiedys pomylic, ja tak mialem w poprzednim aucie.

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 4 lis 2018, o 09:49

pawelwaw84 trzeba wyjątkowego "talentu" aby wsadzić nieodpowiednio wężyki na elektrozaworze w tym aucie . Króćce są różnej grubości, tak samo jak wężyki.
Muszę kupić wakuometr aby posprawdzać podciśnienie m.in. z pompy vacum .

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wszim » 4 lis 2018, o 10:19

Takie sytuacje gdzie niby wszystkie komponenty silnika są sprawne a silnik nadal nie chce pracować prawidłowo lub kaprysi raz dobrze, raz źle, kojarzą mi się z awarią ECM. Są to chyba najtrudniejsze do zdiagnozowania przypadki. Gdy w danym modelu auta takie usterki nie są typowymi, co mogłoby na wstępnym etapie diagnozy zasugerować, często jest droga przez mękę, ogromne koszty wymiany osprzętu silnika i dopiero na samym końcu próba wymiany ECM. Nie chcę niczego sugerować bo awaria wybitnie wredna się przytrafiła ale nie należy zapominać, że elektronika nadrzędna też się może zepsuć i wykazuje błędy tam gdzie ich nie ma.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 4 lis 2018, o 13:17

Na chwilę obecną nie jestem pewny czy są sprawne w 100%. Pojazd był w 5 warsztatach (w każdym ponad tydzień ) ale żadnemu z nich nie wierzę bo usłyszałem ogólnikowe stwierdzenia, żadnych konkretów i pływanie w temacie . Gdybym usłyszał np. sprawdzilismy to i to, jest sprawne, parametry w normie więc podejrzewamy tę część . Nic takiego nie usłyszałem. Myślę, że poza podłączeniem kompa (brak błędów) i popatrzeniem na parametry które im NIC nie powiedziały tak naprawdę zakończono sprawdzanie.
Co do ECU to oczywiście zawsze może być podejrzany ale nie teraz, nie na takim etapie sprawdzenia.

Na tej stronie jest wiele przydatnych informacji technicznych odnośnie Chevroletów. Może znacie lub nie ale zapodaje link.

Dodatkowo muszę zaopatrzyć się w tę książkę .

wojtas01
Specjalista
Posty: 385
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Silnik: LNP
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 4 lis 2018, o 17:38

Sprawdziłem dziś parametr , który się nazywa współczynnik zrównoważenia cylindra.
Tak to wyglądało na żywo na biegu jałowym FILM
Wtryskiwacze są po regeneracji i o ile dobrze pamiętam wcześniej ten parametr przed regeneracją był bliski 0 (dla 2 ,3 i 4 cylindra), tylko pierwszy cylinder miał 40.

toldek
Aktywny
Posty: 64
Rejestracja: 8 paź 2018, o 07:07
Reputacja: 10
Imię: Witek
Samochód: Cruze 2.0 163Km
Silnik:
Lokalizacja: Glinik
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: toldek » 4 lis 2018, o 18:33

Link nie działa, a co do książki to jest wiedza tzw,, szkolna" ogólne zasady działania układów CR i diagnostyka ale sprzęt do niej to kosmos! Owszem warto poczytać ale rozwiązania Twojego problemu tam nie znajdziesz. Posiadam taką samą wersję silnika, i żadnego osmolenia wydechu nie ma, jeśli jest świadczy to o kondycji DPF. Jeśli możesz zapisz / nie wiem czy Twój sprzęt ma taką możliwość/ parametry w czasie jazdy, porównam z swoimi - u mnie problemu nie ma, ciekawy temat jak dla mnie bo prowadzę warsztat, ostatni naprawiany Cruze z Francji https://www.olx.pl/oferta/chevrolet-cru ... df35cf1276
Trochę danych:
Czujnik różnicy ciśnień DPF
-3 do 15 kPa (0,43 do 2,17 PSI)

Ten parametr wskazuje ciśnienie przy DPF i jest obliczony przez moduł sterujący na podstawie sygnału z czujnika.

Czujnik różnicy ciśnień DPF
0,40-0,60 V

Ten parametr wyświetla napięcie obliczone przez moduł sterujący, na podstawie sygnału wejściowego z czujnika temperatury gazów wydechowych gdy filtr cząstek stałych jest pełny i wymaga regeneracji.

Akumulacja sadzy DPF
0-100%

Ten parametr wyświetla ilość obliczonej sadzy w filtrze cząstek stałych.

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika (ECT)
-39 do +140°C (-38 do +284°F)

Ten parametr wyświetla temperaturę cieczy chłodzącej silnika w oparciu na wejściu do modułu sterującego z czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnika (ECT).

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika (ECT)
0-5 V

Ten parametr wyświetla napięcie obliczone przez moduł sterujący na bazie sygnału z czujnika temperatury ETC
Ostatnio zmieniony 4 lis 2018, o 18:53 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto link do ogłoszenia - nie można oferować w tym dziale.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości