Temp płynu chłodniczego
-
- Bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 7 lis 2016, o 21:32
- Reputacja: 0
- Imię: Piotrek
- Samochód: Epica 2.0 24V 143km
- Silnik:
- Lokalizacja: Gorzów
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
No to Ci co już wymienili to niech powiedzą jaki jest numer
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Wszyscy wymieniają i graty zostawiają w warsztacie.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Panowie, jeśli przy dzisiejszych temperaturach (w B-towie jest dzisiaj -2º) ogrzewanie wnętrza daje radę i w aucie nie jest zimniej niż zwykle, to ja bym w ogóle termostatem się nie przejmował.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Avatar
- Fachman
- Posty: 2463
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 08:08
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: brak
- Silnik:
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Nie jest to dobre kryterium oceny, silnik ma pracować w zadanej temperaturze a nie poniżej.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Myślisz, że różnica kilku stopni Celsjusza wpływa na żywotność silnika w sposób znaczący?
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Avatar
- Fachman
- Posty: 2463
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 08:08
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: brak
- Silnik:
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Przy dużych obciążeniach myślę że może, bedzie robił się też kisiel w plynie chlodniczym co zauważyć można w zbiorniczku wyrównawczym. Olej też nie będzie miał docelowej temperatury pracy czyli gorzej będzie pełnił swoją rolę. Niedogrzany silnik pracuje też głośniej.
Czy w ten sposób coś się uszkodzi? Nie wiem ale ja bym paru złotych na wadliwy termostat nie żałował.
Na sprawnym termostacie przy 140kmh mam 91oC, przy uszkodzonym miałem 76oC, podczas jazdy miejskiej mam 95 - 104 (wtedy włącza się wentylator), przy uszkodzonym było ledwo 75oC wydaje mi się ze to duża różnica.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Czy w ten sposób coś się uszkodzi? Nie wiem ale ja bym paru złotych na wadliwy termostat nie żałował.
Na sprawnym termostacie przy 140kmh mam 91oC, przy uszkodzonym miałem 76oC, podczas jazdy miejskiej mam 95 - 104 (wtedy włącza się wentylator), przy uszkodzonym było ledwo 75oC wydaje mi się ze to duża różnica.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Okej, nie będę się kłócił, pewnie masz rację. Ja tylko tak powiedziałem, bo miałem podobny problem z termostatem w NUII. Nie mierzyłem dokładnych wartości temperatur (wtyczka ALDL), ale auto przestawało ogrzewać zimą przy ujemnej temperaturze. Zakupiłem więc za 2 dyszki osłonę na grill maski i jeździłem tak przez kolejne 2 zimy (w tym czasie zrobiłem ok. 30-35 kkm). W środku było cieplutko aż miło. Po tych 2 zimach niestety nawet osłona już nie pomagała i znów przy ujemnej temperaturze, wewnątrz auta było zimno. Oczywiście w mieście robiło się ciepło, problem był tylko na trasie, jak powietrze schładzało silnik niczym huragan. Wymieniłem dopiero wtedy termostat i dzięki temu już nawet osłona była niepotrzebna, bo ogrzewanie działało spokojnie przy minus piętnastu i to w trasie. Pamiętam, że za sam wkład dałem 45 zł (ap-car Łódź), oczywiście bez obudowy. Z obudową kojarzę, że kosztował chore 170 zł! Dzisiaj autko ma już przelatane przeszło 340 kkm i jeździ dalej bez żadnego problemu czy remontu, oleju od wymiany do wymiany (15 kkm) bierze tyle co kot na płakał (0,3-0,4 l) i nic się z nim nie dzieje, dlatego na moim przykładzie uważam, że nie w pełni sprawny termostat nie miał żadnego wpływu na żywotność i pracę silnika.
Ale zgadzam się, że 4 dyszki za termostat (bez obudowy, z obudową podejrzewam, że ze 2 stówki) to mały wydatek, o ile ktoś potrafi samemu go sobie wymienić. Jeśli dojdzie do tego wymiana przez mechanika (obstawiam, że kosztuje gdzieś między 50-100 zł), to już nie jest to super niska kwota, a korzyści, moim zdaniem, bardzo niewielkie.
Ale zgadzam się, że 4 dyszki za termostat (bez obudowy, z obudową podejrzewam, że ze 2 stówki) to mały wydatek, o ile ktoś potrafi samemu go sobie wymienić. Jeśli dojdzie do tego wymiana przez mechanika (obstawiam, że kosztuje gdzieś między 50-100 zł), to już nie jest to super niska kwota, a korzyści, moim zdaniem, bardzo niewielkie.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Mój termostat ostatecznie poległ, zatrzymał się w pozycji otwartej. Wąż między termostatem, a chłodnicą robi się ciepły zaraz po odpaleniu silnika, temperatura płynu na autostradzie 60stopni, w korku nie dochodzi nawet do 80, max co wycisnąłem to 78stopni.
Efekt jest taki, że późno przełącza na gaz, reduktor ma bardzo niską temperaturę, temperatura gazu też niska, słabe ogrzewanie.
Na zegarach wskaźnik zatrzymuje się idealnie na kresce tej przed środkiem.
Kupiłem nowy oryginalny razem z uszczelką, dzisiaj albo jutro będę wymieniał.
Podejrzewam, że do wymiany był już dawno, tylko powoli dogorywał. Jedyne pocieszenie mam takie, że padł w pozycji otwartej, a nie zamkniętej, dzięki temu można normalnie jeździć autem.
Jakbyś ktoś potrzebował termostat do benzynowego silnika to wiem gdzie mają dostępne od ręki
Efekt jest taki, że późno przełącza na gaz, reduktor ma bardzo niską temperaturę, temperatura gazu też niska, słabe ogrzewanie.
Na zegarach wskaźnik zatrzymuje się idealnie na kresce tej przed środkiem.
Kupiłem nowy oryginalny razem z uszczelką, dzisiaj albo jutro będę wymieniał.
Podejrzewam, że do wymiany był już dawno, tylko powoli dogorywał. Jedyne pocieszenie mam takie, że padł w pozycji otwartej, a nie zamkniętej, dzięki temu można normalnie jeździć autem.
Jakbyś ktoś potrzebował termostat do benzynowego silnika to wiem gdzie mają dostępne od ręki
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Dzisiaj wymieniłem termostat, w końcu mam normalną temperaturę płynu na poziomie 86-87stopni. Ciekawe ile będzie na autostradzie.
Oczywiście wskaźnik temperatury czy było 70stopni czy jest teraz 87 to pokazuje tak samo, ma strasznie duży margines wskazań.
Spuszczony płyn wyglądał jak nowy, zero zanieczyszczeń, jeżdżę 3lata i ja go nie zmieniałem, poprzedni właściciel musiał chyba wymieniać.
Oczywiście wskaźnik temperatury czy było 70stopni czy jest teraz 87 to pokazuje tak samo, ma strasznie duży margines wskazań.
Spuszczony płyn wyglądał jak nowy, zero zanieczyszczeń, jeżdżę 3lata i ja go nie zmieniałem, poprzedni właściciel musiał chyba wymieniać.
-
- Świeżak
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 23:06
- Reputacja: 0
- Imię: Bartek
- Samochód: Epica
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
magia G12
u mnie chyba też do wymiany, po mieście 83-87, na trasie 78-79
jaka w końcu jest temp otwarcia termostatu ? bo widzę że są 2, 82 i 91st
u mnie chyba też do wymiany, po mieście 83-87, na trasie 78-79
jaka w końcu jest temp otwarcia termostatu ? bo widzę że są 2, 82 i 91st
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
To masz całkiem dobrą temp.
Oryginał ma 82stopnie ale kiedy rusza otwieranie to nie wiem, trzeba by sprawdzić gotując w garnku z termometrem. Z tego co dzisiaj obserwowałem to rura do chłodnicy zaczęła się robić ciepła dopiero przy 87. Będę jeszcze testował jak to dokładnie wygląda.
Oryginał ma 82stopnie ale kiedy rusza otwieranie to nie wiem, trzeba by sprawdzić gotując w garnku z termometrem. Z tego co dzisiaj obserwowałem to rura do chłodnicy zaczęła się robić ciepła dopiero przy 87. Będę jeszcze testował jak to dokładnie wygląda.
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 lip 2015, o 17:45
- Reputacja: 0
- Imię: Jakub
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.0 R6
- LPG: tak
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
@Kraviec
Gdzie mają termostaty do Epici?
Gdzie mają termostaty do Epici?
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Moj kolega ma blueprinty po 170zł, w środku jest oryginał z numerem GM, brak w zestawie podkładki uszczelniającej.
A z uszczelką oryginał po 180 ma hdmot z Warszawy, jak brałem to zostały mu 2szt.
A z uszczelką oryginał po 180 ma hdmot z Warszawy, jak brałem to zostały mu 2szt.
-
- Świeżak
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 23:06
- Reputacja: 0
- Imię: Bartek
- Samochód: Epica
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Kraviec pisze: ↑21 sty 2018, o 23:51To masz całkiem dobrą temp.
Oryginał ma 82stopnie ale kiedy rusza otwieranie to nie wiem, trzeba by sprawdzić gotując w garnku z termometrem. Z tego co dzisiaj obserwowałem to rura do chłodnicy zaczęła się robić ciepła dopiero przy 87. Będę jeszcze testował jak to dokładnie wygląda.
czyli jak oryginał ma 82 to wszystko w normie w mojej padlinie
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Dobra, pojeździłem autostradą i mogę podać teraz pełne temperatury dla nowego termostatu.
Autostrada 140-160km/h - trzyma sztywno 87 stopni z lekkimi skokami na 86 i 88
Normalna jazda po mieście bez korków - tak samo jak na autostradzie
Korki - potrafi przekroczyć 90stopni, jak zostawiłem odpalony samochód przed domem to doszło do 96-97 i odpaliło wentylatory.
Podsumowując, temperatura powinna być cały czas w okolicach 87-90stopni, jeśli tak nie jest to termostat nie ma pełnej sprawności.
Ciekawostka: jak silnik się nagrzewa i drgnie wskaźnik od temperatury to płyn ma wtedy 50-51 stopni.
Ciekawostka nr2: w ostatnim tygodniu jazdy jak już mi dogrzewał tylko do 60stopni na autostradzie, a do 70 podczas normalne jazdy to pod korkiem wlewu oleju zaczęło się pojawiać delikatne "masło".
Autostrada 140-160km/h - trzyma sztywno 87 stopni z lekkimi skokami na 86 i 88
Normalna jazda po mieście bez korków - tak samo jak na autostradzie
Korki - potrafi przekroczyć 90stopni, jak zostawiłem odpalony samochód przed domem to doszło do 96-97 i odpaliło wentylatory.
Podsumowując, temperatura powinna być cały czas w okolicach 87-90stopni, jeśli tak nie jest to termostat nie ma pełnej sprawności.
Ciekawostka: jak silnik się nagrzewa i drgnie wskaźnik od temperatury to płyn ma wtedy 50-51 stopni.
Ciekawostka nr2: w ostatnim tygodniu jazdy jak już mi dogrzewał tylko do 60stopni na autostradzie, a do 70 podczas normalne jazdy to pod korkiem wlewu oleju zaczęło się pojawiać delikatne "masło".
- irvingmorg
- Bywalec
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 gru 2016, o 12:56
- Reputacja: 2
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze 1.8 Epica 2.0
- Silnik:
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Da się wymienić samą wkładkę czy dostępne są tylko termostaty z obudową?
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Tylko termostat z obudową.
-
- Świeżak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 wrz 2017, o 10:59
- Reputacja: 0
- Imię: Mirosław
- Samochód: Epica
- Silnik:
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Ja w marcu wymieniłem i powiem tyle ciężko dostać do benzyny. Do ropnioka prościej,ale do rzeczy. Nagrzałem auto do 90C i przejechałem tylko 2km i teperatura spadła do 78 wina termostatu. A teraz 88 89 86 i tak sobie trzyma . Moj termostat z potak bo tam kupilem otwiera sie przy 85C ,zas wentylator chłodnicy włącza sie przy 98C i studzi do 90 i sie wyłącza
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
- Fachman
- Posty: 3059
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Dodano po 23 minutach 52 sekundach:
Jak obliczyłem , to wskazówka stoi na temp. 78,14* Celsjusza. I tak jest od kiedy kupiłem Laczka , czy to lato czy teraz zimą. Tylko nie wiem , czy temperatura od kreski do kreski na wskaźniku rozkłada się równomiernie ( czyli : 50*C - 68,75*C - 87,50*C - 106,25*C - 125*C)
Czyli co , mam uwalony termostat?
Jak obliczyłem , to wskazówka stoi na temp. 78,14* Celsjusza. I tak jest od kiedy kupiłem Laczka , czy to lato czy teraz zimą. Tylko nie wiem , czy temperatura od kreski do kreski na wskaźniku rozkłada się równomiernie ( czyli : 50*C - 68,75*C - 87,50*C - 106,25*C - 125*C)
Czyli co , mam uwalony termostat?
VIN >KL1NF35BJ6K335315
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Źle interpretujesz wskazania na zegarach, one są czysto orientacyjne i nijak mają się do rzeczywistości. Prawdziwą temperaturę sprawdzisz tylko i wyłącznie podłączając pod komputer, zwykły elm wystarczy.
-
- Fachman
- Posty: 3059
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
No to w takim razie wszystko u mnie jest OK. z termostatem.
Zasugerowałem się wcześniejszymi postami kolegów i zacząłem szukać dziury w całym u siebie. Myślałem już , że mi się termostat zacina .Teraz przypomniałem sobie , że w lecie (podczas upałów) wskazówka dochodziła do drugiej kreski ,ale jej nie przekroczyła (załączał się wentylator).
Z drugiej strony , to w tych samochodach jest to trochę "popaprane" i nie tylko to
Np. kontrolka świateł mijania której nie ma . Na szczęście jest manual i z wiosną będę to przerabiał ( bo nigdy nie wiem czy są światła, czy nie)
Zasugerowałem się wcześniejszymi postami kolegów i zacząłem szukać dziury w całym u siebie. Myślałem już , że mi się termostat zacina .Teraz przypomniałem sobie , że w lecie (podczas upałów) wskazówka dochodziła do drugiej kreski ,ale jej nie przekroczyła (załączał się wentylator).
Z drugiej strony , to w tych samochodach jest to trochę "popaprane" i nie tylko to
Np. kontrolka świateł mijania której nie ma . Na szczęście jest manual i z wiosną będę to przerabiał ( bo nigdy nie wiem czy są światła, czy nie)
VIN >KL1NF35BJ6K335315
-
- Świeżak
- Posty: 48
- Rejestracja: 2 paź 2019, o 18:36
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5, automat, benz-LPG,156KM,
- LPG: BRC
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Termostat Epica
Piszecie że temperatura otwarcia w oryginale to 82st. a zamiennik holenderski Nippart proponuje termostat z otwarciem 91st. Która opcja jest lepsza do Epki 2.0, biorąc pod uwagę że ma gaz?
Andrzej
Andylucas
Andylucas
-
- Fachman
- Posty: 3059
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 48
- Rejestracja: 2 paź 2019, o 18:36
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5, automat, benz-LPG,156KM,
- LPG: BRC
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
Jest jeszcze 87st,
https://allegro.pl/oferta/termostat-beh ... 1034421508
https://allegro.pl/oferta/termostat-beh ... 1034421508
Andrzej
Andylucas
Andylucas
-
- Aktywny
- Posty: 58
- Rejestracja: 24 lip 2021, o 20:29
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: EPICA
- Silnik: x25d1
- LPG: stag
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Temp płynu chłodniczego
też bym wziął 91 stopni
u mnie nie dogrzewa jest najprawdopodobniej zacięty termostat
auto pali jakieś kosmiczne ilości paliwa
w tygodniu podłącze się jakim elmem i zobaczę jaka jest temp
ciężko mi znaleźć oryginalny termostat do 2,5 r6
to jest chyba to samo co do 2.0 r6?
ten z linku z allegro to chyba nie jest ten pasujący do r6
https://allegro.pl/oferta/termostat-che ... 1334098790
u mnie nie dogrzewa jest najprawdopodobniej zacięty termostat
auto pali jakieś kosmiczne ilości paliwa
w tygodniu podłącze się jakim elmem i zobaczę jaka jest temp
ciężko mi znaleźć oryginalny termostat do 2,5 r6
to jest chyba to samo co do 2.0 r6?
ten z linku z allegro to chyba nie jest ten pasujący do r6
https://allegro.pl/oferta/termostat-che ... 1334098790
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości