rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Cześć.
Mam problem z rozładowywaniem akumulatora.
Bo diagnostyce doszedłem że po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka pobór prądu spada do 0,55A i dalej nie chce spaść.
Powoduje to rozładowanie akumulatora po dwóch dniach stania.
Pobór prądu mierze miernikiem wstawionym pomiędzy klemę a akumulator w pozycji 10A.
Rozłączałem wszystkie bezpieczniki po kolei zarówno w silniku jak i w kabinie.
W kabinie po wyjęciu bezpiecznika F28 15A, takiego z żółtym plastikiem służącym do wyjmowania prąd znika i spada prawie do zera
Bezpiecznik odpowiada za: ZESTAW WSKAŹNIKÓW, ZEGAR, AUDIO, ODBIORNIK RFA, CENTRALKA INFORMACYJNA KIEROWCY
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... _4.pl.html
Najlepsze jest to że po ponownym włożeniu bezpiecznika pobór prądu nie podnosi się do 0,55A tylko jest prawe zerowy.
Odpalenie silnika i zgaszenie, nawet kilkukrotne nie powoduje powstania problemu. Po podpięciu miernika prąd spada do prawie zera.
Żeby problem powrócił muszę pojeździć i zrobić X rzecz która spowoduje że problem zaistnieje i znowu nie rozłączy automatycznie i zostanie na 0,55A (pisze "zostanie" ponieważ po zgaszeniu silnika pobór prądu wynosi kilka amper i sukcesywnie spada przy odłączeniu różnych przekaźników aż do zero a nieraz zatrzyma się na 0,55A).
I teraz nie wiem gdzie dalej szukać. Jeden bezpiecznik do 4 rzeczy więc przydałoby się odłączyć każde z osobna.
Co prawda wg. schematu elektrycznego każdy z tych obwodów ma jeszcze swój bezpiecznik "po stacyjce" ale wyjęcie nie powoduje spadku prądu do zera.
Czy macie pomysł co mogło powodować taki pobór prądu w tych urządzeniach?
Odbiornik RFA to znalazłem że jest to "odbiornik zdalny zamka centralnego"
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 89.pl.html
Schemat obwodów pod tym bezpiecznikiem:
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 28.pl.html
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 29.pl.html
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 25.pl.html
RKE (Remote Keyless Entry) oraz IMMOBILIZER
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 37.pl.html
Pytanie dodatkowe:
Ostatnio wymieniłem żarówki: h7, postojowe, h8 w halogenach.
Czy jest możliwe że żarówka świeci i robi jakieś zwarcie? to by pasowało do czasu od kiedy pojawił się problem. Ale w dniu wymiany odłączyłem też akumulator, pierwszy raz od zakupu auta, więc nie wiem czy reset nie spowodował przywrócenia jakiegoś problemu z czymś innym.
Mam problem z rozładowywaniem akumulatora.
Bo diagnostyce doszedłem że po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka pobór prądu spada do 0,55A i dalej nie chce spaść.
Powoduje to rozładowanie akumulatora po dwóch dniach stania.
Pobór prądu mierze miernikiem wstawionym pomiędzy klemę a akumulator w pozycji 10A.
Rozłączałem wszystkie bezpieczniki po kolei zarówno w silniku jak i w kabinie.
W kabinie po wyjęciu bezpiecznika F28 15A, takiego z żółtym plastikiem służącym do wyjmowania prąd znika i spada prawie do zera
Bezpiecznik odpowiada za: ZESTAW WSKAŹNIKÓW, ZEGAR, AUDIO, ODBIORNIK RFA, CENTRALKA INFORMACYJNA KIEROWCY
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... _4.pl.html
Najlepsze jest to że po ponownym włożeniu bezpiecznika pobór prądu nie podnosi się do 0,55A tylko jest prawe zerowy.
Odpalenie silnika i zgaszenie, nawet kilkukrotne nie powoduje powstania problemu. Po podpięciu miernika prąd spada do prawie zera.
Żeby problem powrócił muszę pojeździć i zrobić X rzecz która spowoduje że problem zaistnieje i znowu nie rozłączy automatycznie i zostanie na 0,55A (pisze "zostanie" ponieważ po zgaszeniu silnika pobór prądu wynosi kilka amper i sukcesywnie spada przy odłączeniu różnych przekaźników aż do zero a nieraz zatrzyma się na 0,55A).
I teraz nie wiem gdzie dalej szukać. Jeden bezpiecznik do 4 rzeczy więc przydałoby się odłączyć każde z osobna.
Co prawda wg. schematu elektrycznego każdy z tych obwodów ma jeszcze swój bezpiecznik "po stacyjce" ale wyjęcie nie powoduje spadku prądu do zera.
Czy macie pomysł co mogło powodować taki pobór prądu w tych urządzeniach?
Odbiornik RFA to znalazłem że jest to "odbiornik zdalny zamka centralnego"
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 89.pl.html
Schemat obwodów pod tym bezpiecznikiem:
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 28.pl.html
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 29.pl.html
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 25.pl.html
RKE (Remote Keyless Entry) oraz IMMOBILIZER
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 37.pl.html
Pytanie dodatkowe:
Ostatnio wymieniłem żarówki: h7, postojowe, h8 w halogenach.
Czy jest możliwe że żarówka świeci i robi jakieś zwarcie? to by pasowało do czasu od kiedy pojawił się problem. Ale w dniu wymiany odłączyłem też akumulator, pierwszy raz od zakupu auta, więc nie wiem czy reset nie spowodował przywrócenia jakiegoś problemu z czymś innym.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15467
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Jak żarówki świecą wtedy gdy trzeba i nie świecą wtedy gdy trzeba to nie one.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- etac
- Prezes
- Posty: 23884
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Ja bym obstawiał radio i przekaźnik w nim wbudowany.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
a co myślicie o RFA reciver na tym schemacie http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 37.pl.html ?
Jest podłączony tylko pod bezpiecznik F28 i nie ma dodatkowego bezpiecznika.
Nawet jest instrukcja jak go wymienić http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 89.pl.html
Radio też mnie zastanawia. Jak miałem podłączony w szereg miernik i nacisnąłem przycisk włączania radia (ten duży okrągły) to prąd podskoczył ponad 1A a po chwili spadł do 0,55A. przy wyjętym kluczyku oczywiście. Tak jakby chciało się włączyć ale nie miało uprawnień
Sugerujecie żeby rozebrać plastiki i odłączyć radio na kostkach?
W jakimś innym chevrolecie występuje problem z czujnikiem płyty w radiu. Coś tam kiedyś rzuciło mi się w oczy. Ale pewnie tutaj taki problem nie występuje?
Gdzie indziej znowu czytałem że psuje się zegarek od godziny. Ale pewnie też nie w Captivi?
Jest podłączony tylko pod bezpiecznik F28 i nie ma dodatkowego bezpiecznika.
Nawet jest instrukcja jak go wymienić http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 89.pl.html
Radio też mnie zastanawia. Jak miałem podłączony w szereg miernik i nacisnąłem przycisk włączania radia (ten duży okrągły) to prąd podskoczył ponad 1A a po chwili spadł do 0,55A. przy wyjętym kluczyku oczywiście. Tak jakby chciało się włączyć ale nie miało uprawnień
Sugerujecie żeby rozebrać plastiki i odłączyć radio na kostkach?
W jakimś innym chevrolecie występuje problem z czujnikiem płyty w radiu. Coś tam kiedyś rzuciło mi się w oczy. Ale pewnie tutaj taki problem nie występuje?
Gdzie indziej znowu czytałem że psuje się zegarek od godziny. Ale pewnie też nie w Captivi?
- etac
- Prezes
- Posty: 23884
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
chyba nie masz innego wyjścia.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15467
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
A ten zawyżony pobór prądu mierzyłeś po ponad 10 minutach od zamknięcia samochodu?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
tak, walczę z tym już od 3 tygodni.
3 razy rozładował mi się już akumulator jak nie ruszałem przez kilka dni.
Już myślałem że się naprawiło, nie było poboru prądu jak sprawdzałem. W końcu zostawiłem auto bez sprawdzenia miernikiem na dzień i znowu wsiadam do auta i element ciała, nie kręci, napięcie na aku 10v.
Sam odłączony aku po naładowaniu też zostawiłem na kilka dni i sprawdziłem miernikiem, trzyma 12.4V. włożyłem do samochodu i kręci wzorowo.
Sam z siebie się nie rozładowuje. Jest jakaś kontrolka na aku i jest tam zielona kropka jak naładowany, jak się rozładuje to jest czarna. Także aku raczej ok.
Problemem jest pobór 0.55A opisany w temacie.
3 razy rozładował mi się już akumulator jak nie ruszałem przez kilka dni.
Już myślałem że się naprawiło, nie było poboru prądu jak sprawdzałem. W końcu zostawiłem auto bez sprawdzenia miernikiem na dzień i znowu wsiadam do auta i element ciała, nie kręci, napięcie na aku 10v.
Sam odłączony aku po naładowaniu też zostawiłem na kilka dni i sprawdziłem miernikiem, trzyma 12.4V. włożyłem do samochodu i kręci wzorowo.
Sam z siebie się nie rozładowuje. Jest jakaś kontrolka na aku i jest tam zielona kropka jak naładowany, jak się rozładuje to jest czarna. Także aku raczej ok.
Problemem jest pobór 0.55A opisany w temacie.
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Hej. I jak znalazłeś rozwiązanie. U mnie ten sam problem
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Błąd P2510
Witam . Problem jest w postaci uciekającego prądu wielkości 0.75A.
Udało mi się zmniejszyć do 0.17A . Bezpiecznik główny w skrzynce w komorze silnika o nazwie main 15A wyciągnąłem i podpiąłem napięcie z przekaźnika w którym jest napięcie po stacyjce tylko musi mieć napięcie gdy rozrusznik startuje bo większość obwodów rozłącza . Jak w temacie zasilanie spadło do 0.17 A ale ominąłem bezpiecznik . Błąd to P2510. Gdzie szukać usterki . Dzięki za pomoc . Dodam że wypinałem wszystkie bezpieczniki i tylko na tym udało się zejść
Udało mi się zmniejszyć do 0.17A . Bezpiecznik główny w skrzynce w komorze silnika o nazwie main 15A wyciągnąłem i podpiąłem napięcie z przekaźnika w którym jest napięcie po stacyjce tylko musi mieć napięcie gdy rozrusznik startuje bo większość obwodów rozłącza . Jak w temacie zasilanie spadło do 0.17 A ale ominąłem bezpiecznik . Błąd to P2510. Gdzie szukać usterki . Dzięki za pomoc . Dodam że wypinałem wszystkie bezpieczniki i tylko na tym udało się zejść
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2020, o 09:14 przez bubu1769, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połaczono posty.
Powód: Połaczono posty.
- etac
- Prezes
- Posty: 23884
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
czyli klapa gasząca się psuje i pobiera prąd.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2020, o 18:15 przez bubu1769, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Literówka.
Powód: Literówka.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Nawet jak odpiolem kostkę od klapy pobór dalej był
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Błąd P2510
Musiałem wrócić do starych ustawień , zauważyłem że jak zamknę samochód lub wyciągnę kluczyk ,kontrolki zegarów mrugają co 23 sekundy , do tego wyłączyło się turbo . Już sam nie wiem co robić
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5869
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 349
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Błąd P2510
Jaką masz dokładnie Captive?
Błąd P2510 jest od przekaźnika zapłonu.
Błąd P2510 jest od przekaźnika zapłonu.
Jest przy tym bezpieczniku jakiś numer?Diagnostyczny kod usterki (DTC) P2510
Opis kodu DTC
Notatka: Bajt objawu może nie być wyświetlany na skanerze diagnostycznym.
DTC P2510 (58): Urządzenia sterujące silnika, sygnał zwrotny przekaźnika zapłonu - działanie (nieprawidłowa reakcja po zdarzeniu)
DTC P2510 (59): Urządzenia sterujące silnika, sygnał zwrotny przekaźnika zapłonu - działanie (koniec czasu ochrony obwodu/podzespołu)
Opis obwodu/systemu
Gdy zapłon zostaje włączony, przekaźnik główny zostaje zamknięty sprzętowo. Powoduje to włączenie modułu ECM. Gdy zapłon zostaje wyłączony, przekaźnik główny pozostaje początkowo zamknięty, aby umożliwić przeprowadzenie procedur końcowych przez jednostki sterujące. Po zakończeniu procedur końcowych przekaźnik główny zostaje otwarty przez odpowiednie urządzenie sterujące za pośrednictwem oprogramowania.
Jeżeli przekaźnik główny nie zostanie wyłączony po upływie czasu wyłączania jednostek sterujących lub przekaźnik główny zostanie wyłączony zbyt wcześnie w trakcie wyłączania jednostki sterującej, zostanie wygenerowany kod DTC.
Warunki powstania kodu DTC
Wyłącznik zapłonu znajduje się w położeniu ON (WŁ.)
Warunki generowania kodu DTC
P2510(58)
ECM wykrywa, że przekaźnik główny otwiera się zbyt wcześnie
P2510(59)
ECM wykrywa, że przekaźnik główny nie otwiera się na czas
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Prąd zabiera przez bezpiecznik w komorze silnika o nazwie silnik 1(F1)
Zrobiłem tam włącznik na pstryczek i podpiąłem bezpiecznik 15A. W miejscu bezpiecznika przy włączonym zapłonie jest plus na jednym bolcu a na drugim bolcu świeci się probówka tylko słabo , coś tam jest pokićkane . Teraz jak wysiadam podnoszę maskę pstrykam w wyłącznik ( wyłączam i włączam ) ubytek jest 20A. Ewidentnie coś robi zwarcie na tym bezpieczniki , napewno odpowiada za rozruch bo bez bezpiecznika nie działa rozrusznik . Może rozrusznik robi zwarcie ?
Dodano po 1 minucie 51 sekundach:
Dodatkowo jest to też napięcie od klapy gaszącej na tym bezpieczniku. Bo piszczy , nie jest to jednak przyczyną bo jak odpinam kostkę od klapy to ten sam pobór prądu
Zrobiłem tam włącznik na pstryczek i podpiąłem bezpiecznik 15A. W miejscu bezpiecznika przy włączonym zapłonie jest plus na jednym bolcu a na drugim bolcu świeci się probówka tylko słabo , coś tam jest pokićkane . Teraz jak wysiadam podnoszę maskę pstrykam w wyłącznik ( wyłączam i włączam ) ubytek jest 20A. Ewidentnie coś robi zwarcie na tym bezpieczniki , napewno odpowiada za rozruch bo bez bezpiecznika nie działa rozrusznik . Może rozrusznik robi zwarcie ?
Dodano po 1 minucie 51 sekundach:
Dodatkowo jest to też napięcie od klapy gaszącej na tym bezpieczniku. Bo piszczy , nie jest to jednak przyczyną bo jak odpinam kostkę od klapy to ten sam pobór prądu
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5869
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 349
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Będę mieć chwilę to przejrze schematy tylko podaj jaką masz tą Captive.
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
2007 2.0 d 150 napęd X4
Dodano po 9 minutach 2 sekundach:
Ubytek jest 0.20A a nie 20A .oczywiście gdy wyłącze moim pstryczkiem bezpiecznik F1
Dodano po 9 minutach 2 sekundach:
Ubytek jest 0.20A a nie 20A .oczywiście gdy wyłącze moim pstryczkiem bezpiecznik F1
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2020, o 17:08 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zdublowany
Powód: zdublowany
-
- Bywalec
- Posty: 141
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 18:00
- Reputacja: 1
- Imię: darek
- Samochód: captiva 2.0 D
- Silnik:
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
A może wiązka do rozrusznika przeglądnij czy nie jest uszkodzona.
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Ale jak wypiłem bezpiecznik od rozrusznika to zero poprawy
Dodano po 14 minutach 30 sekundach:
Najdziwniejsze jest to że gdy poprostu ten bezpiecznik F1, po zgaszeniu auta wyciągnę na sekundę i spowrotem wsadzę na miejsce to multimetr pokazuje pobór w wysokości 0.01-0.02.
Aż do momentu gdy znów przekręce stacyjkę to wtedy 0.75A. dlatego zrobiłem ten wyłącznik na tym bezpieczniku bo żona raczej sama bezpiecznika nie wyciągnie . Tylko że z włącznikiem nawet jak włączę i wyłącze to spada do 0.20A.
Dodano po 14 minutach 30 sekundach:
Najdziwniejsze jest to że gdy poprostu ten bezpiecznik F1, po zgaszeniu auta wyciągnę na sekundę i spowrotem wsadzę na miejsce to multimetr pokazuje pobór w wysokości 0.01-0.02.
Aż do momentu gdy znów przekręce stacyjkę to wtedy 0.75A. dlatego zrobiłem ten wyłącznik na tym bezpieczniku bo żona raczej sama bezpiecznika nie wyciągnie . Tylko że z włącznikiem nawet jak włączę i wyłącze to spada do 0.20A.
- etac
- Prezes
- Posty: 23884
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
klei któryś z przekaźników.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5869
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 349
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Ale to by raczej nie puszczał od rozłączenia zasilania.
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Wszystkie przekaźniki wyciągnąłem . Zero reakcji , tylko główny odłączył ,ale główny wszystko odłącza
- etac
- Prezes
- Posty: 23884
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
może być przypalony na stykach i nie rozłącza do końca.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5869
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 349
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Wyciągnąłeś widoczne przekaźniki, część jest w samych modułach, nieprzewidziana do wymiany.
- Anares1
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 lis 2019, o 17:58
- Reputacja: 0
- Imię: Anares
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150KM, diesel, 4x4
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Zamieniłem rozruchowy z innym , zero reakcji. Czekam na jakiś schemat , gdzie idzie dalej ten bezpiecznik
Dodano po 1 minucie 17 sekundach:
Rozumiem .ale bez jakiegoś schematu to można kopać do końca świata . Napięcie gdzieś idzie lewe na ten bezpiecznik dlatego jest wszystko wzbudzone
Dodano po 2 minutach 37 sekundach:
Lewy plusowy w bezpieczniku pod napięciem , prawy po włączeniu stacyjki też plusowy ale slabiej żazy probówka . Już nawet nie sprawdzałem ile. Ale na amperach wyszło że ma te 0.20 co ucieka
Dodano po 1 minucie 17 sekundach:
Rozumiem .ale bez jakiegoś schematu to można kopać do końca świata . Napięcie gdzieś idzie lewe na ten bezpiecznik dlatego jest wszystko wzbudzone
Dodano po 2 minutach 37 sekundach:
Lewy plusowy w bezpieczniku pod napięciem , prawy po włączeniu stacyjki też plusowy ale slabiej żazy probówka . Już nawet nie sprawdzałem ile. Ale na amperach wyszło że ma te 0.20 co ucieka
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5869
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 349
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: rozładowanie akumulatora - bezpiecznik F28
Coś m nie pasuje w schematach, możesz zaznaczyć który bezpiecznik przerobiłeś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości