Teraz sedno.
Wiadomo najpierw strony www i szukanie nie ma, następnie telefon ASO (...XXXX...), odpowiedź nie ma do Captivy żadnej aktualizacji. Pierwsza porada w ASO znajdź Pan magika od nawigacji, to Panu coś tam zaktualizuje, ale co i jak będzie to działało nie wiadomo?




Poniżej korespondencja.
1. Pierwszy mail do GM (z 31 sierpnia)
Dzień dobry,
Jestem właścicielem Chevroleta Captiva 2,2 Diesel LT+ z roku 2012 o numerze VIN: K..................
Chciałbym uaktualnić nawigację lub ewentualnie samą mapę Europy do mojej fabrycznej nawigacji.
Dzwoniłem do serwisu ...XXX... i powiedziano, że nie ma aktualizacji do mojego modelu samochodu.
Gdzie mogę kupić lub zgłosić się w celu zaktualizowania fabrycznej nawigacji GM?
Z poważaniem,
2. Drugi mail do GM (z 6 września)
Dzień dobry,
31 września przesłałem do Państwa pytanie. Nie otrzymałem odpowiedzi, przesyłam jeszcze raz:
„Jestem właścicielem Chevroleta Captiva 2,2 Diesel LT+ z roku 2012 o numerze VIN: K.........
Chciałbym uaktualnić nawigację lub ewentualnie samą mapę Europy do mojej fabrycznej nawigacji.
Dzwoniłem do serwisu ...XXX... i powiedziano, że nie ma aktualizacji do mojego modelu samochodu.
Gdzie mogę kupić lub zgłosić się w celu zaktualizowania fabrycznej nawigacji GM?„
Z poważaniem,
3. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź od GM (super

Szanowny Panie,
Uprzejmie odpowiadają na Pana zapytanie informujemy, iż celem weryfikacji dostępności aktualizacji map do Pańskiego pojazdu o numerze nadwozia K.......... należy zgłosić się do autoryzowanego serwisu.
Z poważaniem,
4. No to wysłałem do Pani odpowiedź (dzisiaj)
Szanowna Pani,
Dziękuję za przesłaną odpowiedź, jednak jest ona niesatysfakcjonująca.
Pierwsze co zrobiłem to zadzwoniłem w dniu 31 września do Autoryzowanego Serwisu OPEL / CHEVROLET, czyli przedstawiciela General Motors Poland, firmy ...XXX... z siedzibą w ......... z pytaniem o możliwość zakupu aktualizacji map do mojego pojazdu.
Dostałem odpowiedź, że nie posiadają takich i nie wiedzą kiedy i czy w ogóle będzie jakakolwiek aktualizacja.
W związku z tym napisałem zapytanie do General Motors Poland Spółka z o.o., jako producenta zapytanie gdzie mogę zakupić lub zaktualizować mapy, na co przesłała mi Pani poniższą odpowiedź.
Posiadam w tej chwili mapy z 2012 roku, a co za tym idzie są bardzo nieaktualne, zdarza się, że nawigacja pokazuje mi, że poruszam się w polu (przykład: droga ekspresowa S3, odcinek Gorzów Wlkp. – Zielona Góra), jednak sieć dróg w Polsce w tym czasie bardzo zmieniła się.
W związku z tym Państwa odpowiedź jest bardzo wymijająca oraz w żadnym stopniu mnie nie satysfakcjonuje.
Proszę ponownie nie odsyłać mnie do ASO General Motors, bo już to przeszedłem.
Jeżeli General Motors nie posiada takich map to proszę mi udostępnić oraz wyjaśnić jak i gdzie mogę dokonać aktualizacji map lub zmian oprogramowania w komputerze samochodu w taki sposób abym mógł korzystać z innego oprogramowania do nawigacji, nie uszkadzając jego innych funkcji.
Na tą chwilę po 4 latach użytkowania pojazdu mam bubel, za który zapłaciłem znaczną kwotę przy zakupie auta.
Z poważaniem,
Pani nie umie czytać

A teraz co, czekam na kontynuację korespondencji.
