Sterownik swiateł dziennych z drogowych - Podłączenie
: 17 paź 2024, o 14:13
Witam,
Zastanawiam się na kupnem sterownika świateł dziennych z drogowych (lub z halogenów), które to światła zmniejsza do mocy 30%.
Czy mogę kabelki ze sterownika, która mają być podłączone do +12 kabli świateł drogowych, podłączyć bezpośrednio do
bezpiecznika świateł drogowych ? W Captiva C100 ten bezpiecznik wydaje się , że jest w skrzynce bezpieczników pod maską z numerem F35.
Na schemacie , który załączam narysowałem oba kable ze sterownika wysłane do jednego bezpiecznika, bo wydaje mi się, że jest tylko jeden dla obu świateł drogowych (prawego i lewego). Generalnie...czy tak można podłączyć ? Ewentualnie czy ma znaczenie po której stronie bezpiecznika wlutuję kabel? Oczywiście w instrukcji sterownika jest napisane, że w razie jednego obwodu dla prawego i lewego światła oba kable (niebieskie) sterownika należy ze sobą połączyć.
Zastanawiam się na kupnem sterownika świateł dziennych z drogowych (lub z halogenów), które to światła zmniejsza do mocy 30%.
Czy mogę kabelki ze sterownika, która mają być podłączone do +12 kabli świateł drogowych, podłączyć bezpośrednio do
bezpiecznika świateł drogowych ? W Captiva C100 ten bezpiecznik wydaje się , że jest w skrzynce bezpieczników pod maską z numerem F35.
Na schemacie , który załączam narysowałem oba kable ze sterownika wysłane do jednego bezpiecznika, bo wydaje mi się, że jest tylko jeden dla obu świateł drogowych (prawego i lewego). Generalnie...czy tak można podłączyć ? Ewentualnie czy ma znaczenie po której stronie bezpiecznika wlutuję kabel? Oczywiście w instrukcji sterownika jest napisane, że w razie jednego obwodu dla prawego i lewego światła oba kable (niebieskie) sterownika należy ze sobą połączyć.