Używany kluczyk kodowanie
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 wrz 2018, o 21:19
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: captiva 2.4 lpg
- Silnik:
- Lokalizacja: otwock
- Kontakt:
Używany kluczyk kodowanie
Witam. Mamy pytanie bo jestem szczęśliwym posiadaczem captivy ale mam tylko jeden kluczyk i bardzo bym chciał posiadać drugi mam dociety grot i pytanie czy da radę zaprogramować używana elektronikę bo w punkcie dorabiania kluczy powiedzieli że się nie da
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Zależy jaki rocznik
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 wrz 2018, o 21:19
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: captiva 2.4 lpg
- Silnik:
- Lokalizacja: otwock
- Kontakt:
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
to powinno pójść
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 wrz 2018, o 21:19
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: captiva 2.4 lpg
- Silnik:
- Lokalizacja: otwock
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Może w innym punkcie jutro spróbuje bo tu powiedział że to jest jednorazowe jak bym miał dwa kluczyki to pewnie sam trzeci bym dodał
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Też mnie interesuje ten temat. Też mam jednak kluczyk i drugi serwisowy bez przycisków.
W ASO nowy kluczyk kosztuje 600zl.
O zakodowaniu używanego nie pomyślałem. A jak dokupiłes i wymieniłeś grot?
W ASO nowy kluczyk kosztuje 600zl.
O zakodowaniu używanego nie pomyślałem. A jak dokupiłes i wymieniłeś grot?
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 wrz 2018, o 21:19
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: captiva 2.4 lpg
- Silnik:
- Lokalizacja: otwock
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Kupiłem kluczyk scyzoryk za 50 zł i kluczyk na allegro używany a raczej dwa używane za 140zl i muszę poszukać kogoś kto mi zaprogramuje używana elektronikę a... drugi używany kluczyk będę mógł odsprzedac za połowę ceny jak się okaże że da się zaprogramować
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Aha, elektronikę z oryginalnego klucza przeniosłeś do kluczyka scyzoryka a w nim skopiowales grot?
Dobrej jakości jest grot i obudowa plastikowa w tym scyzoryku? Też myślałem o scyzoryku...
Dobrej jakości jest grot i obudowa plastikowa w tym scyzoryku? Też myślałem o scyzoryku...
-
- Bywalec
- Posty: 124
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Captiva 08r. 2.0vcdi
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
mi ten chiński scyzoryk rozleciał się po 2 miesiącach
nie polecam

-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 wrz 2018, o 21:19
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: captiva 2.4 lpg
- Silnik:
- Lokalizacja: otwock
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Tak zrobiłem stara elektronika chiński scyzoryk i poszedłem dociac grot. Scyzoryk chiński nie ma rewelacji ale wygodniejszy
-
- Bywalec
- Posty: 124
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Captiva 08r. 2.0vcdi
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Miałem taki sam, najpierw zniszczy się logo chevroleta (zdrapie, porysuje) potem rozwali się sprężyna i nie będzie odbijać, zrobią się też luzy na całej obudowie. Tak było u mnie. Wróciłem do zwykłego kluczyka.
-
- Aktywny
- Posty: 57
- Rejestracja: 1 wrz 2018, o 10:19
- Reputacja: 0
- Imię: Dariusz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.4T
- LPG: LPGTECH
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Co do kodowania innego kluczyka (już raz zakodowanej elektroniki), to się nie da . Jest tam tz. transponder, który koduję się tylko raz. Możesz poszukać nowego transpondera, koszt ok 20-40 Pln, lub ali 10-15 $ za 10 szt.,ale koszt kodowania nadal 500PLN ,przynajmniej tyle życzą sobie fachowcy w mojej okolicy. Tyle się dowiedziałem od gościa który się tym zajmuje . Sam odpuściłem i wyciąłem sobie tylko zapasowy grot, na wszelki wypadek
-
- Aktywny
- Posty: 54
- Rejestracja: 4 paź 2016, o 16:21
- Reputacja: 1
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
A jeśli mam dwa kluczyki (oryginalne i sprawne) ale chcę dokupić w Chinach trzeci (kompletny z elektroniką w środku). Jest możliwość zakodowania tego kluczyka we własnym zakresie?
Wysłane z mojego SM-T719 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-T719 przy użyciu Tapatalka
-
- Aktywny
- Posty: 57
- Rejestracja: 1 wrz 2018, o 10:19
- Reputacja: 0
- Imię: Dariusz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.4T
- LPG: LPGTECH
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Jest to bardzo prawdopodobne
)

Ostatnio zmieniony 13 lis 2018, o 20:56 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4591
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 126
- Imię: Dorota
- Samochód: Jaguar E-Pace 2020
- Silnik: PB Jaguar Ingenium 2.0t 250KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Trochę odgrzebię temat, bo może ktoś zna rozwiązanie.
Próbowałam dziś zakodować trzeci kluczyk korzystając z tutoriala w necie. Gdyż podobno jak ma się dwa zakodowane, to trzeci da się samemu. Mój drugi kluczyk to miał defekt taki że gumki mu wypadły od zmiażdżenia pazurem w czasie, tzn po paru latach używania głównie jednego. Zamówiłam nowy w ASO (za 550) ale jak pojechałam na odbiór to z jednym kluczykiem, ten bez gumek zostawiłam w domu więc zaprogramowali mi nowy i ten który był w aucie od nowa.
No więc dziś, wiedząc że szybko trzeba zmienić kluczyki, tj włączyć silnik, wyłączyć i zmienić kluczyki na drugi ten zaprogramowany, potem szybko wyłączyć i włożyć ten trzeci to rzeczywiście trzecim bez problemu uruchomiłam silnik. Pojeździłam po posesji, ale cały czas świeciła ikonka autka z kłódką. Przy tym trzecim kluczyku normalnie wszystko działa, każdy klawisz, klawisze konfiguracyjne konsoli środkowej (te od programowania ustawień), okna się otwierają i zamykają, nie wiem jak światła bo nie biegałam wokół auta. Przeprowadziłam od razu na tym kluczyku procedurę zapisu ustawień kierowcy- nie było info o odmowie albo coś. Jednak gdy chciałam zamknąć z pilota pojazd, to niestety żadnego wzbudzenia układu. Zamknęłam i otworzyłam z klucza i spoko już bo chociaż nie wyła przy otwieraniu drzwi , ale drugi raz silnika nie uruchomiłam- po prostu jest ciemność po przekręceniu do zapłonu, bo do połowy, gdy test kontrolek to działa OK. Czyli tak jakby on cośtam działał ale jakby na pół gwizdka. Nie jest to działanie, które by mnie zadowalało, bo i tak muszę mieć przy sobie drugi kluczyk. (wcześniej wyła jak oszalała przy próbie otwarcia drzwi po otwarciu trzecim kluczem, tj dopóki tym trzecim kluczykiem nie uruchomiłam dziś silnika)
Ten trzeci kluczyk to oczywiście ma oryginalne flaczki, bo został mi po zakupie nowego w ASO, gdyż oni kluczyków nie naprawiają i tych gumek uszkodzonych nie wymieniają. Kluczyk ten ma tylko nową obudowę z allegro.
I tu nie chodzi o to, że ja muszę mieć trzy klucze skoro mam dwa oryginalne, ale skoro jest ten trzeci też oryginalny w szufladzie to no chciałam go zakodować a raczej sprawdzić czy to wykonalne. I chyba nie jest wykonalne, no nie?
Czy jeżdżenie teraz na trzecim kluczyku może coś zmienić, tzn czy ona w końcu zapisze go/swoje dane na nim? Czy to nic nie da? Albo odłączenie akumulatora i start tej procedury podmiany kluczy po włączeniu jej komputera jakoś ją oszuka?
Czy coś mogę jeszcze sprawdzić? Kluczyk ten trzeci był kiedyś logowany na jej transponderze
(był sparowany z autem i służył 6 lat od wyjazdu z fabryki) i czytałam że w takich przypadkach łatwiej go przywrócić do systemu. No chyba że mi w ASO ten transponder jakoś sformatowali i teraz mam już tylko te dwa co mam i tego trzeciego już nie wprowadzę? Coś mogę jeszcze sprawdzić? Czy dać se spokój?
Próbowałam dziś zakodować trzeci kluczyk korzystając z tutoriala w necie. Gdyż podobno jak ma się dwa zakodowane, to trzeci da się samemu. Mój drugi kluczyk to miał defekt taki że gumki mu wypadły od zmiażdżenia pazurem w czasie, tzn po paru latach używania głównie jednego. Zamówiłam nowy w ASO (za 550) ale jak pojechałam na odbiór to z jednym kluczykiem, ten bez gumek zostawiłam w domu więc zaprogramowali mi nowy i ten który był w aucie od nowa.
No więc dziś, wiedząc że szybko trzeba zmienić kluczyki, tj włączyć silnik, wyłączyć i zmienić kluczyki na drugi ten zaprogramowany, potem szybko wyłączyć i włożyć ten trzeci to rzeczywiście trzecim bez problemu uruchomiłam silnik. Pojeździłam po posesji, ale cały czas świeciła ikonka autka z kłódką. Przy tym trzecim kluczyku normalnie wszystko działa, każdy klawisz, klawisze konfiguracyjne konsoli środkowej (te od programowania ustawień), okna się otwierają i zamykają, nie wiem jak światła bo nie biegałam wokół auta. Przeprowadziłam od razu na tym kluczyku procedurę zapisu ustawień kierowcy- nie było info o odmowie albo coś. Jednak gdy chciałam zamknąć z pilota pojazd, to niestety żadnego wzbudzenia układu. Zamknęłam i otworzyłam z klucza i spoko już bo chociaż nie wyła przy otwieraniu drzwi , ale drugi raz silnika nie uruchomiłam- po prostu jest ciemność po przekręceniu do zapłonu, bo do połowy, gdy test kontrolek to działa OK. Czyli tak jakby on cośtam działał ale jakby na pół gwizdka. Nie jest to działanie, które by mnie zadowalało, bo i tak muszę mieć przy sobie drugi kluczyk. (wcześniej wyła jak oszalała przy próbie otwarcia drzwi po otwarciu trzecim kluczem, tj dopóki tym trzecim kluczykiem nie uruchomiłam dziś silnika)
Ten trzeci kluczyk to oczywiście ma oryginalne flaczki, bo został mi po zakupie nowego w ASO, gdyż oni kluczyków nie naprawiają i tych gumek uszkodzonych nie wymieniają. Kluczyk ten ma tylko nową obudowę z allegro.
I tu nie chodzi o to, że ja muszę mieć trzy klucze skoro mam dwa oryginalne, ale skoro jest ten trzeci też oryginalny w szufladzie to no chciałam go zakodować a raczej sprawdzić czy to wykonalne. I chyba nie jest wykonalne, no nie?


Czy jeżdżenie teraz na trzecim kluczyku może coś zmienić, tzn czy ona w końcu zapisze go/swoje dane na nim? Czy to nic nie da? Albo odłączenie akumulatora i start tej procedury podmiany kluczy po włączeniu jej komputera jakoś ją oszuka?
Czy coś mogę jeszcze sprawdzić? Kluczyk ten trzeci był kiedyś logowany na jej transponderze
(był sparowany z autem i służył 6 lat od wyjazdu z fabryki) i czytałam że w takich przypadkach łatwiej go przywrócić do systemu. No chyba że mi w ASO ten transponder jakoś sformatowali i teraz mam już tylko te dwa co mam i tego trzeciego już nie wprowadzę? Coś mogę jeszcze sprawdzić? Czy dać se spokój?

Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Aktywny
- Posty: 57
- Rejestracja: 1 wrz 2018, o 10:19
- Reputacja: 0
- Imię: Dariusz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.4T
- LPG: LPGTECH
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
HITAG ID46
Każdy transponder z tej serii ma swój niepowtarzalny numer seryjny tzw. S/N lub ID nadany przy produkcji którego nie da się zmienić. Transpondery te stosowane są w najnowszych kluczykach samochodowych. W transponderach HITAG może być zapisanych wiele informacji o samochodzie takich jak VIN, nr. klucza, aktualny stan kilometrów, przeglądy techniczne i wiele innych, dlatego transpondery te po zaprogramowanu w samochodzie są zablokowane i nie ma możliwośi ich odblokowania ani modyfikacji, nie można ich ponownie wykorzystać w innym samochodzie.
Immobiliser to dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą. W nowym kluczyku trzeba zaprogramować kod ze „starego” immobilisera lub wymienić kody we wszystkich urządzeniach. Nie miałeś przy sobie 1 kluczyka i zmieniono ci kody w aucie na nowe i nie dopisano kluczyka , pozostaje wymiana transpondera i ponowne kodowanie . Koszt ~500 PLN
Każdy transponder z tej serii ma swój niepowtarzalny numer seryjny tzw. S/N lub ID nadany przy produkcji którego nie da się zmienić. Transpondery te stosowane są w najnowszych kluczykach samochodowych. W transponderach HITAG może być zapisanych wiele informacji o samochodzie takich jak VIN, nr. klucza, aktualny stan kilometrów, przeglądy techniczne i wiele innych, dlatego transpondery te po zaprogramowanu w samochodzie są zablokowane i nie ma możliwośi ich odblokowania ani modyfikacji, nie można ich ponownie wykorzystać w innym samochodzie.
Immobiliser to dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą. W nowym kluczyku trzeba zaprogramować kod ze „starego” immobilisera lub wymienić kody we wszystkich urządzeniach. Nie miałeś przy sobie 1 kluczyka i zmieniono ci kody w aucie na nowe i nie dopisano kluczyka , pozostaje wymiana transpondera i ponowne kodowanie . Koszt ~500 PLN
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4591
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 126
- Imię: Dorota
- Samochód: Jaguar E-Pace 2020
- Silnik: PB Jaguar Ingenium 2.0t 250KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
No tak, rozumiem
ale ten kluczyk był w tym aucie przez 6 pierwszych lat, więc wszystkie dane auta tam są w nim zapisane. Więc nie da się go przywrócić, gdy ten akurat został w domu w szufladzie gdy z drugim byłam po odbiór nowego w ASO?
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Aktywny
- Posty: 57
- Rejestracja: 1 wrz 2018, o 10:19
- Reputacja: 0
- Imię: Dariusz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.4T
- LPG: LPGTECH
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Używany kluczyk kodowanie
Da się go dopisać do komputera w aucie , ale będą znów koszta . Znów trzeba będzie zmienić kod, we wszystkich kluczykach, lub dokupić nowy transponder i zakodować go do pozostałych .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość