Wyskoczyl błąd P046C , coś z EGR, silnik 2.4B. w czym może być problem?
Auto stało teraz w garażu od poniedziałku. Wyjeżdżam z garażu a tu check enigine. Podłączam elm pojawia się błąd P046C. Skasowałem pojechałem na zakupy ale po pewnym czasie znowu się pojawił.
błąd P046C , coś z EGR, silnik 2.4B
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 15 maja 2019, o 15:14
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.4 benzyna
- LPG: Tak stag
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: błąd P046C , coś z EGR, silnik 2.4B
I jak kolego uporales się z tym? Bo ja poza tym mam p0405. A egr nowy i tydzień czasu było gites do póki na gaz nie oddaliśmy.. Teraz mamy gaz ale w gratisie check engine.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2019, o 21:46 przez szczuplin, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Puki - póki
Powód: Puki - póki
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: błąd P046C , coś z EGR, silnik 2.4B
Wtyczkę poprawiłem od EGRa i już się błąd nie pojawił.
Ja dalej jeżdżę na benzynie. Myślę o instalacji LPG ale boje się że problemy się dopiero zaczną po instalacji.
Zaraz pojawi się problem z sondą lambda, EGR, katalizatorem, cewka zapłonową itp.
I dopiero się wkurzę, że wydałem 3tys i sobie kolejnych problemów narobiłem...
Ja dalej jeżdżę na benzynie. Myślę o instalacji LPG ale boje się że problemy się dopiero zaczną po instalacji.
Zaraz pojawi się problem z sondą lambda, EGR, katalizatorem, cewka zapłonową itp.
I dopiero się wkurzę, że wydałem 3tys i sobie kolejnych problemów narobiłem...
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 15 maja 2019, o 15:14
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.4 benzyna
- LPG: Tak stag
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: błąd P046C , coś z EGR, silnik 2.4B
No dokładnie... Ale ja muszę mieć dwa baki
nie umiem już innaczej. Na weekend jadę zrobić łącznik elastyczny wydechu bo może przez niego sypie błędami jak zrobię to i nie pomoże to będzie trzeba się udac do dobrego elektronika.
- bart82
- Bywalec
- Posty: 151
- Rejestracja: 28 kwie 2018, o 22:55
- Reputacja: 1
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.4 4WD
- LPG: Lovato Smart
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: błąd P046C , coś z EGR, silnik 2.4B
Jak masz dobrą instalację na dobrych komponentach nie będziesz miał problemu.Z autopsji wiem ze są problemy z BRC . Dobry gazownik jednak to ogarnie.
U mnie siedzi Lovato w aucie od 6 lat [w moich rękach 5] i zero problemów jak do tej pory. Jedyny element instalacji który może się skończyć to reduktor.
Gazowników partaczy niestety nie brakuje .
U mnie siedzi Lovato w aucie od 6 lat [w moich rękach 5] i zero problemów jak do tej pory. Jedyny element instalacji który może się skończyć to reduktor.
Gazowników partaczy niestety nie brakuje .
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 15 maja 2019, o 15:14
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.4 benzyna
- LPG: Tak stag
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: błąd P046C , coś z EGR, silnik 2.4B
Ten co mi montowal wyadawal się być odpowiednią osobą.. Montowalem u niego brc do scenic i teraz stag w Captive.. Niestety tu mu nie poszło i już wiem że do niego więcej nie pojadę.. Mówiłem mu ze check się nie świecil a teraz się zapalił a on na to że oni tylko gaz montowali i przy instalacji nic nie robili... Ehhh no i zostałem sam z problemem.
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 15 maja 2019, o 15:14
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.4 benzyna
- LPG: Tak stag
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: błąd P046C , coś z EGR, silnik 2.4B
Cześć.. doszedłem do tego a w zasadzie kosztowało mnie to 120zł na gościa który wiedział co robi.
Generalnie wszystkie moje błędy były powiązane z masą (tyczyło się to szarego przewodu z wtyczki która idzie od egr) usterka znaleziona mega szybko przez gościa wiedział co robi także w 30min było po temacie.
Jak macie problemy z niskim sygnałem polecam przyjrzeć się wiązce (w razie czego podeśle zdjęcie pokazujące konkretne miejsce)
przy pomocy lusterka schodzisz nisko miedzy komputer a blok silnika na samym dole okazuje się że wiązka dotykała skrzyni biegów , nie było by pewnie w tym nic złego gdyby nie to że ów odlew skrzyni nie był w ogóle obrobiony czego efektem było przecięcie wiązki i tej że szarej żyły i zwieranie do masy.
Krawędź była naprawdę ostra i bardzo łatwo można się przeciąć pchając tam łapy. Wiązka została dodatkowo zabezpieczona grubym wężem gumowym (od układu chłodzenia) także myślę że to już koniec moich problemów
Generalnie wszystkie moje błędy były powiązane z masą (tyczyło się to szarego przewodu z wtyczki która idzie od egr) usterka znaleziona mega szybko przez gościa wiedział co robi także w 30min było po temacie.
Jak macie problemy z niskim sygnałem polecam przyjrzeć się wiązce (w razie czego podeśle zdjęcie pokazujące konkretne miejsce)
przy pomocy lusterka schodzisz nisko miedzy komputer a blok silnika na samym dole okazuje się że wiązka dotykała skrzyni biegów , nie było by pewnie w tym nic złego gdyby nie to że ów odlew skrzyni nie był w ogóle obrobiony czego efektem było przecięcie wiązki i tej że szarej żyły i zwieranie do masy.
Krawędź była naprawdę ostra i bardzo łatwo można się przeciąć pchając tam łapy. Wiązka została dodatkowo zabezpieczona grubym wężem gumowym (od układu chłodzenia) także myślę że to już koniec moich problemów

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość