Turbina
-
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 12 lut 2016, o 18:50
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Captiva 2,0 Man2006
- Silnik: Z20S 150KM
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Turbina
Captiva 2,0 2006 r. i 220kkm przebiegu. Kapie mi olej i to kapie gdzieś z turbiny. Mechanior twierdzi, że aby wyjąć turbinę trzeba wyjmować cały silnik. Wyjmował któryś z kolegów turbo w wersji 150 koników ?
-
- Profesjonalista
- Posty: 587
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
- Reputacja: 2
- Imię: Przemek
- Samochód: Captiva 2.0D MT 2007
- Silnik: 2.0, diesel, 150KM
- Lokalizacja: Gdynia Poznań
- Kontakt:
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Turbina
Podobnie jak w Megane II 1.9 dCi.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Turbina
Jesteś pewien że to z turbiny, może jest to olej z odmy.

*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

-
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 12 lut 2016, o 18:50
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Captiva 2,0 Man2006
- Silnik: Z20S 150KM
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Turbina
No niestety nie jestem mechanikiem i nie mam pewności że nie cieknie z odmy, ale na podesłanym filmiku nie widzę wyciągania silnika, jakoś czarodziejom ze wschodu udaje się włożyć łapki i wyciągnąć element.
-
- Profesjonalista
- Posty: 587
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
- Reputacja: 2
- Imię: Przemek
- Samochód: Captiva 2.0D MT 2007
- Silnik: 2.0, diesel, 150KM
- Lokalizacja: Gdynia Poznań
- Kontakt:
Re: Turbina
Ja miałem regenerowaną turbinę (nie do końca potrzebie jak się okazało, ale to inna historia) i nic mi nie mówili o wyciąganiu silnika...
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Turbina
W TIS-ie też brak wzmianki o konieczności wyjmowania silnika.
-
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 12 lut 2016, o 18:50
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Captiva 2,0 Man2006
- Silnik: Z20S 150KM
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Turbina
Dzięki. No właśnie, miejsca może mało, ale żeby cały silnik, chyba chcą mnie naciągnąć.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Turbina
Masz jakiś problem z silnikiem czy tylko ten olej niby z turbiny.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

-
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 12 lut 2016, o 18:50
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Captiva 2,0 Man2006
- Silnik: Z20S 150KM
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Turbina
Trudne pytanie, nie wiem, problem z samochodem, czy głową ? Jak się ma samochód 14 lat, jeździ się nim i się go lubi, to każda zmiana brzmienia, warkotu, klekotania jest podejrzana dla właściciela. przed 10-11 laty w kilku warsztatach byłem zanim sam nie doszedłem do tego, że padło łożysko koła. Kilku mechaników słuchało i nie słyszało klekotu zaworów, zanim sam nie doszedłem do tego, że aby im pokazać to trzeba zdjąć filtr powietrza i wtedy "o no rzeczywiście wałek....". Teraz zmieniłem skrzynię biegów, bo oryginalna bardzo hałasowała, łożyska już raz były zmieniane i znów "wyleciały". Skrzynia ze świeżego rozbitka (po 86kkm) rewelka, cicha, biegi wchodzą do końca, ale po przejechanych 2 tysiącach kilometrów zaczynają z lekkim oporem, a silnik zmienił "gang" i zrobił się jakiś mułowaty i słychać według mnie turbinę, a olej gdzieś tam kapie z boku silnika i na pewno nie nisko przy podwoziu. Przeczuwam jakieś problemy.
- bart82
- Bywalec
- Posty: 151
- Rejestracja: 28 kwie 2018, o 22:55
- Reputacja: 1
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.4 4WD
- LPG: Lovato Smart
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Turbina
Zaraz przypomina mi się moja historia jak serwis poczty polskiej chciał mi silnik wyciągać aby sprzegło wymienić w T4 2.4l.
Do sedna może masz uszkodzony przewód od smarowania turbo oraz wspomniana odma?
Do sedna może masz uszkodzony przewód od smarowania turbo oraz wspomniana odma?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość