Czujnik ciśnienia oleju.
: 2 kwie 2017, o 20:37
Witam!
Chevi Captiva 2.0 d 150 km awd przebieg 223000
Od pewnego czasu mam problem z kontrolką czujnika ciśnienia oleju.
Kontrolka po nagrzaniu silnika (jazda ok 10 - 15 km) mruga, albo świeci na wolnych obrotach
Jeśli świeci (mam wrażenie tak jakby temperatura oleju była za duża) i postoi na wolnych obrotach to zaczyna migać w nieregularnych odstępach czasu i gaśnie po paru minutach .
Dodam że
- olej 5 w 40 CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W40 TURBO DIESEL
-oleju nie ubywa regularnie sprawdzam poziom
-dpf (to już historia)
- czujnik tak się zachowuje zaraz po wymianie oleju czyli nie powinien być olej rozrzedzony
-czujnik ciśnienia wymieniony
-mechanik sprawdzał ciśnienie manometrem (przy wymianie czujnika) i mówi że trzyma ciśnienie na wolnych i ok 2500 - 3000 obr/min.
-opinia mechanika że to też nie panewki "bo by je słyszał"
-na pewno nie zacięty zawór pompy oleju ponieważ ciśnienia nie byłoby na zimnym
-
Proszę o pomoc lub jakieś sugestie i ewentualnie sprawdzony warsztat w Toruniu.
Chevi Captiva 2.0 d 150 km awd przebieg 223000
Od pewnego czasu mam problem z kontrolką czujnika ciśnienia oleju.
Kontrolka po nagrzaniu silnika (jazda ok 10 - 15 km) mruga, albo świeci na wolnych obrotach
Jeśli świeci (mam wrażenie tak jakby temperatura oleju była za duża) i postoi na wolnych obrotach to zaczyna migać w nieregularnych odstępach czasu i gaśnie po paru minutach .
Dodam że
- olej 5 w 40 CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W40 TURBO DIESEL
-oleju nie ubywa regularnie sprawdzam poziom
-dpf (to już historia)
- czujnik tak się zachowuje zaraz po wymianie oleju czyli nie powinien być olej rozrzedzony
-czujnik ciśnienia wymieniony
-mechanik sprawdzał ciśnienie manometrem (przy wymianie czujnika) i mówi że trzyma ciśnienie na wolnych i ok 2500 - 3000 obr/min.
-opinia mechanika że to też nie panewki "bo by je słyszał"
-na pewno nie zacięty zawór pompy oleju ponieważ ciśnienia nie byłoby na zimnym
-

Proszę o pomoc lub jakieś sugestie i ewentualnie sprawdzony warsztat w Toruniu.