Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sie 2024, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Rafal
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.0 V6 258KM LF1
- LPG: Tak
- Inny samochód: Chevrolet Spark
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
Heja wszystkim skoro posiadam Sparka a teraz Captiva to grupa dla mnie... A dlatego iż mam problem z Captiva 3.0 V6 LF1
Za duże Ciśnienie paliwa powoduje że aż podnosi przewody od pompy i najprościej drgają niemiłosiernie podczas przyspieszania. Czujnik ciśnienia na listwie wymieniony, oraz pompa baku bo podobno jest w niej regulator ciśnienia ale dalej nic. Czy ktoś poratuje ?
Za duże Ciśnienie paliwa powoduje że aż podnosi przewody od pompy i najprościej drgają niemiłosiernie podczas przyspieszania. Czujnik ciśnienia na listwie wymieniony, oraz pompa baku bo podobno jest w niej regulator ciśnienia ale dalej nic. Czy ktoś poratuje ?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
A było sprawdzane jakie jest rzeczywiste ciśnienie na listwie?
Na zgaszonym silniku pompa powinna nabić ciśnienia na poziomie 345-690 kPa (50-100 psi), podczas pracy na wolnych obrotach powinno się ono utrzymywać w granicach 300-400 kPa (43-58 psi).
Na zgaszonym silniku pompa powinna nabić ciśnienia na poziomie 345-690 kPa (50-100 psi), podczas pracy na wolnych obrotach powinno się ono utrzymywać w granicach 300-400 kPa (43-58 psi).
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sie 2024, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Rafal
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.0 V6 258KM LF1
- LPG: Tak
- Inny samochód: Chevrolet Spark
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
Mechanik mi powiedział ze bezpośredni wtrysk, nie sprawdzi ciśnienia ...
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
Źle się wyraziłem.
Chodziło o sprawdzenie ciśnienia paliwa zasilającego pompę wysokiego ciśnienia na głowicy.
W tym samochodzie za ciśnienie paliwa jakie wytwarza pompa w zbiorniku odpowiada sterownik znajdujący się w bagażniku. On na podstawie ciśnienia odczytywanego z czujnika,
który znajduje się albo na przewodach paliwowych (pozycja 3) albo przy samym zbiorniku (pozycja 6) reguluje pracą pompy
Regulator w samym zespole pompy pełni role zabezpieczenia.
Jeśli podasz numer VIN będę w stanie bliżej określić gdzie co powinno się znajdować.
Chodziło o sprawdzenie ciśnienia paliwa zasilającego pompę wysokiego ciśnienia na głowicy.
W tym samochodzie za ciśnienie paliwa jakie wytwarza pompa w zbiorniku odpowiada sterownik znajdujący się w bagażniku. On na podstawie ciśnienia odczytywanego z czujnika,
który znajduje się albo na przewodach paliwowych (pozycja 3) albo przy samym zbiorniku (pozycja 6) reguluje pracą pompy
Regulator w samym zespole pompy pełni role zabezpieczenia.
Jeśli podasz numer VIN będę w stanie bliżej określić gdzie co powinno się znajdować.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sie 2024, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Rafal
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.0 V6 258KM LF1
- LPG: Tak
- Inny samochód: Chevrolet Spark
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
KL1CD26C9BB103929
Captiva 2011
Dziękuję strasznie za rysunki
Captiva 2011
Dziękuję strasznie za rysunki
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
Według tego co pokazuje po numerze VIN to czujnik u ciebie powinien się znajdować na przewodach paliwowych w okolicy komory silnika, ten pod numerem 3.
PS. Dbaj o skrzynie biegów bo MH7 nie należy do najtrwalszych.
PS. Dbaj o skrzynie biegów bo MH7 nie należy do najtrwalszych.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sie 2024, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Rafal
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.0 V6 258KM LF1
- LPG: Tak
- Inny samochód: Chevrolet Spark
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
Super, śliczne dzięki to jeszcze może dopytam... nie wiem czy to połączone jedno z drugim ale nie mam możliwości zalać baku do pełna. Przy 1/2 strzela pistolet i koniec. Czujnik par sprawdzony przy komorze za przepustnicą a przy wlewie nie bardzo coś idzie zrobić/zobaczyć wszystko zgrzane
Dodano po 1 minucie 27 sekundach:
A ten czujnik pod nr 3 jest opcja numeru części
Skrzynia na szczęście chodzi idealnie ale wiadomo sukcesywnie olej i nie garować
Dodano po 1 minucie 27 sekundach:
A ten czujnik pod nr 3 jest opcja numeru części
Skrzynia na szczęście chodzi idealnie ale wiadomo sukcesywnie olej i nie garować
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
Trzeba by zdjąć nadkole i zobaczyć czy czy przewody między zbiornikiem a wlewem nie są załamane.
Na przewodzie odpowietrzającym jest jeszcze jakaś puszka, nie wiem jaką funkcje ona pełni, warto sprawdzić czy jest drożna. Była montowana instalacja LPG, jeśli tak to gdzie jest umiejscowiony wlew?
Czujnik ciśnienia paliwa ma numer 13500745.
Na przewodzie odpowietrzającym jest jeszcze jakaś puszka, nie wiem jaką funkcje ona pełni, warto sprawdzić czy jest drożna. Była montowana instalacja LPG, jeśli tak to gdzie jest umiejscowiony wlew?
Czujnik ciśnienia paliwa ma numer 13500745.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sie 2024, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Rafal
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.0 V6 258KM LF1
- LPG: Tak
- Inny samochód: Chevrolet Spark
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
Ściągałem nadkole na bank nie jest nic załamane. Widziałem te puszkę faktycznie, sciskając ją pracowała więc niby nie jest zapowietrzona. Nie sciagnąłem tego przewodu właśnie gdyż wszystko jest zgrzane. Pewno od strony baku ale to już trzeba go ściągnąć widzę ...
Dodano po 26 sekundach:
Wejście gazu jest zaraz pod wlewem benzyny
Dodano po 26 sekundach:
Wejście gazu jest zaraz pod wlewem benzyny
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sie 2024, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Rafal
- Samochód: Captiva
- Silnik: 3.0 V6 258KM LF1
- LPG: Tak
- Inny samochód: Chevrolet Spark
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
To chyba potrzeba egzorcysty, czujnik wymieniony a sterownik podmieniony i zero reakcji, żadnej poprawy 
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Witam, za duże Ciśnienie paliwa Captiva 3.0 V6 LF1
Ale czy w końcu było mierze ciśnienie czy wszystko jest wymieniane na pałę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość