Strona 1 z 1
Captiva 2.0 d EGR
: 25 sie 2024, o 09:12
autor: Lukiicap
Witam wszystkich serdecznie, wyciągał ktoś może EGR i podpowie mi jak do tego podejść?
Re: Captiva 2.0 d EGR
: 25 sie 2024, o 18:00
autor: John Wayne
No wyciągałem, w sumie bez sensu, bo chciałem dla treningu sobie przeczyścić, ale okazało się, że za bardzo nie było co tam czyścić. Ten silnik nie jest stworzony do europejskich dłoni

Najlepiej wyjąć akumulator i odkręcić wszystkie rury dolotu powietrza, będzie łatwiej, ale i tak trzeba się nagimnastykować.
A co się dzieje, że chcesz wyciągać?
Re: Captiva 2.0 d EGR
: 25 sie 2024, o 19:18
autor: Lukiicap
Pali mi się check na pomarańczowo jest 13 błędów z dpfa i EGR no i coś syczy i rzęzi przy dodawaniu gazu przy ścianie grodziowej. Muszę rozebrać i zobaczyć


Re: Captiva 2.0 d EGR
: 8 paź 2024, o 11:48
autor: laszo
Dzień dobry koledzy,
Chciałbym Was podpytać o jedna z sprawę w temacie zaworu EGR z Captivy 2.0 150KM. Chodzi o to że szukałem lewego powietrza w dolocie i po podaniu powietrza pod ciśnieniem słychać jak uchodzi właśnie na zaworze EGR w okolicach gruszki a dokładniej tego trzpienia. Kupiłem zamiennik żeby sprawdzić czy to jest normalne i o dziwo nowy zawór ma ten sam objaw. (nie oryginalny - zamiennik Blue Print). I teraz się zastanawiam czy faktycznie tak powinno być czy miałem pecha i trafiłem na nowy zamiennik ale trafiony tym samym problemem. Nie jestem mechanikiem ale jeżeli nieszczelność na trzpieniu zaworu EGR jest normalna to jak to się ma do ciśnienia doładowania i lewego powietrza w dolocie. Zawór wygląda na nierozbieralny więc za bardzo nie ma tego jak uszczelnić.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Łaszo.
Re: Captiva 2.0 d EGR
: 13 paź 2024, o 16:36
autor: bald
ja zmieniałem ostatnio na używkę dostęp ujowy jedna śruba stawiała opór, stary przepuszczał powietrze ale na grzybku od spalin
Re: Captiva 2.0 d EGR
: 16 paź 2024, o 14:49
autor: jaka20
laszo pisze: ↑8 paź 2024, o 11:48
Dzień dobry koledzy,
Chciałbym Was podpytać o jedna z sprawę w temacie zaworu EGR z Captivy 2.0 150KM. Chodzi o to że szukałem lewego powietrza w dolocie i po podaniu powietrza pod ciśnieniem słychać jak uchodzi właśnie na zaworze EGR w okolicach gruszki a dokładniej tego trzpienia. Kupiłem zamiennik żeby sprawdzić czy to jest normalne i o dziwo nowy zawór ma ten sam objaw.
Sharpedge Shop (nie oryginalny - zamiennik Blue Print). I teraz się zastanawiam czy faktycznie tak powinno być czy miałem pecha i trafiłem na nowy zamiennik ale trafiony tym samym problemem. Nie jestem mechanikiem ale jeżeli nieszczelność na trzpieniu zaworu EGR jest normalna to jak to się ma do ciśnienia doładowania i lewego powietrza w dolocie. Zawór wygląda na nierozbieralny więc za bardzo nie ma tego jak uszczelnić.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Łaszo.
Cześć! Rozumiem Twoje wątpliwości co do zaworu EGR w Captivie.