Strona 1 z 1

Captiva 2.0 d EGR

: 25 sie 2024, o 09:12
autor: Lukiicap
Witam wszystkich serdecznie, wyciągał ktoś może EGR i podpowie mi jak do tego podejść?

Re: Captiva 2.0 d EGR

: 25 sie 2024, o 18:00
autor: John Wayne
No wyciągałem, w sumie bez sensu, bo chciałem dla treningu sobie przeczyścić, ale okazało się, że za bardzo nie było co tam czyścić. Ten silnik nie jest stworzony do europejskich dłoni :) Najlepiej wyjąć akumulator i odkręcić wszystkie rury dolotu powietrza, będzie łatwiej, ale i tak trzeba się nagimnastykować.

A co się dzieje, że chcesz wyciągać?

Re: Captiva 2.0 d EGR

: 25 sie 2024, o 19:18
autor: Lukiicap
Pali mi się check na pomarańczowo jest 13 błędów z dpfa i EGR no i coś syczy i rzęzi przy dodawaniu gazu przy ścianie grodziowej. Muszę rozebrać i zobaczyć 🙈🤯

Re: Captiva 2.0 d EGR

: 8 paź 2024, o 11:48
autor: laszo
Dzień dobry koledzy,

Chciałbym Was podpytać o jedna z sprawę w temacie zaworu EGR z Captivy 2.0 150KM. Chodzi o to że szukałem lewego powietrza w dolocie i po podaniu powietrza pod ciśnieniem słychać jak uchodzi właśnie na zaworze EGR w okolicach gruszki a dokładniej tego trzpienia. Kupiłem zamiennik żeby sprawdzić czy to jest normalne i o dziwo nowy zawór ma ten sam objaw. (nie oryginalny - zamiennik Blue Print). I teraz się zastanawiam czy faktycznie tak powinno być czy miałem pecha i trafiłem na nowy zamiennik ale trafiony tym samym problemem. Nie jestem mechanikiem ale jeżeli nieszczelność na trzpieniu zaworu EGR jest normalna to jak to się ma do ciśnienia doładowania i lewego powietrza w dolocie. Zawór wygląda na nierozbieralny więc za bardzo nie ma tego jak uszczelnić.

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Łaszo.

Re: Captiva 2.0 d EGR

: 13 paź 2024, o 16:36
autor: bald
ja zmieniałem ostatnio na używkę dostęp ujowy jedna śruba stawiała opór, stary przepuszczał powietrze ale na grzybku od spalin

Re: Captiva 2.0 d EGR

: 16 paź 2024, o 14:49
autor: jaka20
laszo pisze:
8 paź 2024, o 11:48
Dzień dobry koledzy,

Chciałbym Was podpytać o jedna z sprawę w temacie zaworu EGR z Captivy 2.0 150KM. Chodzi o to że szukałem lewego powietrza w dolocie i po podaniu powietrza pod ciśnieniem słychać jak uchodzi właśnie na zaworze EGR w okolicach gruszki a dokładniej tego trzpienia. Kupiłem zamiennik żeby sprawdzić czy to jest normalne i o dziwo nowy zawór ma ten sam objaw. Sharpedge Shop (nie oryginalny - zamiennik Blue Print). I teraz się zastanawiam czy faktycznie tak powinno być czy miałem pecha i trafiłem na nowy zamiennik ale trafiony tym samym problemem. Nie jestem mechanikiem ale jeżeli nieszczelność na trzpieniu zaworu EGR jest normalna to jak to się ma do ciśnienia doładowania i lewego powietrza w dolocie. Zawór wygląda na nierozbieralny więc za bardzo nie ma tego jak uszczelnić.

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Łaszo.
Cześć! Rozumiem Twoje wątpliwości co do zaworu EGR w Captivie.