Captiva 3.2 P008 U100 P700
: 30 gru 2023, o 09:08
cześć klubowicze
Mam problem z Captivą 3.2 benzyna. Samochód odpala jedzie jakiś czas (pewnie do puki się nie nagrzeje) zaczyna szarpać i gaśnie. Komputer wywala P008 czyli desynchronizacja rozrządu U100 brak komunikacji z e sterownikiem i P700 błąd czujnika zakresu położenia skrzyni biegów. po odczekaniu jakiś czas samochód można ponownie zapalić i jechać błędy zostają w kompie. jedziemu jakiś czas i znowu to samo. Mechanicy się licytują pomiędzy skrzynią ( remont kapitalny 3 lata temu) rozrządem (mechanik mówi że, jak by to był rozrząd to by było słychać łańcuch i by pracował nierówno cały czas) a sterownikiem( tu ktoś grzebał bo był niewłaściwie uszczelniony było trochę wilgoci i jakaś rzeźba prawdopodobnie nieuczciwy handlarz mostkował check engine). Pomocy nie mogę przecierz wymienić wszystkiego.
zbankrutuję przez ten samochód.
Jak upewnić się co jest do wymiany?
Mam problem z Captivą 3.2 benzyna. Samochód odpala jedzie jakiś czas (pewnie do puki się nie nagrzeje) zaczyna szarpać i gaśnie. Komputer wywala P008 czyli desynchronizacja rozrządu U100 brak komunikacji z e sterownikiem i P700 błąd czujnika zakresu położenia skrzyni biegów. po odczekaniu jakiś czas samochód można ponownie zapalić i jechać błędy zostają w kompie. jedziemu jakiś czas i znowu to samo. Mechanicy się licytują pomiędzy skrzynią ( remont kapitalny 3 lata temu) rozrządem (mechanik mówi że, jak by to był rozrząd to by było słychać łańcuch i by pracował nierówno cały czas) a sterownikiem( tu ktoś grzebał bo był niewłaściwie uszczelniony było trochę wilgoci i jakaś rzeźba prawdopodobnie nieuczciwy handlarz mostkował check engine). Pomocy nie mogę przecierz wymienić wszystkiego.
zbankrutuję przez ten samochód.
Jak upewnić się co jest do wymiany?