Niekończący się problem z DPF
-
- Bywalec
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 lut 2023, o 22:05
- Reputacja: 7
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze Kombi
- Silnik: 2.0 163 KM, Diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Kolego ty nie szukaj problemu we wskazaniach dpfu po wymianie tylko przyjrzyj się kondycji układu paliwowego i egra
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
@dokia dam rade zostawić samo egt2 przetestuje, tylko nie wiem co to ma zmienic itp.
a egt 1 to jest temp na kacie ?
a egt 2 na dpf?
Dodano po 4 minutach 21 sekundach:
itor2023 nie szukam problemu, putałem o wskazania doładowania, bo na apce pokazuje 0.8 psi max z tego co wyłapałem a na kompie tak jak na filmiku
ogólnie to auto chodzi bardzo dobrze chodź przed czyszczeniem dpf też chodziło okey
jedynie mnie ciekawi mnie to ze zaraz po wypaleniu do zera wskakuje na 2% za pol minuty 16% a za kolejne kilka minut 30% 40% i tak sie utrzymuje raz w gore 55-60-% raz 48% i tak dobijam do 200-300 km fakt ze trasy krótkie ale dziwi mnie ten szybki wzrost %
a egt 1 to jest temp na kacie ?
a egt 2 na dpf?
Dodano po 4 minutach 21 sekundach:
itor2023 nie szukam problemu, putałem o wskazania doładowania, bo na apce pokazuje 0.8 psi max z tego co wyłapałem a na kompie tak jak na filmiku
ogólnie to auto chodzi bardzo dobrze chodź przed czyszczeniem dpf też chodziło okey
jedynie mnie ciekawi mnie to ze zaraz po wypaleniu do zera wskakuje na 2% za pol minuty 16% a za kolejne kilka minut 30% 40% i tak sie utrzymuje raz w gore 55-60-% raz 48% i tak dobijam do 200-300 km fakt ze trasy krótkie ale dziwi mnie ten szybki wzrost %
-
- Bywalec
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 lut 2023, o 22:05
- Reputacja: 7
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze Kombi
- Silnik: 2.0 163 KM, Diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Dlatego piszę ci żeby ktoś przejrzał ci układ paliwowy i egr. Zapełnienie DPF po 300 km od wypalenia do wskazania blisko 60% wskazuje na zbliżające się prawdopodobne problemy z układem paliwowym mimo że auto pracuje wg. ciebie poprawnie.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
jest gorzej niz piszesz bo 300 to zrobiłem od wypalenia do wypalenia a 50-60% to łapie po wypaleniu po 5-20kilometrach i tak pływa i robie 200-250 i znowu wypalenie, pisaliśmy z etac ze możliwe ze resetowanie danych dpf nie poskutkowało bo robione chinskim delphi i jakims innym kompem ale podobno captiva wybredna i moze nie poskutkowało
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4216
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Tak by wyglądało że coś masz nakrzaczone. Już ja nie pytałam czy był reset bo to oczywiste ale rzeczywiście może źle zrobiony. A nie masz pomysłu gdzie zrobić to lepiej i nie chińskim klonem? Bo no nawet ta DeltaP to wskazuje na zatkany dpf (tak jakby auto go takim widziało nadal) albo że wykrzaczył się czujnik różnicy ciśnień.
Te egt2 to chyba czujnik za DPF, ale mogę się mylić, niech ktoś poprawi. Ogólnie jak wejść w definicje egt to tam jest egt1 i egt2.
Dodano po 8 minutach 18 sekundach:
A może on niedokręcony jest? Na ruskim forum coś jest o obu w Captivie: http://www.chevyman.ru/pl/Captiva/1/pow ... gaza-egt-2
Te egt2 to chyba czujnik za DPF, ale mogę się mylić, niech ktoś poprawi. Ogólnie jak wejść w definicje egt to tam jest egt1 i egt2.
Dodano po 8 minutach 18 sekundach:
A może on niedokręcony jest? Na ruskim forum coś jest o obu w Captivie: http://www.chevyman.ru/pl/Captiva/1/pow ... gaza-egt-2
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Bywalec
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 lut 2023, o 22:05
- Reputacja: 7
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze Kombi
- Silnik: 2.0 163 KM, Diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Jak będziesz kiedyś w okolicach Żyrardówa to się odezwij. Podepne ci Laucha.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
@dokia to coś z linka do ruskich to nie czujnik temperatury jak opisane tylko czujnik różnicy ciśnień wymieniłem na nowy z resetowaniem
Delta p to głupoty pokazuje ale nie wiem czemu w ogóle to pisałem z supportem czyli chyba z Pingiem i dodał mój vin do apki zeby w ogóle coś pokazywało bo na początku nie pokazywało nic
Wiec to co pokazuje na delta p to wydaje mi się ze dziwne dane poniewaz na komputerze chińskim delphi pokazuje normalnie na wolnych 0kPa przy 2000rpm około 2-3kpa
Kolejna sprawa w captiva jest tylko jeden czujnik temperatury w puszczę dpf znajduje się za drugim katalizatorem i przed wkładem dpf wszystko w jednej puszce i z dpf wychodzą dwie rurki (które są drożne przedmuchane) które właśnie ida do czujnika różnicy ciśnień tego z linka od ruskich
Kolejna sprawa czy kasowanie/reset/adaptacja zwalniał zwał powiodła sie to ciezko wyczuć, sam robiłem klonem delphi który niestety musi łączyć się jako Antara bo captiva to tylko benzyna tam jest
a innybmechanik robił jakimś innym nie pamietam nazwy i na kompie tez pokazywało ze wyzerowało wartości a po 5 km było 30% na dpfa zanim dojechałem do domu było 50 z hakiem
Delta p to głupoty pokazuje ale nie wiem czemu w ogóle to pisałem z supportem czyli chyba z Pingiem i dodał mój vin do apki zeby w ogóle coś pokazywało bo na początku nie pokazywało nic
Wiec to co pokazuje na delta p to wydaje mi się ze dziwne dane poniewaz na komputerze chińskim delphi pokazuje normalnie na wolnych 0kPa przy 2000rpm około 2-3kpa
Kolejna sprawa w captiva jest tylko jeden czujnik temperatury w puszczę dpf znajduje się za drugim katalizatorem i przed wkładem dpf wszystko w jednej puszce i z dpf wychodzą dwie rurki (które są drożne przedmuchane) które właśnie ida do czujnika różnicy ciśnień tego z linka od ruskich
Kolejna sprawa czy kasowanie/reset/adaptacja zwalniał zwał powiodła sie to ciezko wyczuć, sam robiłem klonem delphi który niestety musi łączyć się jako Antara bo captiva to tylko benzyna tam jest
a innybmechanik robił jakimś innym nie pamietam nazwy i na kompie tez pokazywało ze wyzerowało wartości a po 5 km było 30% na dpfa zanim dojechałem do domu było 50 z hakiem
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4216
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
No czyli po prostu cuda pokazuje ta apka. To może nie warto sugerować się nią?
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
No cuda może nie do końca bo dokładnie przy 92% i na laptopie i na apce zaczyna się wypalanie wiec stan zapełnienia dpf niby pokazuje podobnie ale czy prawidłowo to nie wiadomo
Na pewno źle pokazuje delta p i turbo
Dodano po 1 minucie 51 sekundach:
@itor2023 Żyrardów? To jakieś 300km w jedna stronę mam :-
Na pewno źle pokazuje delta p i turbo
Dodano po 1 minucie 51 sekundach:
@itor2023 Żyrardów? To jakieś 300km w jedna stronę mam :-
-
- Bywalec
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 lut 2023, o 22:05
- Reputacja: 7
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze Kombi
- Silnik: 2.0 163 KM, Diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
No daleko
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Filmik z krótkiej trasy zaczynam z 42% dobijam do 50 raz w górę raz w dol i kończę na 44%
Cuda na kiju
Można na przyspieszeniu albo przewijać
https://youtu.be/iA8H31PtzQQ?feature=shared
Cuda na kiju
Można na przyspieszeniu albo przewijać
https://youtu.be/iA8H31PtzQQ?feature=shared
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4216
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
No cuda
Straszny wynik tej DeltaP nonstop, a też niby ciągle wypala Ci ten DPF. No tak to nie może być. Reset pojazdu pewnie robiłeś, czyli klema out na 15min. Nie ma komu jeszcze raz go zaadaptować , ale porządnym programem a nie tym dostępnym w sieci? Bo no teraz to tak wygląda jakby sterownik źle odczytywał i interpretował sygnały pochodzące z DPF.
Może wrzuć ten film na grupę Insigni, albo jak chcesz to ja wrzucę i zapytam. Oni tam całe swe życie z autem to grzebią w tych DPF
Straszny wynik tej DeltaP nonstop, a też niby ciągle wypala Ci ten DPF. No tak to nie może być. Reset pojazdu pewnie robiłeś, czyli klema out na 15min. Nie ma komu jeszcze raz go zaadaptować , ale porządnym programem a nie tym dostępnym w sieci? Bo no teraz to tak wygląda jakby sterownik źle odczytywał i interpretował sygnały pochodzące z DPF.
Może wrzuć ten film na grupę Insigni, albo jak chcesz to ja wrzucę i zapytam. Oni tam całe swe życie z autem to grzebią w tych DPF
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
@dokia jak możesz to proszę wrzuć to na forum Insigni
dodam że na podglądzie na kompie też tak procenty skaczą jak na aplikacji wiec ten parametr apka dobrze pokazuje a na delta p nie zwracać uwagi w apce
dodam że na podglądzie na kompie też tak procenty skaczą jak na aplikacji wiec ten parametr apka dobrze pokazuje a na delta p nie zwracać uwagi w apce
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4216
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Wrzuciłam
Podpowiedzi w sumie związane z EGR
Podpowiedzi w sumie związane z EGR
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
dobra żeby podsumować trochę co i jak wygląda:
1-podczas wypalania dpf temperatury są okej ponad 650* nawet widziałem 680*
pierwsze wypalenie po czyszczeniu chyba było 280km
drugie wypalenie po czyszczeniu okolo 200
auto uzytkowane 30% trasa 70% krótkie odcinki
2-egr normalnie na aplikacji oraz na komputerze pokazuje otwieranie i zamykanie w procentach, podpiąłem wężyk pod egr i zassałem powietrze ustami i po odpuszczeniu słychać jak zawór sie zamyka (takie klepnięcie metaliczne) czyli by się potwierdzało ze egr się rusza góra dół tylko nie wiadomo czy domyka szczelnie
3-w opl nie mam nic innego do wglądu tylko działa mi panel dpf kolega ping a przynajmniej support opl monitor dodał do apki moj vin i dopiero po mailowaniu moglem zdekodować vin i tylko jest dostępny jeden panel właśnie tylko dpf więc nie mam możliwości podglądu przebiegu dpf
4-Deltap na aplikacji pokazuje głupoty i w rzeczywistości nie ma takiej różnicy ciśnienia jak pokazuje aplikacja co widać poniżej link do filmu z kompa i stopniowe zwiększanie obrotów i różnica ciśnień na laptopie\
co ciekawie na filmie widać
- jak przy obrotach 2700rpm zapełnienie dpf nagle z wartości 74% w moment spada na 66% (8% w sekunde )
- a następnie po przekroczeniu 2900rpm spada na 64%
- potem przy 3600rpm znowu wskakuje na 66%
- 4200rpm 68% 3300rpm 66%
https://youtu.be/8HQbSUiPDAg?si=FkMhILMjtMpWA5O9
5-czujnik różnicy ciśnień wymieniony jeszcze przed czyszczeniem hydrodynamicznym dpf na nowy egzemplarz, który pokazywał takie same wartości napięciowe i ciśnienia jak stary porównywane wskazania na laptopie (stary niestety uszkodziłem i już go nie wsadzę z powrotem)
6-olej właśnie wymieniałem przed czyszczeniem hydrodynamicznym dpf razem z odmą (róznica kilku dni) ponieważ zapaliła się kontrolka słabej jakości oleju/rozrzedzony/wyzszy poziom, mam to pod kontrolą
7-dodam jeszcze ze przed czyszczeniem dpf wymieniałem odmę na nową oryginał bo podejrzewałem ze może zasysa mgłę olejową i miałem racje bo była pęknięta membrana /fota poniżej/ dystans pomiędzy wypaleniami trochę się zwiększył do tych 200km bo przed wymianą odmy było mniej
Czyli w skrócie:
zauważyłem częstsze wypalanie dpf, czyszczenie płynem wpuszczanym przez czujnik temp 2-3 puszki niby spoko ale efetu brak
wymieniony czujnik różnicy ciśnień efektu brak wraz z kasowniem/zerowaniem danych i w drugim warsztacie innym oprogramowaniem
wymieniona odma lekka poprawa w dystansie
wymieniony olej z powodu wysokiego poziomu i słabej jakości oleju
wyjęcie dpf i zawiezienie do firmy na czyszczenie hydrodynamiczne na wydruku z maszyny po czyszczeniu poprawa w wartościach cisnienia
kasowanie/resetowanie na chinskim delphi i w drugim warsztacie innym oprogramowaniem
po kasowaniu/zerowaniu dpf+czujnik roznicy cisnien po przejechaniu 5-10-15km wartosc dpf wskakuje szybko na 20/30/40%
pozdro
1-podczas wypalania dpf temperatury są okej ponad 650* nawet widziałem 680*
pierwsze wypalenie po czyszczeniu chyba było 280km
drugie wypalenie po czyszczeniu okolo 200
auto uzytkowane 30% trasa 70% krótkie odcinki
2-egr normalnie na aplikacji oraz na komputerze pokazuje otwieranie i zamykanie w procentach, podpiąłem wężyk pod egr i zassałem powietrze ustami i po odpuszczeniu słychać jak zawór sie zamyka (takie klepnięcie metaliczne) czyli by się potwierdzało ze egr się rusza góra dół tylko nie wiadomo czy domyka szczelnie
3-w opl nie mam nic innego do wglądu tylko działa mi panel dpf kolega ping a przynajmniej support opl monitor dodał do apki moj vin i dopiero po mailowaniu moglem zdekodować vin i tylko jest dostępny jeden panel właśnie tylko dpf więc nie mam możliwości podglądu przebiegu dpf
4-Deltap na aplikacji pokazuje głupoty i w rzeczywistości nie ma takiej różnicy ciśnienia jak pokazuje aplikacja co widać poniżej link do filmu z kompa i stopniowe zwiększanie obrotów i różnica ciśnień na laptopie\
co ciekawie na filmie widać
- jak przy obrotach 2700rpm zapełnienie dpf nagle z wartości 74% w moment spada na 66% (8% w sekunde )
- a następnie po przekroczeniu 2900rpm spada na 64%
- potem przy 3600rpm znowu wskakuje na 66%
- 4200rpm 68% 3300rpm 66%
https://youtu.be/8HQbSUiPDAg?si=FkMhILMjtMpWA5O9
5-czujnik różnicy ciśnień wymieniony jeszcze przed czyszczeniem hydrodynamicznym dpf na nowy egzemplarz, który pokazywał takie same wartości napięciowe i ciśnienia jak stary porównywane wskazania na laptopie (stary niestety uszkodziłem i już go nie wsadzę z powrotem)
6-olej właśnie wymieniałem przed czyszczeniem hydrodynamicznym dpf razem z odmą (róznica kilku dni) ponieważ zapaliła się kontrolka słabej jakości oleju/rozrzedzony/wyzszy poziom, mam to pod kontrolą
7-dodam jeszcze ze przed czyszczeniem dpf wymieniałem odmę na nową oryginał bo podejrzewałem ze może zasysa mgłę olejową i miałem racje bo była pęknięta membrana /fota poniżej/ dystans pomiędzy wypaleniami trochę się zwiększył do tych 200km bo przed wymianą odmy było mniej
Czyli w skrócie:
zauważyłem częstsze wypalanie dpf, czyszczenie płynem wpuszczanym przez czujnik temp 2-3 puszki niby spoko ale efetu brak
wymieniony czujnik różnicy ciśnień efektu brak wraz z kasowniem/zerowaniem danych i w drugim warsztacie innym oprogramowaniem
wymieniona odma lekka poprawa w dystansie
wymieniony olej z powodu wysokiego poziomu i słabej jakości oleju
wyjęcie dpf i zawiezienie do firmy na czyszczenie hydrodynamiczne na wydruku z maszyny po czyszczeniu poprawa w wartościach cisnienia
kasowanie/resetowanie na chinskim delphi i w drugim warsztacie innym oprogramowaniem
po kasowaniu/zerowaniu dpf+czujnik roznicy cisnien po przejechaniu 5-10-15km wartosc dpf wskakuje szybko na 20/30/40%
pozdro
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4216
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Cóż, to rzeczywiście jak szukanie igły w stogu siana. Jest jeszcze jedna sugestia, w sumie podobna jak kolegi wcześniej , tj odnośnie układu paliwowego:
"nie wiem jaki Dpf tam siedzi czy suchy czy mokry itd. Miałem kiedyś sytuacje ze Dpf wypalali co 20-40km i winny był wtedy wtryskiwacz który przelewał i była zła mieszanka paliwo/powietrze. Może być tak ze Dpf tez zdechł. Ciężko cokolwiek powiedzieć. Po wymianie czujnika i żerowaniu danych które nie przyniosły skutków spróbowałbym jeszcze wypalanie serwisowe zrobić i zobaczyć jak po tym będzie się zachowywać"
"nie wiem jaki Dpf tam siedzi czy suchy czy mokry itd. Miałem kiedyś sytuacje ze Dpf wypalali co 20-40km i winny był wtedy wtryskiwacz który przelewał i była zła mieszanka paliwo/powietrze. Może być tak ze Dpf tez zdechł. Ciężko cokolwiek powiedzieć. Po wymianie czujnika i żerowaniu danych które nie przyniosły skutków spróbowałbym jeszcze wypalanie serwisowe zrobić i zobaczyć jak po tym będzie się zachowywać"
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Taka anomalia jedna z dzisiaj spadek obciążenia o 10% 2:14 na filmie
https://youtu.be/oYDD7btKVXw?si=cTLC1AeceItCQKTg
A rano było ciekawiej pierwsze uruchomienie 80% potem góra dol do 86% i po 9minutach jazdy spadło na 66% na chwile nastepnie 72 74 i jak dojechałem do celu zatrzymało się na 70%
https://youtu.be/oYDD7btKVXw?si=cTLC1AeceItCQKTg
A rano było ciekawiej pierwsze uruchomienie 80% potem góra dol do 86% i po 9minutach jazdy spadło na 66% na chwile nastepnie 72 74 i jak dojechałem do celu zatrzymało się na 70%
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
W linku materiał pokazujący końcowa fazę wypalania
Dystans 295km
Temp max 696*
40sekunda koniec wypalania 14%
Później anomalie wskazań
1:26- wskazanie 6%
Później anomalie wskazań
5:58-40%
Takie objawy mogą wskazywać na zapamiętane przez Ecu dane dpf przed czyszczeniem które nie zostały nadpisanie poprzez kasowanie przez interfejs?
Czy raczej co innego?
https://youtu.be/_09JKnH52nA?si=h9MWg3opkC7sx2_C
Dystans 295km
Temp max 696*
40sekunda koniec wypalania 14%
Później anomalie wskazań
1:26- wskazanie 6%
Później anomalie wskazań
5:58-40%
Takie objawy mogą wskazywać na zapamiętane przez Ecu dane dpf przed czyszczeniem które nie zostały nadpisanie poprzez kasowanie przez interfejs?
Czy raczej co innego?
https://youtu.be/_09JKnH52nA?si=h9MWg3opkC7sx2_C
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4216
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Mogą. A sprawdziłeś nawet w opl czy liczy od zera? Wiesz gdzie to sprawdzić? Tam gdzie karta z przebiegami i będziesz miał kilka przebiegów a taki najmniejszy jest zazwyczaj od resetu DPF chociaż nie jest tak opisany.
Dodano po 6 minutach 14 sekundach:
Od resetu, lub serwisowego wypalania DPF to będzie taki najmniejszy przebieg na czerwono. To przykład z mojego forum. Sprawdź u siebie
Dodano po 6 minutach 14 sekundach:
Od resetu, lub serwisowego wypalania DPF to będzie taki najmniejszy przebieg na czerwono. To przykład z mojego forum. Sprawdź u siebie
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Mam tylko takie coś od zainstalowania apki mam cały czas zero
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4216
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
To ta cała apka dla Chevroleta chyba jest do d... No bo po co ona jak mało pokazuje
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 maja 2023, o 18:25
- Reputacja: 0
- Imię: fabjanek
- Samochód: cruze
- Silnik: 2.0 163km
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Sprawdź szczelność turbodoładowania
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
phxone sprawdzę po raz kolejny
-
- Bywalec
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 lut 2023, o 22:05
- Reputacja: 7
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze Kombi
- Silnik: 2.0 163 KM, Diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Najlepiej dymownica.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 3
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niekończący się problem z DPF
Aktualizacja:
Zamówiłem vxdiag z vxdiagshop, trochę się nameczylem się z instalacja tego wszystkiego
Najlepiej w tech2 wybrać north america i holden i szukać w moim przypadku silnika LLW bo przy wyborze Opel albo Chevrolet to nie ma wszystkich parametrów np pil.inj.trim
Ale tez są inne opcje niż których chyba nie ma w holdenie
Kasowanie dpf i czujnika różnicy nie przyniosło wielkiego skutku
Po kasowaniu i kilku kilometrach spowrotem wskakują poprzednie wartości
Pytanie. Czy te parametry to są korekty wtrysków? Fotka na wolnych obrotach
To oznacza ze z 2 jest źle ? A 3 to już bardzo źle?
Zamówiłem vxdiag z vxdiagshop, trochę się nameczylem się z instalacja tego wszystkiego
Najlepiej w tech2 wybrać north america i holden i szukać w moim przypadku silnika LLW bo przy wyborze Opel albo Chevrolet to nie ma wszystkich parametrów np pil.inj.trim
Ale tez są inne opcje niż których chyba nie ma w holdenie
Kasowanie dpf i czujnika różnicy nie przyniosło wielkiego skutku
Po kasowaniu i kilku kilometrach spowrotem wskakują poprzednie wartości
Pytanie. Czy te parametry to są korekty wtrysków? Fotka na wolnych obrotach
To oznacza ze z 2 jest źle ? A 3 to już bardzo źle?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość