captiva problem z silnikiem i elektryką

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
eventer
Świeżak
Posty: 4
Rejestracja: 6 sty 2021, o 10:01
Reputacja: 0
Imię: Bartosz
Samochód: captiva
Silnik: 2.0 vcdi 150KM
Lokalizacja: Zabłudów
Kontakt:

captiva problem z silnikiem i elektryką

Post autor: eventer » 6 sty 2021, o 10:13

Witam wszystkich
Mam Captive 2.0 vcdi 150 KM, mam problem tego typu, jadąc miałem problem, bo było spięcie i wszystko po kolei mi gasło, okazało się, że alternator padł, wymieniłem po czym okazało się jeszcze , że koło pasowe rozrządu było uszkodzone też zostało wymienione wraz z rozrządem, po odpaleniu auta wyskoczyły wszystkie kontrolki zgasło rdaio itp po czym silnik zaczął drgać bardzo mocno i czarny dym z rur poszedł na wolnych obrotach. wtryski, pompa wtryskowa wałek rozrządu też wymieniane było. Może ktoś doradzi o co chodzi.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 982
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Reputacja: 8
Imię: Andrzej
Samochód: Spark
Silnik: 1.2 PB
LPG: Landirenzo Omegas
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: captiva problem z silnikiem i elektryką

Post autor: endriu333 » 6 sty 2021, o 14:02

Eventer, po pierwsze to fajnie się przywitaj, a po drugie określ od kiedy i z jakim przebiegiem i skąd masz auto, wprowadź w swoją opowieść jakiś rys historyczny, bo ciężko wywnioskować co i kiedy było robione. Generalnie czarny dym z rury dość jasno precyzuje problemy z szeroko pojętym układem paliwowym.
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB

eventer
Świeżak
Posty: 4
Rejestracja: 6 sty 2021, o 10:01
Reputacja: 0
Imię: Bartosz
Samochód: captiva
Silnik: 2.0 vcdi 150KM
Lokalizacja: Zabłudów
Kontakt:

Re: captiva problem z silnikiem i elektryką

Post autor: eventer » 6 sty 2021, o 15:50

Witam wszystkich serdecznie jestem tu nowy. Mam problem z Captiva a mianowicie historia jest taka rok auta 2007 2.0 diesel vcdi 150 KM przebieg 255 000 lat 2 temu miałem problem z wtryskami i pompą zrobiłem u "fachowców" i auto stanęło po tygodniu zaprowadziłem auto do nast. "Fachowca" poprawił wtryski po regeneracji pompa tez mimo wszystko kopcił moc stracił i drgał silnik w czerwcu 2020 został wymieniony wałek rozrządu teraz przed świętami sytuacja przerosła wracając z pracy zapaliły się wszystkie możliwe kontrolki było spięcie przy desce rozdzielczej e okolicy radia dźwięk iskrzenia wszystko zaczęło gasnąć radio, ogrzewanie i deska rozdzielcza laweta zabrała okazało się, że alternator padł na komputerze alternator wymieniając wymieniłem rozrząd okazało się że było uszkodzone koło pasowe rozrządu również wymieniłem przewód elektryczny od alternatora też wymieniłem bo w momencie padnięcia przypalił się auto zostało odpalone po naprawie i silnik mało nie wyskoczył spod maski oraz czarna smoła poszła z rur zaznaczam, że układ paliwowy był czyszczony i wymieniony koszyk z pływakiem w zbiorniku paliwa i już jestem załamany co dalej robić bo mechanicy już sami nie wiedzą podejrzenia też są ze czujnik położenia wału. Już zrobione jest wszystko gdzie przyczyna nawet turbina sprawdzana w dobrym stanie jest. Pozdrawiam cały Team.

Dodano po 7 minutach 55 sekundach:
Jeszcze dodam, że poprzedni właściciel podkręcił na 180 KM

Dodano po 1 minucie 41 sekundach:
Auto jest zakupione przez poprzedniego właściciela w salonie krupniki - Białystok mam umowę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość