PROBLEM Z SILNIKIEM

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
mickam551
Świeżak
Posty: 19
Rejestracja: 14 lip 2015, o 07:45
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: mickam551 » 29 sie 2016, o 09:21

Witam,

Mam taki problem ,przy normalnej jeździe (płynnej) samochód jakby na 2,3,4 lekko podszarpuje przy równej jeżdzie znaczy przy trzymaniu gazu w jednym położeniu (stała prędkość) - przy gwałtownym przyspieszaniu i zwalnianiu zanika.
Po przejechaniu kilku kilometrów wyłącza się turbina tak by wychodził w tryb awaryjny. Dodam, że miesiąc temu został usunięty filtr DPF i został zaprogramowany.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: wszim » 29 sie 2016, o 11:28

To chyba trzeba reklamować u macherów którzy przeróbkę zrealizowali.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24969
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: etac » 29 sie 2016, o 11:39

Jak nie generuje błędów, to na 100% mamy źle skomponowane oprogramowanie silnika.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

mickam551
Świeżak
Posty: 19
Rejestracja: 14 lip 2015, o 07:45
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: mickam551 » 29 sie 2016, o 15:04

Chodzi o to że mógł zostać źle zaprogramowany przy usuwaniu dpfa?

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24969
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: etac » 29 sie 2016, o 15:22

no niestety. Wyłączenie dpf to jedna linia w oprogramowaniu, ale szereg danych do jawnego i nie jawnego procesu wypalania.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

mickam551
Świeżak
Posty: 19
Rejestracja: 14 lip 2015, o 07:45
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: mickam551 » 29 sie 2016, o 15:51

Znalazłem rozerwany wąż od turbiny dziura na dwa palce , owinalem go taśma naprawcza nowy w drodze. Jutro pojadę na diagnostykę sprawdzić czy generuje błędy.

mickam551
Świeżak
Posty: 19
Rejestracja: 14 lip 2015, o 07:45
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: mickam551 » 29 sie 2016, o 15:52

Aaa zapomniałem dodać że taśma nic nie pomogła dalej szarpie silnikiem dopiero jak założę nowy będzie można coś stwierdzić.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24969
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: etac » 29 sie 2016, o 15:54

tez moze byc to żródlo problemu.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość