Epici na Skandynawię wychodziły z symbolem LMV. W standardzie miały to co LT, za wyjątkiem czujników parkowania oraz kontroli trakcji, tak jak napisałeś, aczkolwiek czytałem, że można było te opcje bez problemu domówić. Jak również szyberdach, czy fabryczną nawigację.kamyk119 pisze: ↑4 gru 2016, o 16:16Co do świateł to prawdopodobnie twoja Epica była produkowana na rynek skandynawski ma więc, tak jak w mojej, "moduł skandynawski" który zapala światła sam bo w Skandynawii od dawna prawo nakazuje jazdę na światłach non stop. Epica nie ma żadnego czujnika do zapalania świateł w zależności czy jest ciemno czy jasno. Tyl też zapala ci się jak odpalisz silnik a jeśli nie, to znaczy, że przy naprawie coś wyrzeźbili z elektryką. Podświetlenie deski nie zapali się bez przekręcenia manetki, moduł skandynawski steruje tylko oświetleniem zewnętrznym. Co do parktronica i TC to ich nie masz. Masz wersję LS z dodaną skórą, elektryką fotela kierowcy i ogrzewaniem siedzeń. Tak wychodziły na Skandynawię. Jedyna różnica między LS i LT na Skandynawię to właśnie TC i parktronic.
Natomiast jeśli chodzi o czujnik na podszybiu, to jest to czujnik promieni słonecznych od klimatronika: