Tryb awaryjny po hamowaniu
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 mar 2025, o 23:11
- Reputacja: 0
- Imię: Tomasz
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V 156km
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Tryb awaryjny po hamowaniu
Dzień dobry. Ostatnio zakupiłem epice 2.5 benzyna r6 automat 2006r od sąsiada. Cena była okazyjna więc kupiłem. Natomiast jest ogromny problem dlaczego tego auta się pozbył. Podczas posiadania tego auta przez niego występował błąd P0606 i auto miało tylko 2 i 4 bieg. Lubiło sobie wchodzić w tryb awaryjny czyli auto traciło moc i na pełnym gazie miało obroty 1200 i nic więcej. Wystarczyło zgasić silnik i odpalić i można było jechać dalej do czasu kiedy działo się to coraz częściej. Za mojej kadencji odczytałem błąd P0606 oraz błąd przepływki. Wymieniłem przepłwke i auto dalej wchodziło w tryb awaryjny. Doinformowałem się i wymieniłem sterownik skrzyni oraz silnika i zostały wrzucone nowe softy bo stare były uszkodzone powiedział programista. Auto odzyskało po tej operacji wszystkie biegi kontrola silnika zgasła i po podłączeniu komputera zero błędów. Natomiast po tej operacji przy dosłownie każdym zachamowaniu auto wchodzi w tryb awaryjny i nie ma rekcji na gaz niż te 1200obr. Oraz przed i po operacji gdy auto postało ok 30 sek na wolnych obrotach też włączał się tryb awaryjny. Wiec po odpaleniu trzeba było od razu jechać do pierwszego zachamowania. U kadencji sąsiada auto wchodziło w awaryjny losowo raz mogłeś przejechać 1km a raz 100km. Natomiast po naprawie mojej auto wchodzi przy każdym hamowaniu. Każdy elektryk rozkłada ręce więc proszę was bardzo o pomoc lub pokierowanie co muszę zrobić aby to auto w końcu było sprawne.
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Jakie dokładnie błędy sie pojawiają.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 mar 2025, o 23:11
- Reputacja: 0
- Imię: Tomasz
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V 156km
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Aktualnie brak błędów w komputerze, zero kontrolek na liczniku. A auto wchodzi w tryb awaryjny po każdym hamowaniu oraz po 30sek na wolnych gdy stoi.
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
no to musisz zmienić komp do diagnostyki.
Jest kontrolka - musi być błąd
Jest kontrolka - musi być błąd
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 mar 2025, o 23:11
- Reputacja: 0
- Imię: Tomasz
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V 156km
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Nie zrozumiałeś, nie ma żadnych kontrolek check engine aktualnie oraz brak błędów w komputerze
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
to skąd wiesz ze wchodzi w tryb awaryjny?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6869
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Skoro wchodzi w tryb awaryjny to muszą być jakieś błędy.
Trzeba podłączyć dedykowany interfejs uniwersalne nie pokazują wszystkiego.
Trzeba podłączyć dedykowany interfejs uniwersalne nie pokazują wszystkiego.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 mar 2025, o 23:11
- Reputacja: 0
- Imię: Tomasz
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V 156km
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Wyjadę mi się ze wchodzi w ten tryb awaryjny ponieważ po hamowaniu i po 30sek na wolnych auto ma brak reakcji na gaz i nie ma siły się toczyć. Jak daje gazu na luzie i drive obroty podnoszą się o jakieś 200obr i nie ma siły ruszyć. Po zgaszeniu i odpalaniu jest tak samo jak w pierwszym zdaniu.
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
tryb awaryjny, czy dziwne zachowanie?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 mar 2025, o 23:11
- Reputacja: 0
- Imię: Tomasz
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V 156km
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Ja się nie znam na epice więc nie wiem jak wygląda tryb awaryjny lecz jest podobnie. Może wiesz co się mogło stać?
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Podstawa to dobra diagnostyka, ale nie odczytanie tylko błędów, ale przejrzenie danych jakie komputer zbiera.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5236
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 90
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Nie masz komputera to nic nie odczytasz.
Jak nic nie odczytasz to nikt na forum nie wymyśli co jest grane.
Nawet jak podepniesz komputer i nie będzie błędów, to na forum dostaniesz odpowiedź, że masz zły komputer i tak kończy się większość porad.
Oddaj samochód do mechanika i niech walczy.
Jak nic nie odczytasz to nikt na forum nie wymyśli co jest grane.
Nawet jak podepniesz komputer i nie będzie błędów, to na forum dostaniesz odpowiedź, że masz zły komputer i tak kończy się większość porad.
Oddaj samochód do mechanika i niech walczy.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4590
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 126
- Imię: Dorota
- Samochód: Jaguar E-Pace 2020
- Silnik: PB Jaguar Ingenium 2.0t 250KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Oj tam oj tam
Jak są błędy to będziemy wiedzieli tyle co internet bo takie są teleporady. Sama zazwyczaj jeździłam z autami do mechanika, nie czekałam na teleporady i nie szukałam ich.
Teraz większość ludzi żyje tylko w Internecie więc po co temu dziwić się ?

Jak są błędy to będziemy wiedzieli tyle co internet bo takie są teleporady. Sama zazwyczaj jeździłam z autami do mechanika, nie czekałam na teleporady i nie szukałam ich.
Teraz większość ludzi żyje tylko w Internecie więc po co temu dziwić się ?

Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 mar 2025, o 23:11
- Reputacja: 0
- Imię: Tomasz
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V 156km
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny po hamowaniu
Niestety auto było już u 3 mechaników kiedy sąsiad był w jego posiadaniu i każdy rozkładał ręce. Ja jestem mechanikiem i coś zadziałałem z ecu i jest lepiej ale nie idealnie. Więc szukam jakiegoś drogowskazu co mnie nakieruje do problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość