jakie kable zapłonowe do epici
: 2 lut 2022, o 07:36
Cześć,
Mam nierówną pracę silnika. Walczę z tym od miesiąca. 2msc temu były wymieniane świece zapłonowe.
teraz jak miałem check engine właśnie miesiąc temu wyszedł w obd informacja o błędzie w pierwszym cylindrze. Pracownik warsztatu żeby nie grzebać za dużo przełożył cewkę z pierwszego cylindra do 5tego i czekamy aż znowu zaświeci się błąd - jakby wyszedł 5ty to wina cewki jak pierwszego to problem cylindra. Niestety jednak po dwóch tygodniach od tego zabiegu zamiast zaświecić się błąd - wczoraj zaczął mrugać check engine i falowało obrotami aż zgasł. W połowie drogi z pracy do firmy wszystko jednak wróciło do normy. check się zgasił i samochód zaczął jechać normalnie. Dziś jednak czułem pewien opór czyli tak jakby cylinder zrobił sobie wolne i pięć za niego robi.
Chcę we własnym zakresie wymienić cewkę, która miesiąc temu się wyświetliła i dodatkowo spróbować wymienić kable zapłonowe bo moim zdaniem objawy wskazują na problemy w tej materii bo jakby cylider był uszkodzony to by samochód non stop trzęsło i byłby niespokojny.
teraz meritum. Cewkę znaleźć to nie problem.
Pytanie ile powinno być tych kabli.
bo niby pasujące z intercars to takie:
https://intercars.pl/produkty/251089-pr ... ea-l30007d
mi się wydawało że powinno być ich tyle ile cylindrów a tu na zdjęciu i w wyszukiwaniu kodu części kabli jest cztery. Ja czegoś nie rozumiem?
Mam nierówną pracę silnika. Walczę z tym od miesiąca. 2msc temu były wymieniane świece zapłonowe.
teraz jak miałem check engine właśnie miesiąc temu wyszedł w obd informacja o błędzie w pierwszym cylindrze. Pracownik warsztatu żeby nie grzebać za dużo przełożył cewkę z pierwszego cylindra do 5tego i czekamy aż znowu zaświeci się błąd - jakby wyszedł 5ty to wina cewki jak pierwszego to problem cylindra. Niestety jednak po dwóch tygodniach od tego zabiegu zamiast zaświecić się błąd - wczoraj zaczął mrugać check engine i falowało obrotami aż zgasł. W połowie drogi z pracy do firmy wszystko jednak wróciło do normy. check się zgasił i samochód zaczął jechać normalnie. Dziś jednak czułem pewien opór czyli tak jakby cylinder zrobił sobie wolne i pięć za niego robi.
Chcę we własnym zakresie wymienić cewkę, która miesiąc temu się wyświetliła i dodatkowo spróbować wymienić kable zapłonowe bo moim zdaniem objawy wskazują na problemy w tej materii bo jakby cylider był uszkodzony to by samochód non stop trzęsło i byłby niespokojny.
teraz meritum. Cewkę znaleźć to nie problem.
Pytanie ile powinno być tych kabli.
bo niby pasujące z intercars to takie:
https://intercars.pl/produkty/251089-pr ... ea-l30007d
mi się wydawało że powinno być ich tyle ile cylindrów a tu na zdjęciu i w wyszukiwaniu kodu części kabli jest cztery. Ja czegoś nie rozumiem?