Z góry dziękuję za wszystkie ew. wskazówki/porady/instrukcje

Ani jedno ani drugie nie zadziała p&p w Cruze i Orlando masz sterowanie po szynie CAN, tego w Epice brak, a "robienie" sterowania "na piechotę" raczej mija się z celemWesley pisze:[...]pisząc o sterowaniu z kierownicy miałeś na myśli radio i tempomat cz tylko radio?
[...]
Jestem święcie przekonany, że jak szukałem Epiki to widziałem na aukcji dość mocno przerobioną i między innymi była tam kierownica z Cruzaetac pisze:niestety nikt u nas w kraju się tego nie podjął
Gniazdo poduszki po wypięciu wtyczki automatycznie zwiera piny, takie zabezpieczenie aby poduszka nie wystrzeliła. Rezystancja poduszek wszędzie jest taka sama, nie zależnie od marki pojazdu. Wszystkie poduszki i napinacze można zastąpić rezystorem, nie pamiętam tego dokładnie, ale wartość rezystora jest poniżej 5ohm, prawdopodobnie 2,3 - 3ohm. Czasem jak walczyłem z poduszkami aby zlokalizować problem oszukiwałem system rezystorami.etac pisze: niestety nie znam oporności poduszki z Epica w porównaniu z Cruze (niestety tylko testerem mozna to sprawdzić, bo podlączenie omomierza to pewny wystrzał)
No i pojawiła się znowu - http://otomoto.pl/oferta/chevrolet-epic ... ykxV7.htmlWesley pisze: Jestem święcie przekonany, że jak szukałem Epiki to widziałem na aukcji dość mocno przerobioną i między innymi była tam kierownica z Cruza![]()
Ale jeszcze musisz zrobić demontaż poduszki i trzymaj się tego:Dokręcić nakrętkę kierownicy momentem 35 N•m (26 funtów x stopa).
Te śruby nie trzeba wyrzucać, przy każdej kierownicy o tym piszą, a Sebastian chyba jak obszywał swoją kierownicę to z powrotem zastosował te same śruby.Procedura demontażu
Odłączyć ujemny przewód akumulatora.
Przestroga: Moduł diagnostyczno-czujnikowy (SDM) może utrzymywać napięcie wystarczające do wyzwolenia poduszek powietrznych i napinaczy w czasie 1 minuty od wyłączenia zapłonu (OFF) i wyjęcia bezpiecznika. Jeśli poduszki powietrzne i napinacze nie zostały rozłączone nie wolno rozpoczynać czynności serwisowych przed upłynięciem jednej minuty od odłączenia zasilania SDM. Jeśli poduszki powietrzne zostały rozłączone można rozpocząć wykonywanie czynności serwisowych natychmiast bez potrzeby czekania, aż upłynie jednominutowy okres czasu. Zaniedbanie czasowej dezaktywacji SIR w trakcie czynności serwisowych może doprowadzić do nieoczekiwanego wyzwolenia systemu, odniesienia obrażeń ciała oraz niepotrzebnych napraw SIR.
Ustawić kierownicę w pozycji do jazdy na wprost.
Przestroga: Podczas obsługi zespołu poduszki powietrznej góra zespołu musi być zawsze skierowana do góry. Zapewni to odpowiednią przestrzeń dla rozwijającej się poduszki powietrznej w razie nieoczekiwanego wyzwolenia zespołu. Rozwijający się zespół zostaje gwałtownie odrzucony w kierunku osoby lub przedmiotu i w razie braku odpowiedniej przestrzeni może spowodować obrażenia lub uszkodzić pojazd.
Zdemontować przełącznik zdalnego sterowania audio i przełącznik tempomatu, jeśli pojazd jest w nie wyposażony. Patrz część 9F, Systemy audio.
Zdemontować dwie śruby mocujące zespołu poduszki powietrznej kierowcy, a następnie je wyrzucić.
Odłączyć złącza od klaksonu i zespołu poduszki powietrznej kierowcy.
Zdemontować zespół poduszki powietrznej kierowcy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość