Przeróbka na polifta
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Przeróbka na polifta
Czy lampy i blenda z polifta pasują plug&play do starszej wersji? Schodzi mi sreberko w światłach wstecznego i sobie wymyśliłem, że wstawię lampy od polifta, bo bardziej mi się podobają. Zderzak może też kiedyś zmienię, przy okazji przenoszenia wlewu gazu, ale to jeszcze nic pewnego. Głównie chodzi mi o te lampy.
- MrFabulous
- Specjalista
- Posty: 490
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
- Reputacja: 14
- Imię: Conradus
- Samochód: Malibu | Orlando
- Silnik: LE9 | A14NET
- LPG: BRC SQ32 | BRC SQ32
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
- MrFabulous
- Specjalista
- Posty: 490
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
- Reputacja: 14
- Imię: Conradus
- Samochód: Malibu | Orlando
- Silnik: LE9 | A14NET
- LPG: BRC SQ32 | BRC SQ32
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Przypominało mi się, że w przypadku montażu poliftowej blendy będzie trochę kombinacji z zamkiem klapy. Jest ona wypukła, więc zamek po założeniu wpada do środka, a co za tym idzie klucz nie będzie wchodził do końca. Skutek jest taki, że nie da się go przekręcić. Sprawę ratuje kupno zamka z poliftowej wersji i przełożenie wnętrzności ze starego albo dorobienie sobie klucza do bagażnika na dłuższej surówce.
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Ja ten problem zamka rozwiązałem inaczej. Z Kluczyka i tak nigdy nie otwierałem więc mi to nie przeszkadza, ale zrobiłem awaryjne otwieranie od środka tak na wszelki wypadek.
Wystarczy przyczepić długą opaskę zaciskową trytytkę do cięgna od zamka i wyprowadzić ją tym małym kwadracikiem w osłonie klapy. W razie co po złożeniu oparcia można sięgnąć ręką i otworzyć bagażnik.
Wystarczy przyczepić długą opaskę zaciskową trytytkę do cięgna od zamka i wyprowadzić ją tym małym kwadracikiem w osłonie klapy. W razie co po złożeniu oparcia można sięgnąć ręką i otworzyć bagażnik.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Kraviec, też zmieniałeś tył swojej Epici na tył poliftowy?
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Nieźle, nawet felunek masz z polifta Coś Ci na klapę spadło, czy zrobiłeś to z nudów?
Gorzej pewnie by było ze zmianą zderzaka na poliftowy. Pewnie dokładka jest nie do zdobycia. Chyba, że w Korei mają jeszcze na stanie.
Mnie jakoś ta blenda odrzuca w polifcie, więc nawet z nudów nie zdecyduję się na zmianę u siebie bo sam koszt przeróbki jest w sumie niewielki, jeśli nie robi się zderzaka - raptem 4 lampy i blenda.
Gorzej pewnie by było ze zmianą zderzaka na poliftowy. Pewnie dokładka jest nie do zdobycia. Chyba, że w Korei mają jeszcze na stanie.
Mnie jakoś ta blenda odrzuca w polifcie, więc nawet z nudów nie zdecyduję się na zmianę u siebie bo sam koszt przeróbki jest w sumie niewielki, jeśli nie robi się zderzaka - raptem 4 lampy i blenda.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Koszt nie jest duży, gorzej z dostępnością lamp z polifta. O gustach się nie dyskutuje, ale dla mnie lampy i blenda z polifta to niebo, a ziemia w stosunku do przedliftowych. Auto od razu wygląda na kilka lat młodsze
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Zgadza się, o gustach się nie dyskutuje Chociaż jeśli chodzi o odmłodnienie... To wg mnie jest zupełnie odwrotnie
Ja, jak patrzę na tę blendę, to kojarzy mi się ona z tym:
Ja, jak patrzę na tę blendę, to kojarzy mi się ona z tym:
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Hehe, no widzisz, a mi z tym
Dodano po 23 sekundach:
Albo z tym
Dodano po 23 sekundach:
Albo z tym
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Widzę, że na bogato poleciałeś
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Zrobiłem z nudów, trafiły się lampy z blendą i powiem Ci szczerze, że sam nie byłem przekonany do tej przekładki, ale na żywo wygląda to rewelacyjnie, musiałbyś postawić dwie Epici obok siebie i ta poliftowa wygląda zdecydowanie młodziej. Zresztą teraz akurat jest moda na takie blendy w większości nowych aut więc dobrze się to zbiegło w czasie.KonradMaster pisze: ↑21 wrz 2021, o 13:13Nieźle, nawet felunek masz z polifta Coś Ci na klapę spadło, czy zrobiłeś to z nudów?
Gorzej pewnie by było ze zmianą zderzaka na poliftowy. Pewnie dokładka jest nie do zdobycia. Chyba, że w Korei mają jeszcze na stanie.
Mnie jakoś ta blenda odrzuca w polifcie, więc nawet z nudów nie zdecyduję się na zmianę u siebie bo sam koszt przeróbki jest w sumie niewielki, jeśli nie robi się zderzaka - raptem 4 lampy i blenda.
Co do dokładki zderzaka to chyba nie widziałem żeby w ogóle poliftowe miały coś takiego, a że dokładki dodają też bardzo dużo to zmiana zderzaka nie wchodzi w grę.
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Pomijając legalność takiego zabiegu, to ja rozważałem przeróbkę tej blendy na podświetlaną. Myślałem wpuścić do środka jakąś LED-taśmę i podłączyć pod światła pozycyjne, ale jak zobaczyłem jak to jest zrobione to zrezygnowałem i chyba taki zabieg jest niewykonalny. Oczywiście trzeba by dograć to tak aby nikogo nie oślepiało, a już szczytem marzeń byłoby ją zintegrować z światłem stopu, aby świeciła mocniej podczas hamowania, ale plan spalił na panewce.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Kiedyś widziałem na forum naszych wschodnich sąsiadów, że ktoś właśnie zrobił światło stopu w tej blendzie. MrFabulous powinien wiedzieć gdzie odnaleźć tutorial na ten mod.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- MrFabulous
- Specjalista
- Posty: 490
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
- Reputacja: 14
- Imię: Conradus
- Samochód: Malibu | Orlando
- Silnik: LE9 | A14NET
- LPG: BRC SQ32 | BRC SQ32
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Te lampy są świetne, ale na ali komplet kosztuje prawie 1400 zł... Jeszcze chyba koszty wysyłki trzeba doliczyć. Trochę dużo, no i nie mają homologacji. Zawsze jest ryzyko, że na SKP trafi się na jakiegoś służbistę i będzie lipa z przeglądem. Podświetlane logo to już w ogóle abstrakcja
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Fuj, nie o taki efekt mi chodziło... ale chętnie zobaczyłbym jak zostało to rozwiązane.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Obstawiam, że ktoś odkleił klosz i wsadził pod niego diody SMD. Tutaj wygląda jakby podłaczył pod pozycję, więc już w ogóle banał. Jeśli pod odblaskiem jest miejsce na diody, to takie podłączenie byłoby banalne. Pytanie tylko co na to diagnosta? Trzeba by ściągać przed przeglądem, albo liczyć, że się nie doczepi
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Podłączenie to banał, ale chodzi o to żeby uzyskać jednolite poświetlenie, a nie punkciki jak na foto. Tutaj jest problem, reszta jest do ogarnięcia.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
Jak nie chcesz punkcików, to montujesz diody COB.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
COB zdałoby egzamin tylko jak ją wrzucić do środka, żeby to miało ręce i nogi. Z tego co pamiętam nie ma na to miejsca. Może kupię drugą blendę na testy i coś wymodze.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
No ja nawet nie mam jak tego sprawdzić Najlepiej zdemontuj swoją i popatrz okiem czy to jest klejone, czy może tylko jakoś wciskane na zaczepy.
Można pewnie też jakoś wyrzeźbić ten element, który przylega do karoserii i pasek z diodami się zmieści.
Ja bym jeszcze wyprowadził przycisk na tapicerkę klapy, żeby można było szybko odciąć światło, np. do przeglądu
Można pewnie też jakoś wyrzeźbić ten element, który przylega do karoserii i pasek z diodami się zmieści.
Ja bym jeszcze wyprowadził przycisk na tapicerkę klapy, żeby można było szybko odciąć światło, np. do przeglądu
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
To ja Wam tylko przypomnę, że mam jeszcze coś takiego u siebie, a co blendy z polifta to ona jest w nocy lekko podświetlona od świateł, niesie się po prostu lekko światło od lamp.
-
- Aktywny
- Posty: 58
- Rejestracja: 24 lip 2021, o 20:29
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: EPICA
- Silnik: x25d1
- LPG: stag
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Przeróbka na polifta
ja się zastanawiam nad zmianą tej blendy na bagażniku
chrom to porażka u mnie zaraz będzie odłaził i wygląda jak g....
chrom to porażka u mnie zaraz będzie odłaził i wygląda jak g....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość