Dysze spryskiwaczy
-
- Świeżak
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 wrz 2020, o 17:46
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Chevrolet Epica 2010
- Silnik: 2.0 D 150KM Automat
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Dysze spryskiwaczy
Witam,
Posiadam Chevroleta Epica 2.0 D 2010r. i nigdzie nie potrafię znaleźć dyszy do spryskiwaczy. Czy mogę kupić komplet od jakiegoś innego samochodu, które będą pasować Do Epici ?
Posiadam Chevroleta Epica 2.0 D 2010r. i nigdzie nie potrafię znaleźć dyszy do spryskiwaczy. Czy mogę kupić komplet od jakiegoś innego samochodu, które będą pasować Do Epici ?
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4207
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 107
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
W ASO też nie mają? Sprawdzałeś? To nie są drogie rzeczy
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Profesjonalista
- Posty: 833
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 09:45
- Reputacja: 5
- Imię: Jarosław
- Samochód: Epica , Malibu LTZ
- Silnik: 2.0 Diesel , 150KM
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Na pewno można zmienić na mgłowe
-
- Świeżak
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 wrz 2020, o 17:46
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Chevrolet Epica 2010
- Silnik: 2.0 D 150KM Automat
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
ASO w Bydgoszczy nie ma, sam Opel został . Olx całego przeorałem i albo nie odpisują albo się nie opłaca komuś wymontowywać albo nie mają. Ale przed chwilą jakiś facet mi odpisał że ma. Może uda mi się coś ogarnąć
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
-
- Aktywny
- Posty: 90
- Rejestracja: 16 maja 2019, o 00:52
- Reputacja: 0
- Imię: Olo
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.0 VCDI
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
tylko które konkretnie od volvo?
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Ktoś chyba już wymieniał na forum, to poszukaj. Wydaje mi się, że te powinny podejść:
https://allegro.pl/oferta/volvo-v50-s80 ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/volvo-v50-s80 ... e=facebook
-
- Aktywny
- Posty: 90
- Rejestracja: 16 maja 2019, o 00:52
- Reputacja: 0
- Imię: Olo
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.0 VCDI
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
ten spryskiwacz z volvo musi byc z regulacja wysokości pryskania. w innym wypadku psika pod wycieraczki. a podkładanie samego spryskiwacza musiałoby unieść jego przed z centymetr do góry żeby dobrze leciało na szybę.
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Testowałeś je? Muszę poszukać ten wątek, bo jestem pewien, że ktoś wymieniał i był zadowolony.
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Ja mam od Volvo, niestety przy prędkościach autostradowych pryskają w wycieraczki, ale wycieraczka zagarnia wtedy płyn na szybę.
Podczas mniejszych prędkości jest ok. Przerobiłem tylko mocowania, odłamałem zatrzaski i nagwintowałem plastikowy bolec pod nakrętkę, trzymają się teraz zdecydowanie lepiej.
Podczas mniejszych prędkości jest ok. Przerobiłem tylko mocowania, odłamałem zatrzaski i nagwintowałem plastikowy bolec pod nakrętkę, trzymają się teraz zdecydowanie lepiej.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
U mnie, bez żadnych przeróbek uchwytów, dysze trzymają się bez zastrzeżeń. Dołożyłem jeszcze tylko zaworki zwrotne, bo denerwowało mnie długie czekanie na wytrysk
http://www.chevi.webd.pl/forum/viewtopi ... c&start=15
http://www.chevi.webd.pl/forum/viewtopi ... c&start=15
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
-
- Aktywny
- Posty: 90
- Rejestracja: 16 maja 2019, o 00:52
- Reputacja: 0
- Imię: Olo
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.0 VCDI
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Wiecie co? kupiłem jakis czas temu te niby od volvo pasujące. niestety one nie pasuja, sikają na wycieraczke, a i ta mgiełka taka sobie. Wróciłem do starych i... temat mi ucichł na pół roku. Ostatnio dzióbałem na aliexpress. i prosze bardzo:
https://pl.aliexpress.com/item/10050014 ... 5c0fsHHVOK
zamówiłem 20.01 i mam od wczoraj w aucie. zdecydowanie lepszy temat bo mozna regulować dysze. psika tam gdzie trzeba. wziąłem 4 a niech beda. cła ani akcyzy nie płaciłem
Ale jedna ciekawostka, na starych nie wiem czy tak bylo, ale na tych widać ze spryskiwacz od kierowcy psika ciut lżej, widzę że ze względu na odległość. Przerobie to sobie na jedna dlugosc przewodów oraz zaloze zaworki zwrotne, bo widzę ze w tym aucie sporo dłużej trzeba czekać na płyn. Wycieraczki drą na sucho po szybie na początku.
https://pl.aliexpress.com/item/10050014 ... 5c0fsHHVOK
zamówiłem 20.01 i mam od wczoraj w aucie. zdecydowanie lepszy temat bo mozna regulować dysze. psika tam gdzie trzeba. wziąłem 4 a niech beda. cła ani akcyzy nie płaciłem
Ale jedna ciekawostka, na starych nie wiem czy tak bylo, ale na tych widać ze spryskiwacz od kierowcy psika ciut lżej, widzę że ze względu na odległość. Przerobie to sobie na jedna dlugosc przewodów oraz zaloze zaworki zwrotne, bo widzę ze w tym aucie sporo dłużej trzeba czekać na płyn. Wycieraczki drą na sucho po szybie na początku.
-
- Bywalec
- Posty: 141
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 18:00
- Reputacja: 1
- Imię: darek
- Samochód: captiva 2.0 D
- Silnik:
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Ja założyłem ze skody octavia polecam.
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
A jak się trzymają i jak dają radę przy prędkościach autostradowych? Żadna octavia nie miała spryskiwaczy na masce i widzę tu problem z montażem.
- Przemek
- Fachman
- Posty: 3471
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 21:02
- Reputacja: 18
- Imię: Przemysław
- Samochód: cruze 1.8
- Silnik: 1.8 , 141 KM
- LPG: BRC
- Inny samochód: Opel Astra H 1.9 CDTI
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Miałem kupić te co ty, ale w finale zamówiłem takie , pewnie będą lipne ale 7 zł d...nie ma
-
- Aktywny
- Posty: 90
- Rejestracja: 16 maja 2019, o 00:52
- Reputacja: 0
- Imię: Olo
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.0 VCDI
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
A i owszem, bo nie maja regulacji góra dół, ani nawet lewo prawo.
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Może i kupiłeś od Volvo, ale chyba nie te z tematu, który Ci podałem wyżej. Moje sikają identycznie jak na filmiku poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=pmxv0br ... e=emb_logo
Problem się pojawia przy większym pędzie powietrza, powyżej prędkości gdzieś 120 km/h. Wtedy faktycznie sikają trochę za nisko, gdzieś w połowie szyby, ale pewnie identyczny problem jest w innych autach z dyszami mgłowymi.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
-
- Aktywny
- Posty: 90
- Rejestracja: 16 maja 2019, o 00:52
- Reputacja: 0
- Imię: Olo
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.0 VCDI
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Nie wiem. U mnie bylo tak ze nie dało sie regulować wysokości i bylo do dupy. teraz mozna wyregulować i psika gdzie chcemy. nawet na bok i 3zl a nie 50.
Dodano po 3 minutach 25 sekundach:
Świetne mam w Navarze swoja drogą. Co prawda nie maja regulacji ale psikaja dokładnie tam gdzie trzeba. W jednych autach jest cos dobrego, w innych trzeba poprawić. Ja poprawiłem i jestem zadowolony. A jak bilans finansowy sie zgadza to czego chcieć wiecej?
Dodano po 3 minutach 25 sekundach:
Świetne mam w Navarze swoja drogą. Co prawda nie maja regulacji ale psikaja dokładnie tam gdzie trzeba. W jednych autach jest cos dobrego, w innych trzeba poprawić. Ja poprawiłem i jestem zadowolony. A jak bilans finansowy sie zgadza to czego chcieć wiecej?
- KonradMaster
- Profesjonalista
- Posty: 932
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:14
- Reputacja: 6
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva LT+
- Silnik: 2.2D, VCDi, 184KM, diesel
- Inny samochód: Renault Scenic II
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
No cenowo to jest przepaść. Jak to zwykle bywa, za oryginały producenci kroją jak za zboże. Oby tylko służyły jak najdłużej, ale z drugiej strony co tam może się popsuć?
Załóż tylko te zaworki zwrotne, wtedy zobaczysz jeszcze lepszą jakość sikania.
Załóż tylko te zaworki zwrotne, wtedy zobaczysz jeszcze lepszą jakość sikania.
Od 2022.11: Chevrolet Captiva 2.2D VCDi 184KM 400NM 2011r.
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
2015.12-2022.11: Chevrolet Epica 2.0D VCDi 150KM 320NM 2007r. -> 180KM 370NM
2008.10-2016.03: Daewoo Nubira II 2.0D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG AEB KING 4
- Przemek
- Fachman
- Posty: 3471
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 21:02
- Reputacja: 18
- Imię: Przemysław
- Samochód: cruze 1.8
- Silnik: 1.8 , 141 KM
- LPG: BRC
- Inny samochód: Opel Astra H 1.9 CDTI
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 851
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Dysze spryskiwaczy
Przegapiłem ten post, zamówiłem kilka dni temu te same spryskiwacze.Olokolo pisze: ↑2 lut 2021, o 18:40Wiecie co? kupiłem jakis czas temu te niby od volvo pasujące. niestety one nie pasuja, sikają na wycieraczke, a i ta mgiełka taka sobie. Wróciłem do starych i... temat mi ucichł na pół roku. Ostatnio dzióbałem na aliexpress. i prosze bardzo:
https://pl.aliexpress.com/item/10050014 ... 5c0fsHHVOK
zamówiłem 20.01 i mam od wczoraj w aucie. zdecydowanie lepszy temat bo mozna regulować dysze. psika tam gdzie trzeba. wziąłem 4 a niech beda. cła ani akcyzy nie płaciłem
Ale jedna ciekawostka, na starych nie wiem czy tak bylo, ale na tych widać ze spryskiwacz od kierowcy psika ciut lżej, widzę że ze względu na odległość. Przerobie to sobie na jedna dlugosc przewodów oraz zaloze zaworki zwrotne, bo widzę ze w tym aucie sporo dłużej trzeba czekać na płyn. Wycieraczki drą na sucho po szybie na początku.
Odnośnie zaworków zwrotnych, mam dwa rodzaje i robiłem próby, jedne pojedyncze zakładane w miejsce oryginalnych złączek przelotowych przed samymi dyszami, drugi zaworek z trójnikiem.
Przy obecnych dyszach z volvo bez zaworków nie dość, że długo się czekało to jeszcze po użyciu przy wejściu w zakręt albo gwałtownym przyspieszeniu wylatywał płyn na maskę. Przy zaworkach pojedynczych problemu nie ma, ale za to one lekko ograniczają przepływ płynu i dysza od pasażera startuje chwilę wcześniej. Przy trójniku z zaworkiem przepływ był lepszy ale też się ulewało z dysz.
Mam nadzieję, że te z Ali rozwiążą problem, nie będzie się z nich podciekało i ostatecznie założę zaworek z trójnikiem, który stawia mniejszy opór. Co ważne one mają podkładki gumowe więc nie trzeba kombinować z taśmą dwustronną przy ich montażu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość