Strona 1 z 1

Chlapacze M300

: 7 maja 2014, o 19:22
autor: Hubertradom
Ma ktoś z Was na progach listwy ozdobne i przykręcone do nich chlapacze? Bo oryginalne chlapacze dostosowane są tylko do progów bez listew. W ASO twierdzą, że jest tylko jeden rodzaj.

Re: Chlapacze M300

: 7 maja 2014, o 19:28
autor: etac
W Chevrolecie posiadanie nakładek progowych

Obrazek

powoduje brak posiadania chlapaczy na przedniej osi, a nawet czasem i na tylnej. Taki design.

Re: Chlapacze M300

: 7 maja 2014, o 20:52
autor: Hubertradom
Normalnie super :x Z tyłu chlapacze założone, a z przodu lipa. Gdyby jednak ktoś miał jakiś pomysł, ale sprawdzony to niech da znać

Re: Chlapacze M300

: 7 maja 2014, o 21:04
autor: etac
Ale po co ci chlapacz, jak kształty tych nowych to raczej osłona przed piaskowaniem, niz funkcja jak w nazwie.

Ja kupiłem gruba folie przezroczystą i obkleiłem brzeg listwy progowej, lub pozostaje kupno jakiś płaskich uniwersalnych i robienie jakieś rzeźby.

Re: Chlapacze M300

: 7 maja 2014, o 21:09
autor: pawel
Na piaskowanie na pewno w 100% nie pomaga. U mnie po 75 tys widać już ładnie piaskowanie na rantach i drzwiach.

Re: Chlapacze M300

: 7 maja 2014, o 21:41
autor: Hubertradom
etac_owiec pisze:Ale po co ci chlapacz, jak kształty tych nowych to raczej osłona przed piaskowaniem, niz funkcja jak w nazwie.

Ja kupiłem gruba folie przezroczystą i obkleiłem brzeg listwy progowej, lub pozostaje kupno jakiś płaskich uniwersalnych i robienie jakieś rzeźby.
po to, żeby kamyki i błoto nie nawalały po drzwiach. A z tyłu mniej błota leci na zderzak i optycznie poszerza samochód, niewiele bo niewiele ale jednak

Re: Chlapacze M300

: 8 maja 2014, o 15:53
autor: Maniek
U mnie optycznie poszerzają samochód koła, 195 szerokości koła w takim małym aucie rzuca się w oczy. A co do chlapaczy to jest różnica, pojeździłem trochę bez chlapaczy i teraz z chlapaczami widzę, że piaskuje i kamyczkuje zdecydowanie mniej - ale jednak nadal :(

Re: Chlapacze M300

: 8 maja 2014, o 17:33
autor: Hubertradom
Wrzucam fotę jak wygląda próg z listwą u mnie w smarku, jak również tył już z chlapaczami. Muszę jeszcze zmienić felgi i opony, ponieważ polscy właściciele komisu dyskretnie zdjęli alusy, które w tej wersji powinny być założone, a sprzedali nie dość, że na 14 to jeszcze z niższym profilem. A, że zderzaki ma troszeczkę inne niż inne wersje to wygląda jak zabawkowy samochód. Wracając do chlapaczy, to chyba będę musiał podjechać do jakiegoś sklepu i poprzymierzać i może coś dobrać, żeby wygląd był. A jak nie to zostanie bez i już.

Re: Chlapacze M300

: 8 maja 2014, o 17:34
autor: XaRaDaS
A jakby tak poszukać np. od lanosa :zastanawiasie: albo matiza

Re: Chlapacze M300

: 8 maja 2014, o 18:21
autor: Maniek
Jak szukałem chlapaczy i widziałem co jest w podróbkach, to przyznam że nie oryginalne są po prostu wstrętne i w życiu czym takim nie spaskudził bym sobie auta. Ty masz wąskie koła i masz już listwy które trochę trochę poszerzają auto i w jakimś stopniu chronią progi, więc jeśli nie uda Ci się pod pasować nic z oryginałów to wydaje mi się, że lepiej odpuścić temat. No, chyba że podobają Ci się stylowe chlapacze gumowe, coś w stylu STAR czy Fiat 126p.
Ale szczerze, to wydaje mi się, że jak by ładnie udało Ci się wyciąć w chlapaczu tą przestrzeń którą zajmuje listwa to by coś z tego było. Może Ci się uda dostać w necie oryginały w dobrej cenie, jak ja płaciłem 15zł za sztukę to w sumie nie żal pokroić, ale z ciekawości sprawdziłem i chyba sprzedawca zrozumiał swój błąd, bo widzę że już nie ma w tej cenie.

Re: Chlapacze M300

: 8 maja 2014, o 19:04
autor: Hubertradom
Jak już pisałem, kupiłem komplet oryginałów w aso na przód i na tył, ale przednie nie pasują i oryginalnych nie ma przystosowanych do wersji LTZ. No mniejsza, jak czegoś fajnego nie dobiorę to dam sobie na wstrzymanie.

Re: Chlapacze M300

: 8 maja 2014, o 20:20
autor: pawel
A nie da się ich dociąć tak jak radził Maniek?

Re: Chlapacze M300

: 9 maja 2014, o 00:18
autor: Hubertradom
Nie. Są idealnie wyprofilowane do kształtu nadwozia i progu u dołu.

Re: Chlapacze M300

: 9 maja 2014, o 16:07
autor: Maniek
Dokładnie jest tak ja piszesz i teraz ja osobiście bym próbował zmienić ten profil chlapacza aby idealnie przylegał do twojego autka.
Ale jak nabyłeś je w ASO, to pewnie słono zapłaciłeś - to w takim układzie podjechał bym do nich i im zwrócił na podstawie, że sprzedali Ci część nie pasującą do twojego auta, a jeśli będą mieli opory aby je przyjąć to zasugerować im aby je założyli tak aby ładnie przylegały do listwy.
I to było by najlepsze rozwiązanie, bo ja będziesz chciał je sprzedać to nikt Ci nie da pieniędzy które zapłaciłeś w ASO i stracisz, a szkoda było by docinać chlapacze w tej cenie, bo jak się nie uda to już po pieniądzach.
Zwrot przyjąć powinni, tylko musisz się uzbroić w cierpliwość i upór.
Nawet nie wiem jaka jest cena chlapaczy w ASO, ale pewnie za jedna sztukę zapłaciłeś tyle co ja za cały komplet, ale jak szukałem w sieci to wielokrotnie spotkałem się z ceną ok 200zł za komplet, mi się udało znaleźć komplet za 72zł razem z wysyłką, i są to oryginały, różnica była tylko taka, że wszędzie sprzedawali pary, czyli przód i tył, para miała swój numer, a te co ja nabyłem były pojedynczo pakowane i każdy miał swój numer.

Re: Chlapacze M300

: 9 maja 2014, o 17:05
autor: Hubertradom
Zapłaciłem 70zł za 2szt (o dziwo tanio) i oddałem im następnego dnia. Żadnych problemów z oddaniem. Oryginałów nie ma możliwości podocinać ponieważ są zbyt wąskie po bokach, poza tym te listwy ozdobne wchodzą w miejsce tego ząbka w chlapaczy więc tak czy srak lipa :) No nie ma co rozkminiać. Może coś się wymyśli, ale gumowych jak przy starze nie zamierzam zakładać :p