przejściówka do radia samochodowego

Modyfikacje i inne tematy dotyczące nadwozia i wnętrza
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

przejściówka do radia samochodowego

Post autor: kliszka » 9 kwie 2014, o 16:40

Witam ,jak zapewne wiecie , po wymianie radia i zainstalowaniu separatora antenowego wszystko wróciło do...normy,mam na myśli siłę sygnału .Niestety mam inny problem ,potrzebuję przejściówki/kostki do radia abym mógł korzystać z niego za pomocą przycisków w kierownicy ,czy możecie mi pomóc ? potrzebuję dokładne namiary na to urządzonko :zastanawiasie:

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: etac » 9 kwie 2014, o 16:43

http://www.tme.eu/pl/details/ctscv001/a ... ctscv0012/#

dobierz tylko potem odpowiednia końcówkę do radia jakie masz, chyba ze masz radio peiying, które nie wymaga modułów :lol:

przeszukaj tez allegro, ale poniżej 100 zł nie zejdziesz za nowy
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
karpior
Profesjonalista
Posty: 659
Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
Reputacja: 3
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: karpior » 9 kwie 2014, o 17:37

kliszka jak odpalisz ten adapter w Lacetti i będzie działać bez zająknięcia to ja od razu kupuje taki sam ;) bo śledzę temat tego adaptera i jest on na mojej liście zakupów ;)

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: etac » 9 kwie 2014, o 17:43

Dlaczego ma nie dzialac. Ja mialem taki w Lacetti i chodzilo bez problemów
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: kliszka » 9 kwie 2014, o 18:07

rozmawiałem z moim mechanikiem - ponieważ mój radioodtwarzacz DEH-1600UBG marki PIONEER ma możliwość podłączenia fabrycznego sterowania muszę zakupić tylko Przewód uniwersalny do radioodbiorników firmy Pioneer - oby się nie mylił ;)
P.S - karpior zakup sobie sprzęt z możliwością podłączenia fabrycznego sterowania - zredukujesz w ten sposób koszty :) do minimum
dam znać co i jak ...

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: etac » 9 kwie 2014, o 18:43

plus modem który wskazałem w moim pierwszym poscie
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
karpior
Profesjonalista
Posty: 659
Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
Reputacja: 3
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: karpior » 9 kwie 2014, o 19:54

kliszka generalnie sprzęt sony lub pioneer jestem w stanie odpalić bez adapterów -> podmianka rezystorów w pilocie przy kierownicy, ale w przypadku m.in. alpine/kenwood/blaupunkt wymagany jest adapter. Póki co mam inne priorytety ale przy zmianie radia dobrze by było wiedzieć że u kogoś ten adapter działa ;)
etac_owiec nie wiedziałem że miałeś właśnie w Lacetti taki adapter ;) w opisie jest tylko captiva i aveo ale rozumiem że schemat sterowania ten sam

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: etac » 9 kwie 2014, o 20:07

Moze nie taki sam, ale te adpatery są na jedno kopyto.

Ja kupowalem 6 lat temu u tych http://www.piloty.pl/index.html
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: kliszka » 9 kwie 2014, o 20:09

jeżeli trzeba będzie zakupić adapter to go zakupię i dam znać ,co i jak.. ;) mechanior zasugerował mi zakup tylko i wyłącznie Przewodu uniwersalnego do radioodbiorników firmy Pioneer , facet jest elektro-mechanikiem z zawodu i z tego co widzę zna się na robocie.. ale nauczony doświadczeniem poczekam, zobaczę :zastanawiasie:

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: etac » 9 kwie 2014, o 20:10

A w co ten kabel wepniesz?

Bo na zdjeciu są dwa konce:
jack - wchodzi w radio
12pin - wchodzi w moduł

wtyczka z instalacji nie pasuje do tego z kabla
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: kliszka » 9 kwie 2014, o 20:13

do radia dołączone były jakieś przejściówki i kable... nie znam się na tym ,piszę to co zasugerował mi mechanior...tak jak napisałem wcześniej jeżeli trzeba będzie to dokupię wymieniony modem
P.S - a może taniej będzie zakupić pilota do tego radia...?

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: etac » 9 kwie 2014, o 20:18

Dobra nie będę się kłócił, ale czekam na info ...
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7705
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Reputacja: 9
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando LTZ
Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: XaRaDaS » 9 kwie 2014, o 21:19

kliszka to trzeba zobaczyć po ile piloty chodzą, aczkolwiek z doświadczenia wiem, że pilotem nie będziesz sterował, bo mam pilot do radia Sony i tylko w sumie na postoju z niego korzystałem, żeby jakieś ustawienia porobić, bo łatwiej niż pokrętłem :D
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
karpior
Profesjonalista
Posty: 659
Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
Reputacja: 3
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: karpior » 10 kwie 2014, o 17:59

ja uważam, że najlepiej chyba kupić adapter, bo potem choćby trzeba było znowu radio zmienić to wystarczy dokupić sam kabel a sterowanie w kierownicy jest nietknięte ;)
na stronie piloty.pl pytałem o adapter Lacetti/Blaupunkt (do nowych modeli) ale odpisali że adapter do chevroleta jest w planach ale bez konkretnego terminu :zastanawiasie:

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: etac » 10 kwie 2014, o 19:18

do pioneer robił dla mnie na zamówienie. Czekałem prawie miesiac
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: kliszka » 11 kwie 2014, o 07:45

wczoraj poczytałem instrukcję obsługi mojego radia i.... coś mi się wydaje że bez modułu się jednak nie obejdzie ... :( no cóż -trza szykować 120zł... :zastanawiasie:

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: etac » 11 kwie 2014, o 08:21

:D
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
karpior
Profesjonalista
Posty: 659
Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
Reputacja: 3
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: karpior » 12 kwie 2014, o 15:13

tak jak wspominałem, czekam z niecierpliwością na ocenę działania zainstalowanego adaptera ;)

kjas9
Profesjonalista
Posty: 910
Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
Reputacja: 32
Imię: Krzysztof
Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
Silnik: 1,4 T +chip 163 km
LPG: KME Skay Max
Lokalizacja: SO
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: kjas9 » 13 lut 2015, o 16:33

Jeżeli chodzi o radia pionier i sony to wystarczy zmienić oporniki w sterowaniu orginalnym i dorobić końcówkę do podłączenia z radiem(kabel z wtyczką sluchawkową mini jack) koszt ok8zl i 2godz dłubania.
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019

Awatar użytkownika
karpior
Profesjonalista
Posty: 659
Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
Reputacja: 3
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Re: przejściówka do radia samochodowego

Post autor: karpior » 13 lut 2015, o 21:41

odgrzałeś trochę kotleta ;) ze swej strony dodam tylko, że w przypadku zakupu http://www.tme.eu/pl/details/ctscv001/a ... tscv0012/# również trzeba zmieniać rezystory w oryg. pilocie przy kierownicy ;) widać w aveo/captivie są inne wartości

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Nadwozie / Wnętrze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość