Wymiana dysz spryskiwaczy
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
porównamy w sobotę na spocie może
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 3977
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 44
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Ufff, dobrze że tak się zbierałem z zamówieniem i nie kupiłemkliszka pisze:Jak tylko wymienię te spryski( już zamówiłem) odstąpię za free te od Citroena C3
Może to wina kształtu maski w htb ? Bo kolega który polecił ma sedana
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- cookiemonster
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 22 sie 2013, o 21:52
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Lacetti 92U
- Silnik:
- Lokalizacja: BEMOWO
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Raczej takiej dużej różnicy nie będzie żeby pół szyby było suche , jak duża różnica może być między htb lub sedanem lacetti a lanosem .
- kliszka
- Profesjonalista
- Posty: 604
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB SX
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
po założeniu tych od C3 i obejrzeniu tego materiału ( Nasz wspólny kolega z forum Orzech wie to najlepiej bo to On jest autorem filmu ) wnioskuję na 100% że dysze VOLVO są lepszym rozwiazaniem
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Potwierdzam, u mnie też tak ładnie psikają jak na tym filmiku
Dysze nie oryginalne
I dysze Scandix z zaworkami
Dysze nie oryginalne
I dysze Scandix z zaworkami
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Nie ma co kombinować. U mnie te dysze z Volvo działają już ponad rok a są używane często. Po prostu polecam
- kliszka
- Profesjonalista
- Posty: 604
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB SX
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
dlatego już je kupiłem ,...NAJLEPSZE TO CO JUŻ SPRAWDZONE...
- kiryl
- Aktywny
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 10:59
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze HB 1.8 LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Wawa/Białystok
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
wczoraj wymieniłem u siebie dysze na mgłowe (w końcu ^^) plus zaworki zwrotne.
Dysze są od Volvo (SKANDIXy), dokładnie takie same o których tutaj mowa.
Mam jednak z nimi mały problem. Otóż o ile dobrze psikają na szybę to zauważyłem lekki problem ze szczelnością na masce. Macie jakiś pomysł na uszczelnienie otworów? Wydaje mi się, że główna wina leży tutaj po stronie braku gumowej uszczelki.
Z jednej strony cieszę się z ich działania, jednak z drugiej martwię się tym brakiem szczelności
Dysze są od Volvo (SKANDIXy), dokładnie takie same o których tutaj mowa.
Mam jednak z nimi mały problem. Otóż o ile dobrze psikają na szybę to zauważyłem lekki problem ze szczelnością na masce. Macie jakiś pomysł na uszczelnienie otworów? Wydaje mi się, że główna wina leży tutaj po stronie braku gumowej uszczelki.
Z jednej strony cieszę się z ich działania, jednak z drugiej martwię się tym brakiem szczelności
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Gdzie dales zaworki?
W poprzednim Cruze tez mialem taki problem ze podczas jazdy po psikanu pojawialy sie babelki spod dysz, ale wtedy był jeden zaworek. Teraz dalem dwa jakies 5-7 cm od dyszy i problemu nie ma. Wkurza jedynie ze jak myje to sie przestawiaja. Chyba trzeba dac troche silikonu.
W poprzednim Cruze tez mialem taki problem ze podczas jazdy po psikanu pojawialy sie babelki spod dysz, ale wtedy był jeden zaworek. Teraz dalem dwa jakies 5-7 cm od dyszy i problemu nie ma. Wkurza jedynie ze jak myje to sie przestawiaja. Chyba trzeba dac troche silikonu.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Ja nie mam problemu z dyszami. co prawda jak myję auto czy woskuję to je ręcznie można przestawić. Moim rozwiązaniem to dać pod dyszę kawałek dętki rowerowej i będzie dobrze Zaworki nie pamiętam gdzie ja dawałem, ale fotki gdzieś są.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- kiryl
- Aktywny
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 10:59
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze HB 1.8 LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Wawa/Białystok
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
zaworki mam właśnie jakieś 7 centymetrów od dysz założone. mały bąbelek po użyciu się pojawia ale to nie problem.
bardziej mnie boli ta nieszczelność w masce. po nocy spędzonej pod chmurką zauważyłem krople skapujące z maty dokładnie pod dyszą.
ponadto zauważyłem, że dyszę można ustawić albo w okrągłym otworze po zaworze (wtedy można dyszą dowolnie obracać) albo w jednym wycięciu na "ząbek" (kwadratowe wycięcie, bliżej szyby). Dysza z Volvo ładnie siedzi w tym kwadratowym wycięciu ale wtedy mam wrażenie, że pojawia się większa nieszczelność od strony frontu.
Jak jest u was?
Nad jakąś gumą z dętki też się zastanowię,
ewentualny silikon to jakiś konkretny? Rozumiem, że aplikowany od środka. Temperatura od silnika nie będzie miała na niego wpływu?
bardziej mnie boli ta nieszczelność w masce. po nocy spędzonej pod chmurką zauważyłem krople skapujące z maty dokładnie pod dyszą.
ponadto zauważyłem, że dyszę można ustawić albo w okrągłym otworze po zaworze (wtedy można dyszą dowolnie obracać) albo w jednym wycięciu na "ząbek" (kwadratowe wycięcie, bliżej szyby). Dysza z Volvo ładnie siedzi w tym kwadratowym wycięciu ale wtedy mam wrażenie, że pojawia się większa nieszczelność od strony frontu.
Jak jest u was?
Nad jakąś gumą z dętki też się zastanowię,
ewentualny silikon to jakiś konkretny? Rozumiem, że aplikowany od środka. Temperatura od silnika nie będzie miała na niego wpływu?
- Avatar
- Fachman
- Posty: 2463
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 08:08
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: brak
- Silnik:
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Hmm też mam dysze z Volvo i nie zauważyłem takich problemów, bardziej wkurza to że pierwszy przebieg wycieraczki jest niestety na sucho - chwilę trwa nim przebije się ciśnienie przez 2 zaworki zwrotne (1 przy zbiorniku, drugi przy dyszy).
Jak to wygląda po deszczu jeszcze dokładnie sprawdzę.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Jak to wygląda po deszczu jeszcze dokładnie sprawdzę.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Avatar sam zakładałeś zaworek przy zbiorniku? U mnie takowego nie zauważyłem. A co do szczelności to dałem od spodu silikon bo także miałem wilgoć na osłonie klapy silnika.
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- Avatar
- Fachman
- Posty: 2463
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 08:08
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: brak
- Silnik:
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Ta Adam wylapal że można się tam dostać lekko demontujac nadkole i tak też zrobiliśmy
Problem polegał na tym że płyn cofal się do zbiornika i opóźnienie było bardzo długie od wywołania spryskiwacza z manetki do podania płynu na szybę.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Problem polegał na tym że płyn cofal się do zbiornika i opóźnienie było bardzo długie od wywołania spryskiwacza z manetki do podania płynu na szybę.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Ja zdemontowałem całe nadkole i zaworka nie widziałem. Ja mam dane tylko dwa zaworki przed każdą z dysz
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- Avatar
- Fachman
- Posty: 2463
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 08:08
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: brak
- Silnik:
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Ten zaworek my zainstalowalismy A masz też problem że nim pierwszy raz wycieraczka ruszy to jeszcze spryskiwacz nie poda płynu?
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Sprawdzę dzisiaj i dam znać
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- kemoiz
- Wymiatacz
- Posty: 1327
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 17:46
- Reputacja: 1
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze HB LT+ MY14
- Silnik: 1.8, 141KM, Pb
- LPG: BRC 24.11
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Ja mam swiezo zalozone. Zaworki w polowie przewodow do spryskiwaczy. Na razie nie kapie pod spodem. Plyn leci natychmiast, zanim wycieraczki rusza.
Wysłane z mojego Nexus 4
Wysłane z mojego Nexus 4
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Potwierdzam zanim ruszą się wycieraczki leci płyn
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- AdamT
- Zasłużony dla forum
- Posty: 698
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 09:30
- Reputacja: 3
- Imię: Adam
- Samochód: Octavia III FL
- Silnik:
- Lokalizacja: SRC
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Tylko na to trzeba zwrócić uwagę przy pierwszym użyciu po długim czasie nieużywania spryskiwaczy. Po pierwszym psiknięciu i krórkich odstępach między kolejnymi nie ma tego problemu.
Peugeot 308SW Hybrid 225 GT Pack
Skoda Octavia III FL 1.4TSI 150KM Style + to i tamto
był Cruze 1.6 HB LT+ Premium, Samsung Galaxy Tab 2 7" on-board
Skoda Octavia III FL 1.4TSI 150KM Style + to i tamto
był Cruze 1.6 HB LT+ Premium, Samsung Galaxy Tab 2 7" on-board
- karpior
- Profesjonalista
- Posty: 659
- Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
- Reputacja: 3
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
jestem świeżo po wymianie na dysze mgłowe oryginalne od volvo (30zł / szt - nr części w katalogu 30655605) + zaworki zwrotne... jakieś 5 minut pracy i efekt przerósł oczekiwania niebo a ziemia w porównaniu do ori strumieniowych polecam każdemu taką modyfikację!
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
zobaczycie jakie oszczednosci w plynie
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Dokładnie, jedna bańka na zimę i jedna na lato
Wysłane za pomocą Taptalka
Wysłane za pomocą Taptalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
Jaka jedna bańka na lato, toć mniej jeszcze trzeba zastanawiałem się ostatnio czy nie zrobić dziury w masce i zamontować 3 dyszy
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- karpior
- Profesjonalista
- Posty: 659
- Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
- Reputacja: 3
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
Re: Wymiana dysz spryskiwaczy
po ponad 2 tygodniach od założenia mogę tylko powiedzieć, że teraz bez zastanowienia wydałbym nawet i 100zł na te spryskiwacze... Z zaworkami zwrotnymi jest bajka... Człowiek przyzwyczaił się że wystarczy tylko trącić manetkę na ułamek sekundy i szyba cała spryskana. Bez czekania aż płyn poleci. Jeszcze raz polecam każdemu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości