Zabezpieczenie antykorozyjne

Modyfikacje i inne tematy dotyczące nadwozia i wnętrza
ODPOWIEDZ
z13
Profesjonalista
Posty: 545
Rejestracja: 27 lut 2016, o 21:29
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Lacetti 1.6+LPG
Silnik:
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Zabezpieczenie antykorozyjne

Post autor: z13 » 19 wrz 2016, o 22:41

Witam,

Stosował ktoś do lacetti jakieś dodatkowo nakładane zabezpieczenie antykorozyjne na blachy ?

Samemu czy przez warsztat? Czy opłaca się?

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7705
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Reputacja: 9
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando LTZ
Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: Zabezpieczenie antykorozyjne

Post autor: XaRaDaS » 19 wrz 2016, o 23:19

Jak już to raczej na podłogę, na karoserię to standardowo nakłada się wosk, ładnie auto wygląda i jest zabezpieczone, oczywiście nie wszystkie miejsca da się zabezpieczyć i czasem wychodzi ruda (nadkola, progi) ale na to się nie ma większego wpływu.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

z13
Profesjonalista
Posty: 545
Rejestracja: 27 lut 2016, o 21:29
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Lacetti 1.6+LPG
Silnik:
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Zabezpieczenie antykorozyjne

Post autor: z13 » 19 wrz 2016, o 23:24

Nadkoli nie da się zabezpieczyć? Bo wygląda na to se tam goła blacha, z tyłu.

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7705
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Reputacja: 9
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando LTZ
Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: Zabezpieczenie antykorozyjne

Post autor: XaRaDaS » 19 wrz 2016, o 23:27

Nadkola od wnętrza jak najbardziej, tak jak podwozie, ale tam nie ma w sumie gołej blachy, chyba że mówimy o rancie, wewnątrz jest użyte zabezpieczenie, zresztą jak dobrze popatrzysz to tam widać porowatość i to jest zabezpieczenie.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

flebuss
Wymiatacz
Posty: 1603
Rejestracja: 8 maja 2014, o 22:09
Reputacja: 3
Imię: Krzysztof
Samochód: SUZUKI BALENO
Silnik: 1,2 PB 90 KM
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Zabezpieczenie antykorozyjne

Post autor: flebuss » 19 wrz 2016, o 23:32

Spód-podłoga,nadkola, progi,przestrzenie zamknięte powinny być zakonserwowane preparatami ogólnie mówiąc bitumicznymi lub w technice "Rust Check"- przedłuża to znacznie odporność blach i elementów podwozia przed korozją - najlepiej zrobić to po "wyjściu" z gwarancji czyli po trzecim lub czwartym roku eksploatacji i w każdym następnym - im póżniej tym większy wkład pracy w doprowadzenie podwozia do położenia warstwy zabezpieczającej - ale warto gdy chce się autem trochę pojeździć bez dziur w progach i wykwitach na blachach :tak:
"Płyńmy szkunerem Cutty Sark i niech nam dowodzi William Mc Coy !"- James Hogg z Ettrick

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Nadwozie / Wnętrze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość