Witam,
Stosował ktoś do lacetti jakieś dodatkowo nakładane zabezpieczenie antykorozyjne na blachy ?
Samemu czy przez warsztat? Czy opłaca się?
Zabezpieczenie antykorozyjne
-
- Profesjonalista
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 lut 2016, o 21:29
- Reputacja: 0
- Imię: Michał
- Samochód: Lacetti 1.6+LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Zabezpieczenie antykorozyjne
Jak już to raczej na podłogę, na karoserię to standardowo nakłada się wosk, ładnie auto wygląda i jest zabezpieczone, oczywiście nie wszystkie miejsca da się zabezpieczyć i czasem wychodzi ruda (nadkola, progi) ale na to się nie ma większego wpływu.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Profesjonalista
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 lut 2016, o 21:29
- Reputacja: 0
- Imię: Michał
- Samochód: Lacetti 1.6+LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Zabezpieczenie antykorozyjne
Nadkoli nie da się zabezpieczyć? Bo wygląda na to se tam goła blacha, z tyłu.
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Zabezpieczenie antykorozyjne
Nadkola od wnętrza jak najbardziej, tak jak podwozie, ale tam nie ma w sumie gołej blachy, chyba że mówimy o rancie, wewnątrz jest użyte zabezpieczenie, zresztą jak dobrze popatrzysz to tam widać porowatość i to jest zabezpieczenie.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Wymiatacz
- Posty: 1603
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 22:09
- Reputacja: 3
- Imię: Krzysztof
- Samochód: SUZUKI BALENO
- Silnik: 1,2 PB 90 KM
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Zabezpieczenie antykorozyjne
Spód-podłoga,nadkola, progi,przestrzenie zamknięte powinny być zakonserwowane preparatami ogólnie mówiąc bitumicznymi lub w technice "Rust Check"- przedłuża to znacznie odporność blach i elementów podwozia przed korozją - najlepiej zrobić to po "wyjściu" z gwarancji czyli po trzecim lub czwartym roku eksploatacji i w każdym następnym - im póżniej tym większy wkład pracy w doprowadzenie podwozia do położenia warstwy zabezpieczającej - ale warto gdy chce się autem trochę pojeździć bez dziur w progach i wykwitach na blachach 

"Płyńmy szkunerem Cutty Sark i niech nam dowodzi William Mc Coy !"- James Hogg z Ettrick
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość