Witam, na zdjęciu widać otwór w progu (oraz spartaczoną robotę lakiernika - odpada lakier), jest to miejsce którędy z łatwością do wnętrza progu dostanie się woda. Czy taki otwór nie powinien być w jakiś sposób zaślepiony? Niektóre samochody mają gumowe zaślepki otworów w podłodze.
Otwory w progach, czy powinny być zaślepione?
-
- Świeżak
- Posty: 34
- Rejestracja: 7 paź 2021, o 12:43
- Reputacja: 0
- Imię: Adrian
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6B
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6275
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 398
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Otwory w progach, czy powinny być zaślepione?
Otwory w progach mogą być, pomagają odprowadzać z nich wilgoć.
Jedynie wnętrze progu powinno być zabezpieczone preparatem do profili zamkniętych.
Jedynie wnętrze progu powinno być zabezpieczone preparatem do profili zamkniętych.
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 602
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 35
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Otwory w progach, czy powinny być zaślepione?
W tym miejscu oryginalnie otwory są, ale zabezpieczone jakąś gumą, że palca do środka nie włożysz
-
- Świeżak
- Posty: 34
- Rejestracja: 7 paź 2021, o 12:43
- Reputacja: 0
- Imię: Adrian
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6B
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: Otwory w progach, czy powinny być zaślepione?
Tutaj piszą, że powinny być zaślepki (po rosyjsku zagłuszki ).
https://www.drive2.ru/l/645707445938691280/
Nr części GM 90460880
https://www.drive2.ru/l/645707445938691280/
Nr części GM 90460880
- papieju
- Wymiatacz
- Posty: 1969
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 54
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Otwory w progach, czy powinny być zaślepione?
Powinny być zaślepki. Ja w oryginalnych progach nie miałem otworów, dopiero po wymianie w zamienniki były
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 3996
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 47
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Otwory w progach, czy powinny być zaślepione?
Oryginalnie są zaślepki, potem fabrycznie było pokryte taką mastyką. Otwory chyba 16mm (albo 14?).
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
-
- Fachman
- Posty: 3130
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 43
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Otwory w progach, czy powinny być zaślepione?
U mnie były zaślepki od nowości i w reperaturkach też były otwory na nie. Na szrocie dokupiłem jeszcze dwie sztuki , bo mi blacharz gdzieś zawieruszył .Można takie gumki dokupić w sklepie motoryzacyjnym , tylko trzeba znać średnicę . Te gumki mają takie wargi , które wchodzą w rant blachy z jednej i drugiej strony i ściśle przylegają . Ja dodatkowo dałem "baranek" na te gumki , a dopiero od góry , zaaplikowałem środek pełzający, do profili zamkniętych.
VIN >KL1NF35BJ6K335315
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość