Zaparowane szyby nie daje rady
- C77
- Fachman
- Posty: 2304
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 8
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Provinz Posen
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Dorota Sikaj! Lepiej przed snem niż w trakcie
U nas w tym roku śniegu nie będzie, nawet zimówek nie zakładam
A Tobie to GM chyba żadnych otworów nawet nie dało aby po fakcie trzeba było je zakrywać bo się okazało
że dwa kawałki plastiku zbyt mocno zawyżają cenę nowego auta
Regulus - ty silnik spalinowy z naturalna cyrkulacja powietrza porównujesz ? Serio?
OK nie mam pytań
U nas w tym roku śniegu nie będzie, nawet zimówek nie zakładam
A Tobie to GM chyba żadnych otworów nawet nie dało aby po fakcie trzeba było je zakrywać bo się okazało
że dwa kawałki plastiku zbyt mocno zawyżają cenę nowego auta
Regulus - ty silnik spalinowy z naturalna cyrkulacja powietrza porównujesz ? Serio?
OK nie mam pytań
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
I słusznie, bo naturalna cyrkulacja jest wtedy, gdy ogrzane powietrze unosi się do góry... gdyby głupota unosiła równie jak ogrzane powietrze, niektórzy krążyliby jak gołębica (pod podsufitką)
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 12:21
- Reputacja: 0
- Imię: S
- Samochód: Cruz J308
- Silnik: 1,4 turbo 140km benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Ja mam następujący problem. Przy obiegu wewnętrznym klima dmucha dosyć mocno. Jak przełączę na obieg zewnętrzny powietrze praktycznie nie leci. Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem. Nie wiem jak to rozwiązać a szyby parująSebastian875 pisze: ↑2 lut 2018, o 15:47witam . Mój kolega miał zablokowaną klapkę od regulacji obiegu wewnętrznego \zewnętrznego .I temu mu parowało ...bo była zamknięta na obiegu wewnętrznym mimo naciskania na otwarcie ...
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5799
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 341
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Takie głupie pytanie.
A filtr kabinowy wymieniłeś?
A filtr kabinowy wymieniłeś?
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 12:21
- Reputacja: 0
- Imię: S
- Samochód: Cruz J308
- Silnik: 1,4 turbo 140km benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Tak filt jest wymieniony. Co więcej na obiegu zewnętrznym szyby zaczynają parowac. Jak włączę obieg wewnętrzny jest zdecydowanie lepiej
Ostatnio zmieniony 7 lut 2020, o 22:32 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto zapis z CYTUJ
Powód: usunięto zapis z CYTUJ
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Przeglądnij wloty powietrza czy nie zabite liściami.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 12:21
- Reputacja: 0
- Imię: S
- Samochód: Cruz J308
- Silnik: 1,4 turbo 140km benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Sa czyste, chyba że są jakieś wloty o l których nie wiem. Cały czas mam włączony obieg wewnętrzny i, można w miarę jeździć, jeśli włączę zewnętrzny szyby bardzo parują
Ostatnio zmieniony 7 lut 2020, o 22:46 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto zapis z CYTUJ, literówka
Powód: usunięto zapis z CYTUJ, literówka
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
albo mieszasz obiegi, albo coś tu jest nielogiczne.
99% użytkowników właśnie skarży się na parowanie szyb podczas załączeniu obiegu wewnętrznego.
99% użytkowników właśnie skarży się na parowanie szyb podczas załączeniu obiegu wewnętrznego.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
może masz problem z klimatyzacja.. u mnie jak pojawia sie para, załączam klime i moment schodzi, albo coś nie tak z klapkami, sprawdz reka czy dmucha powietrze na szybe
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 12:21
- Reputacja: 0
- Imię: S
- Samochód: Cruz J308
- Silnik: 1,4 turbo 140km benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
zdaje sobie z tego sprawe, że parowanie powinno być na obiegu wewnętrznym, u mnie jest odwrotnie, paruje na zewnętrznym a w miarę ok jest na wewnętrznym. Dlatego szukam porady od kogoś kto miał podobny problem
Dodano po 1 minucie 57 sekundach:
klima działa ale na obiegu wewnętrznym, na zewnetrznym dmucha dużo gorzej, prawie wcale. Prosze o poradę jak mogę naprawić te klapki ponieważ też podejrzewam że tu tkwi problem
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
klimę masz automatyczną?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 12:21
- Reputacja: 0
- Imię: S
- Samochód: Cruz J308
- Silnik: 1,4 turbo 140km benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Tak. Serwis klimatyzacji zrobiony 2 miesiące temu
Ostatnio zmieniony 8 lut 2020, o 23:31 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto zapis z CYTUJ
Powód: usunięto zapis z CYTUJ
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
to podłącz komputer GM i sprawdź błędy. Ja miałem problem z parowanie jak czujnik AQS się zepsuł.
Po drugie przeczytaj regulamin i naucz się odpowiadać na posty powyżej.
Po drugie przeczytaj regulamin i naucz się odpowiadać na posty powyżej.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Prawdopodobnie znalazłem rozwiązanie naszych problemów z parującymi szybami!
Opisywany wyżej problem @szczelinaa jest na 100% w poniższym linku.
https://www.drive2.ru/l/461562063152480 ... 0#comments
W ostatnim czasie zauważyłem, że coś jak by słabiej mi wiało z nawiewów, a dmuchawa głośno pracowała.
Wczoraj trafiłem na poniższy artykuł, a dziś zauważyłem u siebie następujące objawy:
1/ zajrzałem przez kratkę nad filtrem kabinowym, a tam klapka do odcinania dopływu powietrza z kabiny porusza się w 1/3 pełnego zakresu. (rozruszałem ręcznie)
2/ po tej czynności na cyrkulacji wewnętrznej zaczęło wiać jak należy, natomiast na zewnętrznej nadal słabo.
Przez rozruszanie "wewnętrznej klapki" zrobiła się różnica w sile dmuchania z nawiewów zależna od trybu cyrkulacji. Wniosek: "klapka zewnętrzna" nie otwiera się w pełni, a nawet może być stale zamknięta. Jeszcze nie dotarłem do niej.
Z filmu, oraz słabego tłumaczenia z rosyjskiego wynika, że:
1/ przyczyną parowania jest zamknięta "zewnętrzna klapka".
2/ Klapki nie otwierają się poprawnie, gdyż smar się w ich osiach wyciera, a w zamian gromadzi się latami brud. Brud gromadzi się też na ściankach wewnętrznych pudła w którym pracują.
3/ Mechanizm po lewej stronie pudła (widoczne koło zębate), jest mechanizmem który ma zapobiegać wyłamaniu zębów, czy spaleniu silnika w przypadku zablokowania klapki. Dlatego, mechanizm pracuje, a łopatki mogą stać w miejscu. Przez tę "swobodę" klapki mogą pogubić synchronizację ze sobą. Jedna może stać w miejscu, itp.
W tym materiale mamy podane sposoby usunięcia usterki bez demontażu tego pudła:
1/ Wnętrze pudła gdzie klapki pracują spryskujemy np. silikonem i czyścimy czym się da. bo trudne podejście.
2/ Osie klapek smarujemy jakimś smarem z rurką, żeby trafić, trudne podejście.
3/ Do "zewnętrznej klapki" ciężko, ale jakoś można dostać się wyjmując filtr. Wtedy też widać jak pracuje "zewnętrzna klapka".
4/ Wygodniej do "zewnętrznej klapki" można dostać się od komory silnika, zdejmując plastik z podszybia? Czy tę matę na spinkach? Tłumacz nie jest precyzyjny..
5/ Włączamy obieg wewnętrzny, i manualnie kręcimy kołem zębatym w dół do oporu, potem ciut do góry, a następnie włączamy obieg otwarty.
6/ Inny sposób: po czyszczeniu i smarowaniu, po obracaniu zębatką, spryskaniu smarem wszystkich ruchomych elementów, załączamy stacyjkę. Silniczek ustawi się na obieg zewnętrzny. Wtedy manualnie kręcimy kołem zębatym, żeby klapki ustawiły się na obieg otwarty. Ważne, żeby nie za mocno kręcić tym kółkiem, bo klapki przejdą w trzecią pozycję: obie zamknięte. Naciskamy obieg wewnętrzny i klapki powinny już same poprawnie się ustawić. Przyciskiem otwieramy kilkukrotnie i zamykamy obieg. Zrobione.
7/ Jeżeli problem powróci, to można wyjąć wtyczkę silniczka i manualnie ustawić klapki. Nie będzie możliwości zmiany cyrkulacji, ale szyby nie będą zaparowane.
8/ Jak bedzie cieplej, to wymontować pudło z klapami:
https://www.youtube.com/watch?v=67mbCcpogP4
W komentarzach, mniej więcej jest pokazany sposób demontażu:
1. Usunięto schowek na rękawiczki
2. Usunięto plastik za schowkiem
3. Usunięto wentylator (na filmie pokazanym)
4. Usunięto metalową płytkę (w filmie o tym powiedziano)
5. Usunięto zespół klap recyrkulacji
6. Montaż w odwrotnej kolejności.
Pytania:
1/ Od komory silnika co ściągnąć, matę na spinkach na grodzi, czy ten plastik podszybia? Słaby tłumacz...
3/ Nie do końca zrozumiałem kiedy, albo w jakich sytuacjach odpinać klemę akumulatora. Bo chyba mechanizm się uczy.
4/ Gdzie, pod jakimi hasłami w TIS szukać demontażu tego pudła; jak się ono nazywa fachowo.
ps. Zapraszam do zapoznania się z materiałem i komentowania, co tam jeszcze przeoczyłem, czy macie swoje pomysły?
Jestem pewny, że większość z nas ma już z tym problem. Klapki nie otwierają się w pełni.
Opisywany wyżej problem @szczelinaa jest na 100% w poniższym linku.
https://www.drive2.ru/l/461562063152480 ... 0#comments
W ostatnim czasie zauważyłem, że coś jak by słabiej mi wiało z nawiewów, a dmuchawa głośno pracowała.
Wczoraj trafiłem na poniższy artykuł, a dziś zauważyłem u siebie następujące objawy:
1/ zajrzałem przez kratkę nad filtrem kabinowym, a tam klapka do odcinania dopływu powietrza z kabiny porusza się w 1/3 pełnego zakresu. (rozruszałem ręcznie)
2/ po tej czynności na cyrkulacji wewnętrznej zaczęło wiać jak należy, natomiast na zewnętrznej nadal słabo.
Przez rozruszanie "wewnętrznej klapki" zrobiła się różnica w sile dmuchania z nawiewów zależna od trybu cyrkulacji. Wniosek: "klapka zewnętrzna" nie otwiera się w pełni, a nawet może być stale zamknięta. Jeszcze nie dotarłem do niej.
Z filmu, oraz słabego tłumaczenia z rosyjskiego wynika, że:
1/ przyczyną parowania jest zamknięta "zewnętrzna klapka".
2/ Klapki nie otwierają się poprawnie, gdyż smar się w ich osiach wyciera, a w zamian gromadzi się latami brud. Brud gromadzi się też na ściankach wewnętrznych pudła w którym pracują.
3/ Mechanizm po lewej stronie pudła (widoczne koło zębate), jest mechanizmem który ma zapobiegać wyłamaniu zębów, czy spaleniu silnika w przypadku zablokowania klapki. Dlatego, mechanizm pracuje, a łopatki mogą stać w miejscu. Przez tę "swobodę" klapki mogą pogubić synchronizację ze sobą. Jedna może stać w miejscu, itp.
W tym materiale mamy podane sposoby usunięcia usterki bez demontażu tego pudła:
1/ Wnętrze pudła gdzie klapki pracują spryskujemy np. silikonem i czyścimy czym się da. bo trudne podejście.
2/ Osie klapek smarujemy jakimś smarem z rurką, żeby trafić, trudne podejście.
3/ Do "zewnętrznej klapki" ciężko, ale jakoś można dostać się wyjmując filtr. Wtedy też widać jak pracuje "zewnętrzna klapka".
4/ Wygodniej do "zewnętrznej klapki" można dostać się od komory silnika, zdejmując plastik z podszybia? Czy tę matę na spinkach? Tłumacz nie jest precyzyjny..
5/ Włączamy obieg wewnętrzny, i manualnie kręcimy kołem zębatym w dół do oporu, potem ciut do góry, a następnie włączamy obieg otwarty.
6/ Inny sposób: po czyszczeniu i smarowaniu, po obracaniu zębatką, spryskaniu smarem wszystkich ruchomych elementów, załączamy stacyjkę. Silniczek ustawi się na obieg zewnętrzny. Wtedy manualnie kręcimy kołem zębatym, żeby klapki ustawiły się na obieg otwarty. Ważne, żeby nie za mocno kręcić tym kółkiem, bo klapki przejdą w trzecią pozycję: obie zamknięte. Naciskamy obieg wewnętrzny i klapki powinny już same poprawnie się ustawić. Przyciskiem otwieramy kilkukrotnie i zamykamy obieg. Zrobione.
7/ Jeżeli problem powróci, to można wyjąć wtyczkę silniczka i manualnie ustawić klapki. Nie będzie możliwości zmiany cyrkulacji, ale szyby nie będą zaparowane.
8/ Jak bedzie cieplej, to wymontować pudło z klapami:
https://www.youtube.com/watch?v=67mbCcpogP4
W komentarzach, mniej więcej jest pokazany sposób demontażu:
1. Usunięto schowek na rękawiczki
2. Usunięto plastik za schowkiem
3. Usunięto wentylator (na filmie pokazanym)
4. Usunięto metalową płytkę (w filmie o tym powiedziano)
5. Usunięto zespół klap recyrkulacji
6. Montaż w odwrotnej kolejności.
Pytania:
1/ Od komory silnika co ściągnąć, matę na spinkach na grodzi, czy ten plastik podszybia? Słaby tłumacz...
3/ Nie do końca zrozumiałem kiedy, albo w jakich sytuacjach odpinać klemę akumulatora. Bo chyba mechanizm się uczy.
4/ Gdzie, pod jakimi hasłami w TIS szukać demontażu tego pudła; jak się ono nazywa fachowo.
ps. Zapraszam do zapoznania się z materiałem i komentowania, co tam jeszcze przeoczyłem, czy macie swoje pomysły?
Jestem pewny, że większość z nas ma już z tym problem. Klapki nie otwierają się w pełni.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Według Tis to pudło to "Obudowa wlotu powietrza"
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 lis 2020, o 19:42
- Reputacja: 0
- Imię: TOMASZ
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.4 140 km benzyna
- Lokalizacja: ZĄBKI
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Witam czyli wszystko kręci się wokół klapek nawiewu, jeśli się tylko nie otwierają lub nie domykają ,to niewiele roboty , ale niestety tak jak u mnie i u wielu użytkowników łamią się ramiona od klapek , a to juz 2 dni dłubania
Dodano po 5 minutach 50 sekundach:
Tylko ja mówię o klapkach w mieszalniku powietrza
Dodano po 5 minutach 50 sekundach:
Tylko ja mówię o klapkach w mieszalniku powietrza
Ostatnio zmieniony 21 gru 2020, o 12:14 przez wszim, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: mieszkaniu -> mieszalniku
Powód: mieszkaniu -> mieszalniku
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
A żeby wam nadać trochę śmiechu i opowieści jak jesteśmy traktowani, to problem jest znany w US i mieli na to kampanie.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
W US była kampania na klapki mieszalnika rozumiem? Czy na klapki wlotu powietrza?
Wracając do klap wlotu powietrza, mogłem to do tutorialu wrzucić.
Na razie kupiłem WD40 smar silikonowy i czekam na w miarę pogodę.
Zamierzam ściągnąć obudowę ze schowkiem (5 śrub) oraz kratkę wlotu z podszybia (chyba 3 spinki). Jest dzielona, więc nie trzeba ramion wycieraczek odkręcać.
Z takim dostępem będę wszystko pryskał silikonem i wycierał gdzie dostanę. Rozruszam, klapki kręcąc kołem zębatym i ustawie w odpowiedniej pozycji. Mam nadzieję, że wróci wszystko do normy. Bo jak nie to demontaż obudowy wlotu powietrza wg filmiku.
Wracając do klap wlotu powietrza, mogłem to do tutorialu wrzucić.
Na razie kupiłem WD40 smar silikonowy i czekam na w miarę pogodę.
Zamierzam ściągnąć obudowę ze schowkiem (5 śrub) oraz kratkę wlotu z podszybia (chyba 3 spinki). Jest dzielona, więc nie trzeba ramion wycieraczek odkręcać.
Z takim dostępem będę wszystko pryskał silikonem i wycierał gdzie dostanę. Rozruszam, klapki kręcąc kołem zębatym i ustawie w odpowiedniej pozycji. Mam nadzieję, że wróci wszystko do normy. Bo jak nie to demontaż obudowy wlotu powietrza wg filmiku.
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Na klapkę obiegu wewnętrznego.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Oglądałem film z US na YT i tam wyłamywał się element z zębami, ale różnił się w budowie od tych na rosyjskich filmach.
-
- Profesjonalista
- Posty: 833
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 09:45
- Reputacja: 5
- Imię: Jarosław
- Samochód: Epica , Malibu LTZ
- Silnik: 2.0 Diesel , 150KM
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
U mnie pochłaniacz nie zdaje egzaminu. Podstawa czyste szyby, dywaniki gumowe, nowe filtry i oczyszczony kanał z liści i śmieci.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Tak oczywiście, ale jak masz złą cyrkulację, to możesz czyścić i sprzątać, a para dalej będzie.
Ogólnie to już zrobiłem u siebie te klapy, obyło się bez demontażu obudowy za schowkiem. Posiedziałem też nad tutorialem i zamieściłem w odpowiednim dziale. Może się komuś kiedyś przyda, pozdrawiam.
Ogólnie to już zrobiłem u siebie te klapy, obyło się bez demontażu obudowy za schowkiem. Posiedziałem też nad tutorialem i zamieściłem w odpowiednim dziale. Może się komuś kiedyś przyda, pozdrawiam.
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 12:21
- Reputacja: 0
- Imię: S
- Samochód: Cruz J308
- Silnik: 1,4 turbo 140km benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Awaria usunięta , mechanik powiedział, że był problem z silniczkiem nagrzewnicy . Dziękuję wszystkim za pomoc
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Tak nazywają ten silniczek przy klapach cyrkulacji, jak i ten od klap w mieszalniku. Oba są w tzw. zespole nagrzewnicy. Po objawach domyślam się, że chodziło mu o ten od cyrkulacji. a tak naprawdę użył analogi, bo działo się jego rejonie, czyli w zacinających się klapach.
Nic więcej nie mówił?
Nic więcej nie mówił?
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 12:21
- Reputacja: 0
- Imię: S
- Samochód: Cruz J308
- Silnik: 1,4 turbo 140km benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Zaparowane szyby nie daje rady
Dokładnie chodzi o silniczek nagrzewnicy.Awaria silniczka powodowała, że nie można było przełączyć na obieg wewnętrzny. Klimatyzacja działał ale tylko przy obiegu wewnętrznym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości