Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Ja nie rozumiem dlaczego jeszcze nie podałeś namiarów na ten warsztat. Metody to my już znamy, szukamy wykonawców
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Czy ktoś dorabia elementy do klapek?
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 wrz 2017, o 13:14
- Reputacja: 0
- Imię: maciej
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: grójec
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
to są zdjęcia z mojego orlando według mnie miejsca jest mniej silniczek jest niżej osadzony a może mi się tylko tak wydaje. Zrobiłem nacięcie i stwierdziłem że naprawa tą metodą to nie dla mnie
Więc rozbieram cały kokpit przy okazji wzmocnię pozostałe klapki
Może zrobię filmik z rozbiórki
przepraszam za słabą jakość zdjęć
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
A jesteś pewny że to klapki? Z orladno jesteś pierwszy z takim problemem na naszym forum. Jeżeli konstrukcja mieszalnika się różni od tego w cruze to wcele nie ma pewności, że wada występuje tak samo w orlando.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 wrz 2017, o 13:14
- Reputacja: 0
- Imię: maciej
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: grójec
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Tak jestem pewien bo wycinałem otwór i na własne oczy widziałem ułamane obydwa ramiona klapki
Niestety nie zrobiłem zdjęcia ale zrobię w trakcie naprawy
Chyba nie jestem pierwszy bo chyba w tym wątku ktoś się zgłaszał z takim problemem w orlando
Niestety nie zrobiłem zdjęcia ale zrobię w trakcie naprawy
Chyba nie jestem pierwszy bo chyba w tym wątku ktoś się zgłaszał z takim problemem w orlando
-
- Stały bywalec
- Posty: 277
- Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:50
- Reputacja: 1
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze1,8/Spark1,0
- Silnik: Chyba jest jakiś?
- Lokalizacja: Chwilowo Pyrlandia
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
A można prosić namiary warsztatu na PW? Tak na zaś pytam
- C77
- Fachman
- Posty: 2304
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 8
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Provinz Posen
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Ruska metoda jest możliwa w Orlanderze i to nawet na dwa baty
tzn. z obu stron
Dodano po 7 minutach 46 sekundach:
Nie pierwszy i nie ostatni.
ZTCP na ORGu był np. koleś co pytał jak wyłączyć klimę strefową w Orlanderze.
Muszę jeszcze coś dodawać?
Dodano po 6 minutach 2 sekundach:
Tak zgadza się, wielu zgłaszało,
ztcp ramionka są chyba trochę inne niż w Cruze
BTW. zagadka! czy to Cruzak czy Oleander
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 wrz 2018, o 20:10
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Cruze 1.8 LPG HTB
- Silnik:
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Awaria mieszacza powietrza
Witam!
Jestem tu nowy, ale forum (stare) śledzę od marca. Wtedy w kratce od kierowcy dmuchało zimnem, a pasażer miał miłe ciepełko. Szok. Odpięcie klemy nie pomogło, więc wyszło, że to awaria mieszacza powietrza. W ASO wymieniają cały mieszacz (awaria powtórzy się za kilka lat) za od 2000 do 3000 PLN. Korzystając z rad forumowiczów (np.: payron82, maru22 tutaj - to cytata ze starego forum) zaprojektowałem i wykonałem część, którą każdy może zainstalować. Zabawa jednak jest przednia, bo trzeba dostać się od boku zdejmując boczną osłonę, dolną i lewą tunelu środkowego w następującej kolejności:
1) http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 67.pl.html
2) http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 83.pl.html
3) http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 11.pl.html
Następnie trzeba dostać się do mieszacza powietrza wycinając cały bok nożem (tworzywo jest miękkie, więc idzie całkiem szybko). Zdjęć nie mam, bo były na poprzednim forum. Następnie trzeba wymienić ułamany element przekazujący ruch. Rysunki techniczne załączam dodatkowo. Powstały na podstawie załączonych projektów kolegi -nie pamiętam kogo. Dostęp jest niezwykle trudny. Mnie zabawa kosztowała 1,5 tygodnia z eksperymentami co do wyglądu części. Zmieści się tylko klika palców. Najgorzej jest z umocowaniem elementu do górnej przysłony. Ja zasmarkałem na chama przy użyciu lutownicy oporowej tworzywo sztuczne (w zaprojektowanych otworach) i na razie działa. Pytajcie, jeśli będziecie chcieli znać szczegóły. Łączny koszt elementów części (trzeba niestety kupić teownik i płaskownik w przynajmniej 1 m długości + śrubki wynosi niecałe 40 PLN).
Pozdrawiam i życzę niemiłej zabawy ;-))
Jestem tu nowy, ale forum (stare) śledzę od marca. Wtedy w kratce od kierowcy dmuchało zimnem, a pasażer miał miłe ciepełko. Szok. Odpięcie klemy nie pomogło, więc wyszło, że to awaria mieszacza powietrza. W ASO wymieniają cały mieszacz (awaria powtórzy się za kilka lat) za od 2000 do 3000 PLN. Korzystając z rad forumowiczów (np.: payron82, maru22 tutaj - to cytata ze starego forum) zaprojektowałem i wykonałem część, którą każdy może zainstalować. Zabawa jednak jest przednia, bo trzeba dostać się od boku zdejmując boczną osłonę, dolną i lewą tunelu środkowego w następującej kolejności:
1) http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 67.pl.html
2) http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 83.pl.html
3) http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 11.pl.html
Następnie trzeba dostać się do mieszacza powietrza wycinając cały bok nożem (tworzywo jest miękkie, więc idzie całkiem szybko). Zdjęć nie mam, bo były na poprzednim forum. Następnie trzeba wymienić ułamany element przekazujący ruch. Rysunki techniczne załączam dodatkowo. Powstały na podstawie załączonych projektów kolegi -nie pamiętam kogo. Dostęp jest niezwykle trudny. Mnie zabawa kosztowała 1,5 tygodnia z eksperymentami co do wyglądu części. Zmieści się tylko klika palców. Najgorzej jest z umocowaniem elementu do górnej przysłony. Ja zasmarkałem na chama przy użyciu lutownicy oporowej tworzywo sztuczne (w zaprojektowanych otworach) i na razie działa. Pytajcie, jeśli będziecie chcieli znać szczegóły. Łączny koszt elementów części (trzeba niestety kupić teownik i płaskownik w przynajmniej 1 m długości + śrubki wynosi niecałe 40 PLN).
Pozdrawiam i życzę niemiłej zabawy ;-))
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Dzięki za rysunki
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 46
- Rejestracja: 4 paź 2016, o 08:13
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: katowice
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Niestety spotkało to i mnie. Ostatnio żona coś wspomniała, ze nie potrafi rano włączyć ogrzewania. W końcu jak jechaliśmy razem, to chciałem jej pokazać, że coś musiała źle robić, no i okazało się, że na kierowcę wieje zimne, na pasażera grzeje (jak się ustawi na czerwone). Udtawianie kerunku nawiewu też działa. Przy przekręcaniu temperatury na ciepło, słychać niepokjace dźwięki przy przesuwaniu klapy.
Zamierzam dzwonić do MM dziś, zobaczymy co powiedzą. Ew zrobię podejście do naprawy chałupniczej. Widzę, że niektórzy tylko robili protezę z drutu by ramię trzymało się trzpienia, inni wymieniali całą część. Rozumiem, że przez dziurkę nie ma opcji by tak samo drutem załatać ew drugie ramię (za mało miejsca)? Z drugiej strony, przez dziurę daliście radę wymieniać całą część? Z tego co czytam, to jednak dużo zabawy z taką naprawą i czas raczej liczony w dniach a nie godzinach?
EDIT: MM Cars katowice - najprawdopodobniej wymiana modułu nawiewów, sam moduł ok 700, robocizna - zdjęcie deski ok 700, ok 2 dni roboty
Zamierzam dzwonić do MM dziś, zobaczymy co powiedzą. Ew zrobię podejście do naprawy chałupniczej. Widzę, że niektórzy tylko robili protezę z drutu by ramię trzymało się trzpienia, inni wymieniali całą część. Rozumiem, że przez dziurkę nie ma opcji by tak samo drutem załatać ew drugie ramię (za mało miejsca)? Z drugiej strony, przez dziurę daliście radę wymieniać całą część? Z tego co czytam, to jednak dużo zabawy z taką naprawą i czas raczej liczony w dniach a nie godzinach?
EDIT: MM Cars katowice - najprawdopodobniej wymiana modułu nawiewów, sam moduł ok 700, robocizna - zdjęcie deski ok 700, ok 2 dni roboty
-
- Świeżak
- Posty: 46
- Rejestracja: 4 paź 2016, o 08:13
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: katowice
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Wczoraj zrobiłem podejście, udane - do naprawy. Moje luźne uwagi:
- opisane tutaj procesy naprawy, zdjęcia i rysunki paneli do zdjęcia są genialne i bardzo pomocne (edit: dlatego nawet nie robiłem swoich zdjęć, bo wszystko w tym temacie znajdziecie),
- jako, że nigdy nie rozbierałem deski w ten sposób, to przy pierwszym elemencie była obawa, ale szczęśliwie przygotowałem sobie odpowiednie elementy z plastiku do podważania,
- kolejne elementy deski rozbiera się całkiem łatwo,
- zdziwiło mnie, że nadmuch na nogi jest tak badziewiasto przyczepione (jeden blachowkręt),
- wycinanie dziury - nie jest bardzo trudne, ale też nie jest tak łatwe jak się spodziewałem, u mnie sprawdził się scyzory, mocno naostrzone i zaostrzony,
- ktoś już pisał, że jest mniej miejsca niż się wydaje na zdjęciach i i potwierdzam, miejsca jest zdecydowanie mniej, robota dla ginekologa
- u mnie - tylne ramie całe ułamane, przednie przy oczku,
- z cienkiej blachy dorobiłem część z oczkiem i przyczepiłem do ramienia (w ramieniu 2 dziurki), udało mi się jedną śróbkę wkręcić, w drugiej drutem skręconym,
- na ten momen się trzyma i działa, zobaczymy jak długo, skoro z dwoma ramieniami w końcu pękło, to ile wytrzyma z jednym?
- zalałem klejem krawędzie klapki,
- składanie deski idzie błyskawicznie
- najsmutniejsze: każdy z nas (gdyby był łatwiejszy dostęp) dorobiłby duzo lepszą część niż GM wyprodukowało (wymyśliło) fabrycznie. To ramie jest cienkie i giętkie. Nie brakuje tam miejsca, by nawet z tego samego tworzywa było np 2x grubsze (z resztą samo oczko jest delikatnie grubsze niż ramię). No ale widać, że im to chyba na rękę, nie jest awarii aż tak dużo, by usnać to za wadę fabryczną, a wystarczająco, by zarabiać.
Jeszcze jedno pytanie mnie naszło, czy kupując samą część w aso, jest tam dobry dostęp, by sobie samemu wzmocnić wadliwą konstrukcję, a potem oddać nawet do aso do montażu?
- opisane tutaj procesy naprawy, zdjęcia i rysunki paneli do zdjęcia są genialne i bardzo pomocne (edit: dlatego nawet nie robiłem swoich zdjęć, bo wszystko w tym temacie znajdziecie),
- jako, że nigdy nie rozbierałem deski w ten sposób, to przy pierwszym elemencie była obawa, ale szczęśliwie przygotowałem sobie odpowiednie elementy z plastiku do podważania,
- kolejne elementy deski rozbiera się całkiem łatwo,
- zdziwiło mnie, że nadmuch na nogi jest tak badziewiasto przyczepione (jeden blachowkręt),
- wycinanie dziury - nie jest bardzo trudne, ale też nie jest tak łatwe jak się spodziewałem, u mnie sprawdził się scyzory, mocno naostrzone i zaostrzony,
- ktoś już pisał, że jest mniej miejsca niż się wydaje na zdjęciach i i potwierdzam, miejsca jest zdecydowanie mniej, robota dla ginekologa
- u mnie - tylne ramie całe ułamane, przednie przy oczku,
- z cienkiej blachy dorobiłem część z oczkiem i przyczepiłem do ramienia (w ramieniu 2 dziurki), udało mi się jedną śróbkę wkręcić, w drugiej drutem skręconym,
- na ten momen się trzyma i działa, zobaczymy jak długo, skoro z dwoma ramieniami w końcu pękło, to ile wytrzyma z jednym?
- zalałem klejem krawędzie klapki,
- składanie deski idzie błyskawicznie
- najsmutniejsze: każdy z nas (gdyby był łatwiejszy dostęp) dorobiłby duzo lepszą część niż GM wyprodukowało (wymyśliło) fabrycznie. To ramie jest cienkie i giętkie. Nie brakuje tam miejsca, by nawet z tego samego tworzywa było np 2x grubsze (z resztą samo oczko jest delikatnie grubsze niż ramię). No ale widać, że im to chyba na rękę, nie jest awarii aż tak dużo, by usnać to za wadę fabryczną, a wystarczająco, by zarabiać.
Jeszcze jedno pytanie mnie naszło, czy kupując samą część w aso, jest tam dobry dostęp, by sobie samemu wzmocnić wadliwą konstrukcję, a potem oddać nawet do aso do montażu?
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 wrz 2017, o 13:14
- Reputacja: 0
- Imię: maciej
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: grójec
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
zacząłem naprawę swojej nagrzewnicy i mam pytanie do kogoś kto rozbierał całą deskę czy po zdjęciu deski tą rurę poprzeczną też trzeba wyjąć czy wystarczy ją jakoś odchylić bo chyba inaczej nagrzewnica nie wyjdzie
Byłbym wdzięczny za radę pozdrawiam
Byłbym wdzięczny za radę pozdrawiam
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Ale to wątek cruze a ty pytasz o orlando. Konstrukcja niekoniecznie jest podobna .
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 48
- Rejestracja: 27 kwie 2017, o 18:13
- Reputacja: 0
- Imię: Kamil
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Debica
- Kontakt:
- pablo1
- Profesjonalista
- Posty: 666
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:06
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: cruze LT
- Silnik: 1.6 124 km benzyna
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Jakąś taśma to ramię kleiles? Tam jest gorąco, żeby taśma nie spłynęła.
pablo1
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 19:02
- Reputacja: 0
- Imię: Michał
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 48
- Rejestracja: 27 kwie 2017, o 18:13
- Reputacja: 0
- Imię: Kamil
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Debica
- Kontakt:
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Z taśmą izolacyjną to nie najlepszy pomysł był. Wcześniej czy później się rozlezie.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 48
- Rejestracja: 27 kwie 2017, o 18:13
- Reputacja: 0
- Imię: Kamil
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Debica
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
No nic. Narazie chodzi. Mam nadzieję że zimę objeżdże.
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 3977
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 44
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Nie wiem ile tam jest miejsca, ale zamiast taśmy izolacyjnej zalecam taśmę samowulkanizującą - wytrzymałość do 90*C.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
-
- Stały bywalec
- Posty: 277
- Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:50
- Reputacja: 1
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze1,8/Spark1,0
- Silnik: Chyba jest jakiś?
- Lokalizacja: Chwilowo Pyrlandia
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 wrz 2017, o 13:14
- Reputacja: 0
- Imię: maciej
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: grójec
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
witam naprawa zakończona sukcesem jednak zdecydowałem się na wyjęcie całego mieszalnika dużo roboty ale dzięki temu wzmocniłem wszystkie ramiona aluminiowymi protezami . Mam nadzieje że naprawa przeżyje samochód
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 paź 2018, o 12:26
- Reputacja: 0
- Imię: Darek
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6, 124KM, benz.
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Zimny wyców kierowcy w Cruze
Po co jest demontaż regulacji świateł i lewego panelu z ruskiego opisu ?Klarion pisze: ↑12 wrz 2018, o 10:11Jeździłem z popsutą klimą 2 lata ąz znalazłem warsztat który załatwił sprawę na poczekaniu i za rozsądne pieniądze. Oczywiście metodą "ruską". Podaję linki do stron wyjasniających w czym rzecz
https://www.youtube.com/watch?v=3GQledmHJb4
https://www.youtube.com/watch?v=0apezg5g6_o
https://www.drive2.ru/l/2034669/
Namiary na warsztat mogę podać zainteresowanym a chyba czeka to każdego posiadacza Cruze
Z Waszych opisów wnioskowałem, że tylko przy nogach kierowcy trzeba zdjąć osłony i odkręcić silniczek.
Czy jednak jest inaczej ?
Może ktoś w okolicach trójmiasta znalazł warsztat który podjął się naprawy ?
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 wrz 2017, o 13:14
- Reputacja: 0
- Imię: maciej
- Samochód: orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: grójec
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
Osłony przy nogach nie wystarczą silniczek jest wyżej
- C77
- Fachman
- Posty: 2304
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 8
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Provinz Posen
- Kontakt:
Re: Awaria nagrzewnicy - zimne powietrze z nawiewu
No cholera nie zdążyłem pogadać z tym kolesiem z D2 (spóźniłem się tylko pół roku )C77 pisze: ↑23 cze 2018, o 21:40Ten koleś ma wymiary i sprzedaje gotowceradeka75 pisze:18 cze 2018, o 13:41Cześć!
Jestem w stanie wykonać rysunek CAD, jaki potrzebujecie format? DWG, DXF, Stp? inny 3D, macie wymiary?
Jestem załamany, pęknięte 2 prowadniki klapki mieszającej powietrze. Czeka mnie zdejmowanie kokpitu. Też potrzebuję takich blaszek.
Radek
https://www.drive2.ru/l/505283318397272247/
Mogę z nim pogadać i ew. zamówić jeden komplet dla siebie drugi Tobie,
to sobie go pomierzysz i wdrożysz produkcje.
w międzyczasie administracja usunęła jego wpisy z ogłoszeniami,
a my nie możemy go teraz odnaleźć
Może ktoś sobie dodał do ulubionych link do namiarów na niego,
albo widział jakiś zapis na D2 o naprawie mieszalnika w którym inny autor wykorzystał elementy którymi tamten wcześniejszy handluje
i go upomniał w swoim tekście?
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość