Owadus55 odpowiem tu bo te pytania będą się powtarzać za każdym razem gdy ktoś będzie robił podświetlenie klamek w Cruzaku.
Owadus55 pisze:29 maja 2018, o 08:54
Miłosz, prawą część drzwi auta biore z ESP, lewą kierowcy z joysticka w drzwiach a lewą pasażera?
Moge tak samo z ESP ale wspominałeś coś o przełączniku świateł, chodzi tutaj o pokrętło pozycyjne/długie/mijania?
W wyłączniku świateł (pokrętło) po lewej stronie - w kostce do niego masz osobny sygnał podświetlenia,
nie pamiętam dokładnie który to pin ale na pewno któryś z dwóch żółtych przewodów wchodzących w jego kostkę,
może ktoś kto robił ostatnio podświetlenie przycisków lampek na dachu podpowie, bo na ogół z niego bierze się ten sygnał na dach.
Jesli weźmiesz z niego ten sygnał to odpada Tobie potrzeba przeciągania przewodu z podświetleniem z ESC czy z BCM pod kierownicą na lewą stronę.
Drugie miejsce już po lewej gdzie możesz szukać tego sygnału to przy wtyczce w drzwi kierowcy - gdzie idzie osobnym przewodem (żółtym),
przechodzi przez gofra i leci do wtyczki regulatora lusterek. Tam pewnie też jest na wejściu w piny wtyczki więcej niż 1 żółty przewód,
ale jeśli zaczniesz wszystko od drzwi kierowcy to znajdziesz ten właściwy żółty przewód na wtyczce w regulacje lusterek,
prześledzisz w którym miejscy (który pin) wtyczką drzwi on wchodzi do auta i później wystarczy go złapać w środku, pościć dalej pod osłona progową aż do tylnej lewej wtyczki.
Owadus55 pisze:29 maja 2018, o 08:54
I wspomniałeś coś o X7 PIN9, nie rozumiem czym to jest i do czego jest potrzebne
X7 to numer łącza w BCM - ostatni szary
W nim szukasz pinu
9 - żółty przewód - podświetlenie,
czyli z niego możesz wziąść sygnał dla podświetlenia klamek po prawej stronie, ew. z podświetlenia ESC,
nic innego bliższego prawej stronie gdzie by można łapać ten sygnał - jeśli nie masz fińskiej wersji w naszych Cruzakach nie ma.
W fińskiej wersji można złapać na dachu - przy przedniej lampce i potem puścić bokiem po prawej w dół,
z tym że i tak trzeba wejść w przednią prawą wtyczkę, więc wychodzi na to samo.
Owadus55 pisze:29 maja 2018, o 08:54
Poza tym czym wycinałeś dziury w klamkach? Bo nie wiem czego użyć najlepiej
Heh muszę przyznać że to była chyba najbardziej wymagająca cierpliwości rzecz jaką w życiu robiłem
No ale sam tego chciałeś
Żeby zrobić te otwory aby wyglądały na oryginalne - czytaj estetyczne tak jak w Audi - żeby światłowód sam się w nich "zakleszczał" i był widoczny na odpowiedniej wysokości,
trochę jednak schodzi
Nie robiłem o tym jeszcze wpisu na D2 więc muszę poszukać i wrzucić fotki tutaj,
ale na początku całe wnętrze klamki i widoczne boki oklej sobie taśma malarską, bo jedna rysa i cała misterna robota psu na budę
Dalej będą potrzebne pilniki (całe morze pilników, okrągłe płaskie), wiertarka (nie pamiętam już nr. wierteł ale to sobie dobierzesz), marker do odrysowania otworu światłowodu na tekturze, nożyczki do jego wycięcia, i znowu marker do odrysowania otworu potrzebnego do wycięcia na klamce dla światłowodu audi.