Podłokietnik dedykowany firmy "CIK"

Modyfikacje i inne tematy dotyczące nadwozia i wnętrza
ODPOWIEDZ
jfx

Podłokietnik dedykowany firmy "CIK"

Post autor: jfx » 8 paź 2013, o 13:20

Jako, że moja wersja Cruza nie została wyposażona w podłokietnik fabryczny zakupiłem pewnego dnia podłokietnik dedykowany polskiego producenta firmy CIK Cars nazwany ARMCIK S1 link: http://www.cikcar.pl/info.php?dzial=akc ... uze&on=tak
Podłokietnik zakupiłem na popularnym serwisie aukcyjnym i po dwóch dniach dostałem paczkę z bajeranckim jakby sie wydawało ze zdjęć podłokietnikiem. Czym prędzej rozpakowałem i stwierdziłem, że poza kiepskim wykończeniem krawędzi plastikowego adaptera właściwie mógłby być. Udałem się zatem do garażu w celu zamontowania na swoim miejscu (montaż przez wkręcenie czterech wkrętów w boczne powierzchnie tunelu środkowego. Przymierzywszy owe cudo do panelu zdziwiłem się bardzo gdyż dedykowany adapter w żaden sposób nie chciał ułożyć się na swoim miejscu mocowania - nie dość, że jego wewnętrzne powierzchnie mocowania były "skręcone" względem siebie to jeszcze boczne ścianki mające w założeniu ciasno dolegać do powierzchni panelu odstawały od niego i to w skrajnym położeniu o 10 mm. Ten fakt dyskwalifikuje ów produkt w 100%. Sprawdziłem przy okazji jak podłokietnik pasuje się na swoim miejscu i stwierdziłem, ze podniesiony do góry nie chowa się w świetle oparcia (wystaje do przodu - uderzymy w niego przy każdym wsiadaniu) a położony opiera się niemal o dźwignię hamulca ręcznego, więc żeby zaciągnąć hamulec trzeba podnieść podłokietnik. Reasumując zdecydowanie odradzam zakup tego produktu. Towar spakowałem i odesłałem producentowi, który przyjął go bez większych problemów mimo, że nie dopełniłem procedury i wysłałem towar przed zgłoszeniem tego faktu - tutaj duży plus dla producenta. Z powodu niedopełnienia procedury wywiązała się wymiana maili między mną i producentem - w jednym z nich napisałem dlaczego odsyłam towar co producent skomentował "nie interesuje nas dlaczego odsyła pan towar, ma pan do tego prawo" - postawa adekwatna do jakości swoich produktów.

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7705
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Reputacja: 9
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando LTZ
Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: Podłokietnik dedykowany firmy "CIK"

Post autor: XaRaDaS » 8 paź 2013, o 14:07

jfx pisze:JTowar spakowałem i odesłałem producentowi, który przyjął go bez większych problemów mimo, że nie dopełniłem procedury i wysłałem towar przed zgłoszeniem tego faktu - tutaj duży plus dla producenta. Z powodu niedopełnienia procedury wywiązała się wymiana maili między mną i producentem - w jednym z nich napisałem dlaczego odsyłam towar co producent skomentował "nie interesuje nas dlaczego odsyła pan towar, ma pan do tego prawo" - postawa adekwatna do jakości swoich produktów.
Bo to jego zafajdany obowiązek wynikający z ustawy konsumenckiej i sprzedaży na odległość, w ciągu 10 dni od zakupu masz prawo do zwrotu bez podania przyczyny. A już chyba od przyszłego roku, zaczynać będą przejściowe przepisy, które usankcjonują się z początkiem 2015 r., iż w sklepach internetowych, jeżeli sprzedawca nie umieścił informacji o możliwości zwrotu towaru, będzie karany,a kupującemu będzie przysługiwało prawo do zwrotu towaru w okresie roku od daty zakupu :D
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
Vito
Zasłużony dla forum
Posty: 168
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:44
Reputacja: 0
Imię: Witek
Samochód: Cruze 1.6 LT 2012/13
Silnik:
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

Re: Podłokietnik dedykowany firmy "CIK"

Post autor: Vito » 9 paź 2013, o 21:34


ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Nadwozie / Wnętrze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość