Zatkany otwor
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Zatkany otwor
Jak jest w waszych 5d i kombi? Tez macie zatkany ten otwór?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Stały bywalec
- Posty: 294
- Rejestracja: 25 sie 2013, o 02:50
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze 2013 HTB
- Silnik: 1,8 2H0
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zatkany otwor
U mnie też zatkany.
Ma to jakieś znaczenie ??
Ma to jakieś znaczenie ??
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zatkany otwor
włąsnie sie zastanawiam. Z jednej strony zabezpiecza przed wplywem wody podczas jazdy, ale tez blokuje jej odplyw, jak juz tam jest.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zatkany otwor
bo normalnie woda nie płynie do góry 

- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zatkany otwor
To po co ten otwór robili?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zatkany otwor
może technologia wymagała ?
Re: Zatkany otwor
Bo ktoś go zrobił a później ktoś jak Ty zapytał: po co ten otwór właściwie? I go zaszpachlowali 

- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zatkany otwor
Jak na razie zgadzam się z tą teorią. Tylko raz jeszcze po co ten otwór, bo na prasie to dodatkowy tłocznik, który wymaga kontroli, wiec chyba łatwiej go wycofać niż kleić na linii produkcyjnej.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Re: Zatkany otwor
To tak jak z maszyną u mnie w firmie do robienia uchwytów w bloczkach.
Przyszedł osprzęt za kilkaset tys. i zły - lustrzane odbicie. Wszyscy się głowią, sprawdzają rysunki a ja zacząłem się śmiać, że Niemcy stwierdzą, że 6 lat temu na odwrót zrobili źle urządzenie bazowe a osprzęt przysłali dobry. Każdy mnie wyśmiał.
I co się okazało? Że dokładnie tak powiedzieli.... więc w tym wypadku nic mnie nie zdziwi
Przyszedł osprzęt za kilkaset tys. i zły - lustrzane odbicie. Wszyscy się głowią, sprawdzają rysunki a ja zacząłem się śmiać, że Niemcy stwierdzą, że 6 lat temu na odwrót zrobili źle urządzenie bazowe a osprzęt przysłali dobry. Każdy mnie wyśmiał.
I co się okazało? Że dokładnie tak powiedzieli.... więc w tym wypadku nic mnie nie zdziwi

- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Zatkany otwor
Moze jak go szpachlowali po tym jak spadł z lawety, co bylo konsekwencją po nie zmieszczeniu się tira pod wiaduktem (a cruz stał na samej gorze), to komus śię jeden otwór za dużo zaszpachlował ?pawel pisze:Bo ktoś go zrobił a później ktoś jak Ty zapytał: po co ten otwór właściwie? I go zaszpachlowali

Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość