Witam.
Od dłuższego czasu mam problem z odpaleniem przy niższych temperaturach.
Sprawdzałem świece i wszystkie są sprawne.
Przy okazji wymieniłem podkładkę miedziana na jednym z wtryskiwaczy bo przepuszczało.
Zamówiłem moduł świec żarowych ale jeszcze nie przyszedł.
Auto było podpinane do kompa i jest błąd P037F - wysokie napięcie obwodu sygnału zwrotnego modułu sterującego świec żarowych.
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi.
Przed wyjęciem wtrysku średnie spalanie mieściło się do 8L a teraz jest ponad 10.
Silnik do 2.0 diesel 163 km.
Za wszystkie pomocne rady z góry dziękuję.
Problem z odpaleniem i błąd P037f
-
- Świeżak
- Posty: 40
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 01:18
- Reputacja: 0
- Imię: Tomasz
- Samochód: Orlando
- Silnik: 2.0 dielel 163KM
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Problem z odpaleniem i błąd P037f
Ostatnio zmieniony 29 gru 2019, o 14:04 przez Mandrol, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: nie pokoi = niepokoi
Powód: nie pokoi = niepokoi
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 gru 2019, o 09:03
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: Orlando
- Silnik: 2.0, 131 KM, DIESEL
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Problem z odpaleniem i błąd P037f
Cześć,
Mam podobny problem, kiedy temperatura spada poniżej 5^C samochód nie chce odpalić, muszę próbować 4-5 razy przekręcić klucz w stacyjce, by odpalił. Paliwo ok. filtr paliwa ok., w zeszłym roku wymieniłem jedną ze świec, bo (podobno nie nagrzewała się). Generalnie, gdy tylko temperatura wzrośnie - problem znika i auto odpala za pierwszym razem. Zimą jest kłopot. Wg mnie problem dotyczy nagrzewania świec - ale jak to sprawdzić (nie jadąc do serwisu...)?
Mam podobny problem, kiedy temperatura spada poniżej 5^C samochód nie chce odpalić, muszę próbować 4-5 razy przekręcić klucz w stacyjce, by odpalił. Paliwo ok. filtr paliwa ok., w zeszłym roku wymieniłem jedną ze świec, bo (podobno nie nagrzewała się). Generalnie, gdy tylko temperatura wzrośnie - problem znika i auto odpala za pierwszym razem. Zimą jest kłopot. Wg mnie problem dotyczy nagrzewania świec - ale jak to sprawdzić (nie jadąc do serwisu...)?
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Problem z odpaleniem i błąd P037f
Też stawiam na padające świece.
Jak sprawdzić? - A jakie masz narzędzia?
Możesz sprawdzić czy rezystancja świec jest niska (spodziewałbym się poniżej 2Ω)
Możesz sprawdzić napięcie na każdej świecy podczas nagrzewania (świece są sterowane max 5V DC)
Możesz sprawdzić pobór prądu miernikiem cęgowym (viewtopic.php?p=148795#p148795)
Możesz sprawdzić jeszcze bezpiecznik (viewtopic.php?p=150412#p150412)
Jak sprawdzić? - A jakie masz narzędzia?
Możesz sprawdzić czy rezystancja świec jest niska (spodziewałbym się poniżej 2Ω)
Możesz sprawdzić napięcie na każdej świecy podczas nagrzewania (świece są sterowane max 5V DC)
Możesz sprawdzić pobór prądu miernikiem cęgowym (viewtopic.php?p=148795#p148795)
Możesz sprawdzić jeszcze bezpiecznik (viewtopic.php?p=150412#p150412)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości