Błąd C1555
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Błąd C1555
Czy ktoś spotkał się z takim błędem.?
Co on oznacza?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Co on oznacza?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Bo jeżeli C1555 to wujek google wskazuje, że jeździsz toyotą A jeżeli jest to P1555 https://www.engine-codes.com/p1555.html
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
LM mi pokazał
Na pewno C1555, oprócz tego było jeszcze P0136.
P0141
P2096
Trzy ostatnie to Lambda
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Na pewno C1555, oprócz tego było jeszcze P0136.
P0141
P2096
Trzy ostatnie to Lambda
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 3 gru 2017, o 21:26 przez Bunioopl, łącznie zmieniany 1 raz.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Tak, ale raczej z Lambdy. Bo z nią walczę. A dokładniej z P0136
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
C1555
The catalytic converter has an oxygen sensor in front and behind it. When the vehicle is warm and running in closed loop mode, the upstream oxygen sensor waveform reading should fluctuate.
The catalytic converter has an oxygen sensor in front and behind it. When the vehicle is warm and running in closed loop mode, the upstream oxygen sensor waveform reading should fluctuate.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Może to być powiązane.
błąd ten pojawia się na forach chevi, ale nigdzie nie ma wyjaśnienia. Nie mogę go tez znaleźć w TIS.C1555 Code Description:
The poor running symptoms are consistent with a MAP sensor malfunction. In addition, in some cases, a bad MAP sensor will not throw a code. Again, the ELD code likely represents a separate wiring issue. When you see C1555 engine fault code on your engine code reader this description will help you.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
W TIS nie ma. Sprawdzałem.
Krzysztof. Masz może zalecenia serwisowe do błędu P0136.?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Krzysztof. Masz może zalecenia serwisowe do błędu P0136.?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 3 gru 2017, o 21:38 przez Bunioopl, łącznie zmieniany 1 raz.
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Może w Oplu będzie, ale nie mam siły szukać.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
http://c1555-chevrolet.autotroublecode.com/
istnieje problem z systemem emisji spalin w samochodzie
istnieje problem z systemem emisji spalin w samochodzie
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Czyli błąd związany chyba z P0136
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Tak to chyba pachnie. Ale..
C1555 Chevrolet OBD2 zgłasza błąd czujnika, wymiana czujnika prawdopodobnie nie rozwiąże podstawowego problemu. Usterka jest najprawdopodobniej spowodowana przez systemy monitorowane przez czujnik, ale może nawet być spowodowana okablowaniem czujnika.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
No właśnie słyszałem, że błąd p0136 może być spowodowany olejem który dostaje się do wiązki sondy prze jakiś zawór.
Tak przynajmniej w ASO gość sprawdzał w kompie, ale tylko błędy pokasowali i nic nie naprawili.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Tak przynajmniej w ASO gość sprawdzał w kompie, ale tylko błędy pokasowali i nic nie naprawili.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- endriu333
- Profesjonalista
- Posty: 982
- Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
- Reputacja: 7
- Imię: Andrzej
- Samochód: Spark
- Silnik: 1.2 PB
- LPG: Landirenzo Omegas
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
A to przypadkiem nie jest błąd grzałki sondy lambda tzn. Jej wymiana rozwiąŻe problem- ja u siebie wymieniam sondę nr2 przeciętnie co 60kkm
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Tak błąd P0141 to grzałka sondy, i na ten błąd ją wymieniłem. Po wymianie pojawił się P0136, ale jest nie zawsze. Czasami sam znika, i znowu się pojawia.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Może to problem kablologii lub złącz? Obserwowałeś jak wygląda wykres z II sondy? Jeżeli z kablami wszystko ok, a błąd co chwilę się pojawia to w ramach testu wyłączyłbym na jakiś czas zasilanie gazem.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
1/4 baku wyjeździłem na Pb i to samo.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Znalazłem coś takiego.
Warunki ustawień DTC
P0136 00
• Średnie napięcie podgrzewanej sondy lambda (HO2S) 2 jest większe lub równe 600 mV.
lub
• Średnie napięcie podgrzewanej sondy lambda (HO2S) 2 jest mniejsze lub równe 250 mV.
Z tego wynika, że mój wykres kilka razy nie mieści się w granicach normy. Oto on
https://youtu.be/1LqD8NlkI4o
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Warunki ustawień DTC
P0136 00
• Średnie napięcie podgrzewanej sondy lambda (HO2S) 2 jest większe lub równe 600 mV.
lub
• Średnie napięcie podgrzewanej sondy lambda (HO2S) 2 jest mniejsze lub równe 250 mV.
Z tego wynika, że mój wykres kilka razy nie mieści się w granicach normy. Oto on
https://youtu.be/1LqD8NlkI4o
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Cały czas napięcie 0,42V. To wygląda jakby sonda była odłączona lub uszkodzona.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Wojtku, czy mógł byś sprawdzić jaki wykres jest u ciebie?
Wydaje mi się, że z wyjątkiem pików powyżej 0,6 i poniżej 0,25 wszystko jest tak jak powinno być. Ale to jest tylko moje zdanie.
Dzisiaj było tak, i tylko zamrożona ramka wyskoczyła. Bez piktogramu na liczniku.
https://youtu.be/zAsfwiSf98w
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wydaje mi się, że z wyjątkiem pików powyżej 0,6 i poniżej 0,25 wszystko jest tak jak powinno być. Ale to jest tylko moje zdanie.
Dzisiaj było tak, i tylko zamrożona ramka wyskoczyła. Bez piktogramu na liczniku.
https://youtu.be/zAsfwiSf98w
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Dziś nie bardzo będę miał czas, ale wg mnie sygnał sondy2 powinien być albo w granicach 0,6V..0,9V albo 0..0,2V, pomiędzy bardzo rzadko. Ponieważ w tych silnikach sondy za katalizatorem padają jak muchy to mnie się wydaje kierunek dość klarowny. Jaki masz przebieg?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
205 800, ale sonda dopiero co wymieniona na Delphi. Przed wymianą błąd był P0141. Dla tego zależy mi na wykresie. Oczywiście jak będziesz miał chwilę.
Czyli wykres jest prawie okay. Jeszcze to znalazłem.
Gdy zapłon jest WŁĄCZONY, sprawdzić na testerze diagnostycznym czy parametr HO2S wynosi około 450 mV.
⇒Jeśli wartość jest wyższa od zadanej, sprawdzić odpowiedni zacisk B52B 2 obwodu sygnału wysokiego podgrzewanej sondy lambda 2 pod kątem zwarcia do zasilania. Jeśli test obwodu jest prawidłowy, wymienić moduł elektroniczny silnika K20.
⇒Jeśli wartość jest niższa od zadanej, sprawdzić odpowiedni zacisk B52B 2 obwodu sygnału wysokiego podgrzewanej sondy lambda 2 pod kątem zwarcia do masy. Jeśli test obwodu jest prawidłowy, wymienić moduł elektroniczny silnika K20.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Czyli wykres jest prawie okay. Jeszcze to znalazłem.
Gdy zapłon jest WŁĄCZONY, sprawdzić na testerze diagnostycznym czy parametr HO2S wynosi około 450 mV.
⇒Jeśli wartość jest wyższa od zadanej, sprawdzić odpowiedni zacisk B52B 2 obwodu sygnału wysokiego podgrzewanej sondy lambda 2 pod kątem zwarcia do zasilania. Jeśli test obwodu jest prawidłowy, wymienić moduł elektroniczny silnika K20.
⇒Jeśli wartość jest niższa od zadanej, sprawdzić odpowiedni zacisk B52B 2 obwodu sygnału wysokiego podgrzewanej sondy lambda 2 pod kątem zwarcia do masy. Jeśli test obwodu jest prawidłowy, wymienić moduł elektroniczny silnika K20.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Błąd C1555
Aaaa czyli sonda wymieniona. No to może jednak coś niekontaktuje. Może wieczorem zrobię rundkę, a może ktoś inny mnie uprzedzi.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości