Dość drogie rozwiązanie. Może lepsze https://botland.com.pl/pl/przetwornice- ... LAEALw_wcBPing pisze: ↑23 sty 2019, o 11:56Odnośnie tej przetwornicy atb-pwr-3, to w opisie jest ze można ją włączyć przyciskiem a wyłączyć przez uC. Nie znalazłem tylko info jakimi poziomami napięć jest to sterowane. Ktoś coś wie?
Dobrze by było żeby przetwornica była włączana od momentu włozenia kluczyka do stacyjki a wyłączył gdy zadecyduje o tym uC (po kilkudziesięciu sekundach od momentu wyjęciu kluczyka - gdy po CAN przestaną biegać ramki) - ma to zapewnić działanie modułu nawet podczas rozruchu gdy cześć instalacji jest odłączana od zasilania.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
choć docelowo i tak chyba zgrabniej będzie zmontować przetwornicę z pojedynczych elementów.
STM32 można wprowadzić w tryb Standby w którym pobiera pojedyncze uA, zasilanie pozostałych układów (o ile zajdzie konieczność) odcinać kluczami MOSFET. Dlatego STM32 może wisieć w stadby na zasilaniu non stop i wybudzać się linią WAKE (restart). Ale też można uprościć i podpiąć się pod zasilanie sterowane z BCM, które zanika po 10 minutach od zamknięcia auta.