Orlando z Niemiec
: 27 sie 2019, o 01:13
Hej,
Mam od roku Chevi Orlando w wersji 163 KM z 2013 z przebiegiem 110 000. Zrobiłem osobiście 25 000 bezawaryjnie. Auto bogato wyposażone, skóra, automat, navi itp., itd... Ogólnie jak na ten segment nieźle wyposażone auto. Minus i to wieeeeelki to słabe BT jeśli chodzi o radio. W zasadzie brak strumieniowania muzyki, BT to tylko telefoN. Trochę słabo jak chodzi o resztę wyposażenia. Ale da się temu zaradzić akcesoryjnie.
Ale w sumie piszę w innym temacie. Pewnago dnia po prostu Chevi przestał odpalać. Zero błędów, komunikatów, zero wcześniejszych oznak. Paliwo dochdzi, świece trzeba jak się okazało wymienić, więc tak zrobię.
Niemniej jednak całkokwite unieruchomienie auta??? Ot tak???
Wcześniej manualnie skasowałem komunikat o konieczności serwisu związanego z wymianą oleju. Ogarnąłem już 2000 km temu, przy okazji wymiany klocków zrobiłem przegląd stabdard filtry, oleje itp...
Czy ma ktoś wersję z Niemiec??? Bo w temacie jeszcze jedno pytanie:
W AUTO światła zapalają się dopiero po zmierzchu. W Niemczech nie ma obowiązku jazdy na światłach w dzień... kolejna sprawa co utrudnia życie. Można przeprogramować jakoś?
No i wymiana oleju w skrzyni automatycznej.
Wszystkie serwisy chcą to wykjonać bez wymiany filtra. Jest w obudowie...ale CO DAJE WYMIANA OLEJU BEZ FILTRA??
Mam od roku Chevi Orlando w wersji 163 KM z 2013 z przebiegiem 110 000. Zrobiłem osobiście 25 000 bezawaryjnie. Auto bogato wyposażone, skóra, automat, navi itp., itd... Ogólnie jak na ten segment nieźle wyposażone auto. Minus i to wieeeeelki to słabe BT jeśli chodzi o radio. W zasadzie brak strumieniowania muzyki, BT to tylko telefoN. Trochę słabo jak chodzi o resztę wyposażenia. Ale da się temu zaradzić akcesoryjnie.
Ale w sumie piszę w innym temacie. Pewnago dnia po prostu Chevi przestał odpalać. Zero błędów, komunikatów, zero wcześniejszych oznak. Paliwo dochdzi, świece trzeba jak się okazało wymienić, więc tak zrobię.
Niemniej jednak całkokwite unieruchomienie auta??? Ot tak???
Wcześniej manualnie skasowałem komunikat o konieczności serwisu związanego z wymianą oleju. Ogarnąłem już 2000 km temu, przy okazji wymiany klocków zrobiłem przegląd stabdard filtry, oleje itp...
Czy ma ktoś wersję z Niemiec??? Bo w temacie jeszcze jedno pytanie:
W AUTO światła zapalają się dopiero po zmierzchu. W Niemczech nie ma obowiązku jazdy na światłach w dzień... kolejna sprawa co utrudnia życie. Można przeprogramować jakoś?
No i wymiana oleju w skrzyni automatycznej.
Wszystkie serwisy chcą to wykjonać bez wymiany filtra. Jest w obudowie...ale CO DAJE WYMIANA OLEJU BEZ FILTRA??